College of Saint Elizabeth
Bevezetés
A Szent Erzsébet Főiskola a katolikus bölcsészettudományi hagyományok tanulásának közössége a különböző korokból, hátterekből és kultúrákból származó diákok számára.
A Szent Erzsébet Jótékonysági Nővérei 1899-ben alapították a Főiskola erős hagyományt a szegények iránt, a szolgálat szellemében és a társadalmi felelősségvállalásban, valamint a nők teljes társadalmi partnerként való elkötelezettségének elkötelezettségében.
Saint-Elizabeth Ann Seton, Saint-Vincent de Paul, Saint Louise de Marillac és Mary Xavier Mehegan anyja szemszögéből a CSE továbbra is támogatja a diákokat, miközben keresi a szellemi és személyes fejlődést a katolikus bölcsészettudományi kollégium gondoskodó és támogató légkörében.
A Főiskola büszke arra, hogy számos programot kínál a 21. század kihívásainak kielégítésére. A hallgatók a következő lehetőségeket választják egy olyan tanulmányi program kiválasztására, amelyik legjobban megfelel az igényeinek:
- Egyetemi hallgató - az egyetemi program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megszerezzék a tudásukat és tapasztalataikat, amelyek teljes potenciáljuk eléréséhez akadémikusan, személyesen, lelkileg és szakmailag.
- Folyamatos tanulmányok - rugalmas esténként, hétvégén és online főiskolai végzettséggel rendelkező programok megfelelnek a felnőtt tanulók igényeinek, akik karrierjüket szeretnék előmozdítani.
- Posztgraduális programok - az esti, a hétvégi és az online mesterprogramok és a teljesen jegyzett doktori program célja, hogy segítsen a diákok előrehaladni a nagy igényű területeken és szakmákban. Ezek a programok felkészítik a diákjainkat arra, hogy etikus, jól képzett vezetőkként álljanak ki, akik a szolgálat és az aktív elkötelezettség szellemében járnak el, kitűnnek szakmájukban, közösségeikben és mindennapi életükben.
- Szakmai képesítési programok - A CSE az esti, a hétvégi és az online programokat kínálja a tanácsadás, az oktatás, az egészségügyi ellátás, a menedzsment, a minisztérium, a táplálkozás és más területeken való tanúsításhoz.
A Szent Erzsébet Főiskola nem diszkriminálja a felvételeket, az oktatáspolitikát a nemi, faji, vallási, színbeli, vallási, fogyatékossági, életkor, családi állapot, szexuális orientáció, nemi identitás vagy kifejezés vagy nemzeti származás alapján , ösztöndíj- és kölcsönprogramok vagy más főiskolai szakpolitikák, ideértve a foglalkoztatást is.
A Szent Erzsébet Főiskola az 1964-es VI-polgári jogokról szóló törvény, IX. Cím, az 1972. évi oktatási módosítás és az 1973. évi módosított rehabilitációs törvény 504. szakasza alapján az Egészségügyi, Oktatási és Jóléti Tanszéknek való megfelelést nyújtott be.
Mission Statement
A Szent Erzsébet Főiskola küldetése, amelyet a Szent Erzsébet Jótékonysági Nővérei támogatnak, a különböző korokból, hátterekből és kultúrákból álló diákok katolikus bölcsészettudományi hagyományainak tanulási közössége.
Elizabeth Ann Seton, Vincent de Paul és Louise de Marillac víziója és értékei révén, az evangélium értékeiben és a katolikus társadalomtudományban gyökerező Szent Elizabeth Főiskola megerősíti szolidaritását a szegények és a közösség szolgálatában tanúsított elkötelezettségével.
Vision Statement
A Szent Erzsébet Főiskola országos elismerésben részesül azoknak az egyéneknek a tanításában, akik olyan foglalkozást keresnek, amely az elkötelezett tanulással foglalkozik a mások szolgálatában való vezetésre.
Core Values
A Szent Erzsébet Főiskola, mint felsõoktatási intézmény, misszió által irányított és a katolikus és karitatív nõvérek hagyományai által tájékoztatott, a misszió, a látás és a stratégiai célok elérése érdekében a következõ alapvetõ értékeket kívánja élni:
Sértetlenség
Közösségként a becsületességben, a bizalomban és a kölcsönös tiszteletben egyesítünk, és átláthatóak lesznek a döntéseinkben.
Társadalmi felelősség
Közösségként támogatni kell az egyének és közösségek igazságos és etikus jólétét az igazságosság, a sokszínűség és a fenntarthatóság előmozdítása érdekében.
vezetés
Közösségként inspirálunk és felhatalmazva arra, hogy saját határainkon túlmutassunk az elszámoltathatóságért, az innovációért és a közös jólétért való átalakulásért.
Kiválóságot a tanításban és tanulásban
Közösségként elkötelezzük magunkat egy ösztönző tanulási környezet megteremtése mellett, amely elősegíti a kritikai vizsgálatot és az egyén holisztikus fejlődését.