BA (Hons) marketing menedzsmentből
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Kulcs információ
Campus helye
Kuala Lumpur, Malajzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 22 615 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* összesen malajziai diákok számára: 87 000 RM | összesen: 88 200 RM/22 615 USD
Bevezetés
APU-DMU kettős szak
A Bachelor's Degree programban részt vevő hallgatók feliratkozhatnak a APU -DMU Dual Degree Scheme programra. E rendszer keretében a hallgatók 2 diplomát és átiratot kapnak a diploma megszerzésekor: 1-et az Asia Pacific University-ről ( APU ), Malajziáról és egyet a De Montfort Egyetemről (DMU), Egyesült Királyság.
Több, mint marketingmenedzseri végzettség
CMI akkreditált.
Belépők
Tanterv
Programvázlat
Ezt a programot kifejezetten arra tervezték, hogy a hallgatók számára:
- A hatékony marketing alapját képező elméletek és koncepciók megértése, valamint a marketinges karrier megkezdéséhez szükséges gyakorlati készségek.
- A kulcsfontosságú területek megismerése, beleértve az ügyfelek életmódját és viselkedését, az ügyfelek értékeit, a marketingkommunikációt, a nemzetközi marketinget, a marketing döntéshozatalt és a marketingmenedzsmentet.
- Más marketing és általános üzleti modulokkal való kombináció, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy világosan megértsék a marketing létfontosságú szerepét az üzleti környezetben.
- Annak bemutatása, hogy a marketing diszciplína hogyan fejti ki hatását különféle összefüggésekben.
1. fokozat
A hallgatók elsajátítják az összes üzletvezetési szakember által megkövetelt alapvető készségeket, valamint a vállalkozások működési környezetének alapvető megértését - menedzsment, jog, számvitel, közgazdaságtan, vállalkozás, marketing, embermenedzsment és számvitel. Emellett üzleti és kommunikációs készségekre, számítástechnikai és informatikai készségekre, valamint mennyiségi készségekre, önálló tanulásra is kitesszük őket. Minden üzleti menedzsment programnak közös az első éve, hogy szilárd alapot kapjanak az üzletvezetési elméletekben és gyakorlatokban.
Közös modulok
- Bevezetés a menedzsmentbe
- Számviteli készségek
- Üzleti és kommunikációs készségek
- Üzleti gazdaságtan
- Digitális gondolkodás és innováció
- A vállalkozói szellem alapjai
- Üzleti jog
- Marketing
- Emberkezelés
- Mennyiségi készségek
2. fokozat
A készségek szélesebb skáláját sajátítják el, amelyek során a hallgatók jobban megértik a funkcionális menedzsmentet és az üzletvezetést, különös tekintettel az információra (kutatás és reklám), az elektronikus marketingre, az ügyfélkapcsolatokra, valamint a kreativitásra és innovációra. Tovább fejlesztjük önálló tanulásukat, hogy felkészítsük őket a munkahelyre és a további kutatásokra.
Közös modulok
- Viselkedéstudomány a szervezésben
- Üzleti etika és irányítás
- Kreativitás és innováció
- Kritikus gondolkodás a menedzsmentben
- Nemzetközi kultúra és kommunikáció
- Vállalkozáskutatási módszerek
Speciális modulok
- Marketing intelligencia és kutatás
- Integrált marketingkommunikáció 1
- B2B marketing
- Digitális marketing
- Ügyfélérték biztosítása
- Fogyasztói magatartás
Szakmai gyakorlat (16 hét)
A hallgatók legalább 16 hetes szakmai gyakorlaton/ipari képzésen vesznek részt, hogy felkészítsék őket az osztályteremből a munkakörnyezetbe való zökkenőmentes átmenetre.
3. végzettségi szint
A hallgatók korábbi tanulmányaikat és ipari tapasztalataikat felhasználva bővítik ismereteiket a marketingstratégiák terén, új lehetőségeket fedeznek fel, kihasználják a versenyelőnyt és a döntéshozatali folyamatokat, azzal a céllal, hogy marketingszakemberré neveljék őket. Az utolsó éves projekt megköveteli, hogy egy témát egyénileg vizsgáljanak meg - bemutatják képességeik tudományos és gyakorlati vonatkozásait a választott tanulmányi területen.
Speciális modulok
- Márka menedzsment
- Ügyfélkapcsolat építése
- Globális marketing
- Innovációs Menedzsment és Új Termékfejlesztés
- Integrált Marketing Kommunikáció
- Marketingmenedzsment-vizsgálatok
- Marketing döntéshozatal
- Marketing Menedzsment Projekt
- Vezetési elmélet és gyakorlat
- Kiskereskedelmi marketing menedzsment
- Stratégiai marketing tervezés
MQA kötelező tantárgyak*
- Etnikai kapcsolatok (M'sian diákok)
- Iszlám és ázsiai civilizáció (M'sian diákok)
- Malajziai tanulmányok (nemzetközi hallgatók)
- maláj kommunikációs nyelv (nemzetközi hallgatók)
- Munkahelyi professzionális kommunikációs készségek
- Alkalmazotti és foglalkoztatási trendek
- Társtanterv
(*Minden hallgatónak sikeresen teljesítenie kell ezeket a modulokat a malajziai képesítési ügynökség előírásai szerint.)
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
- Reklám- és promóciós menedzser
- Marketing kommunikációs menedzser
- Márkaigazgató
- Vevőszolgálati Menedzser
- Marketing menedzser
- Kiskereskedelmi vezető
- Értékesítési vezető
- Termék menedzser
- Marketing igazgató
- Tartalommarketing szakértő
APU - Vezető digitális átalakulás az üzleti életben, a menedzsmentben és a marketingben
A jövő a technológia – Minden vállalkozásnak szüksége van jövőre kész digitális tehetségekre a digitális gazdaság számára
Mint a 4. ipari forradalom (IR4.0) átveszi az uralmat a világon, a digitális technológia és az üzleti élet egyesítésének felfelé ívelő tendenciáját látjuk. Ahogy a vállalkozások beépítik a digitális technológiát a működésükbe, a Digital Transformation növeli az ügyfélélményt, és átalakítja az üzleti és működési modelleket a szervezeten belül.
Ahhoz, hogy a vállalkozások rugalmasak és versenyképesek maradjanak, innovációra, digitális termékekre és digitális megoldásokra van szükségük, digitális növekedési stratégiával kell rendelkezniük, technológiát kell használniuk a terjeszkedés és a növekedés érdekében, valamint fel kell szerelniük a munkaerőt a szükséges készségekkel a széles körű átalakuláshoz és a digitális forradalom ebben a digitális korban. A „Technológia az üzleti életben” szerepe létfontosságú, és a technológia kihívás elé állította és megváltoztatta a vállalkozások gyors ütemű működésének minden aspektusát. A gyors globalizáció a technológia miatt lehetséges. A nagy sebességű internet, a csatlakozási lehetőségek és a jól összekapcsolt közösségi média jelenléte révén mostantól bárki üzletet köthet a világ bármely pontján. A technológia fellendítette az e-business, az e-kereskedelem és a digitális marketing fejlődését, és új dinamikát hozott a vállalkozások globalizációjába.
Az e-kereskedelem felemelkedése – Vásárlás és eladás határok nélkül
Ahogy a globális világjárvány megzavarta a világot, az internetes vásárlási platformok váltak a fogyasztók domináns csatornájává az alapvető áruk és szolgáltatások vásárlásának. Az előrejelzések szerint az e-business és az e-kereskedelem fenntartja ezt a növekvő tendenciát, és tovább fog növekedni. Leendő e-business-szakemberekként képzett lesz a hagyományos határokon túlmutató üzletvitelre, így olyan szakemberekké formálódik, akik képesek megfelelni a jövőbeli üzleti kihívásoknak.