Marketing menedzsment
Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Kulcs információ
Campus helye
Groningen, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* EU / EEA **: 2.006 € / nem EU / EGT *: 7500 €
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanulmány Bachelor marketing menedzsment Hollandiában
Szívesen tanul egy nemzetközi környezetben? Szeretné, hogy fokozza és fejleszteni az értékesítési készség? Ön szívesen tárja fel a marketing hátterét, például a Google Analytics? Akkor Marketing Management program az Ön számára! A program teljes mértékben elkötelezett a kereskedelmi tehetség fejlesztésében.
A program célja a hallgatók ismereteinek fejlesztése a marketing menedzsment minden aspektusával kapcsolatban egy alkalmazott tanítási megközelítésen keresztül. A tanulmányai során együtt dolgozik együtt más diákokkal a csapatok között, hogy megoldja a valódi marketing és értékesítési kérdések széles skáláját, amelyek befolyásolják az üzleti tevékenységet manapság. Ez lehetővé teszi az elmélet gyakorlati megvalósítását. A School of Marketing Management társ-teremt esetben kiemelt partnerei a hallgatói projekt munka. Ezt a kis, multikulturális csoportok, amelyek a vonat, hogy hatékony választ adjon mindenféle kihívást marketing kérdéseiben. A képzés az Ön karrierjéhez elengedhetetlen speciális készségeken is rendelkezésre áll, mint például a visszajelzések megadása és fogadása, a csoportokban való munka, az interkulturális érzékenység, az ügyfélorientáció és a prezentációs készségek.
A négyéves főiskolai program marketing menedzsment tanítani angolul. Minden évben két félévből áll, és minden félév két részre oszlik. A marketing szakemberek különböző szinteken működnek. A tanulmányi program a következő három irányítási szintre összpontosít: operatív, taktikai és stratégiai. Megtanítja, hogyan válhat sikeres menedzsernek olyan területeken, mint a marketing és az értékesítés, az üzleti fejlődés, a márkaépítés és a marketingkommunikáció.
Első év
Az első év középpontjában a műveleti szinten az irányítás. Bevezetést nyújt a marketing és a szervezeti elmélet területéhez. Alanyt közgazdaságtan, marketing és vállalati kommunikáció. Az összes téma kapcsolódik a gyakorlati marketing esetben.
Második idegen nyelv
A kulturális tudatosság elmélyítéséhez és a horizont szélesítéséhez egy további idegen nyelvet fog tanulni, mint például a spanyol, a mandarin (a kínai hivatalos nyelve) vagy a holland.
Az első év után
A második évben megtanulod, hogyan kell a taktikai szempontból a piacra való közeledésre összpontosítani. Megtanulja az ügyfelek magatartását, és hogyan tudja lefordítani ezeket az információkat egy gyakorlati termékre vagy szolgáltatásra. A kutatás lehetővé teszi, hogy megtudja, hogyan lehet megközelíteni az ügyfeleket, pontosan az ügyfeleket, milyen árat kell fizetnie a termékért, és hogyan kell tájékoztatni a potenciális ügyfeleket offline és online módon.
Az ön munkája az év során is megtörténik. A szakmai elhelyezés során szerzett tapasztalat a kiindulópont a harmadik év stratégiai marketing szintű kérdéseihez. A marketing átgondolásával, az értékesítéssel és az ügyfélkapcsolatokkal kapcsolatban részletesebb ismereteket szerezhet a szervezet általános marketingpolitikájának részeként. A negyedik és a végső év első félévében lehetőséget kap arra, hogy saját maga választhassa meg a kiskorút. Ez lehetővé teszi, hogy többet tudjon meg bárminek, ami érdekelheti Önt, és lehetővé teszi, hogy szélesítse a látókörét. Az utolsó félévben befejezzük az érettségi projektet, amelyen egy vállalat tanácsadójának szerepe lesz. Önnek meg kell vizsgálnia egy marketinghez kapcsolódó problémát, meg kell írnia a végleges jelentést, és be kell mutatnia vagy meg kell védenie a megállapításait egy szóbeli prezentációban.
Karrier kilátások
Érettségi után lesz kész belépni a nemzetközi és hazai munkaerőpiacon. A kereskedelmi pozíciók széles skáláján dolgozhat. Azok a feladatok, amelyekre Önt megismerteti, közösek: a jelenlegi és a közeljövőbeli marketingipar kihívásai. Íme néhány példa a karrier lehetőségek, pozíciók és lehetőségek: kereskedelmi menedzser, marketing menedzser, üzletfejlesztési igazgató, értékesítési vezető, számlavezető. Pályakezdők is képes lesz folytatni a tanulmányokat, a mester a közgazdaságtan (MSc) vagy a Master of Business Administration (MBA, például. Ezeket a mesterprogramokat az oktatási intézményekben kínálják szerte a világon. Groningen városban számos jó lehetőség van a mester programjaira vonatkozóan. A Groningeni Egyetem, a Hanzei Egyetem, a Groningen és a külföldi partneregyetemek számos marketing és üzleti mester programot kínálnak.
Felvételi követelmények
Ahhoz, hogy felvegyük ezt a programot, szüksége lesz egy országos középiskolai diploma vagy egy nemzetközi középiskolai diploma megszerzésére. Az iskolai végzettségnek egyenértékűnek kell lennie a holland HAVO középiskolai diplomával. Mivel a programot angolul tanítják, valószínűleg be kell bizonyítania angol nyelvtudását, az iskolai végzettségtől és az állampolgárságtól függően.
www.hanzegroningen.eu/marketingprogramme
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Gazdálkodás BA: Stratégiai Marketing
- Prague, Csehország
Bölcsészettudományi Bachelor in Business Administration - Reklám- és marketingpálya
- Greenville, Amerikai Egyesült Államok
BA média menedzsment és digitális marketing
- Cologne, Németország
- Berlin, Németország + 6 több