DigiPen - Institute of Technology Singapore

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A szingapúri DigiPen Institute of Technology-ban szigorú oktatást tapasztalhat meg, amelynek célja felkészülés az izgalmas munkalehetőségekre a globális digitális gazdaságban. Tanulmányai során elméleti kereteket és alapvető ismereteket fog kidolgozni, amelyek relevánsak és hasznosak lesznek karrierje során.

A rendszeres kurzusokon és feladatokon kívül ismereteit olyan gyakorlati csapatprojektekben fogja alkalmazni, amelyek ösztönzik a kommunikációt és az interdiszciplináris együttműködést. Ez a projekt-alapú fókusz arra készteti Önt, hogy megoldja a nehéz problémákat, miközben együtt dolgozik eredeti szoftverek, játékok, animációk és egyebek létrehozásában egy professzionális produkciós stúdiót lemásoló akadémiai környezetben. A diploma megszerzéséhez erős ismereteket fog kapni a saját területén az alapvető ismeretekről, az új megoldások innovációs képességéről és a feladat portfóliójáról, amely segít kiemelkedni a leendő munkáltatók előtt.

A MI TÖRTÉNELMÜNK

A DigiPen-t Claude Comair 1988-ban alapította a kanadai Vancouverben számítógépes szimulációs és animációs társaságként. A munka iránti igény növekedésével Comair úrnak nehézségekbe ütközött a képzett személyzet felkutatása, akik nemcsak alapvető ismeretekkel rendelkeztek a számítástechnikában, de jártasak voltak a legújabb digitális technológiában is. Mint ilyen, a DigiPen elindította a 3D számítógépes animációval foglalkozó dedikált képzési programot. Nem sokkal ezután a DigiPen együttműködött a Nintendo of America-val, hogy létrehozzon egy tanúsító programot a videojáték-programozás területén.

Ahogy a videojátékok az egyszerű 2D-s grafikáktól a kifinomult 3D-s világokgá fejlődtek, az ipar igénye tovább növekedett a digitális művészet, a tervezés és a szoftverfejlesztés területén képzett alkalmazottak számára. A növekvő igény előrelátásával a DigiPen kidolgozta és elkezdte kínálni a világ első videojáték-fejlesztési alapképzési programját (a számítógépes ismeretek Bachelor of Computer Science valós idejű interaktív szimulációjában), amely felkészíti a hallgatókat a professzionális 3D-s játékok és szimulációk létrehozásának egyedi kihívásaira. szoftver. A DigiPen 1998-ban áttelepítette campusát Redmondba (Washington, USA), és DigiPen Institute of Technology néven nyitotta meg kapuit.

Ami a szimuláció és a játékfejlesztési oktatás úttörő megközelítésétől kezdődött, az új programokat ölel fel a digitális művészet és animáció, a számítógépes technika, a játéktervezés, a zene és a hangtervezés, valamint az egyéb informatikai szakterületek területén. A DigiPen ma kilenc alapképzési és két mesterképzési programot kínál Redmond campusán. A DigiPen oktatási programokat kínál két nemzetközi egyetemen is Szingapúrban és Bilbaóban (Spanyolország), valamint együttműködési oktatási partnerségek révén Dél-Korea és Thaiföld iskoláival.

A DigiPen különbség

A hallgatók különféle okok miatt választják a DigiPen-t (Szingapúr) - legyen az speciális programjaink, a hangsúly a csapatprojektekre és az alkalmazott tanulásra, kivételes öregdiák-hálózati és ipari kapcsolatok, vagy tapasztalt oktatók. Ez csak néhány olyan tulajdonság, amely meghatározza, hogy kik vagyunk, és mit csinálunk.

Összpontosított

Ha bejelenti a tanulmányi területét, amikor jelentkezik, akkor jobbra ugorhat be a saját területéhez leginkább megfelelő tanfolyamba. Tanulmányai végére magas szintű ismerete lesz, és készen áll arra, hogy az új karrierjére ugrik.

Hands-On

A DigiPen azt vallja, hogy a valós projektek során problémamegoldóként és újítóként kell fellépnie. Az akadémiai alapelveknek a konkrét, egész éves csapatprojektekbe történő alkalmazásával Ön és társai megszerezik a gyakorlati ismereteket, hogy a technológia alkotójává - és nem csak a felhasználójává - váljanak.

csatlakoztatva

A szingapúri technológiai szektorral kialakított szoros kapcsolataink lehetővé teszik az ipari tapasztalatok mélységének kiaknázását, és a professzionális hálózat kiépítését a campus első napjaitól kezdve. Szorosan együttműködünk számos elismert ipari partnerrel - beleértve az Ubisoft Singapore-t, az Autodesket, a Koei Tecmo-t, a Continental Automotive-t és másokat - annak érdekében, hogy szakmai növekedési és karrierlehetőségeket biztosítsunk hallgatóink számára.

Híres

A DigiPen hallgatói 57 díjat nyertek a Független Játékok Fesztiválján - ez több, mint a világ bármely más iskolájában. És a Princeton Review tíz éve a DigiPen-t az öt legfontosabb iskola közé sorolja a játéktervezés területén.

Tapasztalt

Világszínvonalú tartalomszakértőket alkalmazunk vezető akadémiai intézményekből és ipari óriásokból, például a Microsoft, a Nintendo, a Disney, a Pixar, a Bungie és a Sony. Oktatóink oktatóinkkal együtt eljuttatják a díjnyertes tudományos kutatás, a legmodernebb szoftverfejlesztés, a tripla-A videojátékok gyártása és az iparvezetés kollektív tapasztalatait az osztályterembe.

Helyszínek

Singapore

Address
PIXEL Building,
10 Central Exchange Green,

139660 Singapore, Szingapúr

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Programok

Az intézmény további kínálata: