Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Bevezetés

47 éves tudás és tapasztalat

MEF University 2014-2015-ös tanévben az első diákjait elismert MEF University célja, hogy olyan egyetemré váljon, amely a vállalkozói szellemet, az innovatív gondolkodást és a kreativitást az előtérben tartja és képes arra, hogy sajátos oktatási modelljével globális és helyi hozzáadott értéket teremtsen.

Vízió és küldetés

Látomás

Oktassa az innovatív és vállalkozói globális vezetőket a jövő alakításához.

Küldetés

Előre gondolkodó diákok, akik képesek nemzeti és nemzetközi szinten versenyezni, és nemzeti identitásukat globális értékekkel társítani; akik folyamatosan fejlesztik magukat, mesterképzéssel, tisztelettel viselkednek a környezet felé, tiszteletben tartják a társadalmi és etikai értékeket; akik képesek a kreativitásuk, a vállalkozói szellemük és a vezetői képességeik kombinálására és alkalmazására a kutatási kompetenciájukkal annak érdekében, hogy az új okokat megszakítsák a nemzeti és nemzetközi színtéren,

Összegyűjti és támogassa a kutatás-orientált, vezető kutatókat, akik globálisan jelentős mértékben hozzájárulnak szakmai területeikhez, tudományukhoz és technológiájukhoz,

Létre kell hozni és fenntartani a szükséges infrastruktúrát és inspiráló környezetet a kar, a diákok és a személyzet számára, hogy ezeket a célokat elérhesse.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Az Alapítvány mögöttünk

A MEF Oktatási Intézmények alapvető célja a törökországi minőségi oktatás vezetőiént nemzeti és nemzetközi iskoláikban, hogy az egyetemi oktatással kapcsolatos tartós küldetésüket erősítse.

A MEF Oktatási Intézményei különbséget hoztak az oktatásban a 43 éves tudás és tapasztalat felhalmozódásával, és a MEF University az İbrahim Arıkan Oktatási és Tudományos Kutatási Alapítvány hozta létre azzal a céllal, hogy ezt a sikert a felsőoktatás szintjén folytassa.

MEF University 2014-2015-ös tanévben az első diákjait elismert MEF University célja, hogy olyan egyetemré váljon, amely a vállalkozói szellemet, az innovatív gondolkodást és a kreativitást az előtérben tartja és képes arra, hogy sajátos oktatási modelljével globális és helyi hozzáadott értéket teremtsen.

MEF University elvégezte a szükséges előkészületeket, hogy olyan egyetemré válhasson, amely képes megfelelni a jelenlegi század követelményeinek, világszerte elismert diplomával rendelkezik, és nemzetközi egyetemi és adminisztratív szervezete, dinamikus és hozzáférhető menedzsment-megközelítése mellett magas rangú helyet foglal el valamint az innovatív és környezettudatos megközelítése a fizikai infrastruktúra megteremtésében.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Egyetemi élet

MEF University campusja Maslakban, Isztambul pénzügyi és kereskedelmi központjában található. A campus kényelmesen megközelíthető az ITU Maslak metróállomástól. A campus, ahol a diákok képesek kielégíteni mindennapi szükségleteiket, sok lehetőséget kínál a gazdagabb hallgatói életre, és az egyetem melletti elérhető kulturális és művészeti platform lehetővé teszi a diákok számára, hogy olyan életminőséget tapasztalhassanak, amely túlmutat a hiteken. Diákjaink képesek lesznek lépést tartani a kulturális és művészeti rendezvényekkel az egyetem melletti komplexumnak köszönhetően, és lehetőségük nyílik a helyi üzleti élet megismerésére is Maslak fontos és központi elhelyezkedésének köszönhetően. A MEF University Maslak Campus modern tantermeivel és társadalmi életeivel várja Önt.

Megfordult a tanulás

Gyorsan fejlődő információs technológia magában foglalja és megváltoztatja életünk minden aspektusát, hogy hogyan kölcsönhatásba lépünk egymással, hogyan olvasunk könyveket, hogyan rendeljük az ételt, hogyan találkozunk egy üzleti találkozóra. Miért nem változik meg a tanulás módja is?

Mi a megtanult tanulás?

Eric Mazur, a Harvard Egyetem fizikai professzora két lépésben határozza meg a tanulást. Az első lépés a tudástranszfer (a tudás forrásától a tudásnak a tanár és a különböző források révén történő továbbítása), a második pedig a tudás internalizálása.

A hagyományos oktatási rendszerben a kar tagjai megkönnyítik a tudás átadását az osztályteremben lévő diákok számára, míg a diákok a feladatok elvégzésének és a tudás internalizálásának nehéz feladatával szembesülnek. A Flipped Learning modellben a hallgatói ismeretek átadása az osztály előtt történik a kar tagjai által készített kurzus videókon keresztül, valamint olyan támogató anyagok, mint a cikkek, az Excel lapok, a pdf, a vizuális képek, a képek és a PowerPoints. Ez azt jelenti, hogy a közvetlen tanítás a csoport tanulási helyéről az egyéni tanulási térre lép. Az így létrejött csoportterület átalakult tanulási környezetvé válik, amely dinamikus és interaktív, ahol a tanár a diákokat irányítja, amikor fogalmakat alkalmaz, és kreatívan részt vesz a témában. Ez lehetővé teszi a diákok számára, hogy a tanár és az osztálytársak közreműködésével internalizálják és fejlesszék tudásukat - a tanuló valódi lényegét - az osztályteremben.

Miért van szükség a Flipped Learning Systemre?

Az internetes technológia bevezetése után született emberek, amelyek mindennapi életünkben mindenütt jelen vannak, sokkal gyorsabbak, mint az előző generációk, hogy felzárkózzanak a digitális világhoz, és mit foglal magában. Ennek egyik legjobb példája a 2006. szeptember 25-i történet, amely szerint egy 3 éves fiatal online otthon jött létre a számítógépen, és sikerült vásárolni egy autót, mivel az anya elfelejtette kijelentkezni az internetes fiókjából, (BBC News ). Az Y és Z nemzedékek egymástól függetlenül fejlődtek, összekapcsolódtak a technológiával, könnyen kommunikálnak világszerte társaikkal, és lépést tartanak a gyorsan megjelenő és eltűnő új technológiai eszközökkel. El kell fogadni, hogy lehetetlenné vált a jövő új generációinak nevelése egy 900 éves hagyományos egyetemi rendszerrel. Emiatt az MEF University egy új, „Flipped Learning” nevű tanítási módszert vezetett be. A világban, ahol az egész életet a digitális technológia uralja, a Flipped Learning egy olyan módszer, amely globálisan a jelenlegi Y generációs diákok és a jövő egyetemi hallgatóinak oktatására irányul a Z generációban és később.

A Flipped Learning módszer jól illeszkedik a Bloom taxonómiájához, mivel a diákok alacsonyabb szintű kognitív feladatokat látnak el, mint például az órák előtti információk megszerzése, emlékezése és megértése, és a magasabb szintű kognitív feladatokra összpontosítanak - alkalmazásra, elemzésre, értékelésre és létrehozása - az osztály során a tanárok által segített, egymás tanulásának környezetében.

Hogyan történik a tanulás a megfordult tanulásban?

A Flipped Learning-ben a tanulás a következő módokon zajlik:

  • A diákok az osztály előtt megnézik a kurzus videókat, olvasnak szövegeket és tanulási anyagokat, jegyzeteket készítenek, kérdéseket készítenek a kérdésekről, amelyeket nem értettek, vagy nem értették jól.
  • A diákok az osztály témájával kapcsolatos kérdéseket digitálisan küldik a tanár előtt az osztály előtt.
  • A diákokat az első osztályba sorolt kérdések szerint csoportosítják. A diákok a munkájuk során a csoportos munka és a tanulás útján igyekeznek válaszokat keresni. A professzor figyelemmel kíséri a csoportokat és megkönnyíti a problémamegoldást.
  • Az osztály második órájában a tanár megkönnyíti a tanulást, hogy ösztönözze a diákokat arra, hogy válaszoljanak a megválaszolatlan kérdésekre.
  • A professzor kérdéseket tesz fel annak érdekében, hogy ellenőrizze a fogalmak megértését a diákok által, vagy hogy a diákok csapatokban dolgozzanak olyan problémákkal, amelyek a téma gyakorlati vagy alkalmazott aspektusait érintik.
  • Ez a modell lehetővé teszi a diákok számára, hogy átálljanak a „tanárok által ismertté vált emberekről” „olyan emberekre, akik felfedezik a tudást és megteszi a megszerzett tudást egy lépéssel tovább”.

Miért jobb a tanulás a tanulók számára?

  • A diákok saját ütemben megtanulják, felülvizsgálják és felülvizsgálják a tananyagot.
  • Minden tanulónak más tanulási stílusa van. A hagyományos módszer szerint a professzor nem válaszol, vagy nem kapcsolódik ezekhez a stílusokhoz. A megfordult tanulás lehetővé teszi a diákok számára, hogy a kívánt sebességgel nézhessék meg a videó előadását, leállítsák, visszacsévéljék és szükség esetén visszajátszják.
  • Mivel a leckék interaktív, kölcsönös és alkalmazott módon épülnek fel, a diákok könnyebben megérthetik a témákat.
  • A diákok nem maradnak passzívak az osztályban, mivel valóban felelősek a saját tanulásukért a csapatmunka révén; minden diák természetesen részt vesz a tevékenységekben.
  • A diákok együttműködések és megbeszélések révén új ismereteket generálnak.
  • Azok a hallgatók, akik orvosi okokból vagy a szükséges sport- és diákklub tevékenységek miatt hiányoznak egy osztályból, nem maradnak hátra.
  • A diákok még mindig legalább 2 órát / hét irodai órát tartanak oktatójukkal, amelynek egy órája online lesz. A kommunikáció a kar tagjával fennmarad.
  • A tanfolyam anyagai mindig rendelkezésre állnak a platformon. A hallgatók újra megvizsgálhatják a korábbi tartalmat, és szükség esetén felülvizsgálhatják azokat.
  • A hallgatók és a kar tagjai között több interakció és személyes kapcsolat áll fenn.
  • A diákok nagyobb felelősséget vállalnak saját tanulásukért; minden tanuló aktív az osztályteremben.
  • Minden diák egy-egy egyénre szabott utasítást kap.
  • Az alacsonyabb szintű kognitív feladatok, mint például az emlékezés és a megértés, az órás órák előtt zajlanak, és a diákok a felsőfokú kognitív feladatokra összpontosítanak - az osztály órákon keresztül, a tanáruk által segített tanulás révén. .

Miért olyan sikeres a tanulás?

  • Ez növeli a diákok elkötelezettségét.
  • Lehetővé teszi a tanulók számára, hogy a tanulók középpontjába kerüljenek.
  • Bátorítja a kritikus gondolkodást.
  • Javítja a csapat alapú készségeket és az együttműködést.
  • Több személyre szabott tanulói útmutatást nyújt.
  • A tantermi beszélgetés hatékonyabbá teszi.
  • Arra ösztönzi a tanulókat, hogy saját magukra gondoljanak.
  • Oktató és szakértői visszajelzést nyújt.
  • A tanulók elszámoltathatók saját tanulásukért.
  • Ösztönzi az Y és Z generációk korszerű technológiáinak tanulását.

Helyszínek

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Kérdések