DigiPen - Institute of Technology Singapore

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Ahogy a világ első főiskolai kínál a főiskolai szak szentelt a játék fejlesztését, DigiPen Institute of Technology már régóta a legjobb választás a diákok folytatja a pályafutását a digitális interaktív média iparágak.

A teljesítmény-orientált jellege Az iparág magas színvonalú, és létre kiélezett verseny a diákok a munkaerőpiacon ma. Annak érdekében, hogy sikeres legyen, meg kell szállítani egyedi és magával ragadó interaktív élményeket mai közönségnek. Ez a fajta igazi technológiai innováció csak akkor érhető el, akik egy mély, alapvető megértése a bonyolult viszonyát a felhasználó és a tapasztalat.

DigiPen TECHNOLÓGIAI INTÉZET SINGAPORE

Szingapúrban már otthont DigiPen első nemzetközi campus. A szingapúri egyetemen alakult meg a meghívására a szingapúri kormány részeként az ország azon kezdeményezését, hogy létrejöjjön a sziget egy oktatási hub a jövőkép fordult be egy "Global iskolaépület". DigiPen jelenléte is hozzájárul, hogy a szingapúri kormány elképzelése fordult a sziget egy "Global Digital Studio."

DigiPen: múlt, jelen, és jövőbeli

Alapították Észak-Amerikában 1988-ban, DigiPen továbbra is vezető szerepet tölt be a játék fejlesztése az oktatás és azon túl. Erősen egyetemi szakok által oktatott világszínvonalú kar, az intézet átfogó tanterv már nem csupán a diákok oktatásában, hogyan kell használni art termelési program vagy egyedi programozási nyelvek. Keresztül szakmai, csapat-alapú projektek, valamint oktatási lehetőségek, DigiPen diákok közvetlenül érzékelik, mi kell ahhoz, hogy egy sikeres és értékes tagja az interaktív média közösség. Tudjon meg többet a történelem DigiPen.

ACADEMICS

Általános Információ

DigiPen s szakok összes felajánlott a helyszínen, és személyesen, hogy a hallgatók optimális szintjét, oktatás, támogatás és együttműködés Minden szak van egy tanácsadó bizottság álló oktatók, alkalmazottak, és a szakemberek, akik felülvizsgálják a tananyagot évente megfelelő szigorral és releváns tartalmat Osztályok kínálnak egy félévre alapon New diákok beiratkozik évente egyszer az ősszel
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Akkreditáció

DigiPen Institute of Technology is accredited by the Accrediting Commission of Career Schools and Colleges (ACCSC)

Megjelenítés BAs » Megjelenítés BScs »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

BSc

BSc Számítástechnika Valós Idejű Interaktív Szimuláció

Campus Nappali 4 év August 2017 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció a négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. [+]

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció a négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. Azok, akik sikeresen befejezik a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program szerzett ismereteket és készségeket, hogy jól komplex szoftver rendszerek professzionális szinten. Az elektronikus és digitális szórakoztató ipar egyik leggyorsabban növekvő és a legizgalmasabb pályaválasztás a jövőben. A videojáték, film, és a hadiipar csak néhány azon, hogy a kereslet a jól képzett, lelkes programozók, designerek, művészek és menedzserek. DigiPen Institute of Technology egyik legfontosabb szolgáltató ezeket az egyéneket, és a Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció készíti programozók számára ezen iparágak. Tervezett és fejlesztett iparági szakértők és DigiPen kar, az intézet négyéves BS in Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program a számítógép-tudomány mértékben, hogy erősen fókuszában a műszaki területen a grafika és szimuláció. A résztvevők a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program kiemelten foglalkozik készségek és eszközök szükségesek, hogy hozzon létre valós idejű szimulációk a valós események és képzeletbeli helyzeteket. A BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program, átfogó képzési matematika és a fizika, mint egy alapot a különböző témák bemutatott általános számítógép-tudomány és a számítógépes grafika. Az egész szak, BS in Computer Science in... [-]

BSc Számítástechnika és Játék Design

Campus Nappali 4 év August 2017 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design ötvözi a tanfolyam a számítógép-tudomány, beleértve írásban számítógépes programok core nyelvek, mint a C és a C ++, szilárd alapokat a bölcsészettudományok, társadalomtudományok, és a fundamentumok a művészet. [+]

A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design ötvözi a tanfolyam a számítógép-tudomány, beleértve írásban számítógépes programok core nyelvek, mint a C és a C ++, szilárd alapokat a bölcsészettudományok, társadalomtudományok, és a fundamentumok a művészet. Ez a program teszi ki a diákokat, hogy a különböző eszközök és folyamatok által használt professzionális tervezők, beleértve a saját script nyelv, szint és a térkép szerkesztők, adatbázisok, valamint tervezési dokumentumok. A diákok a BS. Computer Science és a Game Design program tervezése, prototípus, és léptetjük a projektek egy együttműködési, határidő-vezérelt környezetben, segítve őket fejleszteni a kommunikációs és csapatmunka szükséges, hogy sikeresek legyenek a valós stúdió környezetben. Területén a digitális szórakoztatás nőtt a kis csapat a csak egy maroknyi fejlesztők egy teljes játék segítségével nagy csapatok a száz, vagy több egyetlen címet. Ez a nagy méretének növekedése a csapatok, hatálya, és a beruházás a digitális szórakoztatás címek amelyben természetesen eredményezte, hogy több és több specializáció a szerepét mérnök, művész, és a tervező. Annak ellenére, hogy ez a fokozott specializáció Összességében a digitális szórakoztató ipar is egyre nő az igény a hibrid mérnök / designer: valaki, aki erős programozás és a matematika készségek, kombinálva a formális képzés játék design. Ez a fajta fejlesztő a híd műszaki és kreatív oldalát játék fejlesztése, képes dolgozni, mint egy mérnök vagy a tervező, ha szükséges. Ez a szak felkészíti diplomások számára éppen ez a "technikai designer" szerepét. Pályakezdő program kell tanítani, hogy levelet számítógépes programok core nyelvek, mint a C és a C ++, valamint a script... [-]

BA

Bachelor Képzőművészeti Digitális Művészet és Animáció

Campus Nappali 4 év August 2017 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. [+]

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA. A Digital Art and Animation program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben. Ahogy az animáció és videojáték ipar érett, van egy észrevehető elmozdulás a vállalatok felvenni a munkavállalók, akik bizonyítani több, mint a szakmai ismeretek konkrét kereskedelmi szoftvercsomag, vagy a hagyományos művészi képességeiket. Ipari színvonalat tovább emelkedik, és a verseny a belépő szintű pozíciókat követeli, hogy a művészek rendelkeznek kifinomult tapasztalataikra alapozva mielőtt egyáltalán kezdik meg karrierjüket. Studios keresik művészek egy széles körű és integrált alapítvány elméleti, gyakorlati, és a technikai képességek a termelés animáció, a hagyományos művészet, a modern számítógépes szoftver, és a média történet áramlását. Insight és a hosszú távú potenciális egyre fontosabbá válik. A stúdiók is követeljük, szakmai elszámoltathatóság és a következetesség. Digitális művészet és animációs életképes maradjon karrierlehetőségek a diplomások rendelkeznek ezekkel a képességekkel. Animáció képes megoldani információs, oktatási és szórakoztató problémákat nincs más fegyelem megoldani. Ez biztosítja sarokköve számos iparágban, beleértve mozi, sugárzott szórakoztató, kábeltévé, szoftverfejlesztés, internet, oktatás, szimuláció, a termék design, a kutatás, a kriminalisztika, építészet, távközlés, reklám, utazás és turizmus, és a videojátékok. Az a tény, hogy ezek az iparágak függ képzett... [-]

Bachelor Of Arts Játék Design

Campus Nappali 4 év August 2017 Szingapúr Singapore

A Bachelor of Arts in Game Design koncentrál a vizuális és narratív szempontból a játék tervezése. Az első évben a program középpontjában elsősorban a fejlődő alapvető ismeretek és készségek rajz, színes, hangot, összetétele, és az animáció mellett a matematika és a számítástechnika. [+]

A Bachelor of Arts in Game Design koncentrál a vizuális és narratív szempontból a játék tervezése. Az első évben a program középpontjában elsősorban a fejlődő alapvető ismeretek és készségek rajz, színes, hangot, összetétele, és az animáció mellett a matematika és a számítástechnika. A diákok megtanulják, hogyan kell megtervezni, modell, textúra 2D és 3D művészeti eszközöket, az egyedi karakterek teljes szintet. Mivel a diákok haladnak, fel tudásukat a teszt valós, együttműködésen alapuló projektek esetében tervezés, prototípus és léptetjük saját teljesen játszható 2D és 3D-s játékok. Területén a digitális szórakoztatás költözött olyan korban, ahol a tervezők voltak autodidakta, és megtudta, a munka, az egyik, ahol még a belépő szintű tervezők várhatóan jól képzett, jól bevált tervezési szakértelem, valamint annak megértését, hogy a technológia, művészet , audio, elbeszélő, és a pszichológia. Tervezése digitális szórakoztató végső célja életet lehel minden szempontból, amit egyébként az élettelen kódot és statikus pixel a képernyőn. A tervezők folyamatosan helyezik magukat a fejek és szívek a játékosok, alakításában minden cselekedetét, minden választ, az apály-and-flow a játék intenzitását, majd ügyesen ötvözik a mechanikai, térbeli, elbeszélés, vizuális és hangzásbeli szempontból a teljes élményt. Ez a szak felkészíti a diplomások, hogy egy modern játék tervezője, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, és képes létrehozni egy élmény, amely nagyobb, mint a részek összessége. Pályakezdő lesz rendkívül jól ismerik a játékot tervezés elmélete digitális és nem digitális játékok, szintű tervezés, rendszertervezés és viselkedés megtervezése. Pályakezdő lesz nagy tapasztalattal tesztelés, ismételve, és polírozás digitális és nem digitális tervez,... [-]

Videók

Lurking | DigiPen Institute of Technology Singapore