
Bachelor in
Oktatás (alapfokú)
Edith Cowan University

Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Joondalup, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
8 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* indikatív díj szemeszterenként
Bevezetés
Ez az országosan akkreditált tanfolyam célja az alapfokú oktatás tanári szakmájába való belépésre kész jövőbeli tanárok képzése.
A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője a tanárképzést végző hallgatóknak kínált szakmai gyakorlati tapasztalatok köre és száma, biztosítva, hogy képesek legyenek létrehozni az elmélet és a gyakorlat közötti alapvető kapcsolatot, miközben a szakmai és az általános foglalkoztathatósági készségeket kiépítik a valós tanítási környezetben.
Az ECU és az 1000 iskola és a korai oktatási központok közötti partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle helyszíneken, ideértve az állami, magán-, nagyvárosi, regionális, vidéki vagy távoli iskolákat, a különféle gazdasági, társadalmi, etnikai és oktatási gyermekekkel való munkavégzés során. körülmények.
Az előkészítő tanároknak lehetősége van arra is, hogy hivatalos szakirányú szakirányúak legyenek az alapfokú oktatásban. Ez lehetővé teszi, hogy mélyebb és szélesebb körű ismereteket és megértéseket szerezzen az egy adott tanulási területen a posztgraduális szinten. Az egységek szintén rendelkezésre állnak, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy teljesítsék az akkreditációs követelményeket a katolikus iskolákban való tanításhoz.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.
Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)
A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.
A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
- 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.
Jegyzet:
Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.
A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.
Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:
A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.

tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. szemeszter: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, Mount Lawley-ben, South West-ben
Pályaépítés
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LIT1200 | Személyes írástudás | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességek teszteit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az alapképzésbe (alapfokú oktatásba), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét alkotóelemét (LANTITE), hogy tanfolyamukon belül 240 kreditponttal tudnak jelentkezni.
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDL1240 | Bevezetés a tanításba | 15 |
EDL1250 | Tanulás és tanulók | 15 |
MAE1250 | Az elsődleges matematika alapjai | 15 |
AED1260 | Az oktatás művészete 1 | 15 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDL1260 | Gyermeknövekedés, fejlődés és tanulás | 15 |
LAN1260 | Beszélt nyelv az általános iskolában | 15 |
SCE1260 | Tudományoktatás az általános iskolákban 1 | 15 |
PPA1260 | Szakmai tapasztalat 1 | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
HPE2240 | Egészség és testnevelés az általános iskolákban | 15 |
LAN2240 | Angol az általános iskola korai éveiben | 15 |
MAE2250 | Tanítás és tanulás az általános matematikában 1 | 15 |
HSS2240 | Humán és társadalomtudomány az általános iskolákban 1 | 15 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
HSS2260 | Humán és társadalomtudomány az általános iskolákban 2 | 15 |
EDU2260 | Pozitív tanulási környezetek | 15 |
AED2240 | Az oktatás művészete 2 | 15 |
PPA2360 | Szakmai tapasztalat 2 | 15 |
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCE3240 | Tudományoktatás az általános iskolákban 2 | 15 |
EDF3101 | Együttműködés az őslakos ausztrál gyermekekkel, fiatalokkal és családtagjaikkal | 15 |
EDS3240 | Beleértve a speciális nevelési igényű gyermekeket | 15 |
LAN3280 | Angol a közép- és a felső általános iskolában | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU3265 | A tanulás értékelése | 15 |
MAE3270 | Tanítás és tanulás az általános matematikában 2 | 15 |
LAN3240 | Angol más nyelvek vagy nyelvjárások beszélõi számára | 15 |
PPA3260 | Szakmai tapasztalat 3 | 15 |
4. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
TPA4100 | Tanítási teljesítményértékelés | 15 |
ATP4440 | 4. szakmai tapasztalat - tanársegéd-program | 30 |
Egység a specializációtól | x 1 | 15 |
4. év - 2. félév
A hallgatóknak a következő lehetőségek egyikét kell választaniuk:
1.opció
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
DTM4260 | Anyagtervezés és technológia | 15 |
Egység a specializációtól | x 3 | 45 |
2. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4226 ^ | Iskolai alapú projekt | 60 |
3. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4227 ^ | gyakorlat | 60 |
^ Alapvető opció
Tanulmányi eredmények
- Alkalmazza széles körű tudományos ismereteket az elméleti és gyakorlati általános iskolai oktatási helyzetek széles skálájára.
- Kommunikálja a fegyelmi (alapfokú oktatás) ismereteit és értékeit szakmai és nyilvános kontextusban.
- Mutassa be széles és koherens tudást az alapul szolgáló filozófiákban, elméletekben, alapelvekben és a tanulási folyamatokban, beleértve azoknak a gyakorlathoz való kapcsolódását és a tanárok szerepét, globális szempontból.
- Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
- Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
- Mutassa be az általános iskolai oktatás alapelveinek és fogalmainak mélységével széles körű és koherens tudást.
- Mutassa be a társadalmi-kulturális háttér ismereteit, beleértve az őslakosokat és azoknak a hallgatók tanulási igényeire gyakorolt hatását (1,12).
- Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és generáljon általános iskolai oktatással kapcsolatos megoldásokat / válaszokat.
- Gondoljon kritikusan az alapfokú oktatás komplex problémáinak elemzésére, értelmezésére és fogalmazására.
- Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.
- Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására irányuló kezdeményezést.
Szakmai elismerés
Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)
Karrierlehetőségek
A kurzus sikeres befejezése a diplomások rendelkezésére bocsátja a kiemelkedő tanárként való munkavégzéshez szükséges ismereteket és ismereteket, amelyek képesek arra, hogy pozitív változást gyakoroljanak a fiatalok életében, és saját tantervükben tanítsanak.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Általános iskolai tanár.
Belépők
Tanterv
tanfolyam részletei
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon teljes munkaidőben Joondalupban, Mount Lawley-ben, délnyugaton
Tanfolyam felépítése
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
1200 LIT | Személyes műveltség | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A tanulóknak teljesíteniük kell a fenti két egységet: LIT1200 (Személyes írástudás) és NUM1200 (Személyes számolási készség), hogy megfeleljenek az Alapfokú tanárképzésben részt vevő hallgatók írás-olvasási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeinek. Minden olyan hallgatónak, aki 2017. január 1-jétől akkreditált tanárképző tanfolyamra (alapképzési és posztgraduális) iratkozik be, sikeresen teljesítenie kell a személyes írás-olvasási és számolási szintről szóló teszteket, hogy diplomát szerezzen. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak a Bachelor of Education (alapfokú) képzésbe, sikeresen teljesíteniük kell a személyes írás-olvasási és számolási teszt (LANTITE) mindkét komponensét, hogy kurzusukon belül 240 kreditpont felett jelentkezzenek.
1. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDL1240 | Bevezetés a tanításba | 15 |
EDL1250 | Tanulás és tanulók | 15 |
MAE1250 | Az elsődleges matematika alapjai | 15 |
1260 AED | A művészetek az oktatásban 1 | 15 |
1. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDL1260 | A gyermekek növekedése, fejlődése és tanulása | 15 |
LAN1260 | Beszélt nyelv az általános iskolában | 15 |
SCE1260 | Természettudományos oktatás az általános iskolákban 1 | 15 |
PPA1260 | Szakmai tapasztalat 1 | 15 |
2. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
HPE2240 | Egészség és testnevelés az általános iskolákban | 15 |
LAN2240 | Angol az általános iskola korai éveiben | 15 |
MAE2250 | Tanítás és tanulás az alapfokú matematikában 1 | 15 |
HSS2240 | Bölcsészet- és társadalomtudomány az általános iskolákban 1 | 15 |
2. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
HSS2260 | Bölcsészet- és társadalomtudomány az általános iskolákban 2 | 15 |
EDU2260 | Pozitív tanulási környezetek | 15 |
2240 AED | A művészetek az oktatásban 2 | 15 |
PPA2360 | Szakmai tapasztalat 2 | 15 |
3. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCE3240 | Természettudományos oktatás az általános iskolákban 2 | 15 |
EDF3101 | Munka ausztrál őslakos gyerekekkel, fiatalokkal és családjaikkal | 15 |
EDS3240 | Beleértve a sajátos nevelési igényű gyermekeket | 15 |
LAN3280 | Angol a Közép- és Felső Általános Iskolában | 15 |
3. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU3265 | A tanulás értékelése és értékelése | 15 |
MAE3270 | Tanítás és tanulás az alapfokú matematikában 2 | 15 |
LAN3240 | Angol más nyelveket vagy dialektusokat beszélők számára | 15 |
PPA3260 | Szakmai tapasztalat 3 | 15 |
4. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
TPA4100 | Tanítási teljesítményértékelés | 15 |
ATP4440 | Szakmai tapasztalat 4 – Segédtanári program | 30 |
Egység a szakterületről | x 1 | 15 |
4. évfolyam – 2. félév
A tanulóknak az alábbi lehetőségek közül kell választaniuk:
1.opció
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
DTM4260 | Anyagtervezés és technológia | 15 |
Egység a szakterületről | x 3 | 45 |
2. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU4226 ^ | Iskolai projekt | 60 |
3. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU4227 ^ | Szakmai gyakorlat | 60 |
^ Alapvető opció
A program eredménye
A kurzus tanulási eredményei
- Alkalmazza a széles tudományági ismereteket számos elméleti és gyakorlati alapfokú oktatási szituációban.
- Fegyelmi (Alapfokú oktatás) ismeretek és értékek közlése szakmai és közéleti kontextusban.
- Mutasson be egy széles és koherens tudásanyagot a tanulás mögöttes filozófiáiról, elméleteiről, elveiről és folyamatairól, beleértve azt is, hogyan kapcsolódnak ezek a gyakorlathoz és a tanárok szerepéhez, globális perspektívából.
- Mutasson globális szemléletet a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, beleértve az őslakosok kulturális kompetenciáját.
- Mutasson autonómiát, elszámoltathatóságot és ítélőképességet saját tanulás és szakmai gyakorlat tekintetében.
- Mutasson be egy széles és koherens tudásanyagot az alapfokú oktatás alapelveinek és fogalmainak mélységében.
- Ismertesse a szociokulturális hátteret, beleértve a bennszülötteket és ezek hatását a tanulók tanulási igényeire (1,12).
- Gondolkodjon kreatívan, hogy előre jelezze a kihívásokat, és generáljon általános iskolai oktatás-specifikus megoldásokat/válaszokat.
- Gondolkodjon kritikusan az összetett alapfokú oktatási problémák elemzéséhez, értelmezéséhez és fogalmi megfogalmazásához.
- Használja a digitális technológiákat és műveltségeket a több forrásból származó releváns információk eléréséhez, értékeléséhez és szintetizálásához.
- Dolgozzon együtt, és mutasson kezdeményezést a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
A kurzus sikeres elvégzése olyan szakértelemmel ruházza fel a végzősöket, amelyek kiváló tanári munkavállaláshoz szükségesek, és rendelkeznek azokkal a tudással és készségekkel, amelyekkel pozitív változást hozhatnak a fiatalok életében, és saját osztálytermükben taníthatnak.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Általános iskolai tanár.