Üzleti Iskolák Portugáliában

A Legjobb Egyetemek, Intézmények és Főiskolák Portugáliában 2017

Ezen az oldalon kereshet Egyetemek, főiskolák és üzleti iskolák kínál bachelor fokozatot Portugália. Ön könnyen megtalálja az összes információt a legmagasabb rangú egyetemeken Portugália itt. Kattintson a "Tovább " részletes leírását az egyetem és áttekintést a bachelor programok kínált.

Keresés agglegény egyetemek Portugália és böngéssze végig a főiskolai programokat megtalálni az is, hogy tetszik a legjobban. Kap minden információ a különböző egyetemi tanulmányi lehetőségek Portugália, és hasonlítsa össze a tandíjat és a tanulmányi idő hossza. Időt takaríthat meg, és kapcsolatot egyetemek Portugália közvetlenül: töltse ki a "Request szabad információ " forma, amely beveszünk a kapcsolatot a felvételi iroda.

Indítsa el a keresést a jövő oktatási azonnal!

48 Találatok Portugália

The Photography Institute

Ausztrália Ausztrália Online Új-Zéland New Zealand Online Amerikai Egyesült Államok USA Online Egyesült Királyság Nagy-Britannia (Egyesült Királyság) Online Kanada Canada Online Japán Japán Online Írország Írország Online Szingapúr Szingapúr Online Svájc Svájc Online Németország Németország Online Ausztria Ausztria Online Franciaország Franciaország Online Brazília Brazil Online Portugália Portugália Online Hollandia Hollandia Online Olaszország Olaszország Online Egyesült Arab Emírségek Egyesült Arab Emírségek Online Malajzia Malajzia Online Fülöp-szigetek Philippines Online Hongkong Hong Kong Online Indonézia Indonézia Online Spanyolország Spanyolország Online Argentína Argentína Online Mexikó Mexikó Online Chile Chile Online Belgium Belgium Online January 2018 + 47 további

O Institute of Photography A szálloda a legmodernebb és komplett megoldás azok számára, akik szeretnének tanulni az interneten. Kínálunk a leghatékonyabb és gyakorlati alternatívája távoktatás a legkorszerűbb technikákat. Elkötelezettségünk, hogy a legjobb minőségű oktatás azt eredményezte, hogy egyedülálló módon a tanulás termelő figyelemre méltó eredményeket. Világszerte online tanulmányi vált az előnyben részesített módszer azoknak, akik készségek egy új karrier vagy csak… [+] egy új hobbi. Tanulni otthon a saját tempójában, és aszerint, hogy azok rendelkezésre állását. tanulási programok el a különböző szolgáltatók egyre inkább elérhető. Azonban ez a kölcsönhatás és közvetlenségét az internet, amelyek forradalmasították az oktatási módszertan. Elkötelezettségünket a magas színvonalú képzés eredményeként egyetlen rendszer, amely termel figyelemre méltó eredményeket. Más szavakkal, a diákok kiváló minőségű munkát rövidebb ideig. Az eredmények a diákok és a szakmai elismerés a munkaerőpiacon tanúskodik magas színvonalú persze. A Professional fényképezés tanfolyam kínál a legmodernebb alternatívája a hagyományos osztályteremben. Kínálunk az online kurzus legteljesebb képet a piacon elérhető, a legmodernebb technikákat az online oktatás. Természetesen mi mindent megad, hogy elérjék a kívánt sikert. Néhány hagyományos iskolákban fotózás tanfolyamok párhuzamosan a távolságot, de mi oktatására specializálódott internetes fényképezés. Órák felvételek, videók, CD vagy DVD elavulttá váltak. A módszer kínálja a tanulók, gyors hozzáférést biztosít a tanár e-mailben, amely a lehető legszorosabb kapcsolat közvetlen kapcsolat az osztályban. Teljes körű fejlesztésére a képen a következő lépést, regisztráljon még ma. Institute of Photography, partnere a jövőben jobb és fényesebb. [-]


University of Minho - Institute of Education

Portugália Braga September 2016

A Pedagógiai Intézet (IE) Ez egy szerves egységet, a University of Minho (UM) 2009-ben létrehozott közös Gyermekegészségügyi Intézet Tanulmányok (IEC) és a Pedagógiai Intézet és Pszichológia (IEP)Ebben az oktatásra vonatkozó részével. Ebben az alapszabályával összhangban, az IE feladata, hogy dolgozzon az oktatási projektek, a kutatás és a társadalom felé széles területe az oktatás, hozzájárulva ezzel a fejlődés és a jólét az egyének, csoportok, szervezetek az oktatás és a… [+] társadalom. Az oktatási tevékenységével IE lebontja bachelor, master és doktori, saját vagy közös más iskolákkal UM. Is kiterjed fejlett tudományos gyakorlat, doktori együttműködve külföldi egyetemek és posztdoktort. Ezzel együtt az oktatási tevékenység, kutatás vállalt IE összpontosít folyamatok, oktatási anyagokat és összefüggések, a tanítás, a tanulás, a képzés és a társadalmi-oktatási fejlesztés. A kölcsönhatás tevékenységek a társadalommal, beleértve például, tanfolyamok, tanulmányok és vélemények, amelyek a módja annak, hogy a Közösség rendelkezésére álló ismereteket és készségeket az oktatók és kutatók az intézet. Azaz a különböző projektek túlmutatnak a nemzeti kereteken, és nemzetközi szinten még némi hangsúlyt, hogy együttműködve a környező országok kulturális és nyelvi szempontból, mint abban az esetben, portugál nyelvű országok. Annak érdekében, hogy a küldetését, IE partnerek a nemzeti és nemzetközi intézmények kölcsönös gazdagodás és a közös célok elérése érdekében. küldetés A Pedagógiai Intézet Ez a szerves egységét oktatás és kutatás a University of Minho, amelynek feladata, hogy dolgozzon az oktatási projektek, a kutatás és a társadalom felé a tudás az oktatás területén és a kapcsolódó területeken. A Pedagógiai Intézet azonosul annak megértését, az oktatás, mint a tudományos és szakmai domain, hogy az értékelés a transzdiszciplináris keret, célja, hogy felhívja, terjesztése és ismereteket a több környezetben, diskurzusok, tárgyak és folyamatok, amelyek alakja az oktatás mint a kutatás és a gyakorlat, hozzájárulva a demokratikus polgárság és a fejlődésének és jólétének egyének, csoportok, szervezetek és a társadalom. Célok Az feladatának említett, az előző cikkben garantálja, hogy létezik egy tudományos projekt, a tanítás és a differenciált beavatkozás, fenntartható és minőségi által elvégzett, a szerves egységét, szolgálja meghatározott szerves alegységek következetesen és megfelelően strukturált módon, és a célzás következő célkitűzéseket: egyetemi oktatás a legmagasabb szinten, egy diverzifikált oktatási ajánlatot, amely tartalmazza a graduális és posztgraduális képzésben, és nem képző mértékben, az alap- és továbbképzést, oktatók, tanárok és más technikai és képzési ügynökök és a társadalmi-oktatási beavatkozás minden szinten a nevelés, az iskolai és az iskolarendszeren kívüli, valamint minden üzleti szektorban, amelyek valenciák az oktatás, a képzés és az élethosszig tartó tanulást; lefolytatására szisztematikus kutatás és a szervezett nemzetközi keretek között, a formális, nem formális és informális, beleértve különösen: az értékek, eszmék és oktatási rendszerek; A történelmi, társadalmi-kulturális és szervezeti környezethez, a szociális és az oktatási gyakorlat; formák, módszerek, technológiák és kommunikációs gyakorlatok; tanterv és értékelése; tanulás és az emberi fejlődés; egyének és csoportok, képzésben vagy oktatók, amely a sokféle oktatási folyamatok, a képzés és az élethosszig tartó tanulást; az átadás, csere és hasznosítása a tudományos és pedagógiai ismeretek fejlesztése révén a beavatkozás projektek és együttműködés regionális, nemzeti és nemzetközi szinten, a programok végrehajtása és oktatási tevékenységek és a képzés, az általánosabb keretében állandó a társadalom felé, a kölcsönösség értékelési alapot; tudományos, oktatási és kulturális csere intézmények és a nemzeti és a nemzetközi szervezetek, a mobilitás a diákok, tanárok, kutatók és nem pedagógus alkalmazottak, oktatási kapcsolatok, a kutatás és az egyéb nemzetközi együttműködés, különösen azokban az országokban, portugál nyelvű; tevékenységek támogatása, amelyek lehetővé teszik hozzáférést és élvezet a kulturális javak minden emberek és csoportok, a belső és külső az intézet és az egyetem. [-]


University of Minho - School of Arquitecture

Portugália Guimarães September 2016

Az Építészeti iskola, a University of Minho szerves egységét oktatási és kutatási amely élvezi egyetemi autonómia (tudományos, oktatási és kulturális) és közigazgatási. Gyakorlása során az autonómia megnyitja az interdiszciplináris perspektívák és kialakítását javasolja ismerete kiegészítő keretet, a kutatás és továbbképzésben, és előmozdítja a szolgáltatásnyújtás a közösség, együttműködve más szervei és intézményei. Az School of Architecture összehozza az emberi és anya… [+] gi erőforrások következetes és megfelelő fejlesztése az oktatási és tudományos tevékenység terén önálló projektek vagy partnerségben más egységek, nemzeti vagy nemzetközi. Az School of Architecture biztosítja, hiszen 1996 még akkor Autonóm Minisztérium kijelölése építészet, létrehozása, terjesztése és hasznosítása tudás az építészet területén. Ez a sajátosságait az gyakorolták azt tanítja, hogy, hogy támogassák a "tudás integrált" - nem megkérdőjelezése a diszciplináris autonómia, de meghaladta a státuszát, mint puszta összegzése ismeretek - hozzájárul a kialakulása egy projekt módszertana lényeges, a fontos az építészet és annak számos valenciák. Az épület a maga módján, a School of Architecture képes volt akaratát érvényesíteni, egy olyan rendszerben, ahol az utóbbi évekig, pontificated legrégebbi intézmények és lehorgonyzott a nagy nemzeti városi központokban. A kiegyensúlyozott kombinációja a stratégiai tét, tudományos érdeme és kitartó munkát voltál képes biztosítani egyértelmű elismerése. Javítja Ugyancsak a helyét a Architecture School, az egyetem, a University of Minho Guimarães, felruházva a történelmi belváros elismert UNESCO által a Világörökség része, egy város, amely 2012-ben volt az Európa Kulturális Fővárosa. Küldetés és célkitűzések Az School of Architecture a küldetése, hogy létrehoz, terjesztése és az ismeretek építészet és a kapcsolódó területeken alapján a gondolkodás szabadságát és plurális kritikus értékelések előmozdítása a felsőoktatás és hozzájárul az építkezés egy társadalmi modell alapján humanista elveket, amely tudás, kreativitás és az innováció a növekedés, a fenntartható fejlődés, a jólét és a szolidaritás. A feladatának teljesítése során végzik nemzetközi keretek alapján a központi kutatási és szoros kapcsolatban áll az oktatás, az alábbi célkitűzéseket: a) az emberi formáció a legmagasabb szintű etikai, kulturális, tudományos, művészeti, műszaki és szakmai, egy diverzifikált képzési kínálat, ami a megfelelő oktatási környezet, a javítása a tevékenység a tanárok, kutatók és nem pedagógus és nem kutatási, és a személyes, szociális oktatás, értelmi és szakmai diákjaiknak, hozzájárulva a képzés egész élet és gyakorlására vonatkozó aktív és felelős állampolgárság; b) a kutatás vezetésére és részvételt a tudományos intézmények és rendezvények, elősegítve az állandó törekvés a kiválóság, a kreativitás forrása a javaslatokat és az innovatív és differenciáló megoldások és elmélkedés a nagy témái a mai időkben; c) az átadás, csere és hasznosítása a tudományos és technológiai tudást fejlesztése révén a szoftveres megoldások, a rendelkezést a közösségi szolgáltatások végzése a folyamatos képzés és fejlesztés támogatása a kölcsönösség alapján és értékelési a vállalkozói szellem ösztönzése; d) a tevékenységek előmozdítására, hogy megkönnyítsék a hozzáférést és élvezetét kulturális javak minden emberek és csoportok belül és az iskolán kívül; e) kulturális, tudományos és technikai cserék intézmények és a nemzeti és a nemzetközi szervezetek, a diákok mobilitása, nem tanári kar és a személyzet és a nem-kutatása, fejlesztése oktatási és kutatási programok partnerségen alapuló, hozzájárulás együttműködés nemzetközi, különös tekintettel az európai és a portugál nyelvű országok, és az épület egy multikulturális környezetben az iskola; f) a társadalommal való kölcsönhatás révén hozzájárulás a közvélemény megértse a kultúra, valamint a partnerség létrejöttét a társadalmi és gazdasági fejlődés regionális, nemzeti vagy nemzetközi kontextusban; g) tudományos hozzájárulást, védelme és terjesztése a természeti és kulturális örökség; h) a szervezeti fenntarthatóság és a kapcsolat a globális térben. [-]


University of Minho - School of Engineering

Portugália Guimarães Braga September 2016

A School of Engineering aktív hagyományos mérnöki területen, valamint a feltörekvő és egyedi nemzeti szintű területeken. Ez jellemzi az erős kutatási eleme, a kiválóság a tanítási projektek, a nemzetközivé válás és a társadalom felé. Ezt támasztja alá a kar több mint 300 doktori professzorok, mintegy 400 kutató és a személyzet több mint 90 műszaki és adminisztratív alkalmazottak. Tizenegy kutatóközpontok, amely 70% -ban volna minősíteni Nagyon jó vagy kiváló. Ezek nemzetköz… [+] ileg elismert központja, köszönhetően a különböző díjak tulajdonított professzorok és kutatók a School of Engineering és fontos kutatási partnerségek hazai és nemzetközi egyetemeken. Az együttműködés MIT, a Carnegie Mellon Egyetem és a University of Texas at Austin, az Portugal_MIT és Portugal_CMU / AT programok is figyelemre méltó. Hála Nemzetközi Mobilitási programok, mint az Erasmus Mundus, oktatási projektek nagyon nagy az igény a nemzeti és nemzetközi szinten. Jelenleg mintegy 6.000 diák a különböző ciklusok tanulmányok, mintegy 700 tartozó 3. ciklus. A School of Engineering felé orientált társadalom, ahol a jelentősége a keresete nyilvánvaló számos partneri nemzeti és nemzetközi vállalatok. [-]


Miguel Torga Institute of Higher Education (ISMT)

Alapképzés Portugália Coimbra October 2017

Kik vagyunk mi? Az egyik legrégebbi egyetemi intézmények magán felsőoktatási Portugáliában, több mint hét évtizedes fennállása. Mi miniszter tizenegy tanfolyamok 1. ciklus (Graduation) a szociális munka, pszichológia, Újságírás információ, üzleti kommunikáció, számítástechnika Business, számítástechnikai tudományok, Multimédia, kommunikáció, a menedzsment, emberi erőforrás menedzsment, és a könyvelés és audit. Ami a tanfolyamok 2. ciklus (Masters) engedélyezett a műk… [+] ödése a következő: Clinical Psychology (három ága specializáció), Humán Erőforrás Menedzsment és Szervezeti Magatartás, Social Psychology az Egészségügyi, Szociális Munka, Szociális Gerontológiai, hálózati adminisztráció és Informatikai Rendszerek (partnerségben ISPGAYA). Amellett, hogy ezek a tanfolyamok, ISMT is kínál posztgraduális képzések (nem tudományos fokozat), túl rövid képzési keretében végzett Prime Training Center (eredményezheti közötti partnerség Intézet és PROFIFORMA, Tanácsadó és Képzési Iroda, Ltd.), amely többek között mások, tanfolyamok a tanárképzésben. ISMT alatt együttműködési megállapodások, közreműködik a doktori tanulmányok, mint például folyamán PhD Pszichológia (egyetértésben a University of Extremadura - Spanyolország). Mi is olyan képzőintézmény által akkreditált DGERT (Főigazgatóság Foglalkoztatási és munkaügyi kapcsolatok) és a Tanács a tudományos és pedagógiai egység. Hány vagyunk? Mintegy 30 alkalmazottja és 100 Oktatók / közreműködők és közel 1400 diák, amely egy kar és a hallgatói szervezet, aki kreatív, innovatív és kritikai. Hogy vagyunk? Igényes az építőiparban, a jelen és türelmetlen a jövőre nézve. Miért vagyunk? Mert mi is szeretnénk hozzájárulni, hogy hozzanak létre egy kritikus tömeget, és azt akarjuk, hogy alátámassza a projekt innovatív tanítás. És mivel az új évezred minősége alapján ez a mi nagy tétet. Biztosak vagyunk abban, hogy a ISMT, ahol a jövő már elkezdődött. Az igazgató Carlos Amaral Dias [-]


University of Minho - School of Economics and Management

Portugália Braga September 2016

School of Economics and Management - EEG Az EEG kínál 8 egyetemi programok, amelyek közül négy után a munkaszervezést, 18 mester- és 6 doktori képzésre, ebből 3 a más egyetemekkel együttműködve. A teljes hallgatói létszám 2430, ebből 1351 a hallgatóknak, 918 mester és doktori 161. 20% -a egyetemi hallgató vesz részt a nemzetközi mobilitási programokban. 70 külföldi diák vesz részt a fok, mely 30 tanfolyamok tanítani angol nyelven. Az EEG 27 szakképzések létre, és 4 Top … [+] menedzsment képzés Közigazgatási. Az EEG 8 alegységek: 3 osztályok és 5 kutatóközpontok. 3 ilyen központ kapott felső minősítés Kiváló az Alapítvány Tudományos és Technológiai. A mi tudományos területeken, a többi országban, már csak öt kutatóközpontok ugyanolyan névleges. A teljes pedagógusok száma 124, ebből 86 a karrierjét - 76 akik közül PhD - és 38 vendég. A kutatók integrált 5 központok 102, ebből 44 tartozik a többi intézménynek. A legtöbb kutató PhD-hallgatók európai egyetemek és észak-amerikai sokrétű, hiszen az egyetemek a Oxford, Warwick, Lancaster, Essex, Manchester, Nottingham, Cornell, Stockholm, London School of Economics, Tinbergen Intézet vagy az Európai Egyetemi Intézet.     A doktori programok A tanév 2012/2013, a School of Economics and Management kínál hat doktori képzésről: Közigazgatás-tudományi, Business Administration, politológia és nemzetközi kapcsolatok, számviteli, közgazdasági és marketing és stratégia. Az ajánlat az EEG PhD képzés tükrözve a tudományos ismeretek. A hangsúlyt a képzésre a kar az európai és amerikai egyetemek olyan változatos, mint az Oxford University, University of Warwick, Lancaster University, University of Essex, Cornell University, Stockholm School of Economics, London School of Economics, Tinbergen Intézet és az Európai Intézet Florence helyezni az EEG vezető szerepet a kutatás Portugáliában, három kutatási központok, a felső értékelése Excellent. Így a törekvés a doktori EEG bizonyosságot szerezni a magas szintű hazai és nemzetközi elismerést. Három a doktori címek, az EEG együttműködik más a portugál egyetemek. A PhD in Economics partnerséget alakít ki a University of Coimbra; PhD Számviteli a University of Aveiro és a PhD fokozatot Marketing és stratégia, az egyetemek Aveiro és Beira Interior. [-]


University of Évora

Portugália Lisboa October 2017

text


Universidade de Évora

Alapképzés Portugália Évora October 2017

Missão A Universidade de Évora é uma das universidades do sistema de ensino superior público português e, por conseguinte, tem por missão A produção de conhecimento através da investigação científica e artística, a experimentação e o desenvolvimento tecnológico e humanístico; A socialização do conhecimento, proporcionando à população estudantil tradicional bem como à população laboral, a qualificação académica através de cursos de licenciatura, mestrado e … [+] doutoramento, de cursos de formação ad hoc e da formação informal ao longo da vida; A transmissão do conhecimento à comunidade com vista à inovação e à competitividade empresarial, bem como à modernização dos serviços públicos e ao desenvolvimento social e cultural da comunidade no seu todo; Visão A Universidade de Évora perspectiva-se relativamente à Região em que se insere, o Alentejo, elegendo-a como alvo preferencial do seu esforço de socialização do conhecimento, à Europa comunitária com a qual partilha idênticos valores humanos, culturais e científicos, às regiões vizinhas com as quais prioritariamente estabelecerá parcerias estratégicas, e aos países lusófonos aos quais procurará estender a sua missão, não esquecendo, ao mesmo tempo, que a preparação dos estudantes deve, sempre, ter em consideração o “mundo” global em que hoje vivemos. Valores A Universidade de Évora adopta o princípio do livre exame, tal como o definiu Henri Poincaré, na prossecução das tarefas que decorrem da sua missão “o pensamento não se deve submeter nem a um dogma, nem a um partido, nem a uma paixão, nem a um interesse, nem a uma ideia pré-concebida, nem a qualquer outra coisa que não seja a si próprio, visto que, submeter-se, seria o mesmo que deixar de existir ” São ainda valores intrínsecos da Universidade de Évora: O respeito pela dignidade humana; A liberdade académica; O mérito individual; O rigor na execução de quaisquer tarefas; A democraticidade subjacente à decisão; A ausência de discriminação social, étnica ou confessional. BREVE HISTÓRIA DA UÉ A Universidade de Évora foi a segunda universidade a ser fundada em Portugal. Após a fundação da Universidade de Coimbra, em 1537, fez-se sentir a necessidade de uma outra universidade que servisse o sul do país. Évora, metrópole eclesiástica e residência temporária da Corte, surgiu desde logo como a cidade mais indicada. Ainda que a ideia original de criação da segunda universidade do Reino, tenha pertencido a D. João III, coube ao Cardeal D. Henrique a sua concretização. Interessado nas questões de ensino, começou por fundar o Colégio do Espírito Santo, confiando-o à então recentemente fundada Companhia de Jesus. Ainda as obras do edifício decorriam e já o Cardeal solicitava de Roma a transformação do Colégio em Universidade plena. Com a anuência do Papa Paulo IV, expressa na bula Cum a nobis de Abril de 1559, foi criada a nova Universidade, com direito a leccionar todas as matérias, excepto a Medicina, o Direito Civil e a parte contenciosa do Direito Canónico. A inauguração solene decorreu no dia 1 de Novembro desse mesmo ano. Ainda hoje, neste dia se comemora o aniversário da Universidade, com a cerimónia da abertura solene do ano académico. As principais matérias ensinadas eram Filosofia, Moral, Escritura, Teologia Especulativa, Retórica, Gramática e Humanidades, o que insere plenamente esta Universidade no quadro tradicional contra-reformista das instituições católicas europeias do ensino superior, grande parte das quais, aliás, controladas pelos jesuítas. No reinado de D. Pedro II, viria a ser introduzido o ensino das Matemáticas, abrangendo matérias tão variadas, como a Geografia, a Física, ou a Arquitectura Militar. O prestígio da Universidade de Évora durante os dois séculos da sua primeira fase de existência confundiu-se com o prestígio e o valor científico dos seus docentes. A ela estiveram ligados nomes relevantes da cultura portuguesa e espanhola, dos quais importa ressaltar, em primeira linha, Luis de Molina, Teólogo e moralista de criatividade e renome europeu. Em Évora, foi doutorado um outro luminar da cultura ibérica desse tempo, o jesuíta Francisco Suárez, depois professor na Universidade de Coimbra. Aqui ensinou durante algum tempo Pedro da Fonseca, considerado o mais importante filósofo português quinhentista, célebre pelo esforço de renovação neo-escolástica do pensamento aristotélico. Apesar das tentativas de modernização e abertura ao novo espírito científico, que caracterizam a Universidade setecentista, há que reconhecer, contudo, que, a exemplo da sua irmã mais velha de Coimbra, o seu esforço não se traduziu numa efectiva abertura dos espíritos às necessidades dos tempos novos. Não obstante o alto valor individual de numerosos docentes, o sistema de ensino como um todo, revelou-se desajustado e antiquado. Évora participou, assim, na tendência global de virar costas à Europa transpirenaica, que caracterizou a generalidade das elites e instituições culturais ibéricas do Antigo Regime. Quando a conjuntura política e cultural de meados do século XVIII se começou a revelar hostil aos jesuítas, não admira que a Universidade de Évora se tenha facilmente transformado um alvo da política reformadora e centralista de Pombal. Em 8 de Fevereiro de 1759 - duzentos anos após a fundação - a Universidade foi cercada por tropas de cavalaria, em consequência do decreto de expulsão e banimento dos jesuítas. Após largo tempo de reclusão debaixo de armas, os mestres acabaram por ser levados para Lisboa, onde muitos foram encarcerados no tristemente célebre Forte da Junqueira. Outros foram sumariamente deportados para os Estados Pontifícios. A partir da Segunda metade do século XIX, instalou-se no nobre edifício henriquino o Liceu de Évora, ao qual a rainha Dona Maria II concedeu a prerrogativa do uso de "capa e batina", em atenção à tradição universitária da cidade e do edifício. Em 1973, por decreto do então ministro da Educação, José Veiga Simão, foi criado o Instituto Universitário de Évora que viria a ser extinto em 1979, para dar lugar à nova Universidade de Évora. ESCOLAS, IIFA E DEPARTAMENTOS As Escolas, compostas por Departamentos e o Instituto de Investigação e Formação Avançada são Unidades Orgânicas da Universidade Escola de Artes Departamento de Arquitectura Departamento de Artes Cénicas Departamento de Artes Visuais e Design Departamento de Música Escola de Ciências e Tecnologia Departamento de Biologia Departamento de Desporto e Saúde Departamento de Engenharia Rural Departamento de Física Departamento de Fitotecnia Departamento de Geociências Departamento de Informática Departamento de Matemática Departamento de Medicina Veterinária Departamento de Paisagem, Ambiente e Ordenamento Departamento de Química Departamento de Zootecnia Escola de Ciências Sociais Departamento de Economia Departamento de Filosofia Departamento de Gestão Departamento de História Departamento de Linguística e Literaturas Departamento de Pedagogia e Educação Departamento de Psicologia Departamento de Sociologia Escola Superior de Enfermagem S. João de Deus Departamento de Enfermagem Instituto de Investigação e Formação Avançada [-]


Laureate Design Universities - Summer courses

Olaszország Milánó Németország Berlin Portugália Lisboa Spanyolország Madrid October 2017 + 3 további

Tervezze meg a kreatív nyár! Van egy szenvedélyes művészeti és design? Szeretné, hogy időt Európa legizgalmasabb városa? Most megteheti mind ugyanabban az időben a nyári tanfolyamok által kínált díjas európai design iskolák Milánó, Róma, Madrid, Lisszabon és Berlin! Ezekben 2 hetes intenzív workshop, akkor meg fogja vizsgálni a választott téma egy keveréke előadások, tanulmányutak, és a projekt munka, irányítása alatt a neves szakemberek. Ugyanakkor, akkor felfedezni a kr… [+] eatív oldalát Európa néhány legélénkebb nagybetűkkel, a helyszíni látogatások és a projekt együttműködést a kiválasztott stúdió, bemutatóterem, vállalatok, és a múzeumok. A kettős város tapasztalat (stesso font size e di "design kreatív nyár!") Ha tanul egy városban nem érzem elég, akkor vegye tanfolyamok két városban, így a legtöbbet a nyári élmény. A kettős város formula, akkor elkezd Lisszabonban, vagy a Milan, majd mozgassa a Madrid vagy Berlinben, illetve fordítva, a számos lehetséges kombinációja, attól függően, hogy a területeket. Ily módon, akkor lehet tanulni több területen a tervezés és a tapasztalat változatos tanítási módszerek, miközben élő a lüktetés a kreatív fővárosok, amelyet választott. Nézze meg a tanfolyamokat, és ne hagyja ki ezt a csodálatos lehetőséget! Díjas nemzetközi egyetemek megbízható globális vezető szerepet tölt be a magas minőségű, innovatív felsőoktatási intézmények. A koszorús hálózat több mint 70 akkreditált campus-alapú és online egyetem, kiszolgáló több mint 1.000.000 diák 25 országban világszerte, Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, Európában, Észak-Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten. A közösség több, mint a diákok szolgáljuk; ez magában foglalja a kar, öregdiákok, a családok és a munkáltatók, akik bérlik a diplomások. Ezáltal díjas nemzetközi egyetemek miatt a pozitív különbség közösségek szerte a világon. Sikerünk mérik a tény, hogy amikor a diákok sikeres, ország boldogulni és társadalmak javára. [-]


Nova School of Business and Economics

Alapképzés Portugália Lisboa October 2017

Az egyik vezető üzleti iskolák Európában Alapítva 1978-ban, Nova School of Business és Gazdasági (Nova SBE) a legrangosabb portugál iskola területén a gazdasági, pénzügyi és menedzsment, és az egyik vezető üzleti iskolák Európában. Ez egy hármas korona akkreditált iskola Mesterek, Executive Education és MBA jelen a legfontosabb nemzetközi rangsorban: Financial Times, AACSB akkreditáció, EQUIS akkreditált és Szövetsége MBA. Azt is felismerték az exkluzív 5 Palm… [+] es által Eduniversal különbséget, hogy hozza Nova SBE közül a legjobb 80 üzleti iskolák a világon, az egyetlen Universal Business School Portugáliában. Exkluzív portugál tagjának iskola CEMS Nova School of Business és Gazdaságtudományi kizárólagos portugál tagjának iskola CEMS - A Global Alliance vezető üzleti iskolák, multinacionális cégek és civil szervezetek mellett - a CEMS Master in International Management (CEMS MIM), egy program, amely következetesen szerepelt a top 3 a Financial Times Globális Masters in Management rangsorában. MIÉRT NOVA School of Business és Gazdaságtudományi? A legfontosabb befektetési elején a karrier az, amit tenni magad. A tudományos programokat úgy tervezték, hogy egy egyedülálló tanulási tapasztalat, kiegészítve a szükséges készségek, tudás és fejlődés, hogy jobban felkészítse a tanulókat az egyre igényesebb munkaerőpiacon. Hírnév Nova School of Business és Gazdaságtudományi egyik azon kevés üzleti iskolák a világ hármas korona és 5 Palmes akkreditációval. Lesz előnyös az iskola híres kiváló, elismert fő nemzetközi rangsorban. Valós kapcsolat A programok gyakorlatilag fókuszált fok. A campus akkor találkozik jól tanuló diákok több mint 30 nemzet, hogy az Ön számára egyedülálló hálózati lehetőségeket. Nova SBE kar több mint 30% -a külföldi tanárok és a 25 különböző nemzetiségű rugalmas tanulási Akkor fel kell szerelni az eszközök és technikák szükségesek, hogy létrejöjjön a készségfejlesztés, a kulcsfontosságú területeken, a gazdasági és menedzsment. Keresztül előadások, csoportos munka, esettanulmányok, és in-the-mező élmény, ha megszerzi nemcsak hangot elméleti tudás, hanem egy tágabb perspektívát. Tanuljon világszínvonalú kar Karunk van egy jól bevált nyilvántartást kiadványok a legfinomabb nemzetközi tudományos folyóiratokban. Ugyanakkor - mivel a rendkívüli iskolai és szakmai tapasztalat (sokan tanácsadókat pénzügyi intézmények, vállalatok és kormányzati szervek) - van egy érzékkel a kihívások a globális közösségben. Túl az osztályteremben Lesz előnyös mentori rendszer által biztosított alumni dolgozó felső multinacionális szervezetek, felbecsülhetetlen módja a diákok tanulni azoktól, több karrier tapasztalatunk meghatározott iparágak vagy szerepeket. Iskolai rendezvények nagyrészt diákok által szervezett, konferenciák vonzza elismert előadók, akik megosztják betekintést az üzleti siker és a vezetés. Szociális klubok adjunk még egy dimenziót a gazdag iskolai élet az egyetemen. Tanul Nova School of Business és Gazdaságtudományi egyedülálló társadalmi és emberi tapasztalat. Itt a diákok építeni tartós barátságok az egész életüket, és dolgozzon ki egy hálózati kapcsolatok, hogy felbecsülhetetlen egész pályájuk. Sőt, a sokszínűség profilok az egyes programokon belül biztosítja a valóban gazdag tapasztalatokat, amelynek során a diákok megosztják tapasztalataikat társaikkal sokféle háttérrel. 40% -a diákok nemzetközi karrier Nova SBE programok a hallgatók erős nemzetközi expozíció keresztül az iskola nemzetközi dimenzió és a hálózat. Minden hallgató képes tanulni és dolgozni, multikulturális környezetben folyamatosan tesztelt és további fokozott keretében egy nemzetközi tapasztalat. [-]


The Lisbon MBA

Portugália Lisboa October 2017

Eredetiség, a kreativitás, hidegvérrel: A vezető portugál egyetemek - FCEE Católica és a NOVA - már összeállt MIT ro hozzon létre egy egyedi MBA élmény.   A lisszaboni MBA platformot biztosít, ahol a tehetséges, ambiciózus és nagy repülő diákok a világ minden tájáról találkozhatnak, és vegyen részt az aktív tanulás, kölcsönhatásban remek Kar.           Miért kell válassza a lisszaboni MBA? Sok kritikus oka annak, hogy ki kell választani Lisszaboni MBA hely: •… [+] 3 Világszínvonalú Intézmények: A lisszaboni MBA Full Time Program közötti együttműködés Universidade Católica Portuguesa és Universidade Nova de Lisboa, és a MIT Sloan School of Management. • Integrálja a jobb és bal oldalán a Brain: egy alaptantervet a fundamentumok irányítási egészíti ki péntek Fórum összpontosít interperszonális készségek és vezetői. • MIT Merülő: Vedd osztályok és élvezze források a Sloan School of Management egy nyári tartózkodás Boston (Amerikai Egyesült Államok).   • valós tapasztalat: Teljesítsd egy szakmai Ön karrier törekvéseit, a nemzetközi tetszőleges helyre. • Szakmai továbbképzés: Ismerje meg a művészet karriertervezés a mi Karrier Management Services • lisszaboni Életmód: Az élénk portugál főváros otthoni bázis során több hónapos program.           [-]


Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias

Portugália Lisboa Belgium Brüsszel Magyarország Budapest Észtország Tallinn, Egyesült Királyság Edinburgh October 2017 + 5 további

A Lusophone Egyetem Bölcsészettudományi és Technológiai a legnagyobb magánegyetem Portugália és része a magán- és szövetkezeti felsőoktatási alrendszer portugál.   A nevét az egyetem ered a "Lusophone" szolgálna a közös kulturális és nyelvi helyet behatárolni a használata a portugál nyelvet. A Lusophone Egyetem vállalunk felelős intézmény a tudományos, kulturális, társadalmi és gazdasági e földrajzi és nyelvi tér több mint 200 millió lakosa van.   A civil társadalom és … [+] a polgárok általában elvárják, hogy az egyetemek és felsőoktatási intézmények általában az egyik központi pólusai országuk fejlődéséhez és a kultúra. A közepette megszorítások és a különböző csapások, és a nemzeti keret a jogi, gazdasági és társadalmi nem mindig kedvező, a felsőoktatás, és különösen a magán felsőoktatási, már játszott általában pozitív módon ezt a szerepet Portugáliában több mint Az elmúlt harminc évben.   A Lusophone Egyetem Bölcsészettudományi és Technologies elért ebben az időszakban érvényesíteni, mint a legnagyobb portugál felsőoktatási intézmény a magán- és szövetkezeti alszektor, szerves és alapvető része a Lusophone csoport, a legnagyobb portugál nyelvoktatás ez a projekt az iskolákkal és képzési Portugáliában és minden portugál nyelvű országok.   Ma a kereslet a magasabb szintű képzési szintet ért el, soha nem láttam a múltban és a felsőoktatási intézmények találják szembe magukat egyre változatosabb és változatos közönséget. Sok ilyen diákok képviselik a különböző hallgatóság, mint például idősebb diákok vagy külföldi eredetű, aki fel új és izgalmas kihívások intézmények.   Ugyanakkor, a felsőoktatási intézmények egyre inkább érzi annak szükségességét, hogy bővítse a bázis, hogy tevékenységük fejlesztéséhez, így, hogy kizárólag a termelés és a tudás felhalmozása, aggódni aktívabban forgalmazásával és tudás áramlását között hálózata intézmények és szervezetek, hogy összegyűjtse körül.   Így amellett, hogy a diákok és a tanárok, csak a tárgyak a tevékenység az egyetemek a múltban, a vállalatok és más szervezetek egyre inkább kialakulóban lévő egyik központi csomópontok a University aktivitás és alapvető pillére a növekedés és a fenntarthatóság.   Tömegessé, nemzetközivé, az innováció és a vállalkozói szellem, így olyan fogalmak, amelyek részévé váltak a szókincse egyetemek élet és a lényeg, hogy egyes intézmények internalizálása tevékenységét a napról-napra.   A változások a profil a célközönséget az intézmények kísérte mélyreható változásokat minták az oktatás és képzés, különösen azokat, amelyek eredményeként a végrehajtás a Bolognai Nyilatkozat. Mindenekelőtt a mai felsőoktatási intézmények kötelesek meghatározni egyértelműen, hogy mit akarok lenni a társadalomban betöltött szerepét, és mi a szerepe a társadalmi, gazdasági és társadalmi fejlődés a közösség, amelyben működnek. A Lusophone Egyetem Bölcsészettudományi és Technológiai van, mint a küldetése, hogy járuljanak hozzá az oktatás és kutatás a tudományos, kulturális, gazdasági és társadalmi fejlődését, Portugália és minden országban, ahol beszélnek a portugál nyelvet. Annak érdekében, hogy e célok elérése érdekében az egyetem fejleszti képzési tevékenységek, kutatási és szolgáltatási különböző területeken a tudás társadalom számára fontosak legyenek, és arra törekszik, folyamatosan és aktívan létrehozza magát, mint egy érvényes és fontos partnere mindazoknak, akik, mint ő, úgy vélem, hogy a felsőoktatás és a tudás, a fő okozói a fejlődés és a haladás a társadalomnak. [-]


ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa

Portugália Lisboa Amerikai Egyesült Államok Orlando October 2017

Üzenet a Dean Üdvözöljük a ISCTE Business School. IBS úttörő iskola a tanítási irányítási és üzleti tudományok, és az első, ahol ez egy autonóm terület, szemben a tantárgyakban területén a közgazdaságtan. A linkek a vállalati világban egy megkülönböztető jellegzetessége Iskola. Mivel a kezdetektől, IBS támaszkodott a támogatást meghívott oktatók az üzleti világban, amelynek az együttműködésnek értékes hozzájárulást a tantervekben. Ezért nem meglepő, hogy függetlenü… [+] l a gazdasági környezet, az egymást követő generációk diákok élvezték a foglalkoztathatóság árak közel 100%. Még ennél is fontosabb, a vállalatok felismerik a magas színvonalú a képzés adott IBS diákok és ezt a bizalmat növeli, a térfogat és kiválóságát a kutatás által termelt oktatók és kutatók számára. Nemzetközivé a második megkülönböztető jellemzője a School. Nem csak IBS tanítani tanfolyamok partnerség az egyetemek Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában, de a portugál egyetemi keretek IBS is úttörő szerepet játszott a felállítását támogató hivatal Erasmus hallgatók számára. Ez a modell, amely együttműködik egyetemek a világ, vonzott annyi külföldi diák, hogy nem tudtunk elérni a teljes viszonosság ellenére, hogy egyre több az IBS hallgatói, akik részesülnek a képzés külföldön tapasztalatot. Az a képesség, hogy a munka nemzetközi környezetben egyértelműen kimutatható száma Alumni külföldön dolgozó, akik közül sokan tartsa vezető pozíciókat a multinacionális cégek. Az innováció és a vállalkozói szellem a harmadik megkülönböztető jellegzetessége Iskola. Pedagógiai innováció vezetett frissítésére tantervek, valamint az új oktatási módszerek; ezek közé tartozik a fejlesztési esettanulmányok és szoftver támogatja az irányítási és távoktatási eszközök. Nem véletlen, hogy számos hivatkozás szövegeket a különböző kezelési mezők kerültek írta IBS kari. Végül, külön említést kell tenni a szoros kapcsolat, hogy az IBS a tantestület és kialakulhat a diákok és a konszern jólétük, mivel ez döntő tényező a magas tanulmányi teljesítmény diákjaink. Az intellektuális szigor az osztályban, előmozdítása csapatmunka és az expozíció a valós esettanulmányok lehetővé IBS, hogy értéket teremtsünk a diákok, és a garancia teszik pozitív hozzájárulását a fejlesztés a nemzeti és a nemzetközi közösség. José Paulo Esperança Dean ISCTE Business School ISCTE Business School létesítmények ISCTE Business School of ISCTE-IUL biztosít a hallgatók egy nagyszerű környezet tanulni, valamint lehetőséget a kikapcsolódásra. Amellett, hogy az előadótermek és a tantermekben, ahol a hallgatók az osztályokat, sok egyéni és csoportos dolgozó szoba, ahol vizsgálatot lehet végezni. A campus is otthont öt kávézó / bár, két étterem és számos terek pihenni. Wi-Fi internet áll rendelkezésre, hogy IBS diákok, az egész campus. Az IBS könyvtár által nyújtott ISCTE-IUL kínál szolgáltatást minden Egyetem hallgatói - a könyvek területén a Business Studies, Társadalomtudományok és Technológiai Intézet. A gyűjtemény mintegy 80.000 címek (beleértve a monográfiák, kézikönyvek, szakdolgozatok és disszertációk), és 30.000 folyóiratok rendelkezésre papír és digitálisan. A Financial Lab átfogó gyűjtemény a pénzügyi adatbázisok és információs források, többek között: Bloomberg, Reuters Xtra / Knowledge, Compustat, datastream / Worldscope, Thomson One Banker, CRSP, Eventus és WRDS. A hallgatók férhetnek hozzá kiváló online bibliográfiai eszközök, mint például Online Knowledge Library (több mint 16.000 tudományos folyóirat teljes szöveg) Web of Knowledge és JSTOR (Business, Matematika és statisztika gyűjtemények) és ABI / Inform Global. [-]


ISEG - Lisbon School of Economics & Management

Portugália Lisboa October 2017

ISEG Lisszabon School of Economics & Management A több mint száz éves múltra tekint vissza, ISEG volt az első School of Economics és menedzsment megalapozottnak Portugáliában. Az iskola része a Lisszaboni Egyetem, a legnagyobb a portugál egyetemek. Jól ismert országosan, ISEG hasonlóképpen határozza meg magát, mint egy elismert nemzetközi neve. A diákok és a programok ISEG egy multikulturális környezetben, ahol több mint 15% -a diákok nemzetközi. A kultúra ismert, hogy … [+] az egyik a szolidaritás és az együttműködés. ISEG több mint 4800 diák következő 7 egyetemi, 20 mester, illetve 8 doktori programok, valamint a több mint 30 vezetői képzési programokat. Több mint egy tucat ilyen tanfolyamok (elterjedt a képzés valamennyi szintjén) teljesen angol nyelven érhető el. Kar és kutatás Karunk büszkélkedhet a legnagyobb arányban a PhD-tulajdonosok az országban, a legtöbb miután nyert neves nemzetközi intézményekkel. Ez tükröződik a nemzetközi orientáció a kutatási tevékenységek és az órákon. Mivel a portugál iskola legtöbb publikáció rangos nemzetközi folyóiratokban, ISEG kutatási valóban világszínvonalú. Vannak 6 kutatóközpontjában vizsgálják a vezetés, a gazdaság, a matematika és a társadalomtudományok. Alumni Öregdiák magas profil dolgozó szakemberek legnagyobb cégek. A kezdeményezés és bevonása az Alumni Association együtt ISEG történetét és annak elismerését a piacon, hozzájárultak ahhoz, hogy a mi öregdiák-hálózat legnagyobb és legtekintélyesebb az országban. A Campus Az iskola egy egykori kolostorban, szépen átalakított, hogy erre a célra épített modern létesítmények, miközben megőrzi a karaktert, és jellemzői az eredeti épületek. Nagyra értékeljük a kulturális sokszínűség és elősegíti a tanórán kívüli tevékenységek, beleértve a műhelyek, koncertek, kiállítások, és a közösségi szolgáltatások, készül a diákok számára a folyton változó multikulturális világban. Nyugodtan keresse fel a program, weboldalakat és megtalálja azt, amelyik a legjobban tetszik. Bízunk benne, hogy találkozzunk a Campus ISEG Lisszabonban.   [-]


Universidade Lusófona do Porto

Portugália Kikötő October 2017

A választás egy tanfolyam vagy egy iskola egyik legfontosabb pillanat az élet minden diák. a Universidade Lusófona do Porto (ULP)Úgy véljük, és az iskola tanfolyamait sok lényeges szempont, hogy hívja mindazokat, akik jelenleg szembe ezek a döntések, hogy úgy dönt, hogy tanulmányozza a Universidade Lusófona do Porto. Nézzük meg ezt: minden tanfolyamok által akkreditált A3ES, az egység felelős az értékelési és minőségbiztosítási felsőoktatás Portugáliában; minden képzések f… [+] oglalkoztatási aránya az országos átlag fölött a képzési területeken, ahol működnek; van egy magasan képzett oktatók tagjai sokan elismert érdemei és a presztízs a területeken; mi található az egyetem Lisszabon központjában, kiváló megközelíthetőség és helyét; kínálunk egy nagy és jól szervezett campus, amely magában foglalja a kiváló minőségű berendezések és laboratóriumok; része vagyunk egy oktatási projekt egy egyedülálló nemzetközi profil, amely jelen van minden portugál nyelvű országok, mely egyedülálló kulturális és oktatási tapasztalat. Mindezen okok miatt úgy véljük, hogy mi vagyunk a legjobb megoldás. Hisszük, hogy kapsz oka, hogy válasszon minket és ossza meg velünk ezt az egyedülálló élményt, hogy részt vesz egy nagy projekt, az oktatási projekt a Universidade Lusófona do Porto. [-]


University of Porto School of Economics and Management.

Alapképzés Portugália Kikötő September 2017

FEP a School of Economics és a menedzsment, a University of Porto. Portói Egyetem egyik legrangosabb felsőoktatási intézmények Portugáliában és Európában, és magas rangú világszerte. Belül 14 iskola és kutatási egységek, a portói egyetem 30.000 diák - ebből 3500 a nemzetközi diákok - és közel 2300 oktatók és kutatók. FEP 1953-ban alapították, és azóta a benchmark az oktatás és a kutatás területén a gazdasági és menedzsment Portugáliában, megkülönböztetve magát azáltal, hogy kép… [+] es az innovációra és újítsa tanulmányi programok. Ezt mutatja a sokszínűség és minőségét programok: FEP kínál két egyetemi programok (Közgazdasági és Management), tizenöt MSc programok minden érintett területen Közgazdasági és Menedzsment - amelynek négy tanítják angolul - és két doktori programok (Közgazdasági és Management) - szintén tanítani angol nyelven. FEP előkelő kar, amely 150 kar tagjai, amelyek egyesítik a magas tudományos szinten nagy tanítás képessége. FEP számos kutatási központok, amelyek közül kettő (CEF.UP és LIAADD) rangsorolva rendre a "nagyon jó" és a "kiváló" FCT, a portugál tudományos kutatások finanszírozásának intézet. A tanév 2016/17, összesen 2978 diák regisztráltak FEP: 1536 egyetemi hallgatók, 1347 MSc hallgatók és 95 PhD hallgató. Ugyanebben az évben, FEP üdvözölte több mint 430 diák, jön a több mint 68 különböző országban. FEP hallgatók is használni a lehetőséget, hogy külföldön tanuljanak a több mint 100 FEP partner iskolák elosztva 30 országban, egyes esetekben biztosítva számukra kettős diplomát (pl Master in Management diákok és Mester Pénzügy hallgatók választhatják, hogy teljesen egy időszakot tanulmányok, illetve Kedge Business School és a University of Kozminski, ami oda nekik a kettős diplomát). Továbbá, FEP tartozik QTEM - Mennyiségi technikák Economics és a menedzsment, amely összegyűjti a kiemelkedő diákok 18 felső gazdaság iskolák világszerte. FEP Alumni kerülnek a felső vezetői pozíciókban a legfontosabb vállalatok és intézmények Portugáliában és külföldön, minden iparágban, amely lehetővé teszi a diákok kiváltságos hozzáférést biztosít egy rendkívül nagy és hírhedt vállalati partner hálózat. Miért érdemes a FEP? UPorto egy világszerte magasan rangsorolt ​​egyetem Top diákok Tanítás minősége és a kutatás-orientált kar FEP tartozik QTEM Mester Hálózat, amely összegyűjti a kiemelkedő diákok 18 felső gazdaság iskolák világszerte Kettős fok (Master in Management, Master Pénzügyi és PhD Gazdaságtudományi Kedge Business School és a FEA-USP, Kozminski Univwrsity és LASER - Lombardia Advanced School of Economic Research, illetőleg) A tudás és a szakmai ismeretek Tanórán kívüli tevékenységek Tudományos és szakmai integráció támogatási szolgáltatások Hozzáférést biztosít számos szakmai és felvételi lehetőségek Notorious és széles öregdiák-hálózat Élénk hallgatói élet, a University of Porto: sport, kultúra, szabadidő Porto kétszer nyert a Legjobb Európai Utazási célállomás díjat (2012-ben és 2014-ben) [-]


ISG Business & Economics School

Alapképzés Portugália Lisboa October 2017

ISG | Üzlet és Gazdaság Iskola ró magát 1978 óta, mint egy iskola referencia keretében tanítás menedzsment Portugáliában. Között üzleti iskolák, a projekt ISG | Üzlet és Gazdaság Iskola, kiemelkedik innovatív multidiszciplináris képzési szabott, a valós igényeket a munkaerőpiacon. -Ben ISG | Üzlet és Gazdaság Iskola, Oktatás, figyelembe véve kulcsfontosságú tényezők szakmai jellegű, integráló ismereteket a gyakorlatban, és a szigor vonatkozású, ami a komplex kihívásoka… [+] t, amelyekkel a vezetők, hogy napról-napra. ISG | Üzlet és Gazdaság Iskola összpontosítja tevékenységét egyre közelebb az üzleti környezetre, különösen a partnerség révén a nemzeti vállalatok nagy bázisa piaci bevezetését. ISG | Üzlet és Gazdaság Iskola a szinergiát fogadás egy felsőoktatási, képes megőrizni a hangsúly a tudományos komponens alkalmazandó egyéb ismeretek egyre inkább a szakmai és optikai know-how. ISG A modern és funkcionális oktatási létesítmények felvázoló tagadhatatlanul az egyik legbőkezűbb felületek arányát / hallgató egyetemi parkban. [-]


Polytechnic Institute of Tomar

Alapképzés Portugália Tomar October 2017

történelem A Politechnikai Intézet Tomar jött létre 1973-ban, hanem azért, mert a portugál forradalom 1974-ben, a telepítési folyamat nem valósult meg. 1979-ben jött létre, mint School of Technology Tomar (ESTT), nem integráltak, amelynek telepítési Bizottság csak akkor nevezi 1982 októberében álló elnökének, professzor Pacheco de Amorim, és a magánhangzók, Dr. Julio Dias das Neves és Dr. Maria do Rosário Baaeta Neves. Az első tanfolyamok 1986-ban kezdődött. A po… [+] litika a felsőoktatási Portugáliában meghatározott, ami csak egy Politechnikai a kerületi és így 1985-ben, a ESTT beépítésre került a Műszaki Santarém. Később, 1994-ben, a neve megváltozott a School of Technology and Management Tomar (ESTGT). 1986-ban kezdte meg működését az első egyetemi programok IPT: Üzlet és menedzsment (Head professzor José Ribeiro Mendes), gépek (Head professzor António Paiva) és a Pulp and Paper Technology (Head professzor Rui Mikulás Ovaia), összesen mintegy 90 diák . 1987-ben kezdte meg működését a alapképzés Graphic Arts (Head Dr. António Guilhermino Pires) és 1988-ban, a pálya a szakorvosi tanulmányokról Művészet, Régészeti és restaurálása (Head professzor Luis Osterbeek). 1996-ban, az akkori oktatási miniszter és a tudomány, Eduardo Marçal Grilo, tette közzé a létrehozását a Politechnikai Intézet Tomar (IPT), a School of Management (ESGT) és a School of Technology (ESTT), mind Tomar, Most már az új campus hatállyal január 1., 1997. Nevezték elnök Dr. Pacheco de Amorim, és jelezte, hogy a segédtiszt professzor José Faria Paixão professzor José Ribeiro Mendes, halmozzák az Igazgatóság School of Management, és a professzor Rui Mikulás Ovaia halmozzák a Igazgatósága Iskola Technology. Az alapszabály az IPT és az iskolák mára már elismert professzor és Conceição Fortunato vette az irányt ESGT és professzor Luis Merca feltételezhető irányába ESTT. 1999-ben jött létre az IPT, a School of Technology Abrantes (ESTA), rendezte professzor Eugenio Pina de Almeida. 2005-ben nevezték ki a fejét az ESTA professzor Miguel Pinto dos Santos. A 2005-ös választásokon, elnökévé választották professzor António Pires da Silva. A 2010-es választások választották a jelenlegi elnök Eugenio Pina de Almeida. Az igazgatók kinevezésére ESTT professzor João Coroado, a ESGT professzor Conceicao Fortunato és az ESTA, professzor Luis Ferreira. Küldetés 1 - Az Intézet főiskolai felsőoktatási intézmény az Európai felsőoktatási térség, amennyiben a készségek területén a tudomány, a technológia, a művészetek és a humán, a kezdetektől, a versenyt kiegészítve a felsőoktatásban a hallgatók, termelő hasznos tudás, készségek, kompetenciák és készségek, felkészíti őket a munkaerő-piaci és gyakorlására vonatkozó aktív állampolgárság egy demokratikus társadalomban. 2 - A Politechnikai Intézet Tomar Még mindig tart a küldetését: bővülő tudáshoz való hozzáférés javára egyének és a társadalom között a kutatás, az oktatás és az együttműködés a projekt globális képzés az egyén; aktív részvétel az épület egy európai kutatási és oktatási, valamint a modell a regionális fejlesztés alapja az alkotás, az innováció és fejlesztése a tudományos és technológiai ismeretek. 3 - részeként végzi feladatát IPT: Ne értékelik a munkáját annak kutatók, oktatók és dolgozók, serkenti a szellemi és szakmai képzést a diákok, és biztosítja a feltételeket az összes megfelelő képesítéssel rendelkező polgároknak, hogy hozzá kell férnie a felsőoktatás és az élethosszig tartó tanulás; Elő kell segíteni a hatékony hallgatói mobilitást és a diplomások, mind nemzeti, mind nemzetközi szinten, különösen az európai felsőoktatási térség és a portugál nyelvű közösség; Vegyen részt hálózatba az a társadalom, különösen az eredmények terjesztése és az ismeretek átadásának, valamint a gazdasági kizsákmányolás a tudományos ismeretek; Hozzájárulnak a közvélemény megértse a bölcsészettudományok, a művészetek, a tudomány és a technológia, támogatása és szervezése intézkedések terjesztésének támogatása humanisztikus, művészeti, tudományos és technológiai kultúra, és a szükséges forrásokat erre a célra. Tények és Személyiségek A hivatkozás a Politechnikai Intézet Tomar professzora José Bayolo Pacheco de Amorim, hogy az intézmény elnöke a kezdetektől 1982-ben 2005-ig. IPT tulajdonított a nevét a Fő Auditorium. Professzor António Pires da Silva volt a második elnök 2005 és 2010 között, mai tagja a Felügyelő Bizottság elnöke és a Támogatási Hivatal az elnökség számára. Professzor Julio Dias das Neves tartozott 1982-1996, a gazdálkodás IPT, amelynek jelöltek nevét az Auditorium O106. Tartozott az Általános Tanács 2014-ig. Az első professzor, Luis Oliveira Dias, hivatalba lépett február 27., 1984. Ofelia Ferreira volt az első vezetője Adminisztratív szolgáltatások Tények és számok: • 1982-ben az első hivatalban voltak olyan gazdaságban szobát Templar Trade Center Alameda március 1 Tomar. • 1984-ben kezdődik, a restaurálás első épület IPT a Avenida Cândido Madureira, figyelembe, ami megszerezhető a következő évben. • 1986-ban kezdte meg működését az első egyetemi programok IPT: Üzlet és menedzsment (Head professzor José Ribeiro Mendes), gépek (Head professzor António Paiva) és a Pulp and Paper Technology (Head professzor Rui Mikulás Ovaia), összesen mintegy 90 hallgatók. • 1987-ben kezdte meg működését a alapképzés Graphic Arts (Head Dr. António Guilhermino Pires) és 1988-ban, a pálya a szakorvosi tanulmányokról Művészet, Régészeti és restaurálása (Head professzor Luis Osterbeek). • 1988-ban megjelent az első Student Guide. • 1989-ben az első diplomások hagyott Diplomások a munkaerőpiacon. Joaquim Pombo, az üzleti és menedzsment, José Casimiro Pereira, Vitor Gaspar és Natércia Santos, a Pulp and Paper Technológia és Orlando Lopes da Fonseca, az építőipar vagy az első diplomások, tanárok vagy Nagy Technikusok ma dolgozik IPT. • 1989-ben indította el az első követ Campus IPT Tomar és az első osztályban kezdődött ez Campus 1991. • 2014-ben a IPT kínál 21 alapképzési, Masters 21 és 17 technológiai specializáció tanfolyamok. Jelenleg mintegy 3000 diák. • 2014-ig, IPT már beiratkozott mintegy 13.000 diák, és a diplomások már több mint 10.000. DÍJAK A Politechnikai Intézet Tomar számos díjat nyertek, és kitüntetései, vagy mint intézmény, akár az ő iskola, sem a tanfolyamok. Az Intézet elnyerte az Európai Bizottság által az ECTS (European Credit Transfer System) címke, azaz elismerését kiváló használata az európai kreditátviteli rendszer. Mi vagyunk az egyik intézménye az európai oktatás egy európai legjobb mobilitás a megfelelő elismerésével készségek elsajátítása. Egy kredit felel meg 25-30 óra munka egy adott joghatóság létrehozó pedagógiai tudás, a megértés és a képesség, hogy a tanuló eredményes tanulás. Jóváírásokat a képzés IPT elismerik a kiemelkedő európai és már megállapodások felsőoktatási intézmények Belgium, Bulgária, Szlovénia, Csehország, Spanyolország, Szlovákia, Franciaország, Magyarország, Olaszország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Svédország és Törökország. Az Intézet elnyerte az Európai Bizottság által a DS (oklevélmelléklet) címke, azaz az elismerést a kiadását kiváló oklevélmelléklet, amely termeli a tanórán kívüli képzés hallgatói információs. Az oklevélmellékletet Nemzetközi javítja az átláthatóságot, és megkönnyíti a tudományos és szakmai képesítések elismerésének. Lehetővé teszi, hogy leírja a természet, háttér, szinten, tartalmát és állapotát, hogy a hallgató befejezte a diploma képesítések, hogy hordozza. 2008-ban megkapta a Gold Award az Erasmus Intenzív kurzus for Quality Management Kulturális Örökség. Erasmus Mundus, 2004-ben mi voltunk az első csoport által kiválasztott Európai Bizottság. 1994-ben az IPT megkapta az Erasmus-díjjal, professzor Luis Osterbeek tevékenységet. Számos díjat tervezése és Videoklip Dokumentumfilm van rendelve az IPT diákok. [-]


Polytechnic of Leiria

Portugália Leiria October 2017

Közösségi IPLeiria A IPLeiria nyilvános felsőoktatási intézmény kezdett működni 1980-ban, és jelen van a régióban Leiria és Nyugat révén öt középiskola található a városban Leiria (School of Education és Társadalomtudományi Kar, School of Technology menedzsment és a School of Health), Caldas da Rainha (School of Arts and Design) és Peniche (School of Tourism és hajózási technológia). Az elmúlt években, a hallgatók száma és a pedagógusok a Politechnikai Intézet Leiria jelen… [+] tősen nőtt. Az intézmény jelenleg mintegy 12.000 diák, 980 tanárok és 316 műszaki és adminisztratív személyzet által forgalmazott ezek az iskolák. Annak érdekében, hogy mindig a legjobb feltételeket a tanítás és tanulás a diákok, a IPLeiria már beruházó a modern létesítmények és jól felszerelt, hogy magas színvonalú támogatási szolgáltatások szintjén az alapvető szociális támogatás (ösztöndíj, étkezdék , éttermek, lakóépületek, orvosi szolgáltatások, kemping és szabadidős park), pszichológiai és pszicho-pedagógiai támogatást és tekintetében is Széles körű dokumentációs és bibliográfiai források (könyvtárak, B-on Digital Tudományos -Library). Ami a fejlett K + F tevékenységek között oszlanak meg 13 kutatóhelyek és két delegáció terén Arts, Oktatási, Társadalomtudományok, motorikus képességére, mechanikus, informatikai, telekommunikációs, közgazdasági, menedzsment, turizmus, egészségügyi és tengeri erőforrások. Figyelemre méltó az a Center for Fast és fenntartható fejlődés termék (CDRSP), amely állítólag kifejlesztett kutatási területén a Gépészmérnöki és Textiles, amely nemrég elnyerte "kiváló" Alapítvány által Tudományos és Technológiai (FCT) és a Research Group on Tourism (GITUR) és tengeri erőforrások Research Group (GIRM). Az említett képzési ajánlatok? 50 mesterképzésekre akkreditált 63 kurzusokat 12 posztgraduális képzés 33 Technology szakmai kurzusok Milyen területeken a tudás? [-]


Polytechnic Institute Of Bragança

Alapképzés Portugália Bragança October 2017

A Polytechnic Institute of Bragança (IPB) egy portugál állami felsőoktatási intézmény 7000 alap- és mesterképzésben részt vevő hallgatók, magába nagy területen a tudás és a technológia, beleértve a mezőgazdasági tudományok, a művészetek és a sport, az oktatás és a tanárok képzése, az informatika és a műszaki, adminisztrációs és kezelése, az egészségügy, a kommunikáció és a turizmus. Az IPB tartozik az Európai Hálózat főiskola (UASnet), melynek fő célkitűzései közé tartoz… [+] ik a hordozhatóság szakmai készségek és az integráció alkalmazott kutatás szakmai és technológiai oktatás küldetés. IPB szintén nemzetközivé programot széles körben elismert sikerrel, beleértve az éves mobilitását több mint 900 bejövő és kimenő hallgatók és 200 oktatói személyzet tagjai, mivel az eredmény az együttműködés számos felsőoktatási intézmény az egész világ. Napjainkban az IPB multikulturális intézmény, ahol 13% a diákok nemzetközi diákok számára. 2011-ben az Európai Bizottság megkapta a ECTS Label az IPB, elismerve a minősége szolgáltatott információk tekintetében a szakok felajánlott és a menedzsment a hallgatói mobilitás az Európai Felsőoktatási Térségben. 2013-ban elnyerte IPB is a DS címke. A cél az oklevélmellékletet (DS) az, hogy elegendő adatot független, hogy javítsa a nemzetközi átláthatóság és a tisztességes tudományos és szakmai képesítések elismerése. Emellett a tudományos programok tanított a portugál nyelv, az IPB is kínál bachelor és master program teljesen előadásokat angol, valamint a portugál nyelv és kultúra tanfolyamok külföldi diákoknak. [-]


Católica Global School of Law

Portugália Lisboa October 2017

Católica Global School of Law 2009-ben alakult, a Law School, a Katolikus Egyetem Portugália és lett a központja a Católica növekvő hangsúlyt fektetve a nemzetközi jogi oktatás. A megalakulás óta, Católica Global School of Law sikeres elérésében számos gól: ez vonzott jelentős csoportja a tudósok és osztályok végzős hallgatók, mind érkező neves jogi iskolák az egész világon; indított három korszerű programok (LL.M. Law egy európai és globális tendenciák, Advanced LL.M… [+] . nemzetközi üzleti jog és a globális Ph.D. törvény); és ez egyre fontosabb központja posztgraduális oktatás és kutatás jogi globális szemszögből Lisszabonban. A minősége a programok is következetesen elismerte a Financial Times, amely a kiválasztott Católica Global School of Law, mint az egyik leginnovatívabb törvény iskola a világon, a maga LL.M. programok is szerepelnek a negyedik egymást követő évben a rangos választás. MIÉRT CGSL Az új piaci jogi szolgáltatásokra vonatkozó szigorúbb Joggyakorlat egyre inkább a nemzetközi Ügyvédi irodák vált globális és multinacionális Top ügyvédi irodák és vállalatok keresni jogászok nemzetközi oktatás és a tapasztalat Ügyvédek kell fogadni differenciálás és felkészülni egy új, keményebb a munkaerő-piaci Van egy állandó Középpontban a jövő: hozunk a diákok fel a következő 30 évben Mi bölcsen egyesítik az amerikai és az európai megközelítés Kínálunk egy valóban nemzetközi környezet Católica Global School of Law, ahol talál egy világszínvonalú oktatók Mivel kínálunk élvonalbeli jogi oktatás Küldetés és értékek Jövőképünk A Católica Global School of Law arra törekszünk, hogy vezetők, amit csinálunk, hogy egy élvonalbeli jogi oktatás és biztosítva elhelyezzük magunkat közül az első nemzetközi jogi iskola a világon. Küldetésünk Küldetésünk, hogy innovatív programokat beállítani a hallgatók fel a következő 30 évben, hogy segítsen nekik elérni a nemzetközi jogi pályára a legmagasabb szakmai szinten. Ahhoz, hogy a küldetést úgy döntöttünk, a méltó kar, a legfontosabb név a saját területén, tanulmányi és akik magukévá a megközelítés elképzelt programjainkban. Mi egyformán szelektív diákjaink. Értékeink Szállít élvonalbeli jogi oktatás Biztosítsuk EXCELLENCE Fejleszteni friss és kihívást jelentő gondolkodási folyamatok Seek gyakorlati jelentősége Generálása TOP-LEVEL eredeti kutatást Etikus Viselkedés [-]


European Master in Renewable Energy and European Master in Sustainable Energy System Management

Belgium Brüsszel Franciaország Paris Egyesült Királyság Loughborough Spanyolország Saragossa Németország Oldenburg Hollandia Groningen Görögország Athén Newcastle upon Tyne Perpignan Portugália Lisboa September 2017 + 13 további

Az Európai Master Megújuló Energia egy olyan kezdeményezés, a javasolt és amelyet az Európai Megújuló Energia Központ (EUREC) és a konzorcium egyetemek körvonalazott Partnering egyetemek "részben. A program már fut 2002 óta hálózata kilenc európai egyetemek és kutatóközpontok, akik az élen a megújuló energiaforrások kutatás, fejlesztés és demonstráció. Által koordinált EUREC EGE konzorcium az európai megújuló energia kutatási központok, amelyek székhelye Brussels.The Európ… [+] ai Megújuló Energia Kutató Központok Ügynökség jött létre, mint az európai gazdasági egyesülés 1991-ben, hogy erősítse és ésszerűsíteni az európai kutatási és fejlesztési erőfeszítések megújuló energetikai technológiák. Mint független egyesület, ez magában foglalja több mint 40 neves RD & D csoport Európa-szerte.   Core szolgáltatók MINES-ParisTech, Franciaország - francia tanított Loughborough University, Egyesült Királyság - angol tanított University of Zaragoza, Spanyolország - spanyol tanított Oldenburg Egyetem, Németország - angol tanított Hanze Egyetem, Hollandia - angol tanított szakirány szolgáltatók National Technical University of Athens, Görögország - Wind University of Northumbria, Egyesült Királyság - Napelemek University of Zaragoza, Spanyolország - Rács integráció University of Perpignan, Franciaország - Solar Thermal Instituto Superior Tecnico, Portugália - Ocean Energy Hanze Egyetem, Hollandia - Fenntartható üzemanyagok rendszerek mobilitási > További információ: www.master.eurec.be A cél az európai Mester Fenntartható Energia System Management célja, hogy a posztgraduális hallgatók a szükséges készségek a foglalkoztatásra a Fenntartható Energia ipar. A hallgatók szakosodnak üzleti elemzés, modellezés, a projekt tervezése és megvalósítása. Ennek eredményeként a külföldi érintkezés során van szükség, a diákok már a nemzetközi kilátások elengedhetetlen az iparág HR igényeinek. A mag szilárd alapot biztosít a rendszerek kezelése a jogi, környezeti, gazdasági, társadalmi és műszaki szempontokat. Elméleti képzés, amely megvizsgálja a társadalmi-gazdasági kérdések körül telepítését ezek a technológiák által támogatott laboratóriumi műhelyek. A tanulmányok a mag kerül sor az angol. Core szolgáltatók Hanze UAS, Hollandia az alapvető tanítani angol nyelven Università di Pisa, Olaszország az alapvető tanítani angol nyelven A specializáció összpontosít egy adott témában választott: a rendszer integrációja és optimalizálása, illetve fenntartható energiagazdálkodás. A szakirányok mind tanítani angol nyelven. szakirány szolgáltatók Rendszerintegráció és optimalizáció - tanított Hanze UAS Fenntartható energiagazdálkodás - tanított a University of Zaragoza   > További információ: www.sesym.eurec.be [-]


University of Lisbon

Portugália Lisboa Olaszország Padova Spanyolország Lleida Palencia Törökország Trabzon Viterbo Kikötő October 2017 + 6 további

Lisszaboni Egyetem - ULisboa A University of Lisbon (ULisboa) alakult július 2013 volt a fúzió eredményeként eljárás során, az egykori Lisszaboni Műszaki Egyetem (UTL) és a University of Lisbon (UL). ULisboa kiterjeszti a folytonosság a két intézmény elismert tudományos és kulturális hagyományok. Kiváltságos helyet a tudomány és a tudás, a ULisboa ma, az egyik legnagyobb felsőoktatási intézmények Európában és az egyik vezető egyetem az országban. A University of … [+] Lisbon, fontos szerepet létre a tudás és az innováció, előmozdításában a gazdaság, és oktatása a vezetők a 21. században. A változatosság a kompetenciák versenyelőnyét ULisboa, mint a hagyományos egyetemeken. ULisboa áll 18 iskolák és Faculties- Az iskolák teszik ki ULisboa a legnagyobb és legrégebbi Portugáliában és minden kiterjedt és aktív nemzetközi hálózatok. ULisboa kínál összesen 462 Programok (Egyetemi, Integrált Mester, Mester és a doktori fokozat), ebből 243 a mesterképzésben and118 vannak doktori fokozatot. Ez az un mintegy 50 ezer hallgató évente. Az EU diákcsere flow (jön és megy) a ULisboa alatt Socrates / Erasmus program összesen közel 1700 diák. ISKOLA A mezőgazdaság és erdészet - ISA Az Instituto Superior de Agronomía (ISA), Főiskola Mezőgazdasági és Erdészeti ULisboa, a legnagyobb és legjobban képzett iskola graduális és posztgraduális fok az Agrártudományi Portugáliában, és know-how elismert hazai és nemzetközi szinten. Ez magában foglalja a hazai top oktatók és kutatók a legfontosabb mediterrán erdészeti területeket. A több mint 160 éves tapasztalattal, azt már igazítja tanítás mind a technológiai fejlődést és a valóság, az ország, amelynek középpontjában mind a minőség és a modernizáció. ISA található Lisszabon szívében, Tapada da Ajuda - egy környezetvédelmi és Botanikus Park mintegy 100 hektár, az elismert kamat és csodálatos kilátást. [-]


University of Algarve

Portugália Faro September 2016

Miért válassza az Algarve Egyetemtől (UAlg)? A University of Algarve (Portugália) egy fiatal állami egyetem, a hallgatói létszám közel 9000 és több mint 700 tudósok. Ezekben az utolsó három évtizedben, a University of Algarve konszolidálta a kapcsolat alakult ki a regionális üzleti és az állami és magánszervezetek, ösztönözve a tudásátadás és a fenntartható fejlődés pozitív hatással az egész közösség. tanítás Alapítva négy egyetemen, három a város Faro és eg… [+] y Portimãot Algarve Egyetemtől tanfolyamokat a hat tematikus terület: Művészet, irodalom és történelem; Műszaki tudományok; Az élet, a Föld, a tengeri és Környezettudományi Kar; Medicine and Allied Sciences; Szociális, oktatási és szakmai képzési Akadémia; és Gazdaságtudományi Management és Idegenforgalmi Bizottság. A vizsgálatok Az ezeken a területeken és posztgraduális (Master és PhD) fokozatot. Kutatás Kutatás a University of Algarve végzik dinamikus és kiemelkedő kutatási központok, amelyek olyan innováció és a hozzáadott érték növelése a kutatás és fejlesztés különböző területeken, mint a tengeri tudományok, biológia és Biomedicináról elektronika és távközlés, irodalom, történelem, kommunikáció, és a Művészetek . Laboratóriumai, a világra nyitott, toborzás a legjobb fiatal kutatók a különféle kutatási területeken a kiválóság. Elhelyezkedés Található legdélebbi Portugália egyik legnagyobb turisztikai régióban Portugália, az egyetem három egyetemi campus található Faro (A régió fővárosa, a nemzetközi repülőtér, sport stadion, központi kórház) és egy Portimao, Algarve második fő város. Nemzetközivé A közelmúltban volt egy jelentős növekedése a külföldi diák több mint 60 országban, mivel a nemzetközi stratégia, a University of Algarve. Annak 9000-hallgatói népesség 10% külföldi, amelynek közel fele, a University kétoldalú megállapodások és együttműködési programok, elsősorban az Erasmus és az Erasmus Mundus. A minőség és a sokféleség európai mesterek és doktori együtt posztgraduális nyitott a diákok szerte a világon magyarázza a nagysága ezt a mobilitást. támogatási lehetőségek Minden egyetemen kínálnak speciális tantermek, számítógépes és multimédiás laborok, előadótermek, könyvtár és tanulmányi és tárgyalók. Vezeték nélküli Internet hozzáférés áll rendelkezésre az összes egyetemen. A szállás nevelőtanári több mint 600 diák, több étkezdék és büfék egész különböző egyetemen, orvosi szolgáltatások, kulturális és sporttevékenységek, a University of Algarve tanúja jelentős növekedés szempontjából hallgatói létszám, modern létesítmények és a minősége és sokfélesége programokat kínálnak. [-]


Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

Portugália Kikötő October 2017

ISCAP történelem A ISCAP a nevét tudjuk, ma - az intézet számviteli és adminisztrációs Porto ered a törvényrendelet No. 327/76, május 6-i, bár a történelmi gyökerei sokkal távolabb. Tény az, hogy 1886-ban, hogy az Ipari és Kereskedelmi Intézet Porto-ben alakult (rendelet december 30-i 1886), az akkori miniszter Emidio Navarro, hogy meghatározza az elméleti alapjait a szervezet az ipari és kereskedelmi oktatás hazánkban. 1891-ben, a műszaki oktatás reformja John Fr… [+] anco változatlan maradt az ipari és kereskedelmi szakaszok az intézet, nem alakítja át őket a független iskolákban. Az alapvető tanfolyamok kereskedelem eltávolítottuk, és a felső folyásánál csökken három év és két fok. Az Ipari és Kereskedelmi Intézet Porto lásd 1896, ismerik a kollégiumok, egyenértékű más iskolák: az előbbi Superior Kereskedelmi végzettség (készítette rendelet december 30, 1886), valamint a magasabb pálya tanított Ipari Institutes és Kereskedelmi Kft. Az Ipari és Kereskedelmi Intézet Porto ment keresztül zavaros utat, a hiányzó végleges útmutatást, 1918-ig, a közzététel időpontját a Korm 5029, december 1-én, amely elválasztotta a kereskedelmi részét, üzembe azt egy kereskedelmi Intézet port és a Higher Institute of Trade port. Ez az időpont ad először szétválasztása Kereskedelmi intézetek vonatkozásában az ipari intézmények, a helyzet, hogy folytatjuk, míg 1924. Ez a lebontás azonban átmeneti jellegűek, és gyorsan egyesíteni ezeket az új területeket a tudás, és csak 1933-ban azt választja végső részleteit. Az ezután nevezte a Kereskedelmi Intézet Porto ismert abban az időben tartja a legmagasabb szintű piaci tanulmányok, az északi főváros, valamint az, hogy egy átlagos műszaki oktatási intézménybe a hangulatot a felsőoktatás különböző aspektusait a tudományos életben. A reform által üzemeltetett törvényrendelet No. 38031, november 4-i 1950 egyáltalán nem változtatja meg tulajdonságait ezt az oktatási intézményben. Éppen ellenkezőleg, az 1974-es politikai légkör jön működik mélyreható változásokat az élet az intézet, mert abban az időben, egyre fontosabbá válik a kifejezetten műszaki tanfolyamok. Ebben az új helyzetben, az ország fejlődése követelte a jó teljesítményt a vezető beosztású alkalmazottak, amely abban az időben lépett fel. Így a ISCAP, elismerten az egyik iskola, hogy az évszázadok során kialakult generáció szakemberek és egészül ki a felsőoktatási intézmények. Ez az esemény lehetővé teszi diplomások Kereskedelmi Institutes megkapja kijelölése diplomások, olyan mértékben, hogy "nagyon képzett a felvételi képzés tanára 6. csoport szakmai műszaki oktatás". Ez a jogszabály előanyaga, hogy mi lesz később integrálni kereskedelmi intézmények felsőoktatási hálózat - törvényrendelet No. 327/76 május 6. Így született meg a jelenlegi kijelölését Supreme számviteli és igazgatási intézmények, az állapota "felsőoktatási, jogi személyiséggel rendelkező, adminisztratív és oktatási autonómia" felhatalmazott ruházza "fokozatoknak agglegény, posztgraduális és doktori." A tanév 1975-1976, az Institute of Számvitel és Adminisztráció Porto halad a miniszter szerint törvényrendelet No. 313/75, az alapfokozatot adó képzés számviteli és Igazgatási és nyelvek és titkárságának. Ezek a tanfolyamok később szabályozza Korm 918/83 október 7 és sofrearam követő kiigazítások alakulása szerint a gazdasági és számviteli tudományok és a követelményeknek a munkaerőpiacon. Az intézet él, azonban egy viharos napja utáni időszak 1976, mivel a meglévő bizonytalanság az országban. Intézetek, felhatalmazott ruházza fok Bachelor, és doktorátus, ezeket integrálni kell az egyetemi oktatásban, de később jogi rendelkezések kért a környezet Polytechnic. Ezen bizonytalanság összefüggésben csak akkor ért véget az azonosító iskolák / főiskolák, amelynek eredményeként az átalakítás vagy fejlődését az előző iskolák és az integráció az Intézet számviteli és igazgatási Porto Polytechnic Institute of Porto 1988, a törvényerejű rendelet o 70/88 március 3. Ez az új jogi keret az a tény, hogy az intézmények célja a felsőoktatásban képzett szakemberek a számvitel és Igazgatási és elősegíti, a földrajzi környezet, a csere az oktatás és a gazdasági és társadalmi struktúrák. Ők is találtak hasonlóságot célkitűzései között a Műszaki és az Intézetek és számviteli adminisztráció, amely megerősítette az új keret. Törvényrendelet No. 443/85 október 24-i, létrehozza az organikus struktúra a főiskolák és számviteli adminisztráció is megállapítja, hogy a tantestület passzát szabályozzák törvényrendelet No. 185/81, az július 1., aki megalkotta a karrier Polytechnic. Ugyanakkor ők is létre Bachelor képzések és speciális Magasabb Tanulmányok, fokozatok, hogy az oktatási törvény kifejezetten minősül a saját Polytechnic. 1983-ban jön a Vám Bsc (rendelet nem. 918/83 október 07), ezt a szenvedést is módosították (rendelet nem. 238/86 május 22). A 1993-1994 tanévben elfogadásáról kijelölése kereskedelme Magasabb Tanulmányok, sikerül ezt a Vám fok. A Marketing Bachelor pálya nyitva van a tanév 1996-1997, hogy "hiánypótló, mert az a célja tanulmány célja, hogy megszüntesse a súlyosbított hiányzik a technikai igények magasabb a szolgáltatási szektorban, mivel a vállalkozások versenyképességét, elsősorban az integráció eredményeként Portugália az Európai Unióban ". Rendelet No. 751/86, december 17-én, szintén létrehozta a tanfolyamok Speciális Magasabb Tanulmányok (EGSZB) - könyvvizsgálat, pénzügyi ellenőrzés, Titkárság menedzsment és adminisztráció, valamint műszaki Customs, amely szintén biztosított a mértéke Bachelor származó amely egységes egészet alkotnak egy korábbi alapképzésben. Ez fordítva, gyakorlati szempontból, hogy megadja az "engedély egyenértékű főiskolai valamennyi tanulmányi és szakmai célokra." 1991-ben létrehozta a Bizottság számviteli és Igazgatási majd Szakfordítás, az utóbbi 1995-ben. Végén a tanév 1997-1998, a ISCAP elhelyezett a munkaerőpiacon lehetővé tette a hallgatók a bizottság "s Könyvvizsgálat, pénzügyi menedzsment, számviteli és üzleti adminisztráció, menedzsment tanácsadó, Nemzetközi Kereskedelmi (International Management ágak és Vámhivatal) és Szakfordító. Mivel a végrehajtott újratervezés, a ISCAP halad tanítani, 1998 óta, a BA és számviteli Administration (ágak számviteli és adminisztrációs, pénzügyi menedzsment és audit), International Business, nyelvek és Titkárság (ág Titkárság Management and Translation szakosodott) és marketing. A 2001/2002 tanévben is kapnának az ág Közigazgatás. Most új létesítmények, hivatalosan 1996-ban nyílt, kap ISCAP az évtized végére a Master of Számvitel és adminisztráció által szervezett University of Minho, és együttműködve a Polytechnic Institute of Porto. Bár 1996-ban nyílt, a lépés, hogy az új épület zajlik egy évvel korábban novemberben. A 2003/2004 tanévben a fordítási Branch Specialized neveznénk fordítási és tolmácsolási Specialized, a változás által jóváhagyott Cikkszám 602/2003 július 21. Ebben 2004/2005 létrejön során vállalati kommunikációs képzés is két fázisban, az 1. tulajdonított ciklus hasonlóképpen a Bachelor diploma (6 félév), és a 2., a mértéke Bachelor (2 félév) által jóváhagyott Order No. 161/2006 február 20. Ezzel tehát különbözik a korábbi az a tény, hogy egy teljes időtartama csak négy. Azonban ez a terv csak érvényesülni ebben a tanévben, és volt megadva alkalmas a megállapodás Bologna, ami a létesítmény a diplomát csak három év. Várhatók még jóváhagyását be Mesterük, az azonos nevű, melynek tervezett időtartama 4 félév. A tanév 2005/2006 is folyamán nyelvek és Titkárság megfelelő volt a bolognai megállapodás elfogadásával a neve "Management Assistant", és megy, így van egy ideje csak 6 félév. Megállapítást nyert továbbá javasolta működésének három Masters: Assisted Translation Computer (tudományterület az idegen nyelvek és irodalmak); Szakfordítás és tolmácsolás (tudományterület az idegen nyelvek és irodalmak) és menedzsment tanácsadó (tudományos területen a menedzsment tudományok). A tanév 2007/2008 működésbe lépett a számviteli és igazgatási képzés, Nemzetközi Kereskedelmi és Marketing megfelelő a bolognai megállapodás. Ezek a fokozatok most hat félév. a mesterképzésben is javasolt, de még jóvá a Nemzetközi Kereskedelmi és Marketing. [-]


University Fernando Pessoa

Alapképzés Portugália Kikötő October 2017

UFP Az egyetem Fernando Pessoa (UFP), amelyet az Oktatási és Kulturális Alapítvány "Fernando Pessoa" (FFP) és az elismert közérdekű törvényrendelet No. 107/96, július 31-i, az eredménye egy innovatív projekt a felsőoktatás, 1980-ban indult a Felsőoktatási Információs tudományok Intézete és a Társaság, és az Erasmus Intézet Felsőoktatási, aki szolgált neki szerkezeti alapja, és amelynek rangidősség okleveleket és diplomákat öröklődik 7. cikkének megfelelően az említett r… [+] endelet. A mottója Nova et Nove (innováció a tudás és a tanítási módszereket), UFP célja az oktatási, kutatási, a közösségi információs és a szolgáltatásnyújtás területén a képzés által kínált főiskolák, aszerint, hogy azok tudományos és pedagógiai szerkezetét: Kar Tudományos és Technológiai (Porto) Bölcsészettudományi Kar és Társadalomtudományi Kar (Porto) Egészségtudományi Kar és School of Health Sciences (Porto) Ponte de Lima egység, szintén Egészségügyi Iskola A működésbe lépését az Oktató Kórház, a UFP feltételezzük is, mint egy szervezet, amely az általános egészségügyi ellátás és a speciális, nem sérti a folytonosság a jelenlegi pedagógiai Klinika Fogászati, Fizikoterápia, terápia A beszéd, pszichomotoros Rehabilitációs és Pszichológiai ahol a hallgatók felügyelt klinikai gyakorlatban a betegek beleegyező rendszer. A kar, teljes idejű és tartós kötés az egyetem, áll mintegy kétszázötven tanár, 80% -uk tulajdonosai a PhD fokozatot. És a kutatás saját finanszírozási FFP vagy finanszírozott Tudományos és Technológiai Alapítvány, illetve egyedi programjai az Európai Unió tartott multidiszciplináris központokban. UFP-UV, dolgozó oktatási platformok távolról, aszinkron (SAKAI) és szinkron (Tábla Együttműködés), támogatja és kiterjeszti a területi hatályát, valamint a nyilvános tantermi képzés a három kollégiumok. Mindez indokolja, egyre inkább a besorolás az "European University Association", amely a jelentésében minősített UFP mint "az egyik legfontosabb magánegyetemek Portugália." Számos jellemzők, amelyek megfelelnek, és megkülönböztetni a UFP és jogosultak az új mottó et kilenc: az amerikai International Assessment (European University Association); Tanfolyamok már alkalmazkodott a Bolognai Nyilatkozatot; saját kari tagadhatatlan tudományos színvonalú és szakmai stabilitást; igényes oktatás szolgálja pedagógiai logisztika, elismert minőségű; módszertani és tudományos innováció; Környezet humanizált és technológiailag fejlett tanulási; elősegíti a nemzetközi kapcsolatok hallgatói mobilitás és oktatás; az egyetemek és vállalkozások közötti partnerségek a kutatás, az egyetemi kiterjesztése és gyakornoki; Partnerség az egyetemek nemzetközi együttműködésével; társadalmi cselekvés projekt közösségi információs Közegészségügyi és Környezetvédelmi; Hivatal stratégiai és szervezeti minőségi projektek. [-]


Instituto Piaget

Alapképzés Portugália Lisboa October 2017

Történelem A történelem az intézet szorosan kapcsolódik a pályán és az ember munkája, aki ad nevet a világegyetem, Jean Piaget. Az evolúció jellemezte az alkalmazkodás, a természetes érdeklődés a dinamikus és változó dolgok, és a tanulmány. Egy történet, amely meghatározza a transzformációs lépéseket, hogy jobb. Alapítva 1979-ben, mint egy non-profit szövetkezet, denominating majd "Cooperative a gyermek fejlődésére, SCRL" veszi a jelenlegi nevét "Instituto Piaget. - Coopera… [+] tive for Human Development, Integral és zöld, CRL" évvel később, az eredmény egy útvonalat, ahol a kifejlesztett és megvalósított több projekt az oktatási és szociális. A Piaget intézet legfőbb célunk az, hogy a minőségi oktatás, a tudást létrehozó és terjesztése alapvető emberi értékek alapvető személyes és szellemi fejlődéséhez minden személyzet - tanárok, diákok, munkások és a segélyszervezetek munkatársai. Ezt követően a célra, és meg kell keresni, hogy a kreativitás és az innováció, Piaget Intézet következetesen visszaforgatni minden többlet javulását és javítása kifejtett oktatási projekt, és mindig a alapokmánya szigorú betartása Magán és kooperatív oktatás. Ezekkel az elvekkel, a teljesítménye a Piaget intézet már diverzifikálása, amely a különböző területeken, mint az oktatás és a kutatás révén intézkedéseket a szociális jellegű, és a fejlesztési projektek megvalósítására, mind Portugáliában és CPLP országok mind pedig a könyvkiadás. [-]


Universidade Nova de Lisboa - Faculty of Social Sciences and Humanities

Alapképzés Portugália Lisboa October 2017

A Társadalomtudományi Kar és a Bölcsészettudományi (FCSH) egy szerves egységet az Egyetem NOVA Lisszabonban. A Kar jogi személy közjogi felruházott tudományos, pedagógiai, adminisztratív és pénzügyi. Az iskola küldetése közszolgáltatásnak minősülő időskorúak és különösen a portugál állampolgárok területén a társadalomtudományok és a humán tudományok. Végrehajtása során ez a küldetés Kar céljai a következők: a) a kiválóságot a tanításban és a kutatás területén a specializáci… [+] ó a társadalmi és humán tudományok, nemzeti és nemzetközi szinten; b) egyértelmű elkötelezettségét az innováció és interdiszciplinaritás; c) létrehozása, terjesztése és támogatása humanista kultúra; d) a szolgáltatás nyújtása a közösség ezeken a területeken. A Kar Szociális és Humántudományok Kar, a szerves szerkezet a szolgáltatások céljainak támogatása alkotják az intézmény küldetése: oktatás, kutatás és a szolgáltatás a közösség. Biztosítja annak működését a szervezet az alkalmazottak különböző készségek, összetételű főleg diplomások. [-]


University of Minho - School of Health Sciences

Portugália Braga October 2017

Hogy School of Health Sciences Ez egy új szervezeti egység, a University of Minho, amely biztosítja diplomás képzés, posztgraduális képzés, a kutatás és az egyéb speciális szolgáltatások terén a Health Sciences. 2000-ben alapított, School of Health Sciences (ECS) célja, hogy a vonat az orvosok és más egészségügyi szakemberek az egész élet. ECS kínálja orvosi tananyag, egy innovatív tananyag tervezése. Ez a tananyag a következő fő témák a gyógyászatban és az alábbiak sz… [+] erint a bio-pszicho-szociális szempontból integrált ajánlásaival összhangban a legtöbb Nemzeti Bizottsága, valamint Medical Education International. Az iskola is rendelkezik posztgraduális oktatás és képzés területén a Health Sciences and Medicine, valamint a program továbbképző tanfolyamok, figyelembe véve a képzés egész élet, de lehetővé teszi kreditgyűjtés megszerzéséhez hivatalos oklevél. Küldetése teljesítéséhez, ECS egy magasan képzett és motivált oktatók, amely körülbelül 80 tagja van, ebből 50% -a orvos és 70% -a az orvosok, akik a kutatók a Research Institute of Life Sciences és Egészség - ICVS). ECS tartalmaz Kutatóintézet (ICVS), amely magában foglalja a három fő kutatási területek (Idegtudományi, Sebészeti Akadémia és Mikrobiológiai és fertőzés) több, mint 200 kutató, aki a megjelent több mint 1000 termék a nemzetközi magazinok és újságok jelentős impakt faktor 2003 óta (ebben az évben jött létre). A ICVS társul stratégiai partnere, a 3B kutatócsoport - Biomaterials biológiailag lebomló anyagok és biomimikri (3B). Az Associated ICVS / 3B laboratóriumában (LA) koncentrál tevékenységét Health Sciences, különösen a Biomedical and Clinical Sciences, Biomedical Sciences and Engineering / Materials Science and Engineering (Biomaterials). Ez az interfész Health Sciences / Technology célja, hogy értéket teremtsenek keresztül az innovatív termékek és szolgáltatások származó rendkívül versenyképes nemzetközi kutatás. Ez a partnerség eredményeként számos spin-off cégek fejlődő orvosi és sebészeti eszközök és szoftver megoldásokat. 2012-ben, ez partnerség alakult ICVS / 3B, Braga Kórház az Akadémiai Klinikai Központ (2ca-Braga), egy non-profit szervezet, elsősorban a kutatás, a klinikai ellátás, az oktatás és a képzés. A 2ca-Braga kínál teljes körű klinikai kutatási szolgáltatások széles körű infrastruktúra és teljes technikai kutatási projektek támogatása, a klinikai kísérletek és hitelesítő tanulmányokat az orvostechnikai eszközök. Ekkor a 2ca-Braga felelős 40% -a klinikai vizsgálatok Portugáliában. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Tecnologia e Gestão de Lamego (ESTGL)

Alapképzés Portugália Lamego October 2017

Létrehozta a törvényerejű rendelet 264/99 július 14-i, a School of Technology and Management Lamego ben kezdte meg működését a tanév 2000/2001, a gazdálkodási tanfolyamokat és Információs és Idegenforgalmi Management, Kulturális és Örökség. 2002-03-ban kezdte meg működését során az Informatikai és Távközlési Műszaki, a 2004- 2005-ben a könyvelés és audit tanfolyamok és Humán Szolgáltatások, 2005-2006 Tourinform tanfolyamok és Közigazgatási Titkárság, 2007-2008 folyamán Szociális … [+] Munka utáni foglalkoztatás és a 2008/2009 számviteli pálya és a Post-ellenőrzési munka. Az iskola szerves egységet a Politechnikai Intézet Viseu felruházott közigazgatási autonómia, tudományos és oktatói. Szentelt az alapképzés tudományos területeken, amelyek legközvetlenebbül tud beavatkozni a tevékenység a gazdasági és termelő ágazatokban a területen, a képzési kínálat a turizmus területén, menedzsment, könyvelés, adminisztráció, informatika, távközlés és szociális szolgáltatások, have- bizonyult érdekes fogadások, nem csak a nappali tanfolyamok, de egyre inkább kurzusok futó munka után és az esti órák. A képzési kínálat utáni munkaidő segítettek, hogy rögzítse új közönséget, amely egy eszköz a kvalifikációs és átképzés eszközök. Szintén ezen a téren a posztgraduális ajánlatot tett egy másik képzési területen a növekvő kereslet, különösen azok számára, akik igyekeznek javítani a készségeket szemben minden nagyobb igények a munkaerőpiacon. A ESTGL küldetése: a) a globális fejlesztésére és kiegyensúlyozott, a tanuló, a szellemi képességek, kulturális, kutatási és folyamatosan frissített az egész élet, amelynek célja a magas szintű képzettsége, azzal a céllal, hogy szinergiákat szükségleteinek és ajánlatai képzés, a megfelelő tanulók integrációját a munkaerőpiacon a nemzeti és nemzetközi keretek között; b) végrehajtása, az intézményen belül, egy innovációs modell és a Excelênc oktatás, a képzés, a kutatás és a beavatkozás a közösségben, kiemelve a tevékenységét a tanárok, kutatók és egyéb munkavállalók, stimuláló állandó szellemi és szakmai továbbképzéseket a diákok logikai feltételeket Minden megfelelően képzett polgárok, hogy a felsőoktatáshoz való hozzáférés, integráló képzési szempontból egész életen át tartó igazítani az új kihívásokra; c) elősegítik a hallgatói mobilitást és a diplomások mind nemzeti, mind nemzetközi szinten, elsősorban az ország az európai térség és a portugál nyelvű országok, a politika által meghatározott BTI; d) részt vegyenek összekötő tevékenységek socie tudástranszfer, valamint hozzájárul a gazdasági fejlesztése a tudományos ismeretek; e) hozzájárulnak a közvélemény megértse a tudás, a tudomány és a technológia támogatása és szervezése AC biztosító források és eszközök szükségesek e célok eléréséhez. [-]