
BA (Hons) üzleti menedzsmentből - E-business specializáció
Kuala Lumpur, Malajzia
IDŐTARTAM
3 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jun 2025
TANDÍJ
USD 22 615 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* összesen malajziai diákok számára: 87 000 RM | összesen: 88 200 RM/22 615 USD
Bevezetés
APU-DMU kettős szak
A Bachelor's Degree Programban részt vevő hallgatók feliratkozhatnak a APU -DMU Dual Degree Scheme programra. E rendszer keretében a hallgatók 2 diplomát és átiratot kapnak a diploma megszerzésekor: 1-et az Asia Pacific University-ről ( APU ), Malajziáról és egyet a De Montfort Egyetemről (DMU), Egyesült Királyság.
Több, mint üzletvezetői végzettség
APU's BA (Hons) Business Management szakosodott e-business diplomát úgy tervezték, hogy előnyt biztosítson Önnek a legújabb technológiákban, amelyek összhangban vannak az Industrial Revolution 4.0-val.
Belépők
Tanterv
Programvázlat
Ezt a programot kifejezetten arra tervezték, hogy a hallgatók számára:
- Az e-business tevékenységek kontextusának, természetének, szerepének és jelentőségének megértése, ahogyan azt számos szervezet vezetői végzik.
- Az internetes vállalkozások létrehozásának, finanszírozásának és menedzselésének átfogó ismerete és alkalmazása egy dinamikus üzleti világban.
- Ismerkedés az interneten és a weben történő üzletvitel elméleti és gyakorlati kérdéseivel.
- A foglalkoztatási készségek széles skálája, mint például a kritikus gondolkodás, problémamegoldó és értelmező készségek, hatékony írásbeli és szóbeli kommunikáció, az IT felhasználása az üzleti alkalmazásokban, valamint az e-business kérdéseivel kapcsolatos kutatások lefolytatásának képessége.
1. fokozat
A hallgatók alapvető ismereteket szereznek a kontextusról, amelyben az üzleti élet működik - menedzsment, jog, számvitel, közgazdaságtan, vállalkozás és marketing. Emellett üzleti és kommunikációs készségekre, számítástechnikai és informatikai készségekre, valamint mennyiségi készségekre, önálló tanulásra is kitesszük őket. Minden üzleti menedzsment programnak közös az első éve, hogy szilárd alapot kapjanak az üzletvezetési elméletekben és gyakorlatokban.
Közös modulok
- Bevezetés a menedzsmentbe
- Számviteli készségek
- Üzleti és kommunikációs készségek
- Üzleti gazdaságtan
- Üzleti jog
- Digitális gondolkodás és innováció
- A vállalkozói szellem alapjai
- Marketing
- Emberkezelés
- Mennyiségi készségek
2. fokozat
A hallgatók megismerkedhetnek a tanterv magasabb szintjeivel, beleértve a viselkedéstudományt, az üzleti etikát és az irányítást, a kritikus gondolkodást a menedzsmentben, valamint a kreativitást és az innovációt. Emellett az e-business menedzsment, az e-kereskedelem és az e-marketing területeire is specializálódni fognak. A funkcionális menedzsment mélyreható megértését is fejlesztik különböző területeken. Az SAP által támogatott iparágvezető szoftveren keresztül jobban megértik az alapvető üzleti folyamatokat. Tovább fejlesztjük önálló tanulásukat, hogy felkészítsük őket a munkahelyre és a további kutatásokra.
Közös modulok
- Viselkedéstudomány a szervezésben
- Üzleti etika és irányítás
- Vállalkozáskutatási módszerek
- Ügyfélérték biztosítása
- Vállalati erőforrás tervezés SAP platformmal
Speciális modulok
- E-Business Management
- E-kereskedelem
- Digitális marketing
- Operations Management
- Kreativitás és innováció
Választható modulok (válasszon 2-t)
- Pénzügy vagy pénzügyi menedzsment
- Kritikus gondolkodás a menedzsmentben VAGY
- Multimédiás alkalmazás
Szakmai gyakorlat (16 hét)
A hallgatók legalább 16 hetes szakmai gyakorlaton/ipari képzésen vesznek részt, hogy felkészítsék őket az osztályteremből a munkakörnyezetbe való zökkenőmentes átmenetre.
3. végzettségi szint
A hallgatók felhasználják korábbi tanulmányaikat és ipari tapasztalataikat, hogy bővítsék ismereteiket az e-üzleti ökoszisztéma gyakorlatiasabb és modernebb kérdéseinek kezelésében, mint például a keresőoptimalizálás és technikák, az e-business rendszerek működésének megértése stb. Vezetési és stratégiai vezetési készségeket tanítanak, azzal a céllal, hogy üzleti vezetőkké váljanak. Az utolsó éves projekt megköveteli, hogy egy témát egyénileg vizsgáljanak meg - bemutatják képességeik tudományos és gyakorlati vonatkozásait a választott tanulmányi területen.
Közös modulok
- Stratégiai menedzsment
- Technológiák engedélyezése a digitális marketinghez
Speciális modulok
- E-business projekt
- E-business közbeszerzés
- Kortárs Menedzsment
- Globális marketing
- Vizsgálat az e-businessben
- Változások kezelése
- Digitális stratégia és elemzés
Választható modulok (válasszon 2-t)
- Vállalati pénzügy VAGY ügyfélkapcsolatok építése
- Integrált marketingkommunikáció VAGY
- Kiskereskedelmi marketing menedzsment
MQA kötelező tantárgyak*
- Etnikai kapcsolatok (M'sian diákok)
- Iszlám és ázsiai civilizáció (M'sian diákok)
- Malajziai tanulmányok (nemzetközi hallgatók)
- maláj kommunikációs nyelv (nemzetközi hallgatók)
- Munkahelyi professzionális kommunikációs készségek
- Alkalmazotti és foglalkoztatási trendek
- Társtanterv
(*Minden hallgatónak sikeresen teljesítenie kell ezeket a modulokat a malajziai képesítési ügynökség előírásai szerint.)
Megjegyzés: A szakterület csak a tanulmányi átiratban jelenik meg.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
- Új üzletfejlesztési vezető
- E-üzleti tanácsadó
- Technopreneur
- Online marketing szakértő
- Digitális reklámszakértő
- Értékesítési és marketing menedzser
- Digitális marketing menedzser
- E-kereskedelmi szakértő
- digitális marketing elemző
- Web Analytics Manager
- Közösségi média szakértő
- Marketing menedzser
APU - Vezető digitális átalakulás az üzleti életben, a menedzsmentben és a marketingben
A jövő a technológia – Minden vállalkozásnak szüksége van jövőre kész digitális tehetségekre a digitális gazdaság számára
Mint a 4. ipari forradalom (IR4.0) átveszi az uralmat a világon, a digitális technológia és az üzleti élet egyesítésének felfelé ívelő tendenciáját látjuk. Ahogy a vállalkozások beépítik a digitális technológiát a működésükbe, a Digital Transformation növeli az ügyfélélményt, és átalakítja az üzleti és működési modelleket a szervezeten belül.
Ahhoz, hogy a vállalkozások rugalmasak és versenyképesek maradjanak, innovációra, digitális termékekre és digitális megoldásokra van szükségük, digitális növekedési stratégiával kell rendelkezniük, technológiát kell használniuk a terjeszkedés és a növekedés érdekében, valamint fel kell szerelniük a munkaerőt a szükséges készségekkel a széles körű átalakuláshoz és a digitális forradalom ebben a digitális korban. A „Technológia az üzleti életben” szerepe létfontosságú, és a technológia kihívás elé állította és megváltoztatta a vállalkozások gyors ütemű működésének minden aspektusát. A gyors globalizáció a technológia miatt lehetséges. A nagy sebességű internet, a csatlakozási lehetőségek és a jól összekapcsolt közösségi média jelenléte révén mostantól bárki üzletet köthet a világ bármely pontján. A technológia fellendítette az e-business, az e-kereskedelem és a digitális marketing fejlődését, és új dinamikát hozott a vállalkozások globalizációjába.
Az e-kereskedelem felemelkedése – Vásárlás és eladás határok nélkül
Ahogy a globális világjárvány megzavarta a világot, az internetes vásárlási platformok váltak a fogyasztók domináns csatornájává az alapvető áruk és szolgáltatások vásárlásának. Az előrejelzések szerint az e-business és az e-kereskedelem fenntartja ezt a növekvő tendenciát, és tovább fog növekedni. Leendő e-business-szakemberekként képzett lesz a hagyományos határokon túlmutató üzletvitelre, így olyan szakemberekké formálódik, akik képesek megfelelni a jövőbeli üzleti kihívásoknak.