JinWen University Of Science And Technology

Bevezetés

Hivatalos Leírás

本校於民國75年4月向教育部申請籌設五年制「私立景文工業專科學校」,並於新北市新店區安忠路現址創校。嗣因教育政策有所變革,本校為順應潮流、配合政府政策,以強化技職教育之競爭力,乃申請改制為二年制「景文工商專科學校」,並於民國79年6月8日獲教育部核准立案招生。初期設電子工程科、國際貿易科、企業管理科、會計統計科、銀行保險科及電子資料處理科等,共計6科17班。

  後為因應國家發展趨勢,加速提升所培養之技職人力素質,以符合國內產業界人力需求,再提出改制學院申請,並獲教育部核准,於民國87年6月25日改制為「景文技術學院」,以原有規模為基礎擴充為16學系,學生人數更突破萬人。

  96年2月1日再獲教育部核准改名為「景文科技大學」,學校發展更上層樓,一躍成為新北市地區重要之科技大學之一,本校目前(103學年度)設觀光餐旅、商管、人文暨設計及電資等4學院,共有14系及4碩士班,全校學生數8,881人(含日間部5,800人,進修學制3,081人)。隨後,經由全校師生同仁的齊心努力,98、100及102年三度共6年獲教育部教學卓越計畫,另99、103年二度領先全國大專校院獲國際安全學校認證,從此而後,校務更加蓬勃發展,朝優質科技大學目標邁進。

  本校原係私人創校興學,89年因創辦人個人財務危機,影響學校正常運作,教育部遂解散原有董事會,成立管理委員會,並於91年8月1日遴選15位公益董事組成第6屆董事會,由王清峰女士擔任董事長;94年8月第7屆董事會改組完成,由雲林科技大學及龍華科技大學前校長張文雄博士接任董事長,並於95年8月遴選臺北科技大學前副校長鄭永福博士接任校長。

  97年8月第7屆董事任期屆滿,順利改選組成第8屆董事會,仍由張文雄博士續任董事長;98年8月,鄭永福校長任期屆滿,獲董事會以全票同意決議續任校長,繼續帶領學校向上發展;101年7月第8屆董事任期屆滿,順利改選組成第9屆董事會,仍由張文雄博士續任董事長;101年8月,鄭永福校長二任屆滿,再度獲董事會以全票同意決議續任第三任校長,期待在面臨少子化、教育環境快速變遷的嚴峻時刻,繼續帶領學校銳意改革力求永續發展。

  茲將本校自創校以來歷年重要紀事,分為籌設時期、專科時期、技術學院時期及科技大學時期,依年月日分別彙整如下:

一、籌設時期

二、專科時期

三、技術學院時期

四、科技大學時期

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Kínai

Megjelenítés BBAs » Megjelenítés BAs » Megjelenítés Alapképzés »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Alapképzés

Beng Elektromos, Információk és Erőforrások Mérnöki

Campus Nappali September 2017 Tajvan Taipei

Elektromos tulajdonú College-ban alakult Köztársaság 1996. augusztus 1. beépíteni a hazai ipari technológia, valamint előre az ipar és az egyetemek közötti együttműködés elősegítése az ipari fejlesztése céljából. Negyedik Tanszék a Főiskola joghatóság, beleértve a Department of Electronic Engineering, információs technika és Intézet Környezetvédelmi Intézete és a Számítástechnikai és Kommunikációs és Vagyongazdálkodási Osztályán. Villamosmérnök-ben alakult, a Kínai Köztársaság augusztus 1-jén 1990 elődje az elektronikai mérnöki osztály, alakult a Kínai Köztársaság 79 év augusztus 1-jén; [+]

College Bevezetés Elektromos tulajdonú College-ban alakult Köztársaság 1996. augusztus 1. beépíteni a hazai ipari technológia, valamint előre az ipar és az egyetemek közötti együttműködés elősegítése az ipari fejlesztése céljából. Negyedik Tanszék a Főiskola joghatóság, beleértve a Department of Electronic Engineering, információs technika és Intézet Környezetvédelmi Intézete és a Számítástechnikai és Kommunikációs és Vagyongazdálkodási Osztályán. Villamosmérnök-ben alakult, a Kínai Köztársaság augusztus 1-jén 1990 elődje az elektronikai mérnöki osztály, alakult a Kínai Köztársaság 79 év augusztus 1-jén; Information Engineering-ben alakult, a Kínai Köztársaság augusztus 1-jén 90; környezeti és számlázó rendszer, amely korábbi nevén a Környezetgazdálkodási Tanszék alakult Köztársaságban 88 év augusztus 1-én, a Köztársaság augusztus 1, 1995 átkeresztelték a Kínai Köztársaság augusztus 1 100 új intézet szerint a Kínai Köztársaság 101 éves a villamos-finanszírozott főiskolai, villamosmérnök, számítástechnikai Kommunikáció mesterkurzusok, korábban az intézet számítógépes és kommunikációs, Kína 1996-ban alakult, augusztus 1 Köztársaság 102 év augusztus 1. és villamosmérnök és Master of egyesülés a számítógép átkeresztelték a Tanszék villamosmérnök, a hírlevél osztályok. Fejlesztési jellemzők Elektromos tulajdonú főiskola, a teljes nevét, elektromos és Resources Institute, az egyetlen iskola főiskolára mérnöki létesítmény, a "bölcsesség az élet tudomány és a technológia" fejlesztésére az orsó. Arra utal, hogy az integráció a villamosmérnöki, a "Számítógép és kommunikációs Master Class", szakmai jellemzőit az "elektronikus Engineering" és "információs technika", beleértve a további források célja, hogy "Környezetvédelmi és Vagyongazdálkodási Osztály" Intelligens Green Building tervezése alkalmazás platform, eléri A cél a fenntartható erőforrás. Úgy tervezték, hogy megfeleljen a műszaki és szakképzési rendszer és az országnak szüksége van a high-tech fejlesztés az elektronikus és... [-]

Beng Villamosmérnök

Campus Nappali September 2017 Tajvan Taipei

A vizsgálat fő tevékenysége a Tanszék villamosmérnök legalább két területen: "A kommunikáció és az elektromágneses hullámok" és a "Signal Processing and System." A közlemény és az elektromágneses hullámok programot hangsúlyozta, hogy oktassák a hallgatók ismereteket a tervezés és fejlesztés a kommunikációval kapcsolatos áramkörök, valamint azokat a képességeket mérésére és elemzésére az EMC és SI RF és nagysebességű áramkörök révén nagyon alapos elméleti és gyakorlati képzést. [+]

A vizsgálat fő tevékenysége a Tanszék villamosmérnök legalább két területen: "Kommunikációs és elektromágneses hullám" és a "Signal Processing and System." A közlemény és az elektromágneses hullámok programot hangsúlyozta, hogy oktassák a hallgatók ismereteket a tervezés és fejlesztés a kommunikációval kapcsolatos áramkörök, valamint azokat a képességeket mérésére és elemzésére az EMC és SI RF és nagysebességű áramkörök révén nagyon alapos elméleti és gyakorlati képzést. A Jelfeldolgozás és System program összpontosított elméleti és alkalmazás-orientált tanulmányi tevékenységek művelni a hallgatók képességeit jel mérési és feldolgozási (beszéd, kép és videó). Amellett, hogy a képzés elektronikus mérnökök, ez az osztály is nagyon aktívan részt vesznek a szakmai minősítő rendszer. Alapuló elméleti és gyakorlati képzés, a hallgatók erősen ösztönzik és támogatják, hogy mind nemzeti, mind nemzetközi szakmai kapcsolatos igazolásokat. [-]

BA

BA Idegen Nyelv Alkalmazására

Campus Nappali 5 év September 2017 Tajvan Taipei

Az ötéves junior főiskolai program Tanszék Idegen nyelvek, angol részlege, jött létre augusztusában, 1995. [+]

A történelem Tanszék Idegen nyelvek, angol osztály Az ötéves junior főiskolai program Tanszék Idegen nyelvek, angol divízióJött létre augusztusában, 1995. A junior főiskolai alakult át Jinwen Technológiai Intézet 1998 augusztusában. 2001-ben Alkalmazott Angol Tanszék jött létre, és kezdte toborozni négyéves és kétéves program egyetemisták. Addigra az ötéves junior program már nem iratkozott új hallgatók. 2003-ban a továbbképzési program jött létre, és megnyitotta kapuit a két éves egyetemi esti program és az üzem hétvégi program a diákok. Induláskor a Alkalmazott idegen nyelvű képzés A junior főiskolai, Mr. Chang, az elnök, a jövőkép globalizáció, fektetett hatalmas összegeket felvételével külföldi és hazai nyelvoktatás szakemberek, továbbá a beszerzési magas minőségű audiovizuális oktatási eszközök. A kiváló kemény és lágy berendezések, ez lehetővé tette a létrehozását amerikanizált angol tanulási környezet, és létrehozta az úgynevezett "Global Village", melyet jól ismert körében északi technológiai intézetek, egyetemek és abban az időben. Miután éveken át nagy erőfeszítés, Alkalmazott Idegen Nyelvi Tanszék sikeresen építette nagy hírnevet és megnyerte a címet, mint az északi "Jinwen" és a déli "Wen ZAO" jelképezi a siker művelő hallgatók kiváló angol nyelvű képes. Válaszul a társadalmi igényeket és összhangban van a kormányzati politika, az ötéves junior program 2002-es, és a két éves egyetemi program 2005. megállt toborozni az új diákokat. Jelenleg három osztályból minden szinten, honnan gólya az időseknek a négyéves napos program. Ami a kétéves program az iskolában Továbbképző, van egy osztály minden a junior és senior szinten. Összesen 14 osztályok Alkalmazott angol nyelvű programban. A fejlődés és a hatékonyság szintje tanítási személyesebbé, és a... [-]

BBA

BBA A Nemzetközi Kereskedelemben

Campus Nappali September 2017 Tajvan Taipei

Miután a trend és a változások a nemzetközi gazdasági és ipari környezet, a növekedés szolgáltató kereskedelmi ágazat és a kormány politikáját, a kereslet a humán erőforrások szolgáltató iparág növekszik megfelelően. A fejlődés az internet és a webes technológia, a hagyományos módon csinál a kereskedelem is megváltozik. Ennek eredményeként, ez az osztály határozza meg a fejlesztési célok a következők. [+]

A / Osztály jellemzői és üzenete az elnök Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium már célzó képzés kiemelkedő szakemberek a nemzetközi kereskedelem területén, amióta ben alakult az évben, 1991. Miután a trend és a változások a nemzetközi gazdasági és ipari környezet, a növekedés szolgáltató kereskedelmi ágazat és a kormány politikáját, a kereslet a humán erőforrások szolgáltató iparág növekszik megfelelően. A fejlődés az internet és a webes technológia, a hagyományos módon csinál a kereskedelem is megváltozik. Ennek eredményeként, ez az osztály határozza meg a fejlesztési célok a következők. Művelni szakértők, akik ehhez értenek, szenvedélyes és elszámoltatható, hogy felelős a nemzetközi áruforgalom és a szolgáltatás kereskedelmi vállalkozások; jól képzett és jól tájékozott a nemzetközi gazdasági és kereskedelmi szakma, e-üzleti menedzsment, idegen nyelvtudás és a számítógépes ismeretek. Továbbá a hangsúlyt közötti fegyelem képzés integrálása az egyetem jellemző források egy másik fókusza a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium. Mivel a 2011-es évre, a tanszék megerősítette a tanmenetbe képzési szolgáltatás-menedzsment emberi erőforrás. Húzódó képzés MICE (Meetings, Incentives, egyezmények, valamint kiállítások) ipari alkalmazottak, a turizmus munkaerő kereskedelem szakma is jellemző tanszék jelenlegi fejlesztési. B / oktatási célok és tanfolyamok tervezési A tanfolyamok a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium állnak 2 fő irányzatot. Közművelődési biztosítja az alapot az egyetem Oktatási cél és kézműves holisztikus művelt technológiai szakértők. Ami a Nemzetközi Kereskedelmi szakmát illeti, a szakmai képzések javítása tanulók pálya- ismeretek és azok végrehajtását képességeit. Mindkét Közművelődési tanfolyamok és a nemzetközi kereskedelem szakmai tanfolyamok célja a célja, hogy az utolsó mérföld híd érettségi diákok karrierjében. A szakmai oktatás Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium, csak állnak alapvető üzleti... [-]

BBA Környezet és Vagyonkezelés

Campus Nappali 4 év September 2017 Tajvan Taipei

A 20. század ipari automatizálás, az információ, megteremtette a gazdasági fejlődés; De viszonylag is volt a környezetszennyezés és kérdés, hogy a globális klímaváltozás. [+]

A 20. század ipari automatizálás, az információ, megteremtette a gazdasági fejlődés; De viszonylag is volt a környezetszennyezés és kérdés, hogy a globális klímaváltozás. A környezetszennyezés vált a nemzetközi kérdést: A környezet lesz a kereskedelem, a környezet a diplomácia, a környezet garantálja a kérdés a jövő fő tengely. A környezet kérdése nem tiszta mérnöki technológia képes megoldani, kell, mert a szociális megismerés, a tömeg a pszichológia összegyűjteni a harmónia, valamint az év többi faj tiszteletben tartja az etika, eléri a természetes elővigyázatossággal, hogy továbbra is örökre, hogy dolgozzon. Ez az iskola úgy véli, összetettsége és jelentősége a környezet kérdése a jövőben, 1999-ben alakult a tanszék a környezeti menedzsment, és összeállítja a kapcsolódó tananyag tekintettel a jövőbeni trend a fejlődés tervezni. Alapvető tanulmány kapu még mindig terjed tudományágakban és így tovább gazdaság, a társadalom, etika, pszichológia, kivéve az ökológia kapu kívül. A tanszék választ a társadalom igényeire és koordinálja az ügyvezető Yuan jelenlegi szakaszában a kereslet szerint a társadalmi kapcsolatos hazai jövőbeni emberi erőforrás igény terv szerint a megállapodás az Oktatási Minisztérium 2006-tól változtatni neve, a "Környezetvédelmi Minisztérium és a tulajdon Management ", és felosztják a tananyag két részből áll:" A környezeti menedzsment kurzus "és" a vagyonkezelés során ". Miután a névváltoztatás, igényeit kapcsolódó tanárok és berendezések, többségi által hozott eredeti és tanár az osztály, a részleges gyakorlat és a speciális tananyag, meghívja a területen. Miután 921 nagy földrengések és a SARS-járvány helyzet terjesztése, hazánk városnéző ipar egykor tartoznak a súlyos támadást; Továbbá, együtt a fokozása a nemzeti jövedelem, komolyabbá a környezettel... [-]

BBA Marketing és Logisztikai Menedzsment

Campus Nappali September 2017 Tajvan Taipei

A Tanszék Marketing és logisztikai menedzsment-ben alakult, augusztus 1, 2012. 2012-től kezdődően, négy éves alapképzés és négyéves főiskolai esti program a marketing és logisztikai menedzsment arra létesítették. [+]

Rövid története A Tanszék Marketing és logisztikai menedzsment -ben alakult augusztus 1., 2012. 2012-től kezdődően, négy éves alapképzés és négyéves főiskolai esti program a marketing és logisztikai menedzsment arra létesítették. Oktatási erőforrások Jelenleg 4 docens, 2 docenseké és 3 Előadások a programunkban. A legtöbb tanár kapott gazdag ipari és gyakorlat tapasztalatai. A jellegzetes, csak megfelel annak a követelménynek a technológiai és szakképzés. Hogy több új tudást a diákok minden tanár rendszeresen részt kell venniük szemináriumok gyakorlati marketing és logisztikai menedzsment, számítógépes leckét, vagy a lecke a szerzés szakmai engedéllyel. A jövő fejlődésének Pályakezdő Pályakezdő működhet a nyomort okozó cégek és kap kapcsolódó munkahelyek marketing, logisztikai menedzsment, a tervezés, vagy egyéb üzleti kapcsolódó területeken. Diplomások is eltarthat a kormány vizsgálata és szolgálni a minisztérium. Pályakezdő működhet a kis- és középvállalkozások, mint újítók, vagy a vállalkozói szellemet. [-]

BBA Szálloda Vezetősége

Campus Nappali 4 év September 2017 Tajvan Taipei

Tanárok zsűri Hotel Management Tanszék Jinwen Egyetem Természettudományi és Technológiai pontok beállítására [+]

Tanárok zsűri Hotel Management Tanszék Jinwen Egyetem Természettudományi és Technológiai pontok beállítására (Terem 007) 95 év 2 november 5 Tanszék Ügyek Találkozó 1. félév tanévben 95 Május 8-án 97 96 vezetői ülésén a 4. sorban a második félévben a tanítási év 98 április 23. 97 vezetői ülésén a 4. sorban a második félévben a tanítási év Május 6-án 99 98 vezetői ülésén a 4. sorban a második félévben a tanítási év 99 június 14. 98 az 5. felülvizsgálati konferencia a közoktatásról 2. félév tanév 一、 景文科技大學旅館管理系(以下簡稱本系)依景文科技大學系(科)、所教師 評審委員會設置注意事項之規定,訂定本系教師評審委員會(以下簡稱本 系教評會)設置要點(以下簡稱本要點)。 二、 本系教評會之職掌如下: (一)初審有關教師聘任、升等、解聘、停聘、不續聘、學術研究(含 進修)、延長服務等事項之規章。 (二)初審有關教師之聘任、升等、聘期、解聘、停聘、不續聘、延長 服務、考核、獎懲等事項。 (三)初審有關教師之教學、研究發明、學術論著、服務貢獻等事項。 (四)初審有關教師參加國內外進修事項。 (五)初審有關教師資遣原因認定之審查事項。 (六)初審有關教師違反教師法第17條規定義務事項。 (七)其他依法令應行評審事項。 本系教評會所評審之教師包括各職級教師及專業技術人員。 三、 系級教評會置委員至少5人,由下列人員組成之: (一)當然委員:本系主任。 (二)選任委員:由本系系務會議自本系推選教師擔任,並各推選候補委 員1名,供委員出缺時遞補之。 選任委員以副教授(含)以上為原則,如副教授(含)以上人數不足時,得由 助理教授擔任。選任委員之任期為1學年,連選得連任。選任委員出缺時 由候補委員補足所遺任期。系級教評會委員均為無給職。 四、 本系教評會置召集人 1 人,由系主任擔任;開會時擔任主席,主席不能主 持會議時,由主席就委員中指定 1 人代理。 五、 本系教評會召開之時間,由主席定之,每學期至少 1 次,必要時得召開臨 時會議。開會時,得視需要依會議之決議邀請相關人員或當事教師列席說 明。 六、 本系教評會委員應親自出席會議,不得由他人代理。評審事項涉及委員本 人、配偶、或其三親等內之親屬者,該委員應自行迴避離席,未自行迴避 者,主席得諭知其迴避。應迴避之委員不計入出席人數,如參與表決,其 表決行為不生效力。 七、 本系教評會開會時,除評審教師法第14條第1項第6款、第8款所定事項及 教師升等,應經全體委員三分之二以上出席及出席委員三分之二以上之決 議外,評審其他事項,僅須有全體委員二分之一以上出席及出席委員二分 之一以上之決議,即為通過。 八、 對於評審過程委員之發言,及參與評審所知悉他人隱私之事項,應嚴守秘密。 九、 有關教師升等資格之評審,本系教評會應建立嚴謹之審議制度;評審時不 得有低階高審情形,若本系教評會高階教師未達 5 人,應報請院長同意選 任他系(科)、所之高階教師補足之。 十、 本系教評會開會,應完整作成會議紀錄並妥善保存,其需送院教評會複審 之案件,應將會議紀錄連同相關資料,於一定期限內送達進行複審議決 之。 十一、本要點經系務會議通過,送院教師評審委員會審議,校長核定後公布實施。 [-]

BBA Vendéglátás és A Turizmus Menedzsment

Campus Nappali September 2017 Tajvan Taipei

Az átfogó cél az Akadémia ", hogy fokozza a magas szintű oktatás és kutatás, valamint az energiatakarékos, amelynek középpontjában a tanuló adottságainak és az engedély tanácsadás, tervezés jellemző tanulási folyamat és az alaptanterv, szoros együttműködésben az ipar és a kormányzásban való részvétel projektek előmozdítása nemzetközi látás és a tengerentúli tanítás", a College of pozícionálás [+]

College Bevezetés Művelési cél Az átfogó cél az Akadémia ", hogy fokozza a magas szintű oktatás és kutatás, valamint az energiatakarékos, amelynek középpontjában a tanuló adottságainak és az engedély tanácsadás, tervezés jellemző tanulási folyamat és az alaptanterv, szoros együttműködésben az ipar és a kormányzásban való részvétel projektek előmozdítása nemzetközi látás és a tengerentúli tanítás", a College of definíció szerint: "a fejlődési trend a tajvani szabadidős és vendéglátó iparban, konferencia- és kiállítási ipar, elősegíti a tehetségek szükség az ipar és a kutatási és fejlesztési ügyekben," elősegítse a következő célok: 1. A dolgok művelni magas színvonalú vendéglátás szakemberek a kormány idegenforgalmi fejlesztési politikák, képzés étterem gazdálkodás, a turizmus menedzsment és a velük foglalkozó szakemberek szálloda vezetősége. 2. Építése iskola egyik jellemzője a főiskolai, hogy erősítse interakció mechanizmusa ipar, amely az ipar és az egyetemek közötti csere platform, erősíti gyakorlati oktatási környezetben hozza létre a teljes körű technikai személyzet, a hatékonyság növelése érdekében az oktatási segédeszközök és szolgáltatások nemzetközi közösség. 3. Erősödő nemzetközi terjeszkedés makro szempontból aktívan támogatja együttműködés a külföldi turizmus iskola a vendéglátás, annak érdekében, hogy megkönnyítsék a tudományos és technológiai cserék és bővíteni a nemzetközi hallgatói szakmai tapasztalat; Vendéglátás turizmus válaszolni, hogy ápolják a nemzetközivé szakmai elit, a tanárok, hogy aktívan részt vesz a kutatás tervezi, hogy fokozza a főiskola nemzetközi akadémiai státusz. 4. Létrehozza benchmark Főiskola kreatív energiát és kreativitást kezelni Symposium tevékenység, a turizmus vendéglátás ágazat ipari tanácsadás, tanácsadás és az oktatás és képzés, turizmus fejlesztésére és szabadidős tanúsítási rendszer, fokozza a kreativitást és a vitalitás, az Akadémia.... [-]

BBA étel és Ital

Campus Nappali 4 év September 2017 Tajvan Taipei

Művelni "pragmatikus gyakorlati" vendéglátóipari szakemberek mellett vendéglátó üzlet kategóriában van a szakmai tudás és a hangsúly a gyakorlati működési készségek, fejleszteni a helyes szolgáltatás fogalma, inspirálja a diákokat, hogy önálló gondolkodásra, kreativitásra és szervezési ismeretek. [+]

Tanítási cél Művelni "pragmatikus gyakorlati" vendéglátóipari szakemberek mellett vendéglátó üzlet kategóriában van a szakmai tudás és a hangsúly a gyakorlati működési készségek, fejleszteni a helyes szolgáltatás fogalma, inspirálja a diákokat, hogy önálló gondolkodásra, kreativitásra és szervezési ismeretek. Tananyagtervezés jellemzők Rendszeresen meghívást az ipar fejlett, érettségi Alumni, hallgatók ... és így tovább, hogy részt vegyenek a tananyagok fejlesztése tervezés, annak érdekében, hogy ápolják a diákok megtanulták, hogy igazán illik az iparág szükséges a cél elérése érdekében a foglalkoztatás Érettségi után. Étkeztetést a piacorientált, erősítsék a nemzetközi diákok fejlesztésére nyelvi és informatikai készségek a képzés és a létrehozása Restaurant Management Studies, beszerzési iskola, Vendéglátás Marketing Management, éttermek, pénzügyi menedzsment, és egyéb gazdálkodási gyakorlat a kínai és a nyugati főzőtanfolyamok, hangsúlyozva mind elméletben, mind gyakorlatban, cél a szakközépiskolai és szakmunkásképzés művelni az iparág legjobb tehetsége elérni. A nagy nemzetközi turisztikai szállodák és éttermek kooperatív oktatás, szakmai a hallgatók gyakorlati tapasztalat az iskolán kívül; és a szakmai szervezett tengerentúli látogatása, kiterjesztett tanulás látókörét, fokozza a tanulók nemzetközi szempontból. Eredmények év Éves választották ki a hallgatókat, hogy a tengerentúli szakmai, lenyűgöző eredmény. Brit nővére diákok, hogy részt vegyen tutori kettős diplomát. Képzés diákok részvételét a hazai és a vendéglátás szakmai verseny, a teljesítménye kiemelkedő. Alumni kiemelkedő teljesítményt, megnyerte az első és az ötödik díjjal kitüntetett öregdiákok. Aktívan tanácsadás diákok alkalmazni és szerezhet vonatkozó műszaki személyek étkező igazolásokat. Hallgatói szakmai performance sokkal szakmai elismerés és dicséret, kiemelkedő diákok reklámozni helyi káderek előre, sok diák a szállodai vendéglátás felügyelő. Egy ajánlást a kiválasztás, az általános felvételi vizsgára... [-]