DigiPen - Institute of Technology Singapore

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Ahogy a világ első főiskolai kínál a főiskolai szak szentelt a játék fejlesztését, DigiPen Institute of Technology már régóta a legjobb választás a diákok folytatja a pályafutását a digitális interaktív média iparágak.

A teljesítmény-orientált jellege Az iparág magas színvonalú, és létre kiélezett verseny a diákok a munkaerőpiacon ma. Annak érdekében, hogy sikeres legyen, meg kell szállítani egyedi és magával ragadó interaktív élményeket mai közönségnek. Ez a fajta igazi technológiai innováció csak akkor érhető el, akik egy mély, alapvető megértése a bonyolult viszonyát a felhasználó és a tapasztalat.

DigiPen TECHNOLÓGIAI INTÉZET SINGAPORE

Szingapúrban már otthont DigiPen első nemzetközi campus. A szingapúri egyetemen alakult meg a meghívására a szingapúri kormány részeként az ország azon kezdeményezését, hogy létrejöjjön a sziget egy oktatási hub a jövőkép fordult be egy "Global iskolaépület". DigiPen jelenléte is hozzájárul, hogy a szingapúri kormány elképzelése fordult a sziget egy "Global Digital Studio."

DigiPen: múlt, jelen, és jövőbeli

Alapították Észak-Amerikában 1988-ban, DigiPen továbbra is vezető szerepet tölt be a játék fejlesztése az oktatás és azon túl. Erősen egyetemi szakok által oktatott világszínvonalú kar, az intézet átfogó tanterv már nem csupán a diákok oktatásában, hogyan kell használni art termelési program vagy egyedi programozási nyelvek. Keresztül szakmai, csapat-alapú projektek, valamint oktatási lehetőségek, DigiPen diákok közvetlenül érzékelik, mi kell ahhoz, hogy egy sikeres és értékes tagja az interaktív média közösség. Tudjon meg többet a történelem DigiPen.

ACADEMICS

Általános Információ

DigiPen s szakok összes felajánlott a helyszínen, és személyesen, hogy a hallgatók optimális szintjét, oktatás, támogatás és együttműködés Minden szak van egy tanácsadó bizottság álló oktatók, alkalmazottak, és a szakemberek, akik felülvizsgálják a tananyagot évente megfelelő szigorral és releváns tartalmat Osztályok kínálnak egy félévre alapon New diákok beiratkozik évente egyszer az ősszel

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Akkreditáció

DigiPen Institute of Technology is accredited by the Accrediting Commission of Career Schools and Colleges (ACCSC)

Megjelenítés BA-k » Megjelenítés BSc-k »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

BA

Bachelor Képzőművészeti Digitális Művészet és Animáció

Campus Nappali 4 év August 2018 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. [+]

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA. A Digital Art and Animation program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben.

Ahogy az animáció és videojáték ipar érett, van egy észrevehető elmozdulás a vállalatok felvenni a munkavállalók, akik bizonyítani több, mint a szakmai ismeretek konkrét kereskedelmi szoftvercsomag, vagy a hagyományos művészi képességeiket. Ipari színvonalat tovább emelkedik, és a verseny a belépő szintű pozíciókat követeli, hogy a művészek rendelkeznek kifinomult tapasztalataikra alapozva mielőtt egyáltalán kezdik meg karrierjüket. Studios keresik művészek egy széles körű és integrált alapítvány elméleti, gyakorlati, és a technikai képességek a termelés animáció, a hagyományos művészet, a modern számítógépes szoftver, és a média történet áramlását. Insight és a hosszú távú potenciális egyre fontosabbá válik. A stúdiók is követeljük, szakmai elszámoltathatóság és a következetesség.... [-]


Bachelor Of Arts Játék Design

Campus Nappali 4 év August 2018 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Arts in Game Design koncentrál a vizuális és narratív szempontból a játék tervezése. Az első évben a program középpontjában elsősorban a fejlődő alapvető ismeretek és készségek rajz, színes, hangot, összetétele, és az animáció mellett a matematika és a számítástechnika. [+]

A Bachelor of Arts in Game Design koncentrál a vizuális és narratív szempontból a játék tervezése. Az első évben a program középpontjában elsősorban a fejlődő alapvető ismeretek és készségek rajz, színes, hangot, összetétele, és az animáció mellett a matematika és a számítástechnika. A diákok megtanulják, hogyan kell megtervezni, modell, textúra 2D és 3D művészeti eszközöket, az egyedi karakterek teljes szintet. Mivel a diákok haladnak, fel tudásukat a teszt valós, együttműködésen alapuló projektek esetében tervezés, prototípus és léptetjük saját teljesen játszható 2D és 3D-s játékok.

Területén a digitális szórakoztatás költözött olyan korban, ahol a tervezők voltak autodidakta, és megtudta, a munka, az egyik, ahol még a belépő szintű tervezők várhatóan jól képzett, jól bevált tervezési szakértelem, valamint annak megértését, hogy a technológia, művészet , audio, elbeszélő, és a pszichológia. Tervezése digitális szórakoztató végső célja életet lehel minden szempontból, amit egyébként az élettelen kódot és statikus pixel a képernyőn. A tervezők folyamatosan helyezik magukat a fejek és szívek a játékosok, alakításában minden cselekedetét, minden választ, az apály-and-flow a játék intenzitását, majd ügyesen ötvözik a mechanikai, térbeli, elbeszélés, vizuális és hangzásbeli szempontból a teljes élményt. Ez a szak felkészíti a diplomások, hogy egy modern játék tervezője, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, és képes létrehozni egy élmény, amely nagyobb, mint a részek összessége.... [-]


BSc

BSc Számítástechnika Valós Idejű Interaktív Szimuláció

Campus Nappali 4 év August 2018 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció a négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. [+]

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció a négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. Azok, akik sikeresen befejezik a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program szerzett ismereteket és készségeket, hogy jól komplex szoftver rendszerek professzionális szinten.... [-]


BSc Számítástechnika és Játék Design

Campus Nappali 4 év August 2018 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design ötvözi a tanfolyam a számítógép-tudomány, beleértve írásban számítógépes programok core nyelvek, mint a C és a C ++, szilárd alapokat a bölcsészettudományok, társadalomtudományok, és a fundamentumok a művészet. [+]

A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design ötvözi a tanfolyam a számítógép-tudomány, beleértve írásban számítógépes programok core nyelvek, mint a C és a C ++, szilárd alapokat a bölcsészettudományok, társadalomtudományok, és a fundamentumok a művészet. Ez a program teszi ki a diákokat, hogy a különböző eszközök és folyamatok által használt professzionális tervezők, beleértve a saját script nyelv, szint és a térkép szerkesztők, adatbázisok, valamint tervezési dokumentumok. A diákok a BS. Computer Science és a Game Design program tervezése, prototípus, és léptetjük a projektek egy együttműködési, határidő-vezérelt környezetben, segítve őket fejleszteni a kommunikációs és csapatmunka szükséges, hogy sikeresek legyenek a valós stúdió környezetben.... [-]


Videók

Lurking | DigiPen Institute of Technology Singapore