
BA turizmus és rendezvényszervezés
Il-Kalkara, Málta
IDŐTARTAM
36 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
18 Apr 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jul 2025
TANDÍJ
EUR 5150
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A(z Global College Malta Turizmus és rendezvényszervezés alapképzése a turizmus, a rendezvények és a tágabb környezet közötti kapcsolatot tárja fel, segítve azon készségek fejlesztését, amelyekre szükség van ahhoz, hogy sikeresen értékelhesse és irányíthassa a turizmust, valamint rendezvényeket rendezzen a fogadó desztinációkban. A képzési program olyan hallgatókat céloz meg, akik érdeklődnek a turisztikai szektor iránt, és szeretnének a rendezvényszervezés dinamikus területére összpontosítani.
A diplomát úgy tervezték, hogy az üzleti és menedzsment területén szerzett ismeretek kombinációját nyújtsa a rendezvényszervezés gyakorlati elemeivel, valamint az események lehetséges hatásainak és szerepüknek a desztinációs termék és a desztináció imázsának fejlesztésében. A diploma erős nemzetközi perspektívával rendelkezik.
A diploma erős alapot biztosít a témában, valamint a turizmus- és rendezvénypolitikát és -menedzsmentet megalapozó elméleti alapelvekben, de nagy hangsúlyt fektet a munkahelyi készségek fejlesztésére, beleértve a prezentációs készségeket, a kutatást és az adatelemzést, a rendezvények költségvetését, a tárgyalásokat és tartalomtervezés.
A Főiskola összes kurzusa mélyreható ismereteket nyújt a kortárs vezetési technikákról, és lehetővé teszi, hogy fejlessze azokat a készségeket, amelyek révén hatékony és társadalmilag felelős menedzserré válhat a helyi és globális színtéren, akár állami, magán- vagy harmadik szektorbeli szervezetekben, vállalkozások.
A kurzust teljes munkaidőben tanulják három éven keresztül.
Ideális Diákok
Diákok, menedzserek vagy feltörekvő menedzserek, akik szeretnének előrelépni választott pályájukon, és szeretnék bővíteni tudásukat, fejleszteni készségeiket és növelni kompetenciájukat az idegenforgalmi és rendezvényszervezési szakterületeken és funkciókban.
Belépők
Tanterv
Modullista
Minden modul EQF/MQF szintje, az összes tanulási óra és a modul tanulási eredménye
Modul kód | Modul neve | EQF/MQF szinten | ECTS | Összesen óra tanulás |
BABM01 | Az üzletvezetés alapelvei | 5 | 15 | 375 |
BABM02 | A vezetői számvitel és pénzügy alapjai | 5 | 15 | 375 |
BABM03 | Emberi Erőforrás Menedzsment | 5 | 15 | 375 |
BABM04 | Stratégiai menedzsment | 5 | 15 | 375 |
BABM09 | Fogyasztói magatartás | 6 | 15 | 375 |
BABM14 | Az utazási és turisztikai üzletág | 6 | 15 | 375 |
BABM15 | Digitális marketing a turizmusban, a rendezvényeken és a vendéglátásban | 6 | 15 | 375 |
BABM19 | Kutatási módszerek | 6 | 15 | 375 |
BABM28 | Vállalkozási tevékenység a turizmus, a rendezvények és a vendéglátás területén | 6 | 15 | 375 |
BABM29 | Rendezvények és projektmenedzsment | 6 | 15 | 375 |
BABM33 | Major Project | 6 | 30 | 750 |
Tanítás és értékelés modul
Moduloktatás és értékelés az összes modulhoz, kivéve a disszertációt
A modul modern szemtől szembeni előadások, webináriumok, szemináriumok és vitafórumok, oktatóanyagok, csoportmunka, esettanulmányok, vendégelőadók, szervezeti látogatások és független tanulmányok rugalmas kombinációján keresztül valósul meg. A modul átadása szorosan figyelembe veszi a tanulók igényeit. Ennek megfelelően a tanulás nagy része időnként megtörténik, hogy megfeleljen azoknak a tanulóknak, akik napközbeni foglalkoztatással vagy gyermekgondozási kötelezettséggel rendelkeznek, vagy támogatott oktatási formában elérhetővé teszik. Mindenkor figyelembe veszik a tanulók véleményét és igényeit. Például az elméleti koncepciókat jellemzően modern, szemtől szembeni előadások formájában adják át a hallgatóknak, amelyeket aztán továbbfejleszthetnek a kiscsoportos szemináriumokon, csoportos esettanulmány-elemzéseken és digitális beszélgetéseken alapuló interakciók révén. A modern szemtől szembeni és interaktív tanulási ülések arra ösztönzik a hallgatókat, hogy kritikusan vizsgálják meg az üzleti élet és a menedzsment kulcsfontosságú elemeit. A formális tanulási üléseken való részvételen túl a hallgatóknak önálló önálló tanulást kell végezniük egyéni tanulási útjaik támogatása érdekében.
A modul értékelési stratégiájának célja, hogy a hallgatók lehetőséget biztosítsanak a modulban megszerzett elméleti és gyakorlati készségek bemutatására. Így a modul összegző értékelései a következőkből állnak:
- Félévi teszt és záróvizsga.
- A féléven belüli teszt (a modulzáró jegy 25%-a) 90 percig tart, és feleletválasztós és nyílt végű kérdések keverékéből áll.
A kétórás záróvizsga (a végjegy 75%-a) négy többrészes kérdésből áll, amelyek közül kettőt kell megválaszolni. Úgy tervezték, hogy tükrözze a tanulási eredményeket.
Modul Oktatás és Értékelés a disszertációhoz
Minden hallgatónak kijelölnek egy témavezetőt, aki segíti őket a projektjavaslat kidolgozásában, felügyeli a projekt előrehaladását, adott esetben megjegyzéseket fűz a hallgató által készített anyagtervezetekhez, és adott esetben segíti a hallgatót a projektben.
Az utolsó éves nagyprojektet egy disszertáció elkészítésével értékelik, amely általában 12 000-15 000 szavas.
Ahol szükséges, viva voce-t kell lefolytatni azokban az esetekben, amikor az ideiglenes jegy marginális passznak minősül.
A nagyprojektnek elméleti és kritikai vitát kell magában foglalnia, és a Turnitin Software for Likerity segítségével dolgozzák fel. A hallgatók ismereteket és megértést kapnak arról, hogyan alkalmazzák az akadémiai integritást, és hogyan értelmezik az értékelők a Turnitin hasonlósági jelentést. Ezenkívül minden feladatra hivatkozni kell a megfelelő hivatkozásokkal a Harvard Referencing Style Guidelines szerint. Mind az akadémiai integritás, mind a hivatkozási stílus gyakorlatát egy 2 órás foglalkozás keretében ismertetik a Főiskola minden hallgatójának a hallgatói bevezető szakaszban a program megkezdése előtt.
A modul sikeres teljesítéséhez 40%-os általános megfelelési pontszámot kell elérni. Minden értékelést a Turnitin nemzetközileg elismert plágiumszoftveren keresztül nyújtanak be.