Bachelor of Business Administration Marketing Kommunikációs és Social Media
European University Cyprus
Kulcs információ
Campus helye
Nicosia, Ciprus
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A BBA Marketing Kommunikációs és Social Media egyesíti az elmélet és a gyakorlat a marketing, hogy értik a kommunikáció szerepe az üzleti szféra érdekeit egy új-média környezetben. A diákok kapnak egy alapítvány az elvek a fogyasztói magatartás, a piacok a termékek és szolgáltatások jönnek létre, és a változás, és a szervezeti reakció az ügyfél igényeinek és elvárásainak. A program célja, hogy fejlessze a gazdag keveréke szükséges képességek hatékony marketing vezetők, beleértve az analitikai és adatkezelési ismeretek, és a fejlett kommunikációs készség a digitális marketing stratégia és a menedzsment a szociális média és az online közösségek.
Célok és eredmények
általános célkitűzések
- Fejleszteni a diákok azon képességét, hogy úgy gondolja, írni és beszélni hatékonyan és kreatívan.
- Hogy dolgozzon ki elismerését és tiszteletben tartását a társadalmi, erkölcsi és etikai értékek, mint az alapítvány egyik kapcsolata másokkal, és az ember felelősségét, hogy a közösség.
- Fejleszteni a diákok elemzési, döntési és kommunikációs kompetenciák, valamint azok a tulajdonságok az öngondoskodás, a felelősségvállalás, az integritás és az önismeret, amely elősegíti a személyes teljesítmény és hozzájárulás a szervezetek számára.
- Ahhoz, hogy épít szélessége perspektíva révén az általános oktatási követelmények és elegendő specializáció, hogy megfeleljen az alapvető szakmai és karrier követelményeknek.
- Annak érdekében, hogy a hallgató a szükséges követelményeknek a tudományos és / vagy a szakmai előmenetel.
Specifikus célok
- Ahhoz, hogy a diákok egy alapot az üzleti általában, és minden kommunikációs módszerei marketing, különösen.
- Ahhoz, hogy egy alapos tanulmányt az egyes elemek a promóciós mix, azaz reklám, PR, eladásösztönzés, személyes eladás és a Direct Marketing.
- Ahhoz, hogy egy alapos megértése, hogy miért és hogyan az elemek a kommunikációs mix integráltak.
- Annak érdekében, hogy az alapjait a Social Media Marketing a diákok, akik szeretnének karriert a gyorsan változó marketing kommunikáció területén.
- Ahhoz, hogy a hallgatók a tudás és készségek kialakítása és végrehajtása a hatékony marketing kommunikációs kampány.
- Hogy a hallgatók egy alapos ismerete a marketing szerepe kommunikáció és a folyamat a kapcsolatok fejlesztése az érintettekkel.
- A figyelem középpontjába, közvetlenül a készségek és ismeretek szükségesek a Marketing Kommunikációs szakemberek és hogy a tanulók szerezzenek ismereteket és készségek fejlesztése szisztematikus módon.
- Hogy segítse a tanulók fejlesztése vezetői képességek, amelyeket fel lehet használni elérése megoldásokat a Business általában, és a marketing kommunikáció területén különösen.
Tanulási eredmények
A sikeres befejezése a program a hallgató legyen képes:
- Mutassa tudatosság és a képesség elemzése környezeti (gazdasági, társadalmi, politikai, jogi és technológiai) trendek és hatásuk a magánszemélyek és a vállalkozások számára.
- Kritikusan értékeli és alkalmazni fogalmak, módszerek, stratégiák és elméleteit a megfelelő fegyelem üzleti környezetben
- Bizonyítják, hogy képesek hatékonyan kommunikálni az üzleti helyzetekben beszéd, az írás és az elektronikus médiában.
- Különbséget, és elemzik a fogyasztói adatforrások és adatgyűjtési módszerek keresztül egy empirikus kutatási megközelítést.
- Ismertesse alkalmazása kézi és számítógépes alapú kvantitatív és kvalitatív eszközök és módszerek azonosítása és megoldása és a döntések meghozatala üzleti helyzetekben.
- Mutassa alapos ismerete minden egyes eleme a kommunikációs mix és a fontosságát, hogy a számukra.
- Tudást az üzleti és kommunikációs tudományok, hogy egy hatékony integrált kommunikációs terv a dinamikus környezetben.
- Ismertesse a koordináció a termelés vizuálisan hatásos nyomtatás, grafika, és az elektronikus kommunikáció.
- Mutassa alapos ismerete Social Media elvek és hogyan ezek a platformok újra kialakításában üzleti kommunikáció.
- Mutassa a képesség kialakítása és fenntartása a szakmai kapcsolatok a különböző szakmai szervezet.
- Vetítse képes megfelelően működni a szakmai etika, előírások, gyakorlatok és a vonatkozó törvényeket.
- Tanúbizonyságot építeni csapatok, és hatékonyan működik bennük.
Foglalkoztatási lehetőségek
Digitális marketing stratégia, Social Media / Közösségi Management, PR, reklám, média, direkt marketing, kommunikációs tanácsadás.
Karrier és foglalkoztatás
Pályakezdő program Marketing Communications & Social Media tudásukra támaszkodva létre és elősegíti a vállalati image a szervezet. A megszerzett tudás tudják használni a különböző kommunikációs eszközök közvetíteni célzott és megfelelő üzeneteket ügyfeleiknek a termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak. A diplomások is megtanulják, hogyan kell fejleszteni a vevőkkel és a különböző érdekelt felek, mind a két hagyományos hálózati és a szociális média platformok.
Szakértelem
- Csapatmunka
- Kommunikációs képességek
- Probléma megoldás
- Kiváló számítógép-használat
- Elemzés és kutatás
- Szervezet és hatékonyság
- vezetés
- Kezdeményezés és a kreativitás
foglalkoztatási ágazatok
- Állami és magán
- Reklám
- Kiadó
- SME
- Távközlési
- Oktatás
pályaválasztás
- Szabadúszó
- Híradó tiszt
- Press képviselője
- Hirdető
- Officer PR és marketing
- Nevelési
Pályakezdő / Szakmai Tanulmányok
A nemzetközi szervezetek kérhetnek további egyetemi képesítés a Master of Business Administration (MBA) vagy más posztgraduális diploma egy adott területen a kommunikáció.
A karrier a tudományos területen, és a felsőoktatásban, kívánatos, hogy a doktori (PhD), amely egyben a tapasztalat és készségek közvetlenül kapcsolódó kutatás.
Work Experience Program - Európai Egyetem Ciprus
A szakmai tapasztalat, a Career Center program lehetővé teszi a harmadik évben és a negyedik évben a diákok magas tanulmányi eredmény dolgozni három hónapos időszak pozícióban megfelelő tanulmányi területen. A program gazdagítja a tananyag minden résztvevő után megszerzett munkatapasztalat és személyes kompetenciájának értékelésére a szervezet, amelyben ő kerül. Néhány vállalat, amely részt vesz a programban marketingkommunikációs és Social Media, amely a diákok kerültek a következők:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Szentjánoskenyér Mill Ltd
- Ciprus Trading Corporation Limited
- FBME BANK RT (Federal Bank a Közel-Keleten Ltd)
- Infocredit Group
- Lanitis EK Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- NP Lanitis Ltd
- Új Nissan Ciprus LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cyprus)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Ciprus Tanszék Munkaügyi (munkaerő-piaci szakasz)
- WorkForce Ciprus
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális média és marketing alapképzés
- Iserlohn, Németország
- Hamburg, Németország + 1 több
Tudományos alapképzés közösségi médiából és digitális marketingből
- Nashville, Amerikai Egyesült Államok
Kitünteti a szociális kommunikáció BA fokozatát
- Ottawa, Kanada