Bachelor of Design
Edith Cowan University
Kulcs információ
Campus helye
Mount Lawley, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2024
* indikatív díj szemeszterenként
Bevezetés
Ezen a kurzuson a hallgatók a következő három terület egyikére szakosodhatnak: divat, vizuális és térbeli tervezés, valamint játékok és interaktív tervezés.
A divatban a diákok alapvetően a ruhadarabokkal dolgoznak, mint az ön kifejeződésének és jelölőjének helye, amely narratívákat és referencia-történeteket hordozhat; A vizuális és térbeli tervezés magában foglalja a vizuális és térbeli termékek, szolgáltatások és környezetek elkészítését grafikai és térbeli tervezési gondolkodás révén a közösségek javítása érdekében; míg a Játékok és az Interaktív Tervezés során a hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy eredeti digitális interaktív termékeket és szolgáltatásokat hozzanak létre, amelyek hatással vannak a közönségre és a felhasználói élményekre (UX) vonatkoznak.
A hallgatók meg fogják vizsgálni, hogy a tervezésnek milyen hatása van a történelemre és a helyi, nemzeti és globális közösségek jövőbeni fejlődésére. A tanfolyam lehetőséget biztosít a hallgatók számára helyi és nemzetközi együttműködésre. A nyugat-ausztráliai formatervezéssel foglalkozó tapasztalt grafikai, térbeli, digitális, divattervezési és szolgáltatási formatervezési szakemberek és kutatók vezetésével a formatervezéssel foglalkozó nagyvállalkozások ösztönzik az anyagok, képek és ötletek fenntartható felhasználását mint kutatási eszközöket a környezettel és az egyes emberekkel összefüggésben valós és online kontextusban.
A hallgatók fejlesztik az átruházható vizuális és térbeli problémameghatározási, ötletelési és prototípuskészítési készségeket, hogy megteremtsék saját helyüket a világon, személyes stílusukkal, karrierlehetőségeikkel és vállalkozói készségeikkel.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (3. sáv)
Az angol kompetencia követelményei a következők egyikének teljesítésével teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az IELTS akadémiai teljes sávja legalább 6,0 (egyetlen sáv sem lehet kevesebb, mint 6,0);
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma;
- Egy ausztrál felsőoktatási szolgáltató (vagy azzal egyenértékű) Bachelor szintű vagy magasabb szintű tanulmányának 0,375 EFTSL sikeres elvégzése; vagy
- Egyéb tesztek, tanfolyamok vagy programok, amelyeket az angol jártassági sávok oldalon határoztak meg.
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
Kelly Sikkema / Unsplash
tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Mount Lawley-ben
- 2. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Mount Lawley-ben
Pályaépítés
A hallgatóknak nyolc alapvető egységet (120 kreditpont) kell teljesíteniük.
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH1100 | Kommunikációs ötletek | 15 |
SAH1150 | kreativitás | 15 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH1200 | Média és kultúra | 15 |
SAH1250 | Mesemondás és jelentés | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH2110 | Identitás | 15 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH2200 | Közönség észlelése és tapasztalata | 15 |
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH3100 | Személyes és szakmai tervezés | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SAH3200 | Ipar és közösség | 15 |
A hallgatóknak szintén nyolc egységet (120 kreditpontot) kell kitölteniük a tervezés alapképzéséből: Vizuális és térbeli tervezés, divat vagy játékok és interaktív tervezés.
A hallgatóknak további nyolc egységet (120 kreditpont) kell kitölteniük nyolc egységet jelentő, kiskorúak és / vagy választható egységek formájában. Ezeket az egyetemen belül bárhonnan meg lehet választani. A kurzuson belüli egységeket évente kell kitölteni (pl. Az összes elsőéves egységet be kell fejezni, mielőtt a másodikévi egységekre lépnének).
Biztos, hogy ezen a kurzuson tanulhat
- Divat
- Játékok és interaktív tervezés
- Vizuális és térbeli kialakítás
Tanulmányi eredmények
- Gondoljon kreatívan a kihívások előrejelzésére és a tervezésre specifikus megoldások / válaszok generálására.
- Kritikusan gondolkodjon az összetett tervezési ismeretek / problémák elemzésében, értelmezésében és szintetizálásában.
- Alkalmazza széles körű tudományos ismereteket számos elméleti és műszaki / gyakorlati tervezési helyzetben.
- Kommunikálja a tervezési ismereteket és ötleteket világosan, következetesen és függetlenül.
- Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
- Mutassa be a saját tanulás és ösztöndíj és / vagy szakmai gyakorlat autonómiáját, elszámoltathatóságát és megítélését.
- Használjon digitális technológiákat és a tervezéssel kapcsolatos írástudásokat, hogy több forrásból hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat.
- Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megfelelő tervezési módszerekkel történő megvalósításának kezdeményezését.
Karrierlehetőségek
A foglalkoztatás a Szolgáltatástervezés, a Grafikai Tervezés, a Területi Tervezés, az Egészségügyi Tervezés, a Stratégiai Tervezés, az UX (Felhasználói élménytervezés), a Webdizájn, a Divattervezés, a Divatértékesítés, a Játéktervezés területén elérhető. A tervezés egyre növekvő mértékben járul hozzá a kiegészítő iparágak értékes készségeihez, és a hallgatók transzdiszciplináris területeken dolgozhatnak, például oktatási és képzési játékok tervezésében, építészeti tervező társaságokkal együttműködve látványtervezetek készítésében, valamint a nyilvános tér megtervezésében és kezelésében, valamint az információs iparágakban való együttműködésben. könyvtárak, levéltárak és múzeumok formájában. A tanfolyam felkészíti a hallgatókat a projektek, az ügyfelek és a csapatban betöltött szerepük, valamint a gyorsan fejlődő iparhoz való alkalmazkodáshoz szükséges általános készségek kezelésére.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Grafikai tervező, térbeli tervező, szolgáltató tervező, webdesigner, divattervező, játéktervező, belsőépítész, fogalmi művész, illusztrátor, vázlatkészítő.
Tanterv
A Bachelor of Design hallgatók két terület egyikére szakosodhatnak: Vizuális és térbeli tervezés, vizuális és térbeli termékek, szolgáltatások és környezetek készítése grafikai és tértervezési gondolkodáson keresztül a közösségek fejlesztése érdekében; vagy Games and Interactive Design, olyan eredeti digitális interaktív termékek és szolgáltatások létrehozása, amelyek hatással vannak a közönségre és a felhasználói élményekre (UX). A hallgatók feltárják a tervezés hatását a történelemre és a helyi, nemzeti és globális közösségek jövőbeli fejlődésére. A kurzus lehetőséget biztosít a hallgatóknak helyi és nemzetközi együttműködésre. A tervezési szakok, amelyeket tapasztalt grafikai, térbeli, digitális és szolgáltatástervező szakemberek és kutatók vezetnek Nyugat-Ausztráliában a dizájn élvonalában, ösztönzik az anyagok, képek és ötletek fenntartható használatát, mint a környezettel és az egyes emberekkel kapcsolatos kutatások eszközét a valóságban. világ és online kontextusok. A hallgatók átvihető vizuális és térbeli problémaazonosítási, ötletalkotási és prototípus-készítési készségeket fejlesztenek, hogy megállják helyüket a világban, személyes stílussal, karrierlehetőségekkel és vállalkozói készségekkel. Azok a jelentkezők, akik nem felelnek meg a kurzusra vonatkozó szabványos belépési követelményeknek, a Creative Arts Portfolio nevezésen keresztül vehetők figyelembe Pathway a https://www.ecu.edu.au/future-students/course-entry/creative-arts-portfolio- szerint. belépés.
Tanfolyam felépítése
A hallgatóknak nyolc alapegységet kell teljesíteniük (120 kreditpont)
A hallgatóknak nyolc egységből álló szakot (120 kreditpont) is teljesíteniük kell a Bachelor of Design programon belül: vizuális és tértervezés, divat vagy játékok és interaktív tervezés.
A hallgatóknak további nyolc egységet (120 kreditpontot) kell teljesíteniük nyolc egységből álló szak, mellék(ek) és/vagy választható egységek formájában. Ezek az egyetemen belül bárhonnan kiválaszthatók.
Ezen a képzésen tanulható szakok
- Divat
- Játékok és interaktív tervezés
- Vizuális és térbeli tervezés
A kurzus tanulási eredményei
- Gondolkodjon kreatívan, hogy előre jelezze a kihívásokat, és specifikus megoldásokat/válaszokat generáljon.
- Gondolkodjon kritikusan az összetett tervezési ismeretek/problémák elemzéséhez, értelmezéséhez és konceptualizálásához/szintetizálásához.
- Alkalmazza a széles körű ismereteket elméleti és műszaki/gyakorlati tervezési helyzetekben.
- A tervezési ismeretek és ötletek világos, koherens és független közlése.
- Mutasson globális szemléletet a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, beleértve az őslakosok kulturális kompetenciáját.
- Mutasson autonómiát, elszámoltathatóságot és ítélőképességet a saját tanulás, ösztöndíj és/vagy szakmai gyakorlat tekintetében.
- Használja a digitális technológiákat és a tervezéssel kapcsolatos ismereteket, hogy több forrásból hozzáférjen, értékelje és szintetizálja a releváns információkat.
- Dolgozzon együtt, és mutasson kezdeményezést a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására megfelelő tervezési módszerekkel.