BA (Hons) marketingmenedzsmentből – Digitális marketing szakirány
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Kulcs információ
Campus helye
Kuala Lumpur, Malajzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 22 615 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* összesen malajziai diákok számára: 87 000 RM | összesen: 88 200 RM/22 615 USD
Bevezetés
APU-DMU kettős szak
A Bachelor's Degree programban részt vevő hallgatók feliratkozhatnak a APU -DMU Dual Degree Scheme programra. E rendszer keretében a hallgatók 2 diplomát és átiratot kapnak a diploma megszerzésekor: 1-et az Asia Pacific University-ről ( APU ), Malajziáról és egyet a De Montfort Egyetemről (DMU), Egyesült Királyság.
Több, mint marketingmenedzseri végzettség
APUA Marketing Menedzsment BA (Hons) diplomája digitális marketingre szakosodott azzal a céllal, hogy előnyt biztosítson a legújabb technológiákban, amelyek összhangban vannak az ipari forradalom 4.0-val.
Belépők
Tanterv
Programvázlat
Ezt a programot kifejezetten arra tervezték, hogy a hallgatók számára:
- A hatékony marketing alapját képező elméletek és koncepciók megértése, valamint a dinamikus digitális marketing karrier megkezdéséhez szükséges gyakorlati készségek.
- A keretrendszerek és stratégiai tervezési technikák átfogó ismerete az üzleti információelemzés marketing arénában történő kezelésére.
- A digitális marketingtechnológiák széles skálájának ismerete és azok alkalmazása a gyakorlatilag átitatott digitalizált környezetben.
- Képes kritikusan értékelni és megfelelő digitális eszközöket és technikákat ajánlani a közösségi média platformok sokaságának a piaci potenciál optimalizálása érdekében történő felhasználásához.
1. fokozat
A hallgatók elsajátítják az alapvető alapvető készségeket, amelyeket minden üzleti menedzsment szakember megkövetel, és elsajátítják a vállalkozások működési környezetének alapvető megértését - menedzsment, jog, számvitel, közgazdaságtan, vállalkozás, marketing, embermenedzsment és számvitel. Emellett üzleti és kommunikációs készségeket, számítástechnikai és informatikai ismereteket, mennyiségi készségeket és önálló tanulást is bemutatunk nekik. Minden üzleti menedzsment programnak közös az első éve, hogy szilárd alapokra tegyenek szert az üzletvezetési elméletekben és gyakorlatokban.
Közös modulok
- Bevezetés a menedzsmentbe
- Számviteli készségek
- Üzleti és kommunikációs készségek
- Üzleti gazdaságtan
- Üzleti jog
- Digitális gondolkodás és innováció
- A vállalkozói szellem alapjai
- Marketing
- Emberkezelés
- Mennyiségi készségek
2. fokozat
A készségek szélesebb köre lesz elsajátítva, amelyek során a hallgatók jobban megértik a digitális eszközök széles skáláját, valamint az interaktív digitális marketing kereteinek és tervezési technikáinak alkalmazásához szükséges speciális készségeket. Alapos ismereteket szereznek a digitális marketing támogatásáról a modern szervezeti működésben. Tovább ápoljuk kreativitásukat és innovációs képességeiket, valamint önálló tanulásukat, hogy felkészítsük őket a digitálisan szférikus marketingkörnyezetekre.
Közös modulok
- Üzleti etika és irányítás
- Kreativitás és innováció
- Nemzetközi kultúra és kommunikáció
- Vállalkozáskutatási módszerek
Speciális modulok
- Integrált marketingkommunikáció 1
- B2B marketing
- Ügyfélérték biztosítása
- Fogyasztói magatartás
- Marketing intelligencia és kutatás
- Digitális marketing
- Valószínűségi és statisztikai modellezés
- Ember-számítógép interakció
Szakmai gyakorlat (16 hét)
A hallgatók legalább 16 hetes szakmai gyakorlaton/ipari képzésen vesznek részt, hogy felkészítsék őket az osztályteremből a munkakörnyezetbe való zökkenőmentes átmenetre.
3. végzettségi szint
A hallgatók felhasználják korábbi tanulmányaikat és ipari tapasztalataikat a digitális marketingstratégiák ismeretének bővítésére, új lehetőségek felfedezésére, a versenyelőnyök kiaknázására és a döntéshozatali folyamatokra, azzal a céllal, hogy digitálisan értő marketingszakemberekké neveljék őket. Az utolsó éves projekt megköveteli, hogy egy gyakorlati digitális marketing projektet vegyenek igénybe, hogy alkalmazzák mind az osztálytermi, mind a gyakornoki környezetben megszerzett szakértelmüket és készségeiket. Az utolsó éves projekt sikeres befejezése bizonyítja, hogy a hallgató képes magabiztosan és ügyesen szembenézni a főbb digitális marketing forgatókönyvekkel.
Közös modulok
- Márka menedzsment
- Ügyfélkapcsolat építése
- Globális marketing
- Innovációs Menedzsment és Új Termékfejlesztés
- Integrált Marketing Kommunikáció
- Marketingmenedzsment-vizsgálatok
- Marketing döntéshozatal
- Marketing Menedzsment Projekt
- Stratégiai marketing tervezés
- Viselkedéstudomány és marketingelemzés
- Technológiák engedélyezése a digitális marketinghez
MQA kötelező tantárgyak*
- Etnikai kapcsolatok (M'sian diákok)
- Iszlám és ázsiai civilizáció (M'sian diákok)
- Malajziai tanulmányok (nemzetközi hallgatók)
- maláj kommunikációs nyelv (nemzetközi hallgatók)
- Munkahelyi professzionális kommunikációs készségek
- Alkalmazotti és foglalkoztatási trendek
- Társtanterv
(*Minden hallgatónak sikeresen teljesítenie kell ezeket a modulokat a malajziai képesítési ügynökség előírásai szerint.)
Megjegyzés: A szakterület csak a tanulmányi átiratban jelenik meg.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
- Digitális Marketing Vezető
- közösségi média stratéga
- Digitális marketing tartalomíró
- Digitális értékesítési és marketing menedzser
- Online üzletvezető
- Mobilmarketing szakértő
- Keresőoptimalizálás (SEO) szakértő
- Számlavezetés
- Web Analytics tanácsadó
- Webtartalom-kezelési elemző
- Digital Creative Diagnostics Manager
- Digitális marketing kommunikációs szakember
Digitális marketing
A technológiára való növekvő támaszkodás megváltoztatta a körülöttünk lévő világot. Napjainkban a legtöbb szervezet minden szektorban az internetre költözik, ami a digitális marketinget eredményezi. A kisvállalkozásoktól az óriáscégekig az üzleti világban felismerték, hogy a digitális marketing a leghatékonyabb módszer arra, hogy vállalkozásukat a megfelelő közönséghez hozzák, miközben felgyorsítja az üzleti növekedést. Mivel a COVID-19 világjárvány megzavarta a legtöbb üzleti tevékenységet, a munkaadók is aktívan keresnek képzett munkavállalókat, akik megfelelő digitális szakértelemmel rendelkeznek ahhoz, hogy elősegítsék szervezeteik üzleti céljainak megvalósítását, például a bevételek és a márka ismertségének növelését.
A Digitális Marketing specializáció a digitális marketing technológiák széles skálájáról és azok gyakorlatiasan átitatott digitalizált környezetben való alkalmazásáról nyújt ismereteket. Leendő digitális marketingszakértőként a megfelelő digitális marketing eszközökkel és technikákkal is megismerkedhetnek, amelyekre a szakembereknek szükségük van ahhoz, hogy naprakészek maradjanak a fejlődő digitális marketing trendekkel.