Hivatalos Leírás

Az Alchimia kortárs ékszer iskolát Lucia Massei irányítja. Az expanzív kétéves BFA és MFA programok több mint egy évtizedes tapasztalattal jöttek létre, szoros együttműködésben nemzetközi tanárok és tanácsadók csoportjával, kreatív birodalmuk minden vezetőjével.

Az Alchimia célja, hogy a diákokat a kortárs ékszereken keresztül kifejlessze kreativitását, magas színvonalú műszaki és elméleti készségeket fejlesztve. A korunk technológiai fejlődésének és a leginkább kísérleti kulturális trendek elfogadásával az Alchimia arra ösztönzi hallgatóit, hogy növeljék tehetségüket. A hangsúly a hagyományos technikák és gondosan kiválasztott anyagok felülvizsgálatára és elfogadására, valamint kísérleti és úttörő megközelítésekkel, a diákok tanításával, az ötletek és kutatási utak ékszerekkel és tervezési tárgyakkal való átalakításával, valamint a munkakörnyezethez való hozzáférés módjával foglalkozik.

Az Alchimia diákjait az ékszerek, a formatervezés és a vizuális művészetek szakemberei mentorálják és oktatják. A saját tapasztalatainak referenciaként történő felhasználása során a tanárok a kortárs ékszerek területén és a személyes kreativitásban előadott technikákat, tendenciákat és fejlesztéseket ismerik el, a tanulói tanévek során testreszabott útmutatást és értékelést kínálva.

Alchimia nézete

Az Alchimia dekalógja:

A hagyomány és az innováció egyesítése

Első célunk, vagyis jobb, missziónk, a hagyományos technikák - különösen az olasz kulturális örökséghez kapcsolódó - mestere, megőrzése és terjesztése annak érdekében, hogy azokat a modern gondolkodás és kultúra fejlesszék, átalakítsák és egyesítsék. Úgy gondoljuk, hogy nem létezhet igazi innováció anélkül, hogy tudnánk, hogy mi volt azelőtt. A hagyománynak és az innovációnak, mint az elme és a kéz, együtt kell mozognia.

Folyamatos figyelem a pedagógiára

Ez a konkrét szempont döntő fontosságú munkánk szempontjából, és büszkén mondhatjuk, hogy kifejlesztettünk egy speciális „Alchimia-módszert”, amely hatékony szervezeten alapul, a kemény munkát értékelő környezet, valamint az ismerős légkör és az elméleti ismeretek és a kéz- a tapasztalatokról. Amit kínálunk és keresünk, több szemszögből és folyamatosan jelen lévő gazdagodásból áll a tartalom és a tanítási módszerek tekintetében.

A tanári személyzet minősége

Tanáraink az olasz és a nemzetközi iskolák között képviselik a legjobbakat, és nemcsak technikai készségeket, hanem szenvedélyüket és elkötelezettségüket adják át diákjaiknak, ami alapvető feltétele annak, hogy biztosítsák a kiváló tanítási szintet és az egyediséget minden egyes szövetségbe. tanfolyam. Ez az iskola belsejéből és kívülről is kreatív eredményei révén érezhető és látható.

Hallgatói ellátás

Az iskolába járókkal való kapcsolatunk, függetlenül attól, hogy milyen típusú és időtartamú tanfolyamokat választottak, mindig a legnagyobb figyelmet fordítja az egyéni tulajdonságaikra, amelyeket erősen ösztönözünk kifejezni. Hisszük, hogy csak az egyes egyéni potenciálok, valamint kultúrájuk fejlesztése révén (a világ minden tájáról érkezők) hatékonyan építhetünk egy eredeti karriert a jövőben.

Kutatás és kísérletezés

Mivel szemléletünket az önmegújulás felé tartó állandó feszültség jellemzi, a kutatás az iskola minden egyes aspektusának és tevékenységének része, a kísérletezéstől az anyagokig a különböző "formák" folyamatos visszaverődéséig a gyártási folyamatoktól a tanításunk fejlesztéséig módszereinket és szélesebb értelemben a coachingunkat. Az eredmények annyira jelentősek - amint azt számos nemzetközi díj megerősítette -, hogy a jövőben kizárólag az innovációra és kutatásra szánt osztály létrehozását tervezzük.

Nemzetközi hatály

A metaforikus gyökereink, valamint a fizikai gyökereink Firenze szívében, az olasz reneszánsz fővárosában és az ékszerekkel kapcsolatos kihívásokkal teli örökség örököseiben vannak mélyen, de kifelé fordulnak, hogy megerősítsük együttműködésünket az intézményekkel elterjedt a kontinensen. Ez azért van, mert úgy gondoljuk, hogy csak a kölcsönös ismeretek és a különböző kultúrák közötti cserék révén, amelyek nem korlátozódhatnak a művészetek területére, megérthetjük, hogy kik vagyunk, és az innováció megvalósítása azokban a dolgokban, amiket úgy döntenek. Tanáraink és munkatársaink, valamint diákjaink a világ minden tájáról érkeznek, és nekik is köszönhető, hogy „nyelvünk” ilyen jellegzetes és erős identitást szerzett.

Szennyeződés

Olyan időkben, mint a szektorok jelentős jellemzői, valamint számos mesterséges határ (például a művészet és a kézművesség közötti ciklikus retracek), ahol számos (gyakran fiktív) alegység létezik minden egyes szakterületen belül, a tantervek: tanfolyamaink rendszeresen integrálják a konceptualizálás elemeit, hogy ezeket a korlátokat megszüntessék mind a technikai alkalmazás, mind a strukturális fejlődés szempontjából.

Függetlenség

Az autonómia és a szabadság minden kondicionáló, akár bürokratikus kondicionálástól az iskola DNS-jének része. Idővel több olyan lehetőséggel is szembesültünk, amelyek jelentősen megváltoztatták az iskola méretét és szerkezetét, de számunkra egyszerűen csak egy pontos választás megerősítése (és így a jövőben is) volt. Fontosnak tartjuk azt a döntést, hogy az elméleti feszültség és a pragmatizmus, a professzionalizmus és a kreatív hajtás keveréke, melyet úgy véljük, hogy a legnagyobb erőt képviseljük.

Látomás

Elképzelésünk az Alchimia egyre inkább olyan hely, amely kreatív termelési és tanulási eszközöket támogat és terjeszthet, a művészet egyik lábával (a legszélesebb értelemben vett) és egy technikai és technológiai kutatásban (beleértve az ipari alkalmazásokat is); Röviden, egy állandó kapcsolat a világok között, amelyeket gyakran úgy gondolnak, hogy távoliak (földrajzi, ágazati, szakmai és művészeti szempontból), de amelyek potenciálisan kiegészítik egymást.

Szenvedély

Az iskola filozófiájának kulcsszava, egyszavas szintézise, és az egyes célok eléréséhez nélkülözhetetlen eszköz. Meggyőződésünk, hogy a társadalmi-gazdasági modell egészét érintő válságra adott néhány lehetséges válasz egyike a munka megértésének más módja, egyszerre az ősi és a modern, az empátiák és a velünk együtt dolgozók keveréke. a helyes cselekvésért és az állandó javulásért. Ez az, amit a szenvedély, az immateriális, de kézzelfogható elem, amely meghatározza az Alchimia sikerét, és amely magában foglalja mind a tervezési, mind az etikai dimenziót. Elsődleges célunk, hogy ezt továbbadjuk a diákjainknak.

Program oktatási nyelve:
Angol

Az intézmény további kínálata:

Alapképzés

ALCHIMIA Contemporary Jewellery School

A kétéves BFA program átfogó földelést kínál a kortárs ékszerek és testdíszítésekben azok számára, akik nem rendelkeztek tapasztalattal vagy ékszerészi készségekkel viszo ... [+]

A kétéves BFA program átfogó alapot biztosít a korszerű ékszerek és test díszek számára azok számára, akiknek nincsenek előzetes tapasztalataik, vagy viszonylag rövid idő alatt ékszerkészítő készségekkel rendelkeznek.

A kurzus az ékszerek építésének és tervezésének hagyományos technikáival és képességeivel kezdődik, majd bemutatja a diákokat az új technológiáknak, az erőforrások kreatív használatának és az eredeti megjelenés anyagi kifejeződésének.

A program hat 14 hetes modulra tagolódik, amelyek kihívásokkal teli, de szerves teljes merítési folyamaton keresztül biztosítják a gyakorlati és elméleti elvek kiegyensúlyozott kombinációját.... [-]

Olaszország Florence
Szeptember 2019
Angol
Nappali
2 év
Campus
Bővebben magyarul