Bachelor a PR -menedzsmentben
Centennial College
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online Canada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
8 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 20 518 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 2 félévre nemzetközi hallgatók számára / díjak tartalmazzák az esetleges díjakat és az egészségbiztosítást az első tanulmányi évre
Bevezetés
- Programkód: 0617
- Iskola: Kommunikációs, Média, Művészeti és Design Iskola
- Megbízás: kitüntetéses alapképzés
- Program típusa: Fokozó program
- A program hossza: 4 év/ 8 félév
- Helyszín: Meseművészeti Központ
Centennial College 's Story Arts Centre-ben a Honors Bachelor of Public Relations Management egy egyedülálló, egyedülálló ajánlat Kanadában, amely egyesíti a PR-t és az üzleti tanulmányokat. Négy év múlva ez a program izgalmas karrierre készít fel a PR, a közösségi média és a vállalati kommunikáció területén.
A Honors Bachelor of Public Relations Management program, amelyet a Kommunikációs, Média-, Művészeti és Tervezési Iskola kínál az Üzleti Iskolával együttműködve, tíz magon keresztül kiegyensúlyozza a PR elméletét, elveit és alkalmazását az üzleti elvek szilárd alapjaival üzleti tanfolyamok.
A program ideje alatt valós projekteket hajt végre, amelyek lehetővé teszik az újonnan megszerzett ismeretek alkalmazását. A sajtóközlemények írásától az események megtervezéséig gyakorlati forgatókönyvekben fog részt venni, amelyek megalapozzák ennek a négyéves diplomának az alapvető osztálytermi koncepcióit.
A különféle karrierekre való felkészülés érdekében a Public Relations Management tanfolyamok nagy hangsúlyt fektetnek a következőkre:
- Írás
- Társadalmi és digitális média
- Kutatási és kommunikációs tervezés
- Stratégiai kommunikáció
- Vállalati kommunikáció
Ezt a programot egy 14 hetes ipari terepgyakorlat, amely során valós tapasztalatokat szerez a diploma megszerzése előtt.
Mivel a program kiemeli a kutatást, a társadalmi és digitális médiát, a vállalati kommunikációt és az üzleti alapokat, fejlesztheti a kritikus gondolkodást és a stratégiai kommunikációs készségeket, hogy létfontosságú szerepet töltsön be az egészségügyi szervezetekben és vállalkozásokban.
Ennek a kollégiumnak a főiskolák és egyetemek minisztere hozzájárult ahhoz, hogy ezt az alkalmazott diplomát 2020. augusztus 18-tól hétéves időszakra kínálja. A főiskola gondoskodik arról, hogy a beleegyezés időtartama alatt a fent nevezett programba felvett valamennyi hallgató lehetősége van arra, hogy a programot ésszerű időn belül befejezze.
Belépők
Tanterv
Program Outline
1. félév | 2. félév | 3. félév |
|
|
|
4. félév | 5. félév | 6. félév |
|
|
|
7. félév | 8. félév | |
|
|
A program eredménye
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Speciális, interdiszciplináris ismeretek fejlesztése az üzleti műveletek alapelveiről, elméleteiről, fogalmairól és módszereiről menedzsment, pénzügy, marketing, jogi, humánerőforrás és működési szempontból, hangsúlyt fektetve ezek alkalmazására, mivel azok a kommunikációhoz és a PR-hez kapcsolódnak.
- Integrálja a PR-elmélet gyakorlati ismereteit és a legjobb gyakorlatokat a kommunikációs programok fejlesztése és végrehajtása során több szektorban, beleértve a vállalati, non-profit és közszektorbeli szervezeteket.
- Értelmezni a társadalmi, kulturális, politikai és technológiai tényezők hatását az üzleti élet, a média és a kommunikáció gyors és folyamatos átalakulására, megfogalmazni a kortárs kérdéseket, kihívásokat és lehetőségeket, amelyek a vállalati kommunikáció és PR gyakorlatával kapcsolatban felmerülnek.
- Elemezze és értékelje egy sokszínű társadalom és világ társadalmi, kulturális, politikai és gazdasági vonatkozásait, amelyben a diplomások globálisan hozzáértő szakemberekként és globális állampolgárokként fognak élni és részt venni.
- Kutatási készségek fejlesztése az elsődleges és másodlagos adatok vizsgálatához és elemzéséhez, valamint megbízhatóságuk, érvényességük, érdemeik és korlátaik felméréséhez, hogy üzleti és kommunikációs kihívásokra alkalmazhassa őket.
- Integrálja a kommunikációs kutatási és tervezési módszereket és készségeket a stratégiai kommunikációs tervezés koordinálásához és lebonyolításához, ideértve a külső és belső érdekelt feleket célzó hatékony kommunikációs, PR- és közösségimédia-programok fejlesztését és megvalósítását, amelyek összhangban vannak a szervezet stratégiai céljaival.
- Ismertesse a mérési szabványokat és elemzéseket az online és offline kommunikációs és PR-programok elemzéséhez és értékeléséhez, valamint értékelje az üzleti célokra, eredményekre és befolyásra gyakorolt hatást.
- Az elemző, kritikai és független gondolkodási képességek beépítése a szervezeteken belüli összetett üzleti és kommunikációs kérdések felméréséhez, valamint változatos, kreatív kommunikációs megközelítések kialakításához ezek megoldására, valamint a szervezeti döntéshozók hatékony tanácsadásának képességére.
- Stratégiákat dolgozzon ki, és azonosítsa a rendelkezésre álló erőforrásokat a személyes és szakmai fejlődéshez, mint egy egész életen át tartó tanuló, hatékony csapatjátékos, valamint vezető szerepet tölt be a vállalati kommunikációs és PR-iparban.
- A vállalati kommunikációhoz és PR-hoz kapcsolódó valamennyi tevékenységet a megállapított PR magatartási kódexek, etikai gyakorlatok és kommunikációs törvények keretein belül végezze.
Karrierlehetőségek
A program kiemeli
A Public Relations Management Bachelor kitüntetésben a következőket fogja tenni:
- A PR-ipar alapos megértésének kialakítása, a karrier sikeréhez szükséges kritikus készségek kialakítására összpontosítva;
- Tanulja meg a kulcsfontosságú üzleti készségeket, beleértve a pénzügyi irányítást, a szervezeti magatartást, az üzleti jogot és a számvitelt, amelyek versenyelőnyt biztosítanak a piacon;
- Olyan know-how megszerzése, mint például sokrétű közösségi média és integrált online marketing programok fejlesztése a mai digitális világban való eligazodáshoz;
- A globális polgári szerepvállalás, a vállalati társadalmi felelősségvállalás és a kommunikátorok szerepének bemutatása révén mélyebben megértheti az összetett világot, amelyben élünk.
Karrier Outlook
- Szociális média koordinátor
- Közösségi menedzser
- PR-koordinátor
- Vállalati kommunikációs szakember
- Projektkoordinátor
- Kutatási munkatárs
- Médiakapcsolati szakértő
Oktatási Pathways
A képesített diplomások részt vehetnek a Pathway programokban partnerintézményekkel. Ezek a Pathway programok lehetővé teszik, hogy diplomát Centennial College szerzett tanulásért. Partnereink közé tartozik:
- Davenport Egyetem
- Niagara Egyetem, USA (Ontariói Campus)
Foglalkoztatási területek
- PR ügynökségek
- Vállalati kommunikáció
- Befektetői kapcsolatok osztályai
- Digitális marketing cégek
- Non-profit szektor szervezetei
- Kórházak és egészségügyi szervezetek
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.