BSc (Hons) Egészségügyi, jóléti és szociális gondoskodás alapítási évével
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2024
TANDÍJ
GBP 9250 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A Leeds Trinity Egyetemmel együttműködve megvalósuló, négyéves egészségügyi és szociális szakképzésünk lehetővé teszi, hogy egy kezdeti alapítási évvel kezdje meg tanulmányait. Ez a kezdeti egyéves tanulmányi időszak lehetővé teszi tudományos készségeinek és önbizalmának fejlesztését. A hallgatók ezután az alapvető és opciós modulok kombinációját tanulmányozzák a hátralévő tanulmányi év során.
Tanfolyam áttekintése
A BSc (Hons) Egészségügyi, jóléti és szociális gondoskodás az alapítvány évével tanfolyamunk átfogó megértést nyújt az egészségügyi szektorról, segít fejleszteni azokat a készségeket és tapasztalatokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a diploma megszerzése után hatásos legyen.
Az alapítványi év tanulási struktúráját úgy alakították ki, hogy fejlessze az Ön tudományos készségeit, miközben feltárja az egészséggel és a szociális ellátással kapcsolatos alapvető témákat. Az ebben az évben tanultak alapvető ismereteket nyújtanak az ágazatról, és támogatják a továbbhaladást a tanfolyam következő éveiben.
A kurzus következő három évében fokozatosan növekszik az intenzitás szintje, és olyan kulcsfontosságú témákat tár fel, mint az egészségügyi ellátás viselkedési hatásai, és hogyan lehet hatékony irányítást biztosítani az egész szektorban. A tananyagok minőségét tapasztalt oktatóink igazolják – rengeteg tapasztalatot és felbecsülhetetlen értékű perspektívát biztosítva a kurzus során.
Ennek a kurzusnak a felépítése biztosítja, hogy készen álljon új karrierjének megkezdésére – olyan készségekkel, gyakorlati tapasztalattal és iparági hatókörrel, amely ahhoz szükséges, hogy az egészségügyi és szociális ellátásban most és a jövőben is hatást gyakoroljon.
Értékelés
Az értékelési stratégiát gondosan úgy alakították ki, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára az egészségügyi és szociális ellátásban kulcsfontosságú ismeretek, készségek és kompetenciák teljes skálájának fejlesztését. Az értékelések sokfélesége számos tényezőt figyelembe vesz, beleértve a tervezett tanulási eredményeket, az egészségügyi és szociális ágazat szakmai standardjait, a hallgatói demográfiai jellemzőket és a mi pedagógiai megközelítésünket – minden tényező segít a tanulási tapasztalatok hatékonyságának és eredményességének maximalizálásában.
Értékelési stratégiánkban stratégiai és holisztikus megközelítést alkalmazunk a kiválasztáshoz és a tervezéshez. Az esszék, jelentések, prezentációk, viták és kiscsoportos projektek hatékony eszköznek bizonyultak a tanulók fejlődésének értékelésében. Ahol lehetséges, valós szimulációkat alkalmazunk, hogy a tanulók strukturált érveket dolgozhassanak ki reflexió, ítélkezés és célzott értékelés révén. A hallgatók konkrét területeket is kutatnak, és objektív következtetéseket fogalmaznak meg – megfelelő hivatkozásokkal alátámasztva. Ezen túlmenően, a hallgatók képesek lesznek kreatívan használni a bizonyítékokon alapuló írási készségeiket, hogy professzionális ítélőképességet alkalmazzanak ajánlások megfogalmazása és a jövőbeli bevált gyakorlatok problémáinak megoldása során. Minden csoportprojekthez mért elkötelezettség és hozzájárulás szükséges minden tagtól, amelyet objektíven értékelnek szakértői prezentáción és felülvizsgálaton keresztül.
Az előadásokat egyénileg és csoportokban adják meg, amelyek egy adott forgatókönyv koncepcióival foglalkoznak. Ezek az értékelések tartalmaznak egy kérdés-felelet elemet is.
Csoportos vitákat folytatnak egy adott téma vagy témakör körül az egészségügyi és szociális ellátáson belül. Egy javaslatot felajánlanak és megvédenek a csoportos kontextusban. Ez lehetővé teszi a tanulók számára, hogy bebizonyítsák, képesek hatékonyan együttműködni egymással, tiszteletben tartják a diáktársak véleményét, hatékonyan mutatják be az információkat, és meggyőző érveket készítenek elő.
- Bevétel: január, június és szeptember
- Időtartam: 4 év
- Díjátadó intézmény: Oxford Brookes Egyetem
- Elnyert fokozat: BSc (Hons) Egészségügyi, jóléti és szociális gondoskodás alapítási évével
- Elnyert végzettség: BSc (Hons) Egészségügyi, Jóléti és Szociális Gondozás alapítási évével
- Szállítás: hétköznap, este és/vagy hétvégén
- Helyszínek: London, Birmingham, Manchester, Leeds
- Díjak: 9250 GBP évente
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanulmányod finanszírozása
All students can access student finance.
Tuition Fee Loans
A Tuition Fee Loan covers the cost of your tuition fees. This is paid directly to your awarding institution (in this case Oxford Brookes University). Loan repayments only start once you have finished your course and are earning £26,575 a year or more. Both full- and part-time learners can apply.
Maintenance Loans
Ha jogosult, a megélhetési költségek fedezésére Fenntartási Hitelt is igényelhet. Ezt a kölcsönt közvetlenül a bankszámlájára fizetik be a futamidő elején. A karbantartási kölcsönöket a tanfolyam befejezése után fizetik vissza, és bevétele meghaladja az évi 26 575 GBP-t.
Maintenance Grants
You can also apply for a Maintenance Grant to help with living costs. Maintenance Grants are paid directly into your bank account at the start of the term. You don’t have to pay them back, but any funds you get will reduce the size of the Maintenance Loan you could receive, should you also wish to apply for one.
Az új hallgatóknak a kurzus kezdete előtt igazolniuk kell, hogy öt éve az Egyesült Királyságban élnek, hogy megélhetési támogatást kapjanak a Student Finance Englandtől.
Tanterv
This course includes or offers the following modules.
Year 0 (Foundation)
- Tudományos íráskészség a sikerhez 1 (20 kredit)
- Egészségügy és szociális ellátás 1 (20 kredit)
- Egészség és jólét a közösségekben, valamint az egészségügyi és szociális ellátási környezetben (20 kredit)
- Az egészségügyi és szociális ellátás szakmai alapjai (20 kredit)
- Gondoskodás, együttérzés és kommunikáció az egészségügyi és szociális ellátásban (20 kredit)
- Tudományos íráskészség a sikerhez 2 (20 kredit)
Year 1
- Bevezetés a kutatás és bizonyítékok felhasználásába az egészségügyi és szociális ellátás területén (20 kredit)
- Egészségügyi és szociális ellátás 2 – irányelvek és gyakorlat (20 kredit)
- Kommunikáció és etika az egészségügyben és a szociális ellátásban (20 kredit)
- Kultúra és társadalom az egészségügyben (20 kredit)
- Az egészség biológiai pszichológiai és szociális meghatározói az élet során (20 kredit)
- Karrier és foglalkoztathatóság az egészségügyi és szociális ellátásban (20 kredit)
Year 2
- Egyenlőség és társadalmi igazságosság az egészségügyben és a szociális ellátásban (20 kredit)
- Gyermekek és felnőttek védelme az egészségügyi és szociális ellátásban (20 kredit)
- Egészségügy és szociális ellátás 3 – Szakmai fejlődés munkaalapú tanuláson keresztül (20 kredit)
- Egészségügyi és szociális ellátás az egészséges időskorért (20 kredit)
- Alkalmazott kutatás a gyakorlatban (20 kredit)
- Mentális egészség és jólét az élet során (20 kredit)
Year 3
- Az egészségügyi és szociális ellátás minőségének értékelése és irányítása (20 kredit)
- Társadalmi igazságosság, egyenlőség és sebezhetőség (20 kredit)
- Kihívó bizonyítékok Egészségügyi és szociális ellátás (20 kredit)
- Vezetés és menedzsment az egészségügyi és szociális ellátásban (20 kredit)
Assessment
Az értékelési stratégiát gondosan úgy alakították ki, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára az egészségügyi és szociális ellátásban kulcsfontosságú ismeretek, készségek és kompetenciák teljes skálájának fejlesztését. Az értékelések sokfélesége számos tényezőt figyelembe vesz, beleértve a tervezett tanulási eredményeket, az egészségügyi és szociális ágazat szakmai standardjait, a hallgatói demográfiai jellemzőket és a mi pedagógiai megközelítésünket – minden tényező segít a tanulási tapasztalatok hatékonyságának és eredményességének maximalizálásában.
Értékelési stratégiánkban stratégiai és holisztikus megközelítést alkalmazunk a kiválasztáshoz és a tervezéshez. Az esszék, jelentések, prezentációk, viták és kiscsoportos projektek hatékony eszköznek bizonyultak a tanulók fejlődésének értékelésében. Ahol lehetséges, valós szimulációkat alkalmazunk, hogy a tanulók strukturált érveket dolgozhassanak ki reflexió, ítélkezés és célzott értékelés révén. A hallgatók konkrét területeket is kutatnak, és objektív következtetéseket fogalmaznak meg – megfelelő hivatkozásokkal alátámasztva. Ezen túlmenően, a hallgatók képesek lesznek kreatívan használni a bizonyítékokon alapuló írási készségeiket, hogy professzionális ítélőképességet alkalmazzanak ajánlások megfogalmazása és a jövőbeli bevált gyakorlatok problémáinak megoldása során. Minden csoportprojekthez mért elkötelezettség és hozzájárulás szükséges minden tagtól, amelyet objektíven értékelnek szakértői prezentáción és felülvizsgálaton keresztül.
Az előadásokat egyénileg és csoportokban adják meg, amelyek egy adott forgatókönyv koncepcióival foglalkoznak. Ezek az értékelések tartalmaznak egy kérdés-felelet elemet is.
Group debates will be conducted around a particular topic or subject area within health and social care. A proposition will be offered and defended within the group context. This will enable students to demonstrate the ability to work effectively with each other, respect inputs from fellow students, effectively present information and prepare persuasive arguments.