Kitüntetések Bachelor of Brand Design
George Brown College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 20 019 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* hazai tandíj | 18 190 dollár nemzetközi tandíjra. Minden díj előzetes értesítés nélkül változhat
Bevezetés
A Honors Bachelor of Brand Design egy négyéves képzési program, amely a grafikai tervezés gyorsan változó világára reagál azáltal, hogy felkészíti Önt arra, hogy előremutató márkatervezővé váljon, akinek erősségei vannak az együttműködésben, a kutatásban, a kritikai és stratégiai gondolkodásban, a műszaki tervezés kivitelezésében és márka történetmesélése. A kutatás, a kritikai gondolkodás, a stratégiai márkafejlesztés, a műszaki tervezés kivitelezése és a márka történetmesélése multidiszciplináris pilléreire épül.
A márkák többet jelentenek logóknál vagy értékesítési taktikáknál, gondosan kidolgozott kapcsolatok a márkagyártók és a közönség között – a márka egy cél megvalósításának ígérete, és egy olyan értékkészlet, amely együttesen kifejezi, hogy valaki hogyan érzékel egy szervezetet vagy terméket. A Honors Bachelor of Brand Design fokozat lehetőséget kínál egy hozzáértő kreatív közösség felépítésére olyan együttműködőkből és stratégiai tervezőkből, akik képesek áthidalni az üzleti stratégiát, a technológiát és a design világát annak érdekében, hogy innovatív márkaélményt hozzanak létre.
A Honors Bachelor of Brand Design szak hallgatójaként fejleszti az elemző és technikai készségeket, hogy:
- Kommunikáljon és fejlessze a márkát vizuális és fizikai, online és offline identitások és élmények megtervezésével.
- Kutatások olyan tervek létrehozására és testreszabására, amelyek különböző érintkezési pontokon működnek, dinamikus, reszponzív, több érzékszervre kiterjedő és személyre szabott márkaélményt generálva az ügyfelek számára.
- Írja meg , képzelje el és fordítsa le a márkatörténetet ezeken az érintkezési pontokon, és hosszú távon foglalkozzon a közönség érzelmeivel.
- Működjön együtt a kreatív innováció érdekében multidiszciplináris csapatokkal.
Ez a program a tervezés dinamikus és növekvő területére reagál, és arra tanítja Önt, hogy:
- Hozzon létre ésszerűsített márkaüzeneteket számos médiumon és érintkezési ponton, amelyek lekötik a közönséget.
- Ismerje meg az új technológiát, és tudjon dolgozni a régi és az új csatornákon.
- Erős íráskészséggel rendelkezzen, és alkalmazkodjon a különböző helyzetekhez, közönségekhez és műfajokhoz.
- Legyen rugalmas annyiban, hogy képesek legyenek alkalmazkodni a változó munka- és munkakörnyezetekhez (több ágazat, szolgáltatás és termék).
- Dolgozzon együtt, és hidalja át az üzleti és kreatív szerepeket azáltal, hogy megérti a márkaépítés kultúráját, folyamatait és nyelvét.
- Használjon változatos és számszerűsíthető kutatási módszereket a tervezési folyamatban.
- Változatos és személyre szabható szolgáltatások kínálata ügyfelei számára, különösen a niche szolgáltatások (pl. videó és animáció).
- Legyen képes versenyezni a pályázatokon: állítson össze professzionális értékesítési teret, miközben versenyképes árat kínál.
Miért érdemes márkatervezést tanulni itt: George Brown College ?
A George Brown-i Design School megalapozott hírnevet szerzett a képzeletre összpontosító, a kritikus gondolkodási készségeket csiszoló és a legújabb technológiákkal foglalkozó tervezési oktatás terén. Karunk a szakmai tapasztalat és a felsőfokú oktatás kombinációját kínálja, hogy olyan kurzustartalmat kínáljon, amely folyamatosan fejlődik, és tükrözi az ipar és a tudományos élet trendjeit.
A Design School egy új, 103 000 négyzetméteres létesítményben található a Daniels Waterfront – A Művészetek Városa fejlesztésében. Ez a korszerű épület tudományos programokat és ipari projekteket támogat, például:
- virtuális és kiterjesztett valóság labor
- használhatósági és tesztelési labor
- Future Ways of Living labor
- peer tutor labor
- digitális homokozó
- inkubátorok
- prototípuskészítés és műhelyterek
- tervezési és innovációs bemutatóterek
Létesítményeink és számítógépes laborjaink a legújabb hardvert és szoftvert tartalmazzák, és olyan tananyaggal egészülnek ki, amely tükrözi a változó iparági igényeket.
A terepen végzett oktatási lehetőségek
A hallgatóknak a harmadik és negyedik év közötti tavaszi/nyári időszakban 420 órás fizetett szövetkezeti munkaidőt kell teljesíteniük.
A hallgatóknak lehetőségük van ezt a szövetséget hazai és/vagy nemzetközi szinten befejezni, ahogy a lehetőségek adódnak. A kooperatív munkavégzési időszakok többsége a Greater Toronto Area-ben történik, ahol a tervezési szektor robusztus és az interakciós munkák többsége található.
A School of Design Field Placement csapata számos jelentős képzési partnerrel dolgozik együtt, köztük olyan ügynökségekkel, mint a Publicis, a K9 Strategy + Design, a Trevor/Peter és a Relish Interactive; nagyobb, jól ismert márkák, mint például a Nelvana (Corus Entertainment), a Rogers Media, a Mozilla, a Crayola és a PUR Gum; és számos iparág szempontjából releváns művészeti és tervezési intézmény, köztük a Torontói Nemzetközi Filmfesztivál (TIFF), a Regisztrált Grafikai Tervezők Szövetsége (RGD) és az Applied Arts.
A munkaidőszak lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy a programban megszerzett készségeiket, képességeiket és tudásukat munkahelyi környezetben vagy megfelelő interakciótervezési kutatási projekten vagy kezdeményezésen keresztül alkalmazzák. A hallgatók értékes tapasztalatokra tesznek szert, és lehetőséget kapnak arra, hogy reflektáljanak a korábbi tanulások alkalmazására. Az oktató a munkáltató által adott visszajelzések alapján értékeli a hallgatót.
A hallgatók digitális portfóliót készítenek, amely bemutatja a kooperációs munka ideje alatt elkészült tárgyakat.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A(z) George Brown College nemzetközi hallgatóknak járó ösztöndíjak általában a programon belüli jutalmak, amelyek a hallgatók tanulmányi teljesítményén (és egyéb kritériumokon) alapulnak a tanulmányi program kezdete után George Brown College időpontban.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
1. félév | 2. félév | 3. félév |
|
|
|
4. félév | 5. félév | 6. félév |
|
|
|
Nyár | 7. félév | 8. félév |
|
|
|
A program eredménye
A végzett hallgató bizonyítja, hogy képes:
- Használjon ötletelési technikákat olyan innovatív tervezési megoldások létrehozásához, amelyek reagálnak a kreatív megbízásokra.
- Vegyen részt egy együttműködésen alapuló márkaépítési projektben, hogy olyan eredményt érjen el, amely megfelel az ügyfél igényeinek.
- Az interdiszciplináris elméleti megközelítések beépítése a tervezési és stratégiai munka tervezésébe, gyártásába és kritikájába.
- Tervezze meg, végezzen és alkalmazzon kutatást annak érdekében, hogy kontextusba helyezze és megalapozott tervezést készítsen.
- Mérje fel a tervezési megoldás társadalmi, környezeti és gazdasági hatását annak érdekében, hogy a fenntarthatósági kérdéseket prioritásként kezelje a tervezési gyakorlatban.
- Használja a márkaépítés alapelveit a márkatervezés és -stratégia igényeinek kielégítésére a különböző léptékű ügyfelek számára.
- Tervezési megoldások a márkastratégia támogatására.
- Meggyőzően kommunikáljon információkat, érveket, kreatív ötleteket és márkatörténeteket sokféle közönséggel, különféle verbális, vizuális és írásbeli kommunikációs technikák használatával.
- Használja a szakmai gyakorlatot és a márkaépítéssel kapcsolatos ismereteket minden tervezési és stratégiai munkában.
Karrierlehetőségek
Karriered
A diplomások képzésben részesülnek a reklám, a marketing és a public relations több szakmai területére kiterjedő munkákra, mint grafikusok és illusztrátorok, tartalomírók és webkészítők, kommunikációs szakemberek, marketingkutatók, valamint üzleti és stratégiai tanácsadók.
Karrier lehetőségek
A program végzett hallgatói elsajátítják a tervezési, márkaépítési és digitális médiastúdiókban, kreatív laborokban, házon belüli tervezésben és digitális részlegekben való alkalmazáshoz szükséges készségeket a nagyobb vállalatok különböző szektoraiban, vagy önálló vagy induló vállalkozásban való munkához. .
Ez a program felkészíti a diplomásokat olyan pozíciókra, mint:
- márkatervező
- digitális tervező
- felhasználói felület tervező
- tervezési stratéga
- közösségi menedzser
- grafikus
- dizájnkutató
- mesemondó/tartalomíró
- kommunikációs tiszt
- marketingkutató
- kommunikációs tervező
- tartalomstratéga
Nevelési Pathways
Ha Ön George Brown College diák, aki a Graphic Design Advanced Diploma (G102) második vagy harmadik évét 3,2-es (75%) vagy magasabb osztályzattal teljesítette, akkor jogosult lehet a diploma megszerzésére Pathway ehhez a programhoz. További információért forduljon programkoordinátorához.
Jövőbeni tanulmányi lehetőségek
A Honors Bachelor of Brand Design program végzettjei jogosultak lehetnek további posztgraduális tanulmányok folytatására a megfelelő programterületeken. A hallgatóknak közvetlenül az egyetemekkel kell kapcsolatba lépniük, hogy feltárják a posztgraduális iskolai lehetőségeket.
A diplomát végzettek fel lesznek készítve posztgraduális tanulmányokra a márkaépítés, tervezés és kommunikáció területén.