DigiPen - Institute of Technology Singapore

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A szingapúri DigiPen Institute of Technology-ban szigorú oktatást tapasztalhat meg, amelynek célja felkészülés az izgalmas munkalehetőségekre a globális digitális gazdaságban. Tanulmányai során elméleti kereteket és alapvető ismereteket fog kidolgozni, amelyek relevánsak és hasznosak lesznek karrierje során.

A rendszeres kurzusokon és feladatokon kívül ismereteit olyan gyakorlati csapatprojektekben fogja alkalmazni, amelyek ösztönzik a kommunikációt és az interdiszciplináris együttműködést. Ez a projekt-alapú fókusz arra készteti Önt, hogy megoldja a nehéz problémákat, miközben együtt dolgozik eredeti szoftverek, játékok, animációk és egyebek létrehozásában egy professzionális produkciós stúdiót lemásoló akadémiai környezetben. A diploma megszerzéséhez erős ismereteket fog kapni a saját területén az alapvető ismeretekről, az új megoldások innovációs képességéről és a feladat portfóliójáról, amely segít kiemelkedni a leendő munkáltatók előtt.

A MI TÖRTÉNELMÜNK

A DigiPen-t Claude Comair 1988-ban alapította a kanadai Vancouverben számítógépes szimulációs és animációs társaságként. A munka iránti igény növekedésével Comair úrnak nehézségekbe ütközött a képzett személyzet felkutatása, akik nemcsak alapvető ismeretekkel rendelkeztek a számítástechnikában, de jártasak voltak a legújabb digitális technológiában is. Mint ilyen, a DigiPen elindította a 3D számítógépes animációval foglalkozó dedikált képzési programot. Nem sokkal ezután a DigiPen együttműködött a Nintendo of America-val, hogy létrehozzon egy tanúsító programot a videojáték-programozás területén.

Ahogy a videojátékok az egyszerű 2D-s grafikáktól a kifinomult 3D-s világokgá fejlődtek, az ipar igénye tovább növekedett a digitális művészet, a tervezés és a szoftverfejlesztés területén képzett alkalmazottak számára. A növekvő igény előrelátásával a DigiPen kidolgozta és elkezdte kínálni a világ első videojáték-fejlesztési alapképzési programját (a számítógépes ismeretek Bachelor of Computer Science valós idejű interaktív szimulációjában), amely felkészíti a hallgatókat a professzionális 3D-s játékok és szimulációk létrehozásának egyedi kihívásaira. szoftver. A DigiPen 1998-ban áttelepítette campusát Redmondba (Washington, USA), és DigiPen Institute of Technology néven nyitotta meg kapuit.

Ami a szimuláció és a játékfejlesztési oktatás úttörő megközelítésétől kezdődött, az új programokat ölel fel a digitális művészet és animáció, a számítógépes technika, a játéktervezés, a zene és a hangtervezés, valamint az egyéb informatikai szakterületek területén. A DigiPen ma kilenc alapképzési és két mesterképzési programot kínál Redmond campusán. A DigiPen oktatási programokat kínál két nemzetközi egyetemen is Szingapúrban és Bilbaóban (Spanyolország), valamint együttműködési oktatási partnerségek révén Dél-Korea és Thaiföld iskoláival.

A DigiPen különbség

A hallgatók különféle okok miatt választják a DigiPen-t (Szingapúr) - legyen az speciális programjaink, a hangsúly a csapatprojektekre és az alkalmazott tanulásra, kivételes öregdiák-hálózati és ipari kapcsolatok, vagy tapasztalt oktatók. Ez csak néhány olyan tulajdonság, amely meghatározza, hogy kik vagyunk, és mit csinálunk.

Összpontosított

Ha bejelenti a tanulmányi területét, amikor jelentkezik, akkor jobbra ugorhat be a saját területéhez leginkább megfelelő tanfolyamba. Tanulmányai végére magas szintű ismerete lesz, és készen áll arra, hogy az új karrierjére ugrik.

Hands-On

A DigiPen azt vallja, hogy a valós projektek során problémamegoldóként és újítóként kell fellépnie. Az akadémiai alapelveknek a konkrét, egész éves csapatprojektekbe történő alkalmazásával Ön és társai megszerezik a gyakorlati ismereteket, hogy a technológia alkotójává - és nem csak a felhasználójává - váljanak.

csatlakoztatva

A szingapúri technológiai szektorral kialakított szoros kapcsolataink lehetővé teszik az ipari tapasztalatok mélységének kiaknázását, és a professzionális hálózat kiépítését a campus első napjaitól kezdve. Szorosan együttműködünk számos elismert ipari partnerrel - beleértve az Ubisoft Singapore-t, az Autodesket, a Koei Tecmo-t, a Continental Automotive-t és másokat - annak érdekében, hogy szakmai növekedési és karrierlehetőségeket biztosítsunk hallgatóink számára.

Híres

A DigiPen hallgatói 57 díjat nyertek a Független Játékok Fesztiválján - ez több, mint a világ bármely más iskolájában. És a Princeton Review tíz éve a DigiPen-t az öt legfontosabb iskola közé sorolja a játéktervezés területén.

Tapasztalt

Világszínvonalú tartalomszakértőket alkalmazunk vezető akadémiai intézményekből és ipari óriásokból, például a Microsoft, a Nintendo, a Disney, a Pixar, a Bungie és a Sony. Oktatóink oktatóinkkal együtt eljuttatják a díjnyertes tudományos kutatás, a legmodernebb szoftverfejlesztés, a tripla-A videojátékok gyártása és az iparvezetés kollektív tapasztalatait az osztályterembe.

Helyszínek

Singapore

Address
PIXEL Building,
10 Central Exchange Green,

139660 Singapore, Szingapúr

Programok

Az intézmény további kínálata: