
Bachelor in Marketing Management - Digital Business Concepts
Tilburg, Hollandia
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
01 May 2025*
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 2601 **
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* EU-s hallgatóknak; holland hallgatóknak május 1.; nem EU-s hallgatóknak június 1. a Fontys által szervezett szállás |Ha maga gondoskodik a szállásról EU-s hallgatóknak augusztus 1.
** Statutory tuition fees Full-time| Statutory tuition fees Part-time- € 2.130
Bevezetés
Modern, előremutató marketingszakemberré képezzük Önt. Ez a program megtanítja Önnek, hogyan kell digitális koncepciókat megtervezni és értékesíteni. Hálózatunk tanulmányai során kapcsolatba hozhatja Önt olyan cégekkel, amelyek digitális élményeket fejlesztenek, és segítik ügyfeleik online ambícióit és kihívásait. Gondoljon egy digitális ügynökségnél, start-upnál vagy vállalati innovációs osztálynál való gyakornoki gyakorlatra. Az MM DBC-vel együttműködő prominens holland cégek példái a TamTam, a Freshheads és olyan nagy szervezetek, mint a Coolblue, a Heineken és a Philips.
Miért érdemes marketingmenedzsmentet – digitális üzleti koncepciókat tanulni Hollandiában
- A tanulmányi környezet nagyon személyes, így egy szűk közösség és hálózat részévé válik.
- A program a marketing, a média, a kreativitás, a technológia, a vállalkozói szellem, valamint a (digitális) koncepciók kidolgozásának és megvalósításának változatos kombinációjából áll.
- Rengeteg gyakorlati tapasztalatot szerezhet, és képes lesz hálózatot építeni a digitális szektorban.
- Számos lehetőség lesz arra, hogy személyes, vállalkozói ambícióit összekapcsolja tanulmányaival – például egy start-up indításával.
What does a typical study week look like
Az MM Digital Business Concepts tanfolyam felszabadítja a belső vállalkozót. Fejlesztheti készségeit egy adott területen tevékenykedő vállalat megbízásából, és érdekes előadások során ismereteket szerezhet a digitális fejlesztésekről. Az órák heti 14 órát vesznek igénybe, és heti 10 órában dolgozhatsz projekteken. Az önálló tanulás átlagosan heti 16 órából áll.
Belépők
Tanterv
A kurzus leírása
A digitális üzleti koncepciók BBA-ja egy teljes munkaidős négyéves program. A DBC hallgatói valódi cégekkel dolgoznak a valós problémák megoldásán. A Microsoft, az RTL, a Sanoma, a The Next Web, a Twitter, a LiveWall, a Blue Mango és a Freshheads csak egy kis válogatás a sok vállalat közül, amelyek számára a DBC hallgatói nyújtották kreatív szolgáltatásaikat. A program hat alapvető tanulmányi tartományból áll, amelyek a Digital Business Concepts profilt alkotják:
- Kereskedelmi gazdaságtan
- Kreativitás
- Vállalkozói szellem
- Média és technológia
- Adat
- Nemzetközi
Pályakezdőink erős vállalkozói készséggel rendelkeznek. A digitális médiával, a big data-okkal és a technológiával kapcsolatos tudásukat a kreativitás és a kereskedelem érzéke egészíti ki. A program nemzetközi fókuszú, és célja, hogy olyan diplomásokat biztosítson, amelyek nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt bevethetők a szakmai területek széles körében.
Hat alapvető tanulmányi területünkhöz kapcsolódva (lásd fent), a jelenleg kínált kurzusok válogatása a következő:
- Marketing
- Online marketing
- Vállalkozói szellem
- Értékesítés
- Digitális média és adatok
- Tervezés
- Webfejlesztés
- Kreativitás és koncepció
- Kutatás
- Közgazdaságtan
- Üzleti gazdaságtan
- Vezetés
- Jövőkutatás
- Közösségi menedzsment
- Projektmenedzsment
- Adwords, Analytics és SEO
- Digitális termékek és szolgáltatások fejlesztése és üzemeltetése
- Kereskedelmi és szakmai személyiség
Az első tanulmányi év során a hallgatók alapvető ismereteket sajátítanak el egy sor alapozó évfolyamon. Ezeken az órákon kívül a diákok csapatokban dolgoznak, hogy számos rövid, héthetes projektet teljesítsenek. Az első évben a hallgatóknak saját ambíciós projektjüket kell kidolgozniuk. Ez az első lépés egy új digitális koncepció kidolgozásában, amely kereskedelmi és piacképes potenciállal rendelkezik.
A második tanulmányi év során a hallgatók mélyebb elméleti keretet kapnak minden témában. Az első évtől kezdődő ambíciós projekt valósul meg, melynek során a hallgató igazi startupot alapít. Ez a folyamat értékes, első kézből származó tapasztalatot ad egy vállalkozás elindításához. Egyesek számára ez egy kereskedelmileg életképes termék vagy szolgáltatás tulajdonjogához vezethet. A másodéves hallgatóknak emellett stratégiai marketingtervet kell írniuk egy általuk megszerzett külső ügyfél számára.
A harmadik tanulmányi év leginkább a felfedezés éveként írható le. Az év fele egy hollandiai vagy külföldi cégnél gyakornokként dolgozik. Az év második felében a DBC hallgatói kiskorút követnek. A minor lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy tanulmányi programjukat olyan tárgyakkal egészítsék ki, amelyeket más egyetemeken kínálnak. A hallgatók választhatnak a Fontys egészén belül, egy holland egyetemen, vagy a harmincöt külföldi partneregyetem egyikén kínált melléket. Partnerségi megállapodásokat kötöttünk a következő országok egyetemeivel: Dánia, Spanyolország, Németország, Nagy-Britannia, Dél-Korea, Brazília és még sok más.
A negyedik és egyben utolsó tanulmányi év a tanulmányi lehetőségek széles skáláját kínálja. A hallgatók nyolc haladó kurzust választanak a hozzávetőleg húsz választható kurzusból, amelyek mindegyike 4 ECTS terhelésű. A program kutatási gyakorlaton zárul. Ez egy olyan záródolgozat elkészítését jelenti, amelyben a hallgató egy gyakorlati problémát kutat és old meg az ügyfél vagy a cég megbízásából.
A program eredménye
Mit fogsz tanulni
A Digitális üzleti koncepciók kurzus során megtanulhatod, hogyan tervezhetsz és értékesíthetsz digitális koncepciókat, miközben adatvezérelt vagy. Ahogy fejlődik tanulmányai során, mi is útmutatást adunk személyes fejlődésében. Ez lehetővé teszi, hogy felfedezze a különbséget vállalkozói lét és vállalkozói lét között.
- Valódi megbízásain fog dolgozni a terület vezető vállalataitól, mint például a Heineken és a Philips.
- Programunk lehetővé teszi a kreativitás, az üzleti betekintés, a kutatási és szervezési készségek, a tervezési stratégiák és a kommunikáció fejlesztését.
- A tantárgyak közé tartozik a koncepcióalkotás és a kreativitás, az online marketing, a futurológia, a big data marketing, valamint a média- és adattechnológia.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az NL-ösztöndíj részleges ösztöndíjat biztosít az egyetemünkön folytatott tanulmányai első évére, és Fontys University of Applied Sciences és a holland Oktatási, Kulturális és Tudományos Minisztérium finanszírozza.
Ösztöndíj
Az ösztöndíj összege 5000 €. Ezt tanulmányai első évében kapja meg.
A Fontys egyes programjai NL-ösztöndíjat kínálnak az EGT-n kívüli hallgatók számára. Látogassa meg a webhelyet, hogy megtudja, mely programok kínálják ezt az ösztöndíjat. Előfordulhat, hogy más, a Fontys által nem biztosított ösztöndíjra is jogosult lehet.
Képtár
Karrierlehetőségek
A világnak szüksége van valakire, aki olyan képzett, mint te! E tanulmányi program után olyan szakemberré nőtte ki magát, aki pontosan tudja, hogyan kell integrálni az online világot az offline világgal. Elkezdhet dolgozni mint:
- SEO/SEA szakértő
- Növekedési hacker
- (Online) Marketingszakember
- (Big) adatelemző
- Tartalom szakértő
- Vagy indítsa el az indulást
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.