Pearl Academy

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Pearl Academy katalizátora a kreatív kifejezés, és biztosítja a tökéletes környezetet, hogy táplálja és táplálja a jövőben a kreatív üzleti Indiában. Mivel India egyik vezető kreatív intézmények, Pearl Academy ötvözi a legjobb az infrastruktúra, a legjobb kari páratlan ipar és globális kitettségének, hogy a diákok a tökéletes él arra törekedtek, hogy #BESOMEBODY.

Pearl Academy

Pearl Academy

Pearl Akadémia befejezte több mint két évtizedes képessé kreatív elmék. Megalakulása óta 1993-ban, az akadémia nőtte ki magát, amelyet világszerte ismert felsőoktatási intézménye, amelynek középpontjában a nemzetköziség; a vállalkozói szellem és a foglalkoztathatóság; vendéglátás igényei a formatervezés, a divat, az üzleti és kiskereskedelmi iparágban.

Az ipar egyre sokrétű és jövőbeli lát egy nagyon versenyképes piacon vezette elfogadása kiváló technológia, üzleti szervezet nagyobb üzemméret, és egymáshoz játszani az üzleti stratégiák.

Pearl Akadémia átalakult egy piacvezető, amely fejleszti tanfolyamok egy impulzus igényeinek teljes spektrumát az ipar. Az akadémia biztosítja, hogy az ipar is ellát, fel van szerelve, akik rendelkeznek a szükséges skillset élen növekedés, az innováció és a társadalmi fejlődés. Pearl Academy úttörő az indiai piacon, amely egyesíti a hibrid kevert tanulás és valós időben előadások strukturált módon, így a tanulás hatékonyabbá és megnyerő.

Pearl Academy

Global Alliances

Pearl Academy, a diákok kapnak lehetőséget, hogy megtanulják a legjobb globális gyakorlatok révén több nemzetközi platformok, mint például csereprogramok, nyári programok, művészeti fesztiválokon, műhelyek és még sok más. A folyamatos globális kitettség kínált, Pearl teszi a diákok készen a hazai és nemzetközi piacon.

Pearl Academy is tagja a koszorús Education, Inc. a világ vezető felsőoktatási szolgáltatót. Díjas több mint 80 egyetem oktat több mint 1.000.000 diák 28 országban szerte Amerikában, Európában, Ázsiában, Afrikában és a Közel-Keleten. Díjas egyetemek kínálnak alap-, mester és doktori fokozat olyan területeken, mint például az építészet, az üzleti, a mérnöki, vendéglátás menedzsment, a jog és az orvostudomány. Sok díjas intézmények közé tartozott a felső szolgáltatók felsőoktatási saját régiójukban, országok és területek, és kapott nemzetközi elismerést a tudományos minőség.

Pearl Academy

Pearl Academy
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Megjelenítés Alapképzés » Megjelenítés Posztgraduális Diplomák » Megjelenítés Graduális Oklevelek » Megjelenítés Oklevelek » Megjelenítés Diplomák » Megjelenítés Mester »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Alapképzés

Agglegény A Divat Stílus és Arculattervezés

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai Noida New Delhi + 3 további

A 4 év UG Út összpontosít elemzése kép és a fejlesztés a stílus. Ez az útvonal központok fogalmak, készségek és a képzés, hogy hozzon létre egy értelemben a stílus keresztül egy képet. [+]

A 4 év UG Út összpontosít elemzése kép és a fejlesztés a stílus. Ez az útvonal központok fogalmak, készségek és a képzés, hogy hozzon létre egy értelemben a stílus keresztül egy képet. Ez kihangsúlyozza a co-viszonyát gondolat és elrendezése stílusirányokat a különböző területeken a divat, a kiskereskedelem, a média és a szórakozás. Ez az útvonal is kínál ipari gyakorlat, hogy átalakítsa a diákok be az ipar kész szakemberek. Make-up művészek, divat stylist és a kép a tervezők nagyon keresettek a médiaiparban. A Fashion Styling és Image Design út megérint a szakértelem létrehozni a kívánt képet a hírességek, média személyiségek és közszereplők.... [-]


Bachelor Belső és Területi Tervezés (belsőépítészet / Lakberendezés)

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai Jaipur Noida New Delhi + 4 további

A 4 év UG Út Interior & Területi Tervezési feltárja a belső épített környezet lencséjén keresztül emberi lakóhelyet terek. Egy év után alapvető tervezési feltárás Alapítvány, az útvonal kezdődik a feltárása az emberi test, és hogyan foglal és mozog térbeli környezetben. [+]

Időtartam: 4 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek. NATA 2015 - 2016 pontszámok elfogadott Hely: Delhi NCR (Kelet és Nyugat), Jaipur és Mumbai TU akkreditáció

Tanfolyam áttekintés

A 4 év UG Út Interior & Területi Tervezési feltárja a belső épített környezet lencséjén keresztül emberi lakóhelyet terek. Egy év után alapvető tervezési feltárás Alapítvány, az útvonal kezdődik a feltárása az emberi test, és hogyan foglal és mozog térbeli környezetben. Ezután vizsgálja az egyre összetettebb közötti kölcsönhatások az emberek és kultúrájuk, az érzelmek és tevékenységek a különböző társadalmi funkciói élő, dolgozó, pihenő, és játszik. A megközelítés integrálja a műszaki, funkcionális, elméleti anyagok, az esztétika és a kreatív folyamatok kialakítása, amely nagy hangsúlyt fektet a kritikus gondolkodás, az önálló tanulást, és a társadalmi / környezeti tudatosság. Miután az alap expozíciót alapvető története és elmélete belsőépítészeti és a design stúdió projektek, a diákok ki kell használni a rugalmas választható tananyag, amely magában foglalja az egész tipológiák lakó-, kereskedelmi és intézményi terek. A hangsúly a tanfolyam célja, hogy a végzős tanulási út révén különböző szintű téma kompetenciák és differenciált területek alapos tanulás terén Belső és Területi Tervezési.... [-]


Bachelor Divat Média Kommunikáció

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai New Delhi + 2 további

ő 4 éve UG Út Divat Media Kommunikációs vonatok a diákok és biztosítja számukra a szükséges készségek kommunikáció divat különböző média formátumok, mint az újságírás (nyomtatott, elektronikus vagy média), az események és akciók (public relations és reklám). [+]

Időtartam: 4 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek Hely: Delhi NCR (Nyugat) és Mumbai Vizsga: Media & Entertainment Ügyességi Tanács (MESC) TU akkreditáció

Tanfolyam áttekintés

A 4 év UG Út Divat Media Kommunikációs vonatok a diákok és biztosítja számukra a szükséges készségek kommunikáció divat különböző média formátumok, mint az újságírás (nyomtatott, elektronikus vagy média), az események és akciók (public relations és reklám). A diákok tanulmányi elemei és elvei divattervező értéklánc Termék kategóriák, divat Weeks, e-divat kis- és tendenciák elősegítése divat és életstílus márka. Szerkesztése és írása a különböző formátumokat, mint a nyomtatott, sugárzott és digitális is központi eleme a tanfolyam. A diákok is kap kitettség olyan területeken, mint a vizuális merchandising, a stílus, a grafikai tervezés, a kijelző és kiállítás tervezés, reklám, PR és kreatív írás.... [-]


Bachelor Divattervezés

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai Jaipur Noida New Delhi + 4 további

A 4 év UG Út épít egy erős alapot a tervezés értelemben fogalomalkotás, független kutatás, kreatív alkalmazása és az egyéni művészi kifejezés. [+]

A 4 év UG Út épít egy erős alapot a tervezés értelemben fogalomalkotás, független kutatás, kreatív alkalmazása és az egyéni művészi kifejezés. Divattervezés fut a skálát eveningwear sportruházat, női ruházat, hogy férfi felsőruházat, és a gyerekek viselnek kötött kopás. A diákok választhatnak, hogy érdeklődési terület és élesíteni a kreatív ötletek. Ők vezették be, hogy a különböző történelmi divat és művészeti irányzatait, és megtanította, hogy ezek befolyásolják a kortárs divat. Ez az oka, amiért divatházak, divattervezőket, luxusmárkák, ruházati kiskereskedelmi márkák és konfekció ruhaipar igyekeznek diákjaink.

Időtartam: 4 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek Vizsga: Ruházat Made-up & Lakberendezés Sector Ügyességi Tanács (AMHFSSC) TU akkreditáció ... [-]

Bachelor Globális Luxusmárka Kezelése

Campus Nappali Részidős 3 év July 2018 India Mumbai Noida + 2 további

A 3 év UG útvonal tartalmaz egy egyedülálló négyhetes modul NABA, Milan a negyedik félévben. A hallgatók megismerhetik a luxus kiskereskedelmi tevékenységek és a luxus kiskereskedelmi menedzsment együtt vásárol és merchandising. [+]

Időtartam: 3 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek Hely: Delhi NCR (Nyugat) és Mumbai TU akkreditáció

Tanfolyam áttekintés

A hároméves UG útvonal Global Luxusmárkák Management oszlik három éves szinten, amely hat félév. A 3 év UG útvonal tartalmaz egy egyedülálló négyhetes modul NABA, Milan a negyedik félévben. A hallgatók megismerhetik a luxus kiskereskedelmi tevékenységek és a luxus kiskereskedelmi menedzsment együtt vásárol és merchandising. A nemzetközi modul ki őket, hogy a globális luxusmárkák és a munka.

Magas gazdasági növekedés volt tanúja a megfelelő boom, ami fokozott kereslet a luxuscikkek. Ezért az iparnak magasan képzett szakemberek, akik a luxus is eltarthat kulcspozíciókat, mint a marketing, a lakossági műveletek, merchandising és vásárlás mellett egyéb kapcsolódó területeken a luxus ágazatban. Ez az útvonal úgy lett kialakítva, hogy megtanulják, és fedezze fel a luxus iparág és stratégiák.... [-]


Bachelor in Journalism & Mass Media

Campus Nappali Részidős 3 év July 2018 India Mumbai New Delhi + 2 további

[+]

Tanfolyam áttekintés

Karrierje Online újságírók

[-]

Bachelor Kommunikációs Tervezés (graphics / Interakció)

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai Noida New Delhi + 3 további

A 4 év UG Út kommunikációs design felvértezi a hallgatók a tartalom fejlődés különböző médiumok, mint a nyomtatott média, mozgóképek, film és televízió, a fényképezés, a digitális média, animáció, játék, web és alkalmazás tervezés, és egyéb interaktív alkalmazásokat. [+]

Időtartam: 4 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek Hely: Delhi NCR (Kelet és Nyugat) és Mumbai Vizsga: Media & Entertainment Ügyességi Tanács (MESC) TU akkreditáció

Tanfolyam áttekintés

A 4 év UG Út kommunikációs design felvértezi a hallgatók a tartalom fejlődés különböző médiumok, mint a nyomtatott média, mozgóképek, film és televízió, a fényképezés, a digitális média, animáció, játék, web és alkalmazás tervezés, és egyéb interaktív alkalmazásokat. Ez segít a diákoknak, hogy dolgozzon ki egy személyes és vizuális szókincs segítségével kézzel készség, a művészi kifejezés, a kreatív stratégia és tervezés gondolkodás, valamint a megfelelő szoftverek. Egy év után alapvető tervezési feltárás Alapítvány, az útvonal a következőképpen rugalmas választható tananyag széles körét felölelő kommunikációs tervezési szakterületek használja a vizuális és digitális készségek, a művészi kifejezés, a kreatív stratégia és tervezés gondolkodás, valamint a megfelelő szoftverek.... [-]


Bachelor Termék és életmód Kialakítása (ipari / Kiegészítők)

Campus Nappali Részidős 4 év July 2018 India Mumbai Jaipur New Delhi + 3 további

A 4 év UG Út a termék és tartozék tervezés célja, hogy készítsen az illetékes, kreatív és etikus termékek tervezői / vállalkozók, akik szellemileg érett, ökológiailag érzékeny, és szociálisan felelős. [+]

Időtartam: 4 év Jogosultság: 10 + 2, vagy azzal egyenértékű, bármely tudományterületen, minimum 50% -os jelek. NATA 2015 - 2016 pontszámok elfogadott Hely: Delhi NCR (West), Jaipur és Mumbai TU akkreditáció

Tanfolyam áttekintés

A 4 év UG Út a termék és tartozék tervezés célja, hogy készítsen az illetékes, kreatív és etikus termékek tervezői / vállalkozók, akik szellemileg érett, ökológiailag érzékeny, és szociálisan felelős. Egy év után alapvető tervezési feltárás Alapítvány, az út összpontosít emberközpontú tevékenységek, funkciók, és törekvéseit, és dolgozik megteremtése felé alkalmazható diplomásokat, akik jól kiegyensúlyozott a tudás és a készségek termékek, tervek, az esztétika, formák, kézműves és gyártás és kommunikációs szempontból a fegyelem. Miután egy alapvető tanulmány emberközpontú tervezés és a tervezési folyamat, a diákok ki kell használni a rugalmas tanterv, amely magában foglalja a széles termék és kiegészítő szakirányok.... [-]


Videók

Be Somebody!!!