Bachelor tömeges kommunikáció
Colorado State University Pueblo
Kulcs információ
Campus helye
Pueblo, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Mass Kommunikációs Osztály és a Center for New Media biztosít egy alkalmazott jelentős amelyben a technológiai innováció találja értelmében a hagyományos humán és társadalomtudományok tananyag. A 42-hitel fő vezethet karrier, beleértve a reklám, a műsorszórás, újságírás, az új média és a PR a három fő hangsúlyt területeken.
Szerint a 2012-es tanulmány, a munkaadók rangsorban kommunikáció, mint a második "legkedveltebb" fokozatot. Országosan a Bureau of Labor Statistics projektek több mint 1,7 millió új munkahely művészeti, design, szórakozás, sport és média foglalkozások. Az átlagos órabér 25,89 $ és az éves átlagos bér 53.850 $. Colorado, az alkalmazottak száma ebben a kategóriában több, mint 37.000, átlagosan éves bér több mint $ 49,000. Colorado lényegében nagyobb koncentrációban, mint az országos átlag, a munkahelyek ebben az ágazatban.
Tananyag tartalmazza a három fő hangsúly területek elektronikus média, az integrált kommunikáció és újságírás. A diákok befejezéséhez MCCNM mag, a hangsúly a területen tanfolyamok, és számos készség-alapú választani. A MCCNM kar sok éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a területen, valamint lenyűgöző akadémiai oklevelek.
Tanácsadás prioritást élvez az osztály, mind a diákok és a tanárok, hogy felelősséget kell biztosítani, hogy a hallgatók sikeres a főiskolai tapasztalatok. Oktatók ösztönzik a diákokat, hogy használja ezt a weboldalt, és a University katalógus előkészítése tanácsadás találkozókat.
hangsúlyt területek
Követelményei
A diákok vágyó Mass Communications nagy szükség van a teljes 18 órás hitel "core", 9 óra hitel alkalmazott választani, plusz egy a három hangsúlyt területeken:
- elektronikus Média
- integrált Kommunikációs
- újságírás
A diákok azzal az óhajjal, egy kisebb Mass Communications kell töltenie 21 óra hitel jóvá a kisebb területet tanácsadója, és tartalmaznia kell MCCNM 101. és 201. és hat óra felső osztály természetesen a munka. A kisebb nem tartalmazhat több, mint 3 kredit laboratóriumi munka.
A diákok egy minimális MCCNM GPA 3.0 arra ösztönzik, hogy töltse ki egy szakmai vagy "Mező Experience" (MCCNM 494) saját junior vagy senior évben.
Diák tanulási eredmények
- A hallgatók megjeleníti a kritikus gondolkodás képességeit, közvetíti összetett gondolatok kapcsolatos aktuális kérdésekről és etikai elvárások a tömegkommunikáció és a kapcsolódó tudományágak.
- A hallgatók a világos fogalmazás és szervezet felépítése a megfelelő formátumban, írásban mechanika és a közönség hangsúly, olyan módon, hogy szakmailag versenyképes egy belépő szintű pozíciót a fegyelem.
- A hallgatók bizonyítani technológiai szakértelem kapcsolatos különös hangsúlyt terület, amely szakmailag versenyképes egy belépő szintű pozíciót a fegyelem.
- A hallgatók bizonyítani parancsnoksága alá, szervezése gondolatok, és a készség a személyközi kommunikáció közönség előtt.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Arts in Art History and Visual Culture
- Lugano, Svájc
BA (Hons) médiából, kultúrából és kommunikációból
- Sharjah, Egyesült Arab Emírségek
- Lagos, Nigéria + 3 több
Bachelor of Arts (BA) kommunikációs és médiatechnológiában
- San Francisco, Amerikai Egyesült Államok