Bachelor in Digital Game Design
Istanbul, Törökország
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
USD 8500 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* Tandíj nemzetközi hallgatóknak (4 év): 7 900 dollár
Bevezetés
Digitális játék design
Napjainkban, különösen a mobil platformok és az internetes technológiák fejlesztései miatt a számítógépes játékok országunkban meglehetősen gyakoribbá váltak, ahogyan azok a világ minden tájáról érkeztek, és népszerű médiává vált, amelyet széles tömegek fogyasztanak, anélkül, .
A "Digitális Játék Design Egyetemi Program", amely előretörő szerepet tölt be hazánkban és Isztambulban, különösen olyan megközelítéssel, amely a művészet, a technológia és a gazdaság különböző formáihoz csatlakozik, célja, hogy képzett humán erőforrásokat biztosítson az ágazatnak és kreatív, innovatív projektek és csapatok fejlesztése a helyi és globális sikerek elérése érdekében.
A Kommunikációs Kar keretében létrehozott digitális játéktervezés alapképzési programja, interdiszciplináris megközelítésével nem csak egyesíti a szoftver, a művészet és a tervezési területeket, hanem interdiszciplináris munkakörnyezetet kínál az egyetemen és különösen a mérnöki és oktatási karokon. Azok a diákok, akik az újonnan alapuló években alapítványi osztályokba fognak összejönni, az első lépéseiket a szakirányon a szakiskolai évük során választják ki, a tehetségük alapján kiválasztva a tervezési és művészeti függőleges függvényeket. A diákok útvonalai ismét a metszéspontokba kerülnek, ahol a játékosok csapataivá válnak, és egyetemi munkatársaink tanácsadásával együtt termelnek. A helyi és nemzetközi szakmai gyakorlatok az egyetem keretein belül gyakorolják a COOP-rendszert, amely a diákokat a diákok élete során az üzleti világgal együtt hozza, és a BUG ágazati kommunikációs hálózat növeli a diákok tapasztalatait és frissíti tudásbázisukat.
A Kommunikációs Kar és a Game Design Graduate Program (BUG Master) részeként létrejött Bahçeşehir Egyetemi Játéklabor (BUG) mellett az Európai Játékok Intézet BUG Berlin és a játékstúdió A BUG Pro alapítványok közvetlenül hozzájárulnak a programhoz. Ez a program, amely jelentős különbséget hoz létre a VR First BAU és a Cryengine Academy létrehozásával létrehozott virtuális valóságos inkubációs központtal való együttműködésben, melyet a világjátékos óriás Crytek együttműködésével hoztak létre, úttörőnek tekinthető hazánkban.
Miközben a diákok részesülhetnek a folyamatosan növekvő nemzetközi kapcsolatokból, valamint a tanszék helyi és külföldi szektorális kommunikációs hálózatából, lehetőségük nyílik arra, hogy találkozzanak a befektetőkkel a Gamebootcamp İstanbul - egy StartersHub kezdeményezéssel, amelyet ismét támogatnak minket.
Ez a program, amely mind az elméletben, mind a gyakorlatban minden játéktermelési stádiumot kínál mindazoknak, akik álmodnak a játéktervezővé válásról, lehetőséget nyújt a hallgatók számára arra, hogy globális szférájukban elérjék céljaikat.