International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Vagy bölcsészettudományi oktatás Ezért kell most?

Alapjai oktatás ICLA jelentése
Ez bölcsész.
A lényege a bölcsészettudományi típusú oktatás
Ahelyett, hogy elsősorban speciális területeken
Van tanulni egy széles területen.

A tananyag, a humán és bölcsész, társadalomtudományi, matematikai-logikai, osztották természettudományi, az egészségügyi és testnevelési öt ismeretek területeken. Összekapcsolásával és integrálásával szerzett ismereteket a különböző területeken, mi nő személyzet magas fokú szabadságot anélkül fókusz egy adott hordozó választás. Annak érdekében, hogy a nemzetközi közösség a színpad a jövőbeli tevékenység, a legtöbb osztályban folynak az angol. Angol nemzetközileg is elismert, mint második idegen nyelv egy olyan országban, amely nem angol anyanyelvű. Ezért a bejáratnál, hogy a küld egy élő kollégiumi az egyetemen, már őket összpontosítani az elsajátítását angol.

Bölcsészettudományi ICLA Mi a különbség?

A tapasztalat és a tanárok, akik összegyűltek az egész világon
A magas szintű minőséget,
Külföldi oktatók több mint 80% -a teljes munkaidős oktatók

És a leckét a kis létszámú csoportok
Magas szintű külföldi tanárok

Normál tanulók száma osztályonként 1 tanév kapacitása 80 fő 20 fő vagy annál kevesebb. Diák-kar aránya legfeljebb 12: inter-aktív (hallgatói részvétel) lecke egyben. Külföldi oktatók elfogadták a világ minden tájáról, valamint az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság csak vonzott a kiemelkedő tehetségek tapasztalattal tanított diplomások, vagy azok Egyetem híres iskolák szerte a világon. Ezen túlmenően, Academic English program tagokból akik értik a jelentőségét a második nyelv tanulás elmélete a japán diákok, akik nem angol anyanyelvű. Ezek Ezért lehetséges, hogy megtudjuk, hogy alkalmas minden hallgató, majd utasította, hogy menjen a cég leckét. Míg érintésével a különböző tudományágak, mint a diákok meg van döntve a szenvedély (szenvedély), és egy olyan környezet szerepe az egyetem is lehetséges, hogy egy intézmény, mint a tehetség és a szenvedély metszik bármikor. A vita formátum helyett az előadás formájában ICLA, a diákok elsősorban tanulni, vezetők, ha elegendő megértés közben a helyzet Yuki és pályamódosítás.

És a kollégium a state-of-the-art létesítmények
interdiszciplináris tananyag

Tanult az osztályteremben egy state-of-the-art létesítmények világhírű építész, Toyo Ito design, élünk state-of-the-art hallgató kollégiumi (1 fokozatú beszállás). Szintén külföldi diákok és cserediákok élnek ugyanabban a kollégiumban, mindig benne van a külföldi hallgatók egy csoportja. Ezáltal válik az élet savanyú angol egy nap tulajdonít megtanulni egy új képzelőerő miatt a kommunikáció a különböző kultúrák között. Jellemzői a bölcsészettudományi stílus oktatási program az „interdiszciplináris tananyag”. Humán oktatás, társadalomtudományi, matematikai-logikai, amellett, hogy a tudás területén természettudományi, van is egy ICLA Japánban kutatási programban. A tudás területen, kiszélesedett a területet a művészetek, a zene és a festészet egészen a harcművészetek. Japán shakuhachi és koto a tanulmány, széles, mint a kalligráfia, virág tea ceremónia, tanfolyamok és workshopok száma egésze is körülbelül 140. Míg tapasztalja ezeket vizsgálja meg a „kereszteződésében tudás”, az intuíció és a képzelet, mert elősegíti a széles körű látómezőt.

Nyolc a funkciókat szeretne választani a ICLA nemzetközi bölcsészettudományi egyetemi

1 pont amerikai stílusú bölcsészettudományi alapú oktatás

Tanulj meg egy számos tudományág túl a műfaj

Bölcsészettudományi, ahelyett, hogy koncentrálni egy a tanfolyamok megtudhatja az akadémiai széles köre tekintetében. Ezáltal tudjuk művelni gazdag érzékenység és kifejezőkészség erő agnosztikus sztereotípiákat. Ezután, a humán és bölcsész, társadalomtudományi, matematikai-logikai, természettudományi, keresi a saját lehetőségeit a szabad választás a tárgyak területén öt, amely egy egészségügyi és testnevelési találunk dolgokat alkalmas a saját képességét. Célunk, hogy a nemzetközi, akik meg tudnak felelni a társadalom változatossá.

2. pontjában legtöbb osztály kínálnak angol

Mintegy 80 százaléka főállású oktatók külföldi állampolgár

A főállású oktatók külföldi állampolgárok mintegy 80 százaléka a nemzetközi bölcsészettudományi egyetemi, majd a legtöbb osztályban folynak az angol. Ismerje meg a nagy akadémiai angol ismeretek révén a tanulás többoldalú angol és rajta a képesség, hogy kommunikálni miatt akadémiai angol.

3 pont Intenzív angol program EAE

Academic English EAE

Az angol egy intenzív programot viselni az angol erő, amely ahhoz szükséges osztályok és a külföldi tanulmányokat angolul. Hoztunk létre egy olyan rendszert, amelyben egy személy lehet ésszerűen biztos, hogy a szintet. És intenzív tanulás EAE az első évben. Végezze el minden, a besorolás szerinti szintje diákok, olvasás, írás, hallás, és összességében növeli az általános készségek általában, mint beszél az egyik téma.

4 pont külföldi tanulmányi egy évre van szükség

A széles körű külföldi tanulmányi

A ICLA vállalkozás az egyetemek 28 külföldi iskolákban, általa elfogadott cserediák rendszer, amely képes keményen dolgozni, hogy tanulmányozza nélkül tandíj terheket. Külföldi tanulmányok információ megtalálható széles, de nem ragadt csak az angol nyelvű világban. Ugyancsak a nép nem angol nyelvű országokban, amelyek nem angol anyanyelvű, mert a lehetőséget, hogy egy kommunikáció növekedése várható az elkövetkező a nemzetközi közösség angolul.

5 pont a kis interaktív tanítás

A hangsúly a kommunikáció a tanárok

Az arány a tanárok és a diákok létre egy tanulási környezet a kis csoportok 01:12. A kis számú ember rendszer közötti kommunikáció a diákok, valamint a távolság a tanárok és a diákok közel is lesz szorosan. Ha igen tanár hívja az első hallgató nevét, ez legyen a sűrűsége sötét leckét angolul. Kis osztályok szinttel feljebb az angol elengedhetetlen.

6 pont a kritikus, kreatív, önfenntartó, birkózni a globális (CCIG) gondolkodás

Gondolkodás olvasni a hátsó dolgok

Tekintse át, hogy ez a kritikus gondolkodás, hogy igaza van újra, győződjön meg arról, hogy nincsenek hibák. Ez egy kreatív energiája növekszik tudásukat. És önálló globális gondolkodás, hogy ápolják a nemzetközi értelemben.

7 pont tananyag cross-írás program írása-Across the Curriculum; WAC

Ismerje meg a kommunikációs készségek gondolkodás és angol

A diákok Körülbelül egyik kihívás téma, egy olyan program, amely következetesen érettségi jelentés létrehozásához angol és japán, a téma folyamatosan. Téma válasszon egyet az alapértelmezett témát a 12 ICLA kész volt. Ezen kívül az is lehetséges, hogy válassza ki a saját téma által a diákok maguk mellett is. Ez az, amikor jelentési fog működni folyamatosan míg megszerzésére útmutatást és tanácsot az oktató és a nyelvtanulás Központ (LAC) tartozik tanácsadója.

Tapasztalja meg a közösségi élet, a diákok a 8. pont legújabb diákkollégiumok

Rich kollégiumi élet nemzetközi

1 évvel a belépés után, azt kollégiumi mindenki kötelező. Mert ez a hallgató kollégiumi élő diákok is a tengerentúlon, ez lesz angol pácolt csak reggeltől estig. A szobák alapvetően privát szobában. A hálótermek kommunikációs teret úgy, hogy az egyes tanulók egymással tudnak cserélni a udvariassági biztosított. Day-napra cserék külföldi diákok, legyen az ingatlan a jövőben.

Ez lesz az emberi erőforrások nyert a világon.

Most lenne, hogy milyen az emberi erőforrások, a nemzetközi közösség keres?

Hogy van egy nagyfokú kommunikációs és prezentációs készség mind a japán és angol angolul van beszélni. Légy kritikus, kreatív, önálló Global (CCIG) gondolkodás erőt biztosított. Hogy megértsük az alapvető ismereteket a közgazdasági és üzleti. Úgy kell tekinteni, mint amely már a megértés és jártasság a különböző kultúrák és az idegen nyelvek.
A ICLA bölcsészettudományi képzési program, tartja megszerezni művelt és értelme, hogy legyen egy emberi erőforrások nyert a jövőben a világ.

A diploma megszerzése után, a globális tevékenység.

EAE (Academic English) és a végzett osztályok, angol, a külföldi tanulmányi egyetemi élet és 1 év a cserediákok tudja viselni az angol erő magas szinten, beleértve az angol kommunikációs készség a munkahelyen. Keresztül a bölcsészettudományi típusú tanterv, amely egy igen széles területen, tulajdonít, hogy megszerezzék a hozzáállás, hogy élni a magas szintű általános oktatás érdekében, hogy megtalálják azokat a területeket, öntök a szenvedély jövőben. A diploma megszerzése után, akkor lehet aktív szakaszában a különböző nemzetközi közösség a fegyverek globális értelemben, hogy megtanulják. Ezen kívül, mi megy egyetemre is beleértve a tengerentúli is ösztönözni fogja arra, hogy megkapja az oktatás több szakterülete.

Az emberi erőforrások globális gondolkodás a világ vár.

Japán egyedülálló és fejlődött Garake (Galapagos Mobile) is magas fokú technológia és a teljesítmény, de a világ szabvány már felülírta okostelefon (smartphone) nem szokott. Meg kell táplálni a globális gondolkodás, hogy aktív legyen a világon. Nem számít, mennyire tanul angolul, még a tanulás a bölcsészettudományi, az igazi világnézet nem gyakorolják a külföldi országokban ki a japán tekinthető nem tapadnak a szervezetben. Külföldi tanulmányok érdekében, hogy ezt, hogy van egy nagy értelme. Először, hogy megtapasztalják a világot a tengerentúlon. Egy évvel az lenne, hogy adjanak nekünk egy nagy álom, és az irányt az utat a után Kimi érettségi. A diploma megszerzése után, erősen Fumishime a Föld saját lábát, akkor hogy van a társadalom, amely képes, hogy tegyen lépéseket, hogy menjen repülni bárhol a világon. World az ellenfél, a cél lesz a végtelen.

Ballagási felvételi

1 év

Nemzetközi bölcsész, akik letették az egyetemi (ICLA) be kell vezetni a hallgató kollégiumi (szobák), amelyek mindenki számára egyetemen.

2 év

Külföldi tanulmányok kötelező egy év (a második év, vagy harmadik év).
Lehetővé teszi, hogy használja a csereprogram a fogadó intézmény külföldön tanulni.

Három év

Angol tanult 1-2 évet, a tudás erő, gondolkodás szilárdan beépült a fiók a művelt növekedni fog és így tovább.

4 év

Degree kapunk, ha végzett a nemzetközi bölcsészettudományi egyetemi (ICLA) azt tervezi, a "Bachelor (International Bölcsész) (Bachelor of International Bölcsész)".

A nemzetközi csere

Mivel a hallgató kollégiumi kollégiumi is cserediákok a tengerentúlon, akkor szeretné megtapasztalni a napi nemzetközi cseréjét, miközben tartózkodik Japánban. Amikor összegyűlt csak a japán fog beszélni csak a japán. International Ez a hálóterem egy egyszer-az-a-élettartam környezetet iteratív tanulási angol EAE (Academic English) tanulni ICLA. Ezen kívül a vonat egy drámai angol rövid időn belül, kihasználva a LAC (Language Learning Center).

Külföldön tanulni egy évre

A diákok már köteles külföldön tanulni egy évre. Ez a tanulmány külföldön miatt műsorcserét partner egyetemek, ha valaki ettől a kari már külföldön tanuló diákok lesz egy személy az Egyesült Királyságban vagy az egyetem, mint a csere jön tanulni, hogy ez a kari. Ez nem viseli külön tandíjat, miközben tanul erre. Külföldön tanulni cél is az ország az egyetem, hogy a nem angol anyanyelvű, a másik is tanulni a szavakat, az ország, hogy viseljen egy nagyon globális érzékenység, amely nem korlátozódik csak az angol nyelvű Ha tesz annak érdekében, hogy a jövőben az üzleti tevékenység te is.

Kötődése ismeretek

Angol Mivel beborítja a tanév is Yuki a skill fel egyre több és több. Ebben az esetben, akkor dolgozni illik kategória magad közül az egyetemi különböző területeken. Ezért a tananyag cross-írás program kötni a tudás révén számos tudományág tanult bölcsész hozza jelentését. Diákok, becsúszik Koshite tanulni természet rugalmas gondolkodás, mint például a pár a jobb agyfélteke és bal agyfélteke.

Graduation követelmény egységek 124 egység

Minden év végén, de nem határozza meg a speciális promóció. A kurzus a tanfolyamok fogadtak alapuló globális szabvány „természetesen számos (pálya száma)” rendszer. A diákok együtt, hogy végre a tervezett alanyok a minősége a tananyaggal, hogy végre a kiválasztott garanciát azonnal a belépés után, mert feltételezzük, hogy a tananyag menedzsment figyelmet, hogy ez is a minőség a garancia tanulási eredmények ösztönözve a lépésről-lépésre tanulás .

Helyszínek

Kofu

Yamanashi Gakuin University

Address
Yamanashi Prefecture, Japan
Kofu, Yamanashi prefektúra, Japán