Grafikai tervezés és / vagy szemléltetés
CANVAS
Kulcs információ
Campus helye
Lausanne, Svájc
Nyelvek
Angol, Francia
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Grafikai tervezés és / vagy szemléltetés
A Bachelors a grafikai tervezés és / vagy az ábra egy 3 éves program, amely felkészíti a hallgatókat a vizuális művészetek jelentős szakmai munkájára. A program olyan tanfolyamok teljes választékát kínálja, amelyek ötvözik a kreativitást, a szaktudást és a professzionalizmust.
A grafikai tervezés és / vagy az illusztrálás alapképzésének elvégzése után a hallgató elsajátítja a grafikai tervezés és az ábrázolás technikáit, és alaposan ismeri a kreatív tervezés és az ábrázolás alapelveit, amelyek különösen szükségesek a logók és márkák létrehozásához, a reklámozáshoz és a marketinghez, az illusztrációkhoz és az animációkhoz.
A professzionális grafikai tervezőt vagy az illusztrátort felkérik grafikai megoldások felkutatására, illusztrációk elképzelésére, tervezésére és létrehozására, valamint marketing és vizuális és grafikai anyagok kidolgozására. A grafikai tervezés és / vagy az illusztrálás diplomája megszerezte a szükséges profesionalitást, dinamizmust és sokoldalúságot ahhoz, hogy ötleteit szigorúan alakítsa formákká, színeké és képekké.
A grafikai tervezés munkája többek között a különféle márkás alkalmazások (mint például logók, szlogenek, jinglék stb.) Létrehozásáról és javaslatáról, marketing anyagokból (szórólapok, prospektusok, sajtókészletek stb.), Termékbemutatókból (könyvborítók, csomagolások stb.) Áll. .) szem előtt tartva az esztétikai és művészeti trendeket és mozgásokat. Ami az illusztrátort illeti, munkája könyv, rajzfilmek, gyermekkönyvek, speciális irodalom stb. Karakterkészítésében rejlik, valamint weboldalak, videojátékok és grafikus regények illusztrációinak készítésében rejlik.
Általános célok
A grafikai tervezés és / vagy az illusztrációk alapképzése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megszerezzék a műszaki know-how-t, az esztétikai érzékenységet és a professzionális eszközöket a médiatartományban, hogy egyedülálló vizuális koncepciót sikeresen életre keltsenek.
A program végén elkészített diplomamunka lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy professzionális minõségû egyéni projektet dolgozzanak ki, tiszteletben tartva a specifikációk és a minõségi szabványok egy sorozatát
Első év
Az első év bevezetést nyújt a hallgatók számára a kreatív kompozíció alapjaihoz, és lehetővé teszi számukra a kreatív kifejezéshez szükséges technikák felfedezését. Az osztályok mind a kézi, mind a digitális eszközök és technikák elsajátítására koncentrálnak, beleértve: rajzot, kompozícióelméletet, rácsrendszert, vektor rajzot, színelméletet, tipográfia, Photoshop, Illustrator és InDesign.
A hallgató fejleszti művészi érzékenységét annak érdekében, hogy ötleteit grafikai tervekké és / vagy illusztrációkká alakítsa. Megtanul és megismeri a vizuális kifejezés különböző módszereit és technikáit.
Második év
A második év megszilárdítja az első évben elsajátított alapokat, és lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy egy árnyaltabb fogalmi megközelítést kezdjenek el. A hallgató kutatásokat végez és különféle elméleti és gyakorlati módszereket tanul meg a választott szakterületükön annak érdekében, hogy kölcsönhatásba lépjen az ötletek, szavak, képek és fogalmak között.
A kreatív munkát a szakmai és technikai megközelítés egészíti ki, amely olyan alapvető elemekkel foglalkozik, mint például a kreatív megbízás, az ügyfélkapcsolatok és az elvárások kezelése, az ügyfél és a tervező / illusztrátor közötti kapcsolat, a projektmenedzsment, a határidők és a költségek.
Harmadik év
Az utolsó év lehetővé teszi a grafikai tervező vagy illusztrátor egyéni kreatív és fogalmi fejlesztését, és megismeri őket más vizuális művészekkel való együttműködés és a csapatprojektek kidolgozásában.
A hallgató és a jövőbeli grafikus vagy illusztrátor felfedezi és megérti a különféle vizuális művészetek közötti interakciót egy projekt során: az ügyfelektől az ügynökökig, a marketing szakemberekig és a 3D tervezőkig, a hallgató javítja szakmai megértését és növekvő ismereteket szerez. az ügyfelek megbízásának kreatív és technikai kihívásainak megértése.
Az eszközök és technikák széles választékának köszönhetően a jövőbeli grafikai tervezőnek vagy illusztrátorának képzése végéig kreatív, kritikus és sokoldalú megértése lesz a képzőművészetben végzett munka valóságáról, amely lehetővé teszi számára egy kreatív projekt vagy egy ügyfél megbízása a program végére.
Tanulmányozott tudományágak
I grafikai alapelvek - tipográfia és plakátok kezelése - Szerkesztői tervezés - Prepress - Video és Motion Design - WEB CMS Social Media - Fotózás - Művészet története - Kortárs művészet története - Illusztráció - Digitális marketing - Koncepció művészet - Adobe (Photoshop , Illustrator, InDesign), Képi technikák - Animáció - Esztétika - Műszaki rajz: Emberi anatómia - Objektumszerkesztés - A tervezés története - Grafikai tervezés alapelvei II, Tipográfia II
Jövőbeli karrier
A Grafikai tervezés és / vagy Illusztráció diplomáinak alkotója, technikusa és vállalkozója lesz. A képzőművészeti képzés változatos szakmai vonatkozásai lehetővé teszik számára, hogy a következő területeken dolgozzon:
Grafikai tervezés - Illusztráció - Animáció - Könyvborító - Storyboarding - CAD Design– Colorist - Press Publishing - Digitális Marketing - Weboldal tervezés - Reklám - Kép / Képszerkesztés - Publicista kampányok - Közösségi média kampányok - Public Relations - Márkamenedzsment - Logo Design
Tanterv
Első év
Az első évben a hallgatók megismerkedhetnek a kreatív kompozíció alapjaival, és lehetővé teszik számukra, hogy felfedezzék a kreatív kifejezéshez szükséges technikákat. Az órák a kézi és digitális eszközök és technikák elsajátítására összpontosítanak, beleértve a rajzot, a kompozícióelméletet, a rácsrendszert, a vektoros rajzot, a színelméletet, a tipográfiát, a Photoshopot, az Illustratort és az InDesign-t.
A hallgató fejleszti művészi érzékenységét annak érdekében, hogy ötleteit grafikai tervekbe és/vagy illusztrációkká tudja lefordítani. Megtanulja és megismeri a vizuális kifejezés különböző módszereit és technikáit.
Második év
A második év megszilárdítja az első évben tanult alapokat, és lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy árnyaltabb fogalmi megközelítést kezdjenek el. A hallgató kutatást végez, és különféle elméleti és gyakorlati módszereket tanul meg a választott szakterületén, hogy interakciót hozzon létre ötletek, szavak, képek és fogalmak között.
A kreatív munkát a szakmai és technikai megközelítés egészíti ki, amely olyan lényeges elemekkel foglalkozik, mint az alkotói megbízás, az ügyfélkapcsolatok és elvárások kezelése, a megrendelő és a tervező/illusztrátor kapcsolata, projektmenedzsment, határidők és költségek.
Harmadik év
Az utolsó év lehetővé teszi a grafikus vagy illusztrátor egyéni kreatív és koncepcionális fejlesztését, és megismerteti velük a más képzőművészekkel való együttműködést és a csapatprojekteken való munkát.
A hallgató és a leendő grafikus vagy illusztrátor felfedezi és megérti a különböző vizuális művészetek közötti interakciót egy projekt élete során: az ügyfelektől az ügynökökig, a marketingszakemberekig és a 3D-s tervezőkig, a hallgató fejleszti szakmai tudását és egyre növekvő az ügyfélmegbízások kreatív és technikai kihívásainak megértése.
Az eszközök és technikák széles választékának köszönhetően a leendő grafikai tervező vagy illusztrátor képzése végére kreatív, kritikus és sokoldalúan ismeri meg a vizuális művészeten belüli munkavégzés valóságát, amely lehetővé teszi számára kreatív projektet vagy önálló megbízási megbízást a program végére.
Tanult tudományágak
Grafikai tervezés alapelvei I – Tipográfia és poszterek – Márkamenedzsment – Szerkesztői tervezés – Nyomtatás előtti – Videó- és mozgástervezés – WEB CMS közösségi média – Fényképészet – Művészettörténet – Kortárs művészet története – Illusztráció – Digitális Marketing – Concept Art – Adobe (Photoshop , Illustrator, InDesign), Képi technikák – Animáció – Esztétika – Műszaki rajz: Emberi anatómia – Tárgyépítés – Tervezéstörténet – Grafikai tervezés alapelvei II, Tipográfia II.
A program eredménye
Általános célok
A Grafikai tervezés és/vagy Illusztráció Bachelor képzése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megszerezzék a műszaki know-how-t, az esztétikai érzékenységet és a professzionális eszközöket számos médiában, hogy sikeresen életre keltsék az egyedi vizuális koncepciót.
A program végén egy szakdolgozat projekt lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy professzionális minőségű egyéni projektet dolgozzanak ki, miközben tiszteletben tartják a specifikációk és minőségi szabványok világos halmazát.
Képtár
Karrierlehetőségek
Jövő karrierjei
A Grafikai tervezés és/vagy Illusztráció Bachelors diplomát szerző alkotó, technikus és üzletember lesz. A teljes vizuális művészeti képzés változatos szakmai szempontjai lehetővé teszik számára, hogy a következő területeken dolgozzon:
Grafikai tervezés – Illusztráció – Animáció – Könyvborítók tervezése – Storyboarding – CAD Design – Colorist – Sajtókiadás – Digitális Marketing – Weboldal tervezés – Reklám – Kép-/Fotószerkesztés – Publicista kampányok – Közösségi média kampányok – Public Relations – Márkamenedzsment – Logótervezés