Hivatalos Leírás

A DigiPen Institute of Technology az első olyan egyetem, amely a 3 főiskolán működő videojáték-oktatásra specializálódott, a Redmond-USA-ban (Fő kampuszunk), Szingapúrban és Bilbao-Európában (2010-ben nyílt). A DigiPen 30 éve előkészíti a fiatalokat a videojáték-ipar és más ágazatok (repülés, autóipar, mozi ...) számára egy rendkívül praktikus oktatási modell segítségével, amelyben a diákok videojátékokat és animációkat készítenek a semmiből. A Princeton Review folyamatosan értékeli a DigiPen-t, mint a videojáték-oktatás egyik legfelsőbb iskoláját, és a Forbes magazin elismerte a DidiPen-t Észak-Amerika referenciaként, és a Digipen szintén az Egyesült Államok 2. legjobb videojáték-egyeteme lett az Animation Career Áttekintés . A DigiPen diákjai a jelenlegi iparág igényeinek megfelelő előkészítéssel és tapasztalattal szerzett diplomát.

A számítástechnika szakában azt tanítják, hogy a valós idejű interaktív szimuláció alapjait a videojátékok használatával kezdjük, így a diákok videojátékokat készítenek, így minden egyes komponens, amely összejön, hogy a játékot a semmiből. Megtanulják a játékmotort, a mesterséges intelligenciát, a grafikus motorokat, a fizikát és az összeset, anélkül, hogy olyan szoftvert használnának, amelyet nem teremtettek meg a semmiből. A 4 év alatt a diákok 5 teljes videojátékot (3 játékot 2D-ben és 2 játékot 3D-ben) alakítanak ki a programozók és animációs művészekből álló csapatokban, és a pontos körülmények között, amelyeket szakmai video játék cégek. A DigiPen hallgatók által készített játékok minősége olyan, hogy a nemzetközi videojáték-versenyeken általában versenyeznek. A DigiPen nyerte (56 nyeremény) többet, mint bármely más videojáték-iskola, az ágazat legfontosabb Independent Games fesztiválján San Francisco-ban.

Művészettörténetünkben és animációnkban (BFA) a diákok a rajz alapvető alapjait tanulják meg, a perspektívát és arányosságot, a szín, a kompozíció és a textúra ismeretét. Saját karaktereket fejlesztenek ki és gyakorlatba helyezik mindazt, amit az anatómiai osztályukban tanulnak. Animációs filmeket készítenek 2D-ben, csapatban és egyedileg, fekete-fehérben és színben. Aztán megtanulják, hogyan lehet 3D-modelleket készíteni a karaktereikről és a környezetükről. A filmosztályokban megtanulják, hogyan mozdítsák el a fényképezőgépet, és állítsák fel és világítsák meg jeleneteiket. Végül a diákok megtanulják szerkeszteni a filmjeiket, hogy életre keljenek! (A díjnyertes DigiPen Bilbao diákfilmjeim közé soroltam) A BFA diákjaink együttműködnek a videojátékok összes képét előállító programozóval, és először is megtanulják, hogyan működik egy videojáték-produkciós cég.

Diplomások és szakmai lehetőségek.

A 2010-es és 2011-es kohorszok diákjainak szakmai tapasztalatai alapján a világon (Németország, Németország és Kanada), a világon (Mercury Steam Game stúdiók Madridban) a optometria (Davalor Salud Pamplona), On- line programok (Innomatic) és saját céget hoztak létre (Kaia estudios). "A DigiPen a diákok két olyan promócióját hozta be a világba, amelyek általában kevesebb mint két hónapot vesz igénybe, hogy helyet szerezzenek az ágazatban " Az El Correo újsága 22/11/2015

"Az egyik diákunk egy nagyméretű AAA cégnél dolgozott a közelmúltban diplomázott diákok számára, és egy éven belül átkerült a cég legnagyobb zászlóshajó-stúdiójába. Alumíniumaink különböző területeken dolgoznak a játéktól az aeronautikáig, az autóiparig, a filmekig és az orvostudományig. Minden esetben teljes körű személyzet és nem gyakornokok. " - Steven Longden, a felvételi igazgató, a DigiPen Institute of Technology

A 30 évig tartó örökséggel - amely szinte ugyanúgy megalapozott, mint az iparág - a DigiPen Technológiai Intézet a játék és a szoftverfejlesztés oktatásának ismert nyomkövetője.

A világ első olyan intézményévé, amely erre a formára szakosodott, a DigiPen a digitális médiakutatás és a számítástechnika területén elért haladás középpontjában állt. "A tudósok alapjaira építve alkalmazott tanulás, iparági tudás és multidiszciplináris team-alapú együttműködés" - mondja az intézményi misszió - "arra ösztönözzük diákjainkat, hogy folytassák az egész életen át tartó tanulást, valamint a tudományos és kreatív feltárásokat, és felhatalmazzák őket arra, hogy vezetők és kezdeményezők globális szinten. "

Itt három ok arra, hogy tanulmányozzon Bilbaóban, a DigiPen első európai campusában:

1. Egyedülálló tudósok egy egyedülálló szakterületen

Mint egy iskola, amely megérti az iparilag tájékozott és koncentrált oktatás fontosságát, a DigiPen fokozata a szerencsejáték-világ igényeihez igazodik. Ez a bonyolult szövésű szakma magasan képzett személyzetet igényel szakértői tudással és készséggel. Ezért a DigiPen Bilbao átfogó programokat kínál számítástechnikában a szoftverfejlesztéshez és a digitális művészethez, valamint a filmekhez és játékokhoz való animációhoz; platformként szolgálva, amelyből a diákok digitális alkotásuk minden egyes aspektusát előállítják.

Tanulás itt hiteles és szerves, a diákok tökéletesítik a művészet az alapoktól. A számítógépes hallgatók például létrehozzák a játékmotort (a játékfejlesztéshez használt szoftvert) a semmiből, és olyan képességekkel ruházzák fel őket, amelyek messze túlmutatnak a játékszférán, és szimulációra, mesterséges intelligenciára és bármilyen más alkalmazásra. És a művészek ugyanabban a hajóban vannak, rajzolóórákkal a hagyományos 2D animáció, anatómia és film.

A DigiPen tantermi környezetében megtanultak mindent megtanulnak egy gyakorlati projektre, ahol a diákok összesen öt élvonalbeli játékot készítenek az iskolában, miközben a művészeti hallgatók a teljes játékhosszúságú 2D és 3D-s játékokat is tervezik. A DigiPen cég analóg földeléséből származó összes tapasztalata a 3D-s modellezés, szövegezés és animáció formájában a digitális aréna felé terjeszkedik.

Ez egy olyan intézmény, amelyben a kreatív együttműködést ösztönzik. Mint ilyenek, a DigiPen hallgatók a projektjeikben dolgoznak csapatban az első naptól. Ez egy közvetlen utánzás, hogy milyen életmód lenne olyan, mint egy igazi játék vagy filmgyártás, amely felbecsülhetetlen értékű szakmai tapasztalatként szolgál majd később.

A diákok is élvezik a DigiPen elismert, professzionális karának jutalmát. Ezek az emberek aktívan foglalkoznak az iparral, és sokan rangos díjat kapnak a saját területükön. A piacra juttatott tendenciák és ingadozások megértése a gyors tempójú, a tanárok ösztönzik a globális keresletet kielégítő tudást.

2. A DigiPen páratlan hírnevét büszkélkedhet

Az intézet három évtizedes szakmai tapasztalatot kovácsolt az üzletben, és leginkább a játékfejlesztés főiskolai diplomáját kínálja - és ez valóban fontos dolog. A DigiPen hallgatók 60 éves díjat nyertek az éves Independent Games Festival-ban (IGF) - többet, mint bármelyik másik iskola a világon - nem is beszélve arról, hogy az egyetlen iskola, hogy a diákok versenyezzenek a szakmai kategóriában.

A DigiPen hatása és befolyása a legfontosabb iparági értékeket szemléltette. A DigiPen páratlan hírneve révén a játék- és kormányzati testületekkel, valamint a helyi közösséggel kapcsolatban jelentős kapcsolatot teremtett, hogy a tanterv maradjon releváns és naprakész. Ez kétségtelenül hozzájárult az intézet kiemelkedő végzettségéhez. Az olyan csúcstechnológiai vállalatoktól, mint az autóipar, az aeronautika, a optometria és a hajózás, a Triple-A címek, mint például a Call of Duty, a League of Legends, a Halo, az Assassin's Creed, a FIFA, a Forza Motorsport és még sok más - a DigiPen hallgatók mindent megtettek.

Verhetetlen hely

A vadonatúj campus fejlesztés Bilbao központjában zajlik, a DigiPen hallgatók a virágzó digitális jelenet középpontjában állnak. A város nemrégiben jelentős városi megújuláson ment keresztül, és elhagyta ipari gyökereit, hogy a turizmusra és a szolgáltatásokra koncentráljon. A fenntarthatóság fogalmai szerint a Bilbao vadonatúj negyedévje jól kapcsolódik és előmozdítja a "zöld" iparágat, valamint megfizethető és kitölthető, gazdag kulturális és szociális lehetőséggel, hogy mindenki élvezhesse. De mindenekelőtt a kreativitás és az innováció központja lesz.

Bilbao evolúciója annyira hatalmas és ihlette, hogy még a városfejlesztési akadémia 2018 legjobb európai városa is választotta, és olyan városokat verte meg, mint Bécs Ausztriában és Ljubljanában Szlovéniában. "Bilbao nagyszerű példa egy korábbi ipari város nagykereskedelmi átalakítására - nemcsak fizikailag, hanem társadalmi, gazdasági és kulturális szempontból is - mondja David Rudley, az Akadémia elnöke. "Az elmúlt 30 év során elért rejuvenáció nem figyelemre méltó. Mindezt boldog és hatékony vezetésen keresztül sikerült elérni, amely szerettei 2010 óta látják ezt a várost adósságtól mentesnek. "

Ha belépsz Bilbao-ba a DigiPen közösség tagjaként, akkor is a szoftverfejlesztés és a játék világának úttörőjévé válsz.

Program oktatási nyelve:
Angol

Az intézmény további kínálata:

BA

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. ... [+]

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben.

Témák

Diákok, akik sikeresen versenyezni a BFA program rendelkezik a következő:

Kiterjedt termelési tapasztalat mind a 2D-s, mind a 3D-s animációban, valamint egy nagyobb hangsúlyt fektető terület, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy érdeklődési körüknek és képességeiknek megfelelően célozzák meg az ipar egy meghatározott ágazatát. Kiváló rajz készségek, beleértve a megértést arról, hogyan kell fenntartani és folyamatosan növelni a vízi járművek egész karrierjét. Erős mesemondási képességek, beleértve a vizuális mesemondást, az irodalmi hagyományokat, a történetet a párbeszéden keresztül, a történetet a színészi és a filmes egyezmények segítségével. Ismerkedés a modern stúdiós folyamatokkal, beleértve a jelenlegi eszközök és szoftverek használatának képességét, valamint az új szoftverek tanulási képességét, miközben szigorú gyártási ütemtervet tartanak fenn. Szakmai munkahelyi szokások és hozzáállás, ideértve a szakmai kritika kihasználását és integrálását a munkájukba. Karrier Outlook ... [-]
Spanyolország Bilbao
Szeptember 2019
Nappali
8 félév
Campus
Bővebben magyarul

BSc

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) egy négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a ... [+]

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) egy négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. Azok, akik sikeresen befejezik a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program szerzett ismereteket és készségeket, hogy jól komplex szoftver rendszerek professzionális szinten.... [-]

Spanyolország Bilbao
Szeptember 2019
Nappali
8 félév
Campus
Bővebben magyarul