B.Sc. a tömegkommunikációban
Sanad, Bahrein
IDŐTARTAM
130 Hours
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
BHD 100 / per credit
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A (z) Gulf University alapképzés a médiában program célja, hogy fejlessze a média kompetenciáit azoknak a diákoknak, akik tudásuk és szakmai készségeik fejlesztésével szeretnének médiaterületeken dolgozni. A program azokat a diákokat is megcélozza, akik valamilyen korábbi médiatapasztalattal rendelkeznek.
A program indoklása az, hogy a hallgatók számára biztosítsák a szükséges ismereteket a média, a rádió és a televízió, az újságírás és a PR területén, multidiszciplináris megközelítést és szakmai gyakorlatokat követve, amelyek a modulok rendezett sorrendjét követik. Ezek a modulok lehetővé teszik a hallgatók tudásának és megértésének fejlesztését a kommunikációs elméletekre, a történelemre, a nyelvészetre, a kommunikációs technológiára, a társadalomtudományokra, az újságírásra, a médiára, a PR -ra és a kutatásra összpontosítva. A hallgató készségeit javítani fogja, ha olyan tanfolyamok széles skáláját tanulmányozza, amelyek egyensúlyt teremtenek a tudás, az alkalmazás, a speciális készségek, a kritikus és kreatív gondolkodás, az általános készségek és az érettségi projektek között.
A program képesíti a diplomásokat különböző szakmákra a média területén, mint például a rádió és a televízió, az újságírás, a PR, az önkormányzati magán- és közszféra, a minisztériumok, az újságírás, a marketing és a kommunikáció, a médiához kapcsolódó iparágak. Ezenkívül magánprojektjeiket ugyanabban a média területén építik fel. A program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy befejezzék posztgraduális tanulmányaikat.
A médiaprogram tanulmánya négy tanévre terjed ki, nyolc félévre osztva. Minden félév 15 tanulmányi egységet tartalmaz, így a hallgatók által a médiában szerzett alapképzés megszerzésének teljes száma eléri a 130 kredit órát. A Gulf University médiaprogramja bízik az Oktatási és Képzési Minőségügyi Hatóságban (QQA). Célja a jövőben, hogy az újságírói és tömegkommunikációs oktatás akkreditációs tanácsa (ACEJMC) nemzetközileg akkreditált legyen annak biztosítása érdekében, hogy a diplomás képes legyen versenyezni a média munkaerő -piacán, legyen az helyi, regionális vagy nemzetközi.
Célok
A Gulf University médiaprogram célja a következő:
- Annak biztosítása, hogy a hallgatók megértsék az elméleti és alkalmazott média témákat, például kommunikációs rendszereket, elméleteket, történelmet, nyelvészetet, kommunikációs technológiát, humán tudományokat, társadalomtudományokat, közgazdaságtant, menedzsmentet és kutatási módszereket.
- A médiára és multimédiára szakosodott technikai ismeretekkel rendelkező hallgatók felhatalmazása.
- A diákok kritikus gondolkodásának, kreativitásának, önállóságának és egész életen át tartó tanulási készségeinek fejlesztése a média területén. Ezenkívül a tömegkommunikációs szakmákra alkalmas összes forma helyes írása.
- A kreativitás előmozdítása a média területén, hogy meggyőzze a célközönséget. Továbbá különböző típusú tömegkommunikációs termékek tervezése.
- Etikai, jogi és szakmai elvek megállapítása az igazság, a pontosság, a tisztesség, a sokszínűség és a társadalmak iránti felelősség követése érdekében.
- A hallgatók képzése a pontos médiaírási készségekre űrlapokon keresztül a tömegkommunikáció céljait szolgálja.
A program tervezett tanulási eredményei
- Tudás gyakorlati alkalmazás (K-PA)
- Tudáselméleti megértés (K-TU)
A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:
- LO6: K-PA) Gyakorolja az elektronikus médiaszerkesztési és publikálási készségeket különféle digitális médiaplatformok használatával.
- (LO7: K-PA) Használjon különféle készségeket, az olyan alapvető készségektől kezdve, mint az adatelemzés, a webes technológiákon és a digitális multimédiás készségeken.
- (LO8: K-PA) Olyan médiamunka készítése, amely egy vagy több audio-, video- és írott szótechnológia hatékony kezelésén alapul, figyelembe véve a vonatkozó ipari szabványokat és azok elérésének módját.
- (LO9: K-PA) Médiaszövegek fordítása angolra.
- (LO10: K-PA) Jogi, etikai és egyéb szabályozási keretek alkalmazása a médiával, a kulturális termeléssel, a terjesztéssel, a forgalommal és az üzenetek fogadásával kapcsolatban.
Készségek (problémamegoldó- S-PS) (Elemző- SA)
A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:
- (LO11: SA) Elemezze az összegyűjtött bizonyítékokat, amelyek segítenek megtalálni az igazságot és megoldani a kommunikációs problémákat.
- (LO12: SA) Értelmezze az információkat, hogy meggyőzően fogalmazzon meg érveket, és hatékonyan fejezze ki azokat írásban, szóban vagy más formában.
- (LO13: S-PS) Válassza ki a legmegfelelőbb megközelítéseket a kutatások, cikkek és projektek írásakor, a célközönség számára meggyőző érvek alapján.
- (LO14: S-PS) Kreatív ötletek kidolgozása a média területén a tartalom létrehozásával, terjesztésével, forgalmazásával és fogadásával kapcsolatban.
- (LO15: S-PS) Értékelje a média és a kommunikációs formákat, figyelembe véve a tudományos és szakmai megállapodásokat, kérdéseket és vitákat.
Készségek (kommunikáció- SC)
A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:
- LO16: SC Kommunikáljon hatékonyan szóban, írásban és vizuálisan másokkal.
Kompetencia (autonómia- CA) (felelősség- CR) (kontextus- CC)
A program sikeres elvégzése után a hallgató képes lesz:
- (LO17: CA) Vállaljon felelősséget saját tanulásáért, demonstrálva az egész életen át tartó tanulás képességét, kutatásokat végezve és alkalmazkodva a multikulturális társadalomhoz.
- (LO18: CC) Vegyen részt egy csoportban vagy csapatban, és mutasson különféle képességeket különböző helyzetekben, például hallgatás, részvétel és hatékony vezetés.
- (LO19: CC) Kezdeményezze a rábízott feladatok meghatározott időn belüli elvégzését.
- (LO20: CR) Tartsa be az etikai és szakmai szabályokat, hogy sikeresen részt vegyen a társadalmi fejlődésben a média gyakorlatai során.
Felvételi kritériumok
- A tanulónak érettségivel vagy azzal egyenértékű szakemberrel kell rendelkeznie, és a Bahreini Királyság Oktatási Minisztériumának el kell ismernie. Az összesített GPA nem lehet kevesebb, mint 60%. Ellenkező esetben a hallgató egy előkészítő programba kerül, amely több kurzust tartalmaz.
- A hallgatónak elfogadható pontszámmal kell rendelkeznie a következők bármelyikében: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5.5), FCE (60%) vagy ezzel egyenértékű. Ellenkező esetben el kell végeznie az elhelyezési tesztet a (z) Gulf University .
- Azoknak a hallgatóknak, akik nem felelnek meg az angol nyelv követelményeinek, sikeresen kell teljesíteniük az angol nyelvtanfolyamokat.
- A hallgatónak a következő tantárgyi teszteket kell teljesítenie: Számítógépes ismeretek, arab nyelv, és egyéb esetekben regisztrálnia kell, és le kell tennie a kapcsolódó előkészítő tanfolyamokat.
- A hallgatónak át kell adnia a személyes interjút a felvételi bizottság előtt.
Karrierlehetőségek
A program célja, hogy a diplomás számára a média területén szükséges ismereteket biztosítsa, hogy kielégítse a Bahreini és az Öböl -menti Együttműködési Tanács országainak nemzeti kádereinek munkaerő -piaci igényeit a média különböző területein, különösen a következőkben:
- Kormányzati és magánvállalatok, valamint rádió- és televíziós intézmények (programozó - forgatókönyvíró - hírszerkesztő - rendező - televíziós operatőr - rövidfilmek producere - szerkesztő - műsorvezető - riporter)
- Sajtóintézmények (hírszerkesztő - sajtóriporter - fotóriporter - sajtóigazgató).
- Köz- és magánintézmények PR -osztályai (PR -alkalmazott - vállalati kommunikációmenedzsment -szakember - rendezvényszervező).
- Média weboldalak.
- Hírügynökségek.
- Reklámcégek.
- Szakember a közösségi média platformok kezelésében.
- És más megújuló média és PR -szakmák.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc in Communication Management
- Milan, Olaszország
Bachelor of Science in Information and Communication Technology
- Middelburg, Hollandia
- Velp, Hollandia
B.S. in Communication Studies
- Harrisonburg, Amerikai Egyesült Államok