MasterPhDJogi tanulmányokMBATanulmányokHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Gulf University B.Sc. a tömegkommunikációban
Gulf University

B.Sc. a tömegkommunikációban

Sanad, Bahrein

130 Hours

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

BHD 100 / per credit

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

A (z) Gulf University alapképzés a médiában program célja, hogy fejlessze a média kompetenciáit azoknak a diákoknak, akik tudásuk és szakmai készségeik fejlesztésével szeretnének médiaterületeken dolgozni. A program azokat a diákokat is megcélozza, akik valamilyen korábbi médiatapasztalattal rendelkeznek.

A program indoklása az, hogy a hallgatók számára biztosítsák a szükséges ismereteket a média, a rádió és a televízió, az újságírás és a PR területén, multidiszciplináris megközelítést és szakmai gyakorlatokat követve, amelyek a modulok rendezett sorrendjét követik. Ezek a modulok lehetővé teszik a hallgatók tudásának és megértésének fejlesztését a kommunikációs elméletekre, a történelemre, a nyelvészetre, a kommunikációs technológiára, a társadalomtudományokra, az újságírásra, a médiára, a PR -ra és a kutatásra összpontosítva. A hallgató készségeit javítani fogja, ha olyan tanfolyamok széles skáláját tanulmányozza, amelyek egyensúlyt teremtenek a tudás, az alkalmazás, a speciális készségek, a kritikus és kreatív gondolkodás, az általános készségek és az érettségi projektek között.

A program képesíti a diplomásokat különböző szakmákra a média területén, mint például a rádió és a televízió, az újságírás, a PR, az önkormányzati magán- és közszféra, a minisztériumok, az újságírás, a marketing és a kommunikáció, a médiához kapcsolódó iparágak. Ezenkívül magánprojektjeiket ugyanabban a média területén építik fel. A program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy befejezzék posztgraduális tanulmányaikat.

A médiaprogram tanulmánya négy tanévre terjed ki, nyolc félévre osztva. Minden félév 15 tanulmányi egységet tartalmaz, így a hallgatók által a médiában szerzett alapképzés megszerzésének teljes száma eléri a 130 kredit órát. A Gulf University médiaprogramja bízik az Oktatási és Képzési Minőségügyi Hatóságban (QQA). Célja a jövőben, hogy az újságírói és tömegkommunikációs oktatás akkreditációs tanácsa (ACEJMC) nemzetközileg akkreditált legyen annak biztosítása érdekében, hogy a diplomás képes legyen versenyezni a média munkaerő -piacán, legyen az helyi, regionális vagy nemzetközi.

Célok

A Gulf University médiaprogram célja a következő:

  1. Annak biztosítása, hogy a hallgatók megértsék az elméleti és alkalmazott média témákat, például kommunikációs rendszereket, elméleteket, történelmet, nyelvészetet, kommunikációs technológiát, humán tudományokat, társadalomtudományokat, közgazdaságtant, menedzsmentet és kutatási módszereket.
  2. A médiára és multimédiára szakosodott technikai ismeretekkel rendelkező hallgatók felhatalmazása.
  3. A diákok kritikus gondolkodásának, kreativitásának, önállóságának és egész életen át tartó tanulási készségeinek fejlesztése a média területén. Ezenkívül a tömegkommunikációs szakmákra alkalmas összes forma helyes írása.
  4. A kreativitás előmozdítása a média területén, hogy meggyőzze a célközönséget. Továbbá különböző típusú tömegkommunikációs termékek tervezése.
  5. Etikai, jogi és szakmai elvek megállapítása az igazság, a pontosság, a tisztesség, a sokszínűség és a társadalmak iránti felelősség követése érdekében.
  6. A hallgatók képzése a pontos médiaírási készségekre űrlapokon keresztül a tömegkommunikáció céljait szolgálja.

169446_pexels-photo-3183150.jpeg
fauxels / pexels

A program tervezett tanulási eredményei

  • Tudás gyakorlati alkalmazás (K-PA)
  • Tudáselméleti megértés (K-TU)

A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:

  1. LO6: K-PA) Gyakorolja az elektronikus médiaszerkesztési és publikálási készségeket különféle digitális médiaplatformok használatával.
  2. (LO7: K-PA) Használjon különféle készségeket, az olyan alapvető készségektől kezdve, mint az adatelemzés, a webes technológiákon és a digitális multimédiás készségeken.
  3. (LO8: K-PA) Olyan médiamunka készítése, amely egy vagy több audio-, video- és írott szótechnológia hatékony kezelésén alapul, figyelembe véve a vonatkozó ipari szabványokat és azok elérésének módját.
  4. (LO9: K-PA) Médiaszövegek fordítása angolra.
  5. (LO10: K-PA) Jogi, etikai és egyéb szabályozási keretek alkalmazása a médiával, a kulturális termeléssel, a terjesztéssel, a forgalommal és az üzenetek fogadásával kapcsolatban.

Készségek (problémamegoldó- S-PS) (Elemző- SA)

A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:

  1. (LO11: SA) Elemezze az összegyűjtött bizonyítékokat, amelyek segítenek megtalálni az igazságot és megoldani a kommunikációs problémákat.
  2. (LO12: SA) Értelmezze az információkat, hogy meggyőzően fogalmazzon meg érveket, és hatékonyan fejezze ki azokat írásban, szóban vagy más formában.
  3. (LO13: S-PS) Válassza ki a legmegfelelőbb megközelítéseket a kutatások, cikkek és projektek írásakor, a célközönség számára meggyőző érvek alapján.
  4. (LO14: S-PS) Kreatív ötletek kidolgozása a média területén a tartalom létrehozásával, terjesztésével, forgalmazásával és fogadásával kapcsolatban.
  5. (LO15: S-PS) Értékelje a média és a kommunikációs formákat, figyelembe véve a tudományos és szakmai megállapodásokat, kérdéseket és vitákat.

Készségek (kommunikáció- SC)

A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:

  • LO16: SC Kommunikáljon hatékonyan szóban, írásban és vizuálisan másokkal.

Kompetencia (autonómia- CA) (felelősség- CR) (kontextus- CC)

A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:

  1. (LO17: CA) Vállaljon felelősséget saját tanulásáért, demonstrálva az egész életen át tartó tanulás képességét, kutatásokat végezve és alkalmazkodva a multikulturális társadalomhoz.
  2. (LO18: CC) Vegyen részt egy csoportban vagy csapatban, és mutasson különféle képességeket különböző helyzetekben, például hallgatás, részvétel és hatékony vezetés.
  3. (LO19: CC) Kezdeményezze a rábízott feladatok meghatározott időn belüli elvégzését.
  4. (LO20: CR) Tartsa be az etikai és szakmai szabályokat, hogy sikeresen részt vegyen a társadalmi fejlődésben a média gyakorlatai során.

Felvételi kritériumok

  • A tanulónak érettségivel vagy azzal egyenértékű szakemberrel kell rendelkeznie, és a Bahreini Királyság Oktatási Minisztériumának el kell ismernie. Az összesített GPA nem lehet kevesebb, mint 60%. Ellenkező esetben a hallgató egy előkészítő programba kerül, amely több kurzust tartalmaz.
  • A hallgatónak elfogadható pontszámmal kell rendelkeznie a következők bármelyikében: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5.5), FCE (60%) vagy ezzel egyenértékű. Ellenkező esetben el kell végeznie az elhelyezési tesztet a (z) Gulf University .
  • Azoknak a hallgatóknak, akik nem felelnek meg az angol nyelv követelményeinek, sikeresen kell teljesíteniük az angol nyelvtanfolyamokat.
  • A hallgatónak a következő tantárgyi teszteket kell teljesítenie: Számítógépes ismeretek, arab nyelv, és egyéb esetekben regisztrálnia kell, és le kell tennie a kapcsolódó előkészítő tanfolyamokat.
  • A hallgatónak át kell adnia a személyes interjút a felvételi bizottság előtt.

Karrierlehetőségek

A program célja, hogy a diplomás számára a média területén szükséges ismereteket biztosítsa, hogy kielégítse a Bahreini és az Öböl -menti Együttműködési Tanács országainak nemzeti kádereinek munkaerő -piaci igényeit a média különböző területein, különösen a következőkben:

  • Kormányzati és magánvállalatok, valamint rádió- és televíziós intézmények (programozó - forgatókönyvíró - hírszerkesztő - rendező - televíziós operatőr - rövidfilmek producere - szerkesztő - műsorvezető - riporter)
  • Sajtóintézmények (hírszerkesztő - sajtóriporter - fotóriporter - sajtóigazgató).
  • Köz- és magánintézmények PR -osztályai (PR -alkalmazott - vállalati kommunikációmenedzsment -szakember - rendezvényszervező).
  • Média weboldalak.
  • Hírügynökségek.
  • Reklámcégek.
  • Szakember a közösségi média platformok kezelésében.
  • És más megújuló média és PR -szakmák.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • BSc in Communication Management
    • Milan, Olaszország
  • Bachelor of Science in Information and Communication Technology
    • Middelburg, Hollandia
    • Velp, Hollandia
  • B.S. in Communication Studies
    • Harrisonburg, Amerikai Egyesült Államok