Főiskolák Ghánában

A Legjobb Főiskolák Ghánában 2017

Ezen az oldalon kereshet Egyetemek, főiskolák és üzleti iskolák kínál bachelor fokozatot Ghána. Ön könnyen megtalálja az összes információt a legmagasabb rangú egyetemeken Ghána itt. Kattintson a "Tovább " részletes leírását az egyetem és áttekintést a bachelor programok kínált.

Keresés agglegény egyetemek Ghána és böngéssze végig a főiskolai programokat megtalálni az is, hogy tetszik a legjobban. Kap minden információ a különböző egyetemi tanulmányi lehetőségek Ghána, és hasonlítsa össze a tandíjat és a tanulmányi idő hossza. Időt takaríthat meg, és kapcsolatot egyetemek Ghána közvetlenül: töltse ki a "Request szabad információ " forma, amely beveszünk a kapcsolatot a felvételi iroda.

Indítsa el a keresést a jövő oktatási azonnal!

20 Találatok Ghána

Unicaf University

Ciprus Larnaca Amerikai Egyesült Államok Hell's Kitchen Görögország Athén Románia Bukarest Egyesült Királyság London Egyiptom Kairó Ghána Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Nigéria Lagos állam Szomália Mogadishu Zambia Lusaka Jordánia Irbid September 2017 + 21 további

RÓLUNK Üzleti és társadalom UNICAF


Accra Institute Of Technology

BSc Ghána Accra September 2017

A Cradle Of Excellence Mission Küldetésünk, hogy lesz egy bölcső kiválóság az oktatás, a képzés és a kutatás révén vezetésében az oktatási és technológiai világ gondos kiválasztásával hallgatók karakter, az integritás, meghatározása és a motiváció, és választó egyének kiemelkedő karakter, elkötelezettség, képesség és a látás szolgál megbízottak, tisztek és a tanárok. Mi ez a küldetés elköteleztem azon területein oktatás, a képzés, a kutatás és az ösztöndíj, amely leginkáb… [+] b elősegíthetik az egyén, és elősegíti a tudás, a minőség és az ipar szolgálatában az emberiség számára. Összhangban a küldetésünk, AIT értékek integritás, az együttműködés, a hatékonyság, az innováció, valamint a társadalmi integráció minden, hogy nem, és arra törekszik, hogy elősegítse és támogassa a kiválóságot az oktatásban a hallgatók, oktatók, osztályok, és az egyetem egészére. AIT, az alapján a "bölcsőtől a kiválóság küldetés", büszke a mottója: az emberiség szolgálatában, a vezetés és a siker ösztöndíjat. Vision Statement AIT lesz első osztályú tanuló-központú felsőoktatási intézménye, a szakmai képzési és kutatási minőségre való törekvés az oktatás, tudományos, kutatási és szolgáltatási. Ez biztosítja a hallgatók, oktatók és a személyzet egy kihívást jelentő és eredményes tudományos tapasztalat és támogató munka- és tanulási környezet, hogy hozza ki belőlük az egyéni legjobb. AIT törekszik, hogy vonzó és kiemelkedő diákok és el fogják ismerni, mint a vezető előkészítésében első osztályú artikulált, innovatív, magabiztos, magabiztos, és szakmailag képzett diplomások, amely minden kétséget kizáróan sikeresen versenyezzenek a nemzetközi munkaerőpiacon, és a jelet a választott karrierjét. AIT lesz élvonalbeli K + F intenzív kutatási intézmény, és vonzza, toborozni és megtartani a legjobb kari, a kutatás alkalmazottak és a diákok, akiknek kutatási munka fokozása tanítás és tanulás az egyetemen, és hozzájárul alapvetően a haladás a társadalom egésze számára. AIT lesz reagálni a technológiai fejlődés, a változó társadalmi folyamatok és a gazdaság értelmében bölcső kiválóság misszió és az akarat minden erőfeszítést felnőni mottója: az emberiség szolgálatában, a vezetés és a siker ösztöndíjat. Céljaink AIT elkötelezett az oktatás és a képzés a jövő globális vezetők minden tudományágakban és területeken, innovatív oktatási és kutatási. A legmagasabb kötelezettség az egyetem, hogy készítse el a diákok, akik élnek életük nagy részét a 21. században, egy évszázad, amely minden bizonnyal biztosítani a diplomások jelentős új kihívások és opportunities.The várakozások szerint munkában töltött évek, a többség a diplomások fog változni nemcsak munkahelyet, hanem szakma többször igénylő alkalmazkodóképesség a változó körülményekhez. Ezek a minden bizonnyal szükség rendkívüli képessége, hogy megértsék az exponenciális növekedés információk életük során. Azt kell a képességét, hogy hatékonyan működjön a globális környezet, és az is kell, hogy szembenézzen a lehetőségeket és a kapcsolódó kockázatok bővülő technológiai haladás és a kapacitás. Részeként elkötelezettségét, hogy a különbség értelmében az elképzelés, AIT kötelezi magát, hogy: 1. Kínál tudományosan szigorú programok, amelyek megfelelnek a követelményeknek ipar és a kereskedelem számára jól képzett és szakmailag képzett személyzet. 2.. Akadémiai kiválóság ösztönzése révén megbízható döntéshozatal és a bátorságát, hogy jövőre, ötletes, és fogékony a technológiai fejlődés, a tudomány, a társadalom és a gazdaság egésze. 3.. Törekvő, hogy legyen egy első osztályú tanuló-központú tudományos intézmény, ahol a támogatás a hallgató személyes és tanulmányi fejlődését beágyazódik szellemiségű egyetemi 4. Vonzása kiváló és szorgalmas diákok és biztosítja számukra a tudományos szempontból kihívást jelentő, korszerű és kedvező tanulási környezet által támogatott képes és lelkes oktatók és dolgozók, amely ösztönzi és képessé a diákokat, hogy dolgozzanak a legteljesebb szellemi képességeit. 5.. Támogassa és erősítse az önálló fejlődés a diákok, hogy ők lesznek tájékozott és hatékony valamennyi későbbi iskolai és szakmai követésében. 6.. Kínál a diákok egy szilárd alapot biztosít a személyes és tudományos fejlődés, valamint a polgári siker annak biztosítására, hogy fejlesszék a szellemi képességek, hogy a lehető legmagasabb szinten, és jól felkészültek, hogy az Excel a választott szakma AIT, a diákok tanítják, hogy sikerül a mastering a cselekmény lény: * Istenfélő, becsületes és megbízható * Fegyelmezett és határozott * Felelősségteljes és megbízható * Nyugodt, megfontolt, türelmes és bízik * Kedves, hűséges, és büszke * Alázatos és tisztelettudó * Kemény, magabiztos, kitartó és szorgalmas * Szervezett, tiszta és szándékunkban * Kíváncsi és tanulékony * Egészséges és okos * Élénk és lelkes * Kedves, barátságos, segítőkész és nagylelkű * Bátor, merész és kockázatvállalás * Morális és etikai azok minden kapcsolatában barátok és ellenségek AIT Akkreditáció A Accra Institute of Technology (AIT) egy független technológia-orientált egyetemi akkreditált a Nemzeti Akkreditáló Testület (NAB) Ghána. AIT kapcsolódik a Kwame Nkrumah Egyetem Természettudományi és Technológiai (KNUST). AIT kapcsolódik az Open University Malaysia (OUM). [-]


UNICAF - ACCA

Nigéria Lagos állam Ciprus Larnaca Amerikai Egyesült Államok Hell's Kitchen Görögország Athén Románia Bukarest Egyesült Királyság London Egyiptom Kairó Ghána Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Szomália Mogadishu Zambia Lusaka Jordánia Irbid March 2018 + 21 további

Unicaf Egyetem egy Afrikai független, elismert egyetem, amely egyesíti a legjobb elemeit nemzetközi oktatás, kiváló minőségű, nemzetközileg elismert képesítést. Az egyetem ág campusok és vagy tanulási központok 9 különböző afrikai országokban, valamint regisztrált és jóváhagyta a Nemzeti Felsőoktatási Tanács (NCHE) Malawiban és a Felsőoktatási Hatóság Zambia (HEA). Unicaf Egyetem folytat oktatási kiválóság, a diákok teljesítménye és elégedettsége a folyamatosan javuló a… [+] kadémiai környezetben. Az egyetem célja, hogy a vezető egyetemi szub-szaharai Afrikában, elismerik a kiemelkedő hozzájárulását a tanítás, tanulás és a kutatás. A Unicaf Egyetem egyetemen a diákok a lehetőséget, hogy keresni magas színvonalú, nemzetközileg elismert képesítést egy nagyon alacsony áron. Unicaf Egyetem Célja, hogy a diákok a lehetőséget, hogy növeljék a tudás és a személyes készségek, szakmailag fejlődni és épít az életét azok álmodnak. Unicaf Egyetem A szálloda teljesen online programok, valamint a kínált programok révén blended learning annak egyik egyetemen és tanulási központokat. Ezen kívül fióktelepénél egyetemen a diákok a képesség, hogy a face-to-face ülés és élvezhetik a számos szolgáltatást, mint a hozzáférés a digitális könyvtárak, előadások, szemináriumok és számos társadalmi tevékenység. A University kihasználja UNICAF„S partnerség nemzetközileg akkreditált egyetemek, mint például a University of South Wales, a University of Nicosia és Marymount California Egyetem, hogy versenyképes, nemzetközileg akkreditált online fok megfizethető áron. A diákok is részesülhetnek az on-campus tanfolyam által kínált Unicaf Egyetem is. UNICAF az egyik legbőkezűbb ösztöndíj programok állnak rendelkezésre. A program támogatja a diákok, amelyeknek székhelye Afrikában és lehetőséget biztosít tanulmányok felé különféle távoktatási képzési programok által megítélt európai, a brit és az amerikai egyetemeken. jelenleg UNICAF ösztöndíjakat biztosít az online programok által kínált a University of South Wales az Egyesült Királyságban, a University of Nicosia az EU-ban és a Marymount Kalifornia Egyetem az USA-ban. Az elmúlt két évtizedben a társintézmények már kínál ösztöndíjakat nemzetközi diákok számára. Sikeres diákok tudták, hogy jelentősen hozzájárul a hazai megyék a legmagasabb szinten. A UNICAF Ösztöndíj Program azért alakult, hogy hez tehetséges hátrányos helyzetű diákok a lehetőséget, hogy előmozdítja az oktatás tanulmányozása felé nemzetközileg akkreditált képesítést jóval alacsonyabb költséggel. Küldetésünk Annak érdekében, hogy a diákok válnak képzett egyének, elérjék a tudományos és szakmai célok, és feltételezik, felelős szerepet a változó világban a globális egymásrautaltság; a kutatás és a tudás megteremtése; hogy a szolgáltatás a társadalom kiterjesztésével és ismeretek alkalmazását, valamint az innovatív partnerségek gazdasági és civil társadalmi intézményekkel. [-]


University Of Energy And Natural Resources

Ghána Sunyani September 2017

Rólunk A University of Energy és természeti erőforrások (UENR) hozta létre törvényben, törvény 830, 2011 december 31-én, 2011. Az egyetem egy államilag támogatott nemzeti intézmény, amelynek célja, hogy a vezetés és irányítás az energia és a természeti erőforrások, és egy kiválósági központ ezeket a kritikus területeken. Az egyetem megközelíti programok és kutatási hangsúlyozva interdiszciplináris együttműködés, valamint figyelembe véve, olyan területeken, mint a közgazda… [+] ságtan, jog és politika, menedzsment, a tudomány, a technológia és a mérnöki, valamint a társadalmi és politikai kérdéseket érintő energia és a természeti erőforrásokat. Amikor teljesen működőképes, a University volna hat iskolában. Ezek a következők: School of Engineering; School of Sciences; Iskola Természettudományok; Mezőgazdasági Főiskolai és Technológiai; School of Natural Resources; és School of Graduate Studies Az egyetem egy több campus set-up, és jelenleg három campus található Sunyani, Nsoatre és Dormaa Ahenkro. A Sunyani campus, amely körülbelül 85 hektáros ad otthont a School of Sciences; School of Natural Resources; School of Graduate Studies és a Fő Administration az egyetem, valamint az Egyetemi Könyvtár. A School of Engineering lenne található a Nsoatre campus, amely körülbelül 2000 hektáron. A School of Agriculture and Technology és Természettudományok lenne található mintegy 2000 hektáros területen a Dormaa egyetemen. Az egyetem is négy területen képzést állomások Mim, Bronsankoro és Kyeraa a mezőgazdasági és erdészeti erőforrások kezelése és a diákok egyenként Bui a mérnökhallgatók. Az egyetem azt reméli, hogy lesz egy kiválósági központ a képzési tudósok és technologians Ghána és azon túl. Látomás Ahhoz, hogy egy világszínvonalú intézmény létrehozására, halad, és a tudás alkalmazásában az energia és a természeti erőforrások tudományok. Küldetés Fejlődésének elősegítése érdekében az emberi erőforrások és készségek szükségesek, hogy megoldja a kritikus energia és a természeti erőforrások kihívások a társadalom, és vállalják, interdiszciplináris tudományos, kutatási és információs programok a mérnöki, a tudomány, a gazdaság és a környezetvédelmi politika. Core Values Annak érdekében, hogy megvalósítsa a jövőkép és a küldetés a University of Energy és a természeti erőforrások mentén kell a következő alapvető értékeket: Az innováció, a kreativitás, a gondolkodás szabadságát és kreatív kifejezés; Használatuk integritás, az elkötelezettség és az átláthatóság; Előmozdítása az energiamegmaradás és a környezetre; Partneri együttműködés az érdekeltekkel képességek és tudás létrehozására és alkalmazására; Igényeire választ a diákok és a partner közösségek Támogassák és fenntarthatóság fogalmát valamennyi egyetemi tanfolyamok / programokat, valamint példázó fenntarthatóságát kultúra az oktatók, hallgatók és öregdiákok. [-]


University Of Professional Studies Accra

BSc BA BBA Ghána Accra September 2017

KÜLDETÉSNYILATKOZAT Arra törekszünk, hogy támogassák és magasabb szakmai oktatás és képzés az üzleti és más társadalomtudományok társszakma kihasználva strukturált mix ösztöndíj profin Ghána és azon túl. Hisszük, hogy az első feladata, hogy a diákok, az alkalmazottak, a szülők, öregdiákok és más érdekeltek. A találkozó igényüket, minden, amit teszünk testesítik ösztöndíjat a professzionalizmus. Az ösztöndíj nekünk azt jelenti: „a törekvés és tudás megszerzése” és a… [+] profizmus azt jelenti, „tudás alkalmazását a fejlődés etikai módon” ez a két kulcsfontosságú hajtott erők UPSA létezéséről. Fő funkcionális területek A missziója teljesítése és céljait, az egyetem támaszkodik három funkcionális területek, amelyek a következők: Tanítás és tanulás Kutatási és Közösségi Szolgáltató Üzletfejlesztési és Tréning Lehetőségek a diákok UPSA által akkreditált Akkreditációs Tanács üzleti iskolák Practice, egy igen elismert nemzetközi akkreditáló testület az Egyesült Államokban. Az ipari kapcsolatok osztály jött létre, hogy támogassa a szorosabb kapcsolatokat Industries, a szakmai intézmények Egyesületek és hasonló szerveknek az egyetemek. A minisztérium segít a diákoknak megszerezni gyakorlat / Praktikus tartozékok, koordinálja a Nemzeti Szolgálat tevékenységét, és a kérdések Academic Research leveleket hallgatókat a kutatási munkák. Miután beiratkozott egy szak, akkor lehetősége van arra, hogy igénybe vegyék az ingyenes oktatás minden szakmai program, nevezetesen: CIM, ICSA, és ACCA. Center for International Education and Collaboration egy nemzetközi hallgatói Hivatal segítésére és a szolgáltatásnyújtás nemzetközi diákok UPSA. Ezek segítik a nemzetközi diákok vízumok, beépítve Ghána és egyetemi élet, és tanácsokat ad szállást. UPSA található East Legon, békés és jól fejlett külvárosában Accra, a főváros Ghána. A környék az egyetem büszkélkedhet különféle éttermek és bevásárlóközpontok a diákok kényelmét. A campus is fel van szerelve egy teljes orvosi rendelő, egy kantin ételeket és snackeket, a state-of-the-art öt emeletes könyvtár komplex, tanácsadó szolgáltatásokat, és a szálló diákok gyalogosan. További információkért látogasson el hozzánk: http://www.upsa.edu.gh/ [-]


Christian Service University College

BSc BA BBA Ghána Kumasi September 2017

MI JÖVÔKÉP Christian Service University College célja: Ahhoz, hogy egy első osztályú Evangéliumi Keresztyén Egyetem, amely elősegíti a tudás Krisztus képzésén keresztül a férfiak és a nők erkölcsi egyenesség, a tudományos kiválóság és a szenvedély, hogy szolgálja, és a társadalmat. Első osztály: A University College célja, hogy első osztályú képzés, kiváló felszereltsége és általában jó kilátások - környék; vagyis az első mindenben. Evangéliumi Keresztyén Egyete… [+] m: Ez azt jelenti, a University College hírnöke a jó hírt Jézus Krisztus, és úgy véli, a történelmi tanok a keresztény hit. Erkölcsi tisztessége: Magatartási alapuló keresztény erkölcs és életmód, amely azt mutatja, következetes tekintetében az Isten Igéje és a jogállamiságot. Tudományos kiválóság: Szakmailag és tudományosan felkészült és képes alkalmazni a tudást megoldására vagy kezelési kortárs kérdéseket érintő egyház és a társadalom. Szenvedély szolgálni: Tálalás nagy buzgalommal és lelkesedéssel. Küldetésünk A keresztény Service University College egy akadémiai kiválósági központ az oktatás, a kutatás és a szolgáltatás teológia, Applied Science and Humanities az evangélikus és a hang etikai környezet. A rövid története A Kollégium kezdődött, mint egy egyesülés a két víziók január 1974. A csoport ghánai keresztények volt egy látomása egy felekezetközi, evangélikus intézmény magas tudományos színvonalú, ami a vonat a férfiak és nők minden típusú keresztény Minisztérium. A második csoport áll külföldi misszionáriusok, akik a látás, az intézmény a munkások a jól bevált templom déli ghánai tolóerő a Ghana északi és a szomszédos országokban, ahol az egyház viszonylag nagyon kicsi. Evangéliumi kereszténység Ghána a késő 1960-as és 1970-es volt jellemző, többek között intim kapcsolat és együttműködés, valamint a homályos felekezeti, misszió és csoport szerinti megkülönböztetést. A világszerte evangelizáció Krisztusért (WEC), amely egyike volt a missziós csoport a második csoport a misszionáriusok szerzett vagyon Kumasi amelyen ők építettek négy lakóház és egy rádió stúdió építését tervezi egy nagy épület szolgál az elején egy főiskola. Hamarosan a két látomás összevonták. 1974 októberében, az első lakossági osztályok kezdődött négy tanulót és a College nőtt erősödni fog, és mára egy evangéliumi keresztény University College. Alapértékünk A keresztény Service University College ápolja és megőrzi az alábbi alapvető értékek, amelyek vélhetően a központi és alapvető, hogy az intézmény. Ők: Az uradalom Jézus Krisztus. Sértetlenség Kemény munka Jó Sáfárkodás Resources A kölcsönös támogatás és ápolás Biztosítjuk felső tanuló diákok számára: CSUC helyezi Önt egy tudományosan stimuláló környezetben, amely lelkileg gazdagító és szociálisan kiteljesedett. Átfogó és innovatív megközelítést oktatás és a kutatás hozzájárulhat a jövőbeli siker és inspirálja megvalósítani a teljes potenciálját a vállalkozói és a technológia-értő vezetők. A felvételi részleg itt, hogy segítsek az egész pályázati folyamat, és segít megtalálni az otthon CSUC. A család mindig bővül és várjuk az új diákokat, hogy Christian Service University College, CSUC. [-]


Kumasi Technical University

Alapképzés Ghána Kumasi September 2017

Kumasi Polytechnic egyik híres, elegáns és élénk Politechnikum Ghánában. Ez egy látványosan szép intézmény található, amely középpontjában a Garden City Nyugat-Afrika, a fővárosban a Ashanti Régió Ghána (Kumasi). A Polytechnic, ismert korábban Kumasi Műszaki Intézet, 1954-ben alakult, de kezdte meg tényleges tanítás és tanulás, 1955-ben foglalkozik elsősorban kézműves tanfolyamok. Ez lett a Polytechnic szóló október 30, 1963, és ettől kezdve koncentrált technikus és néhán… [+] y diploma programok. Továbbá, néhány szakmai tanfolyamokat kínálnak. Miután a beiktatását a Műszaki 1992. évi törvény, PNDC törvény 321., Kumasi Polytechnic megszűnt korábbi formájában, és lett egy felsőoktatási intézmény. A Kumasi politechnikai már 1993 óta, hosszú utat, hogy a védjegyet az országban, mint egy erős és megbízható felsőoktatási intézmény. Ez már így egyenletes léptekkel a küldetést teljesíteni tudja megbízatását képzése kritikus munkaerő szükséges a kereskedelem és az ipar Ghánában. Ez bővült a három Karok és egy központ 2009/2010 hat Karok, egy iskolát és két intézet a 2010/2011 akadémiai year.For több információt Karok iskolák és Intitutes, kattintson ide. Az intézmény jelenleg fejleszti és erősíti a HND programokat szakon. Ezért, a képzés nagy kaliberű személyi tudomány és a technológia, hogy felkészítse őket a vállalkozói készségek, hogy megfeleljen az ipar igényeihez, különösen, valamint az is javítja az általános társadalmi-gazdasági fejlődés az országban. [-]


University Of Cape Coast

BSc BA Ghána Cape Coast September 2017

A University of Cape Coast egyik ritka tengeri első egyetem a világon. Ez októberében alakult, 1962, mint a University College és helyezzenek el egy különleges kapcsolat a University of Ghana, Legon. Részeként a vágy, hogy erőteljesen támogassák a távoktatás, a College of Távoktatási (kód) hivatalosan Központ Továbbképző (CCE) szerzett helyek tízből hét régióban az építési állandó tanulmányi központok. A központok végül szolgál UCC campusok a régiókban futtatni egy… [+] campus-alapú programok. Ezen kívül van egy hatvan milliárd Cedis IGF finanszírozott épületegyüttes befejeződött a Főiskola Távoktatási (kód) a Vision Az elképzelés a University of Cape Coast: "Ahhoz, hogy egy egyetem, amely erősen elhelyezve, az egész világra kiterjedő elismerést" Ez a kijelentés, ahol az egyetem látja magát a jövőben meghatározza a hangot minden stratégiai döntés vagy választás, hogy az általa tett. Megállapítja a törekvést a szervezet, és ez szolgál a vezércsillag hogy minden kar, iskola, osztály, funkcionális szétválasztását és az egyéni kell törekednie, hogy. Kombinálva Küldetésnyilatkozata, University of Cape Coast csuklós néző reális, hiteles, vonzó jövőt magának; a cél, hogy inspirálja az összes érdekelt felet, hogy maximális erőbedobással közötti szakadék áthidalása a jelenlegi valóság és a jövőbeni kívánt. Mission Statement A küldetése a következő: "A University of Cape Coast University of Choice Ghánában. Ez egy esélyegyenlőségi egyetem egyedülálló helyzetben van, hogy a minőségi oktatás nyújtása révén átfogó, a liberális és a szakmai programok, amelyek kihívást jelentenek a tanulók számára, hogy kreatív, innovatív, és erkölcsileg felelős polgárokká. Távoktatás, kiterjed a szakértelem és szolgáltatásai miatt a szakemberek képzése az oktatási vállalkozások és üzleti alkalmazásával modern technológiákkal. Az egyetem folyamatosan arra törekszik, alternatív módon reagálni a változó igényeket. Az intézmény tovább bővíti meglévő magasan képzett tudományos és adminisztratív személyzet, mely a kedvező környezet, amely ösztönzi őket, hogy helyezze el a University hatékonyan reagálni a fejlődési igényeit a változó világban ". [-]


GIMPA Ghana Institute of Management and Public Administration

BSc Ghána Accra Kumasi Takoradi Tema September 2017 + 1 további

Áttekintése GIMPA A ghánai és Vezetési Intézet Közigazgatás (GIMPA) 1961-ben alakult, mint egy közös Ghana kormány / Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) külön alapot projekt. Eredetileg nevű A Közigazgatási Intézet, azért hozták létre, mint az egyik legfontosabb stratégiai intézmények fejlesztése közigazgatási rendszer, hogy a köztisztviselők közigazgatási és szakmai, valamint a terv és kezeli a nemzeti, regionális és helyi szolgáltatások. 1966-ban a közös szponzori véget ért, és az E… [+] NSZ hivatalosan átadta az intézet a kormány Ghána. 1969-ben az intézet ezután ismét jelölték a Ghana Institute of Management és Államigazgatási hogy az tükrözze a kiterjesztett funkcióit. Több mint 50 éve, GIMPA tevékenysége vezérelte öt egymást követő megbízásokra, kezdve az első jogi eszköz az 1961-es a jelenlegi GIMPA Act, 2004 (évi 676). Minden megbízatás megerősítette státuszát az intézet, mint a nemzeti irányítási és fejlesztési intézetének, hogy a tanulmány a közigazgatás és kezelése Ghánában. Annak legújabb megbízatása GIMPA most kínál tanfolyamokat az illetékességi körébe tartozó oklevél, bizonyítvány, oklevelek és fokozatok fel a doktori szinten. A hatáskörébe tartozó területeket meghatározni, hogy a képzés, oktatás vezetés, irányítás, a közigazgatás és a technológia. Ma GIMPA átalakította magát a vezető menedzsment fejlesztő intézet és egy független állami felsőoktatási intézmény pénzügyi és működési autonómiájukat. GIMPA küldetése, hogy fenntartsák a Kiválósági Központ képzés állami és az üzleti adminisztráció, folyamatosan fokozza a képességét középső és felső szintű vezetők az állami és a magánszektor, valamint a nem kormányzati szervezetek (NGO-k) mind Ghánában és nemzetközi szinten, hogy kezelhetik intézmények és vállalkozások hatékonyan és eredményesen. Az Intézet által akkreditált a Nemzeti Akkreditáló Testület. Amellett, hogy az intézményi akkreditáció, GIMPA tanulmányi programok is akkreditált a Nemzeti Akkreditáló Testület. Az intézet alkotja négy iskola, nevezetesen: Üzleti iskola School of Public Service és a kormányzás Jogtudományi Kar School of Technology Látomás Ahhoz, hogy egy globális Intézet kiválóság ismeretek fejlesztése és alkalmazása. Küldetés Építünk minőségű humán tőke az innovatív oktatás. Tesszük ezt azáltal, hogy társadalmilag releváns oktatási és kutatási programok és tanácsadó szolgáltatást vezetés, irányítás, a közszolgálati, az IKT és a jog. Mi Ehhez alkalmazásával változatos és intellektuálisan részt oktatók és dolgozók; modern létesítményeket; hatékony rendszerek és folyamatok által alátámasztott etikai vezetés. Purpose of the Institute Az átfogó cél az intézet, hogy a vonat közalkalmazottak az ország, hogy az oktatás, a képzés és a szolgáltatások területén a vezetés, irányítás és a közigazgatás az állami szektor, a magánszektor és a nem kormányzati szervezetek. Ahhoz, hogy a tárgy, az intézet a következő feladatokat: Oktatás, képzés és szolgáltatások területén a vezetés, az üzleti menedzsment és az adminisztráció; Professzionális, pártatlan és elkötelezett tanácsadói támogató szolgáltatások különböző területein kormány képességeik javítására, a fenntartható fejlődés és kezelése; Fejlődésének elősegítése vezetői készségek foglalkoztatottak az állami és a magánszektorban, beleértve nem kormányzati szervezetek (NGO-k), és a figyelem felhívása, hogy az oktatás, a képzés és a szolgáltatásnyújtás területén a vezetés, menedzsment és az adminisztráció, mint a szükséges feltétele életképességének fenntartása a szervezet a gazdaság fejlődésével; Támogassák az információs technológia, mint alapvető eszköz létrehozása versenyelőny és fokozhatja a kimeneti a nemzeti fejlesztési; Assist ghánai révén a vállalkozások költséghatékony oktatás, a képzés és a szolgáltatások nyújtását, kutatási és tanácsadási eléréséhez hatékony költségkontroll; Előmozdítása közötti megértés és együttműködés az állami és magánszektorbeli intézmények tekintetében a közigazgatási és gazdálkodási kötelezettségek; és Tanfolyamokat oklevél, bizonyítvány, oklevelek és fokozatok az intézet illetékességi területeken, feltéve, hogy ilyen körülmények között a felelős hatóságok felsőoktatás az ország irányítja. [-]


Presbyterian University College

Alapképzés BSc BA Ghána Abetifi Akropong Agogo Tema Kumasi September 2017 + 4 további

Mintegy PUCG TÖRTÉNELMI HÁTTÉR Az egyháztörténet, 1843-ban, a református templom Ghana létrehozta az első általános iskola az országban. Ez váltott ki egy sor merész, látomásos és úttörő kezdeményezések fejlesztése az oktatás az országban. Öt évvel később, megteremtette a Presbiteriánus Főiskola (PTC) a Akropong, második felsőoktatási intézmény a nyugat-afrikai után Fourah Bay College Sierra Leone. Mivel ezek kezdetek, a Presbiteriánus Egyház Ghána hozott létre, és sikerült… [+] , partnerségben a kormány Ghána, több száz általános iskola, sok magas iskolák és főiskolák az oktatás. Ezek az iskolák és főiskolák, vezetett a közmondásos presbiteriánus fegyelem, az igen magas morális, valamint az oktatási szabványokat, amelyek jellemzik a presbiteriánus Education hagyomány. Szintén együttműködve kormány, az egyház biztosított és kezelt Professional, Szakmai intézmények sokféle területen, beleértve a mezőgazdasági és egészségügyi. Pontosabban, az egyház hozott létre 1886 iskola, amely 490 faiskola, 973 általános iskola, 388 Középiskolák, öt (5) Szakmai intézmények, öt (5) Főiskolák, Oktatási és 25 Senior High iskolák. A létesítmény a Presbiteriánus Főiskola (PTC), azt remélték, hogy mint a Fourah Bay College Sierra Leone, akkor egy nap talán fejleszteni egy egyetem. Azonban néhány év után, nem volt, amíg 1996 hogy a szinódus presbiteriánus egyház Ghana akkoriban vette a bátor döntést, hogy kezdeményezzen lépéseket a létrehozásáról egyetemen. A megbízott testület véghezvitele ezt a kezdeményezést, a Református Egyetem végrehajtási bizottság, hivatalosan 1998-ban alakult. Ez az, amit ezek erőfeszítések és a meghatározást az egyház, hogy a református University College, Ghana jött létre. A jövőkép Ez Presbiteriánus University College, Ghana, a tervek szerint az "A University of excellence amelyben keveredik a modern trendeket tükröző keresztény elvek". A KÜLDETÉS A misszió az egyetem '' kialakítása és végrehajtása a vonatkozó tudományos és szakmai programok az oktatás, a kutatás és a kölcsönhatások a globális népesség keretében a keresztény etika, hogy készítsen átfogó emberi fejlődés. '' CÉLOK Az elérendő célok az egyetem alakult a következők: Hogy megalapozza és elősegítse az egyetemi tanulmányok során, a tanulás és a kutatás, Megszerzésére és az ismeretek terjesztése és információk, Hogy elősegítse kapcsolatokat más felsőoktatási intézmények, egy fia és szervek. Termelni fegyelmezett, öntevékeny egyének és vezetők erkölcsi és szellemi értékeket a megvalósításában feladataik Istennek, polgártársaink és az állam. Sérelme nélkül az általánosság a hatáskörén, az egyetem kell követniük az alábbi alapelveket céljainak megvalósításához: hogy meghatározásánál évfolyamok és programok tanítani kell hangsúlyt kell fektetni a kiegyensúlyozott törekvés a humán, az alapvető tudományok, a fejlesztés, alkalmazása és kezelése a technológia, amely különleges jelentőséggel bír, hogy a szükségleteit és törekvéseit Ghanaians különösen és mások általában; hogy a felsőoktatás az egyetem számára hozzáférhetővé kell tenni minden Ghanaians és mások, akik képesek hasznot belőle; hogy a kutatás kell végezni minden olyan tanfolyamai, melyek az egyetem, de a figyelmet tanfolyamok, amelyek a társadalmi, kulturális, gazdasági, tudományos, technikai és egyéb problémák, amelyek létezik Ghána vagy máshol Afrikában; hogy a kutatási eredményeket és a tudás általában kell külföldön elterjedt a könyvek és iratok és más alkalmas módon; hogy a diákok kell tanítani módszerek kritikus és független gondolkodás, miközben tisztában, hogy van egy felelőssége, hogy használják ki az oktatás szolgálatában az egyház, az ország és az emberiség; hogy amennyire ez lehetséges a diákok ki kell képezni, hogy az innovatív és vállalkozói fokozza a társadalmi-gazdasági fejlődés; hogy az egyetem kell operacionalizálja helyi, regionális és globális igényfelmérés alapjául praktikus és multidiszciplináris megkereső programok a helyi és regionális közösségek; hogy az egyetem kell felövezte a hallgató etikai, morális és intellektuális értékek megnyilvánulnak bátorság, fegyelem, a fair play, saját motiváció és méltóságának tiszteletben tartása a becsületes életet. A KONCEPCIÓ A református University College fogant, mint a válasz a kihívásra által a nagy kereslet a hallgatói felvételi ghánai Egyetemek (alacsony hozzáférés), az észlelt csökkenését tudományos normák és az erózió erkölcsi és etikai értékek a ghánai társadalomban. Ez kapcsolódik a programok fejlődési igényeit Ghána a 21. században és azon túl, a képzéssel, a kutatás, kiterjesztése és a szolgáltatás. Ez azonosítja és töltse fontos rések a felsőoktatás fejlesztésére az országban. A fő fogalmak a következők: A Kollégium minden diák és a személyzet nélkül alapuló megkülönböztetés vallási, faji, etnikai vagy nemi. Ez egy költségtérítéses intézmény, egy olyan mechanizmussal, hogy támogassák a szponzorálás rászoruló diákoknak. Ez egy multi-campus egyetem. A testület fogja kihasználni a hideg, félig mérsékelt időjárás néhány helyen, hogy vonzzák a külső hallgatók és hogy támogassa a széles mezőgazdasági program. Köszönhetően a helyét néhány Campuses, a testület lesz a lakossági, mind a személyzet és a diákok; Az egyetem azonban fejlődésének elősegítése szállók a hallgatók és oktatók ház magán vállalkozás. A Kollégium fokozatosan bevezetni programok a társadalomtudományok, a bölcsészettudományok, a tudomány és a technológia, a nyelvek, a teológia és a misszió tanulmányok, egészségügyi és orvosi vizsgálatok, mint például az ápolási, az orvostudomány és a fogászat (amint azt máshol ebben a kézikönyvben) szerint az egyetem stratégiai Terv. [-]


University of Ghana

Ghána Accra September 2017

Körülbelül UG Az elképzelés a Ghánai Egyetem célja, hogy világszínvonalú, a humán erőforrások és képességek, hogy megfeleljen a nemzeti fejlesztési szükségletek és a globális kihívások a minőségi oktatás, a tanulás, a kutatás és a tudás terjesztését. Alapították 1948-ban, mint a University College of Gold Coast, az intézmény megbízott, hogy és elősegíti egyetemi tanulás, az oktatás és a kutatás. Ez lett a University College of Ghana megvalósításáról szóló Ghána függetle… [+] nségének március 1957. Azonban a törvény október 1-jén 1961 a University College of Ghana elérte szuverén egyetemi státusz hatóság díjat saját fokkal. Ez a legrégebbi és legnagyobb a hat állami egyetemek Ghánában. A jelenlegi hallgatói létszám több mint 36.000 amelyből mintegy 1100 a nemzetközi diákok, a University of Ghana tevékenységét szabályozza a legmagasabb szintű integritás, etikai normák, a nyitottság és a méltányosság, és támasztja alá a teljesítmény-alapú jutalmazási felismerő rendszer. Ez a központ a tudományos kiválóság világszerte elismert kiválósága a kar és a hallgatói szervezet és a szakmai siker az öregdiák. A képzett több mint 50.000 diplomásokat, akik így járult hozzá a fejlesztési Ghana, mind pedig nemzetközi szinten. Campuses Az egyetem jellegzetes speciális oktatásban és hatásos kutatások folynak az egész három campus közösség - Legon Campus, Korle Bu Campus és Accra City Campus. Legon Campus: A Legon Campus fekszik mintegy 13 kilométerre észak-keletre Accra, Ghána fővárosa. Ez az, ahol a legtöbb az egyetem oktatói és kutatói végzik. A Legon Campus ad otthont a központi közigazgatás az egyetem. Jelenleg 16 on-campus bentlakásos diákok. Elismerte, posztgraduális hallgatók hagyományosan felajánlott szállást a co-ed VALCO Trust Fund Hostel. Ugyanakkor a diákok a lehetőséget, hogy tartózkodjon bármely más hostel az egyetemen, vagy off-campus, ha úgy kívánják. A 2014/2015 tanévben az egyetem lesz megvalósítása testületi rendszer, amely többek között javítja a hatékonyságot a közigazgatásban és működtetése az egyetem. Négy főiskola hoznak létre; College of Health Sciences, Főiskola Bölcsészettudományi Főiskolai az alap-és alkalmazott tudományok és a College of Education. Közül három a négy főiskola helyezkedik majd el a Legon Campus. A University of Ghana kínál, kevesebb, mint 90 egyetemi és 150 doktori programok különböző területeken a művészet, társadalomtudományok, az üzleti, a fizikai és biológiai tudományok, orvosi, fogorvosi, szövetséges egészségügyi tudományok, a mezőgazdaság, a műszaki tudományok és a jog. Speciális programokat kínálnak a Performing Arts, afrikai tanulmányok és a nemzetközi ügyek. Korle-Bu Campus: A Korle-Bu Campus, élén a prépost, ad otthont a College of Health Sciences, amely alkotja az Orvosi Egyetem Fogorvosi Kar, a School of Public Health és a Noguchi Memorial Institute for Medical Research, a School of Allied Health Sciences és a School of Nursing. Accra City Campus: A Accra City Campus az új nevet a átszervezett külső fokozat Központ a University of Ghana ami működött a Accra Dolgozók College. A szívében Accra, Ghána fővárosa. Lehetőségek Elérhető a nemzetközi diákok • A diákok az ECOWAS kistérségben Kiemelten kedvezmény a tandíj akár 50%-os míg a diákok más Afrikai országok kap egy különleges kedvezmény a tandíj akár 30%. • Az egyetem jól felszerelt oktatási eszközök, mint például a könyvtárak, olvasótermek, Wi-Fi hot spot, számítógépes laborok és még sok más • széles választéka elérhető programok • Határon kulturális merítés - több mint 70 nemzetiség bemutatni évente • iroda elkötelezett a menedzsment a nemzetközi programok és jóléte a külföldi hallgatók • Izgalmas tapasztalati tanulási lehetőségek • Nagyon biztonságos campus [-]


Lancaster University Ghana

Ghána Accra September 2017

Az első brit ág campus Ghána lehetővé teszi, hogy a diákok Afrika-szerte hozzáférni Lancaster tudományos kiválóság az oktatás és a kutatás az afrikai kontinensen. Jóváhagyta Ghána Nemzeti Akkreditáló Testület Főbb jellemzők Lehetőségek a diákok A diákok a Lancaster University Ghána lesz a lehetőség, hogy tölteni részét fokozatot Lancaster University, akár egy félévre, vagy egy teljes tanév. Lancaster University tiszteletben végzős munkaadók. 94 százaléka Lancaster diák… [+] ok munkát találni, vagy további vizsgálatot követő hat hónapon belül végzős. A kutatás foglalkozik fontos tudományos problémák és technológiai kihívásokat és fejlesztünk diplomásokat, akik szakképzett és magasan foglalkoztatható. A munka világa egyre inkább globális és a képesség, hogy kommunikálni a különböző kultúrák között még inkább elengedhetetlen. Tanuló diákok egy Lancaster tengerentúli egyetemen vehetnek részt nyári iskolák székhelye Lancaster University. Ez lehetőséget kínál a hálózati, tanulmányi és megismerhetik egy másik kultúrát. Sok izgalmas nemzetközi önkéntes lehetőségek a diákok érhetők Lusu bevonása - a díjnyertes önkéntes kar Lancaster University Students 'Union. A diákok megosztani az élet változó tapasztalatait a Lancaster diákok a világ minden tájáról. A Lancaster díjjal tanórán kívüli eredményeket. Sok Lancaster diák már részt vesz a sok tanórán kívüli tevékenységek, valamint a díj célja, hogy ösztönözze a diákokat, hogy teljes az ilyen tevékenységek és kell ismerni a teljesítményekre. Üzleti és ipari kulcsa a Lancaster küldetése, hogy készítsen alkalmazott tudás és a felső diplomások, és Lancaster jelenleg is dolgozik több mint 1000 vállalkozás évente. [-]


All Nations University College

Ghána Koforidua September 2017

All Nations University College (ANUC) hozta létre az All Nations Full Gospel Church (ANFGC), Toronto, Kanada a All Nations Nemzetközi Fejlesztési Ügynökség (ANIDA) ..... A progenitor a látás, Dr. Samuel Donkor megtámadta az afrikai diaszpóra Észak-Amerikában, hogy támogassa Afrika fejlődése a befektetés a humán erőforrás fejlesztés révén minőségi felsőoktatás. A misszió az volt, hogy dolgozzon ki egy új fajta vezetők a kontinens holisztikus oktatás, amely hangsúlyozza … [+] a tudományos kiválóság, a keresztény értékek, a fegyelem és az erkölcsi értékek egy Krisztus központú környezetben. A kormány Ghána könnyen elfogadták azt az elképzelést 1988-ban, amikor Dr. Donkor kért engedélyt az All Nations University. De ez nem volt 1996-ig, amikor a fejlesztési tervet nyújtottak be a Nemzeti Akkreditáló Testület (NAB). Javaslatai alapján NAB Egyetem elfogadnak 1996 áprilisában, majd megkapta a hatóság megállapítása All Nations University május 1996. Miután éves előkészítés, az egyetem nyitotta meg kapuit a 37. úttörő diákok november 4-én, 2002-ben az üzleti és Számítástudomány egyetemi programok. Ma ANUC 12 akkreditált programok és több mint 2500 diák. Szakok a következő szakterületek: School of Business Business Administration a számviteli Business Administration Banki Pénzügyi Business Administration Vállalkozói Business Administration Az Emberi Erőforrás Menedzsment Business Administration Marketing - School of Engineering Bachelor of Engineering (Oil & Gas) Bachelor of Engineering (Biomedical) Bachelor of Engineering (Elektronika & Communications) Bachelor of Engineering (Computer) Bachelor of Engineering Science ((Hons) School of Humanities & Sciences Bachelor of Arts in Biblical Studies Business Administration BSc. Gondozás Electronics & Communications Engineering számítástechnika Rövid távú kúrák: Vezetői döntéshozatalt: The Role of Case tanítás és az írás Business Management Education (pálya időtartama: hónap minden évben május) Mivel a University magas oktatási színvonal, sok diplomás excel mind a munka területén és a tudomány. Ennek eredményeként ANUC vonzott hallgatók számos országban, mint Angola, Benin, Kamerun, Kanada, Csád, Kongó Brazaville, Kongói Demokratikus Köztársaság, Gabon, Gambia, Ghána, Elefántcsontpart, Kenya, Libéria, Niger, Nigéria, Románia, Ruanda, Dél-Szudán és Togo. A University College vonzott képzett oktatók a világ minden tájáról és a fejlett tudományos kapcsolatok vezető egyetemek, mint a University of Western Ontario Ivey School of Business és SRM India. Hivatal Felvételi és felvételi bizottság A Hivatal Felvételi felelős kérelmek átvételére és feldolgozására beléptetését a University College és konkrét programjai study.The felvételi bizottság felelős a felvételi jelentkezők a University College és a tanulmányi programok. A felvételi bizottság áll alelnök Akadémiai Bizottság, alelnök Student Affairs, a hivatalvezető Asst. Hivatalvezető Felvételi és toborzás, és az érintett osztályvezetők. A felvételi bizottság elnöke alelnök Student Affairs. A Felvételi tanács megkapja egy listát az összes jelöltet, akik megfelelnek a befogadási feltételeknek, amint ez a szabályozás. Minden jelölt, a tanács dönt arról, hogy nem elismerni. A jelentkezőknek, akik nem felelnek meg a felvételi követelményeket is elismerte, a Pre-University programot. All Nations University College fenntartja a jogot, hogy a belépés minden tudományos program. Minden tanuló egy aggregált meghaladja a 15 részt kell intenzív Foundational Course. All Nations University a következő programokat: Bachelor of Engineering (olaj és gáz) Electronics & Communications Engineering Bachelor of Engineering (Biomedical) Bachelor ofComputer Science (Hons) Bachelor of Engineering (Computer) Bibliai Tanulmányok Business Administration Bachelor of Business Administration a számviteli Bachelor of Business Administration Marketing Bachelor of Business Administration Vállalkozói Bachelor of Business Administration Emberi erőforrás gazdálkodás Bachelor of Business Administration Banki és Pénzügyi Bsc Általános Nursing (Joint Top up Program KNUST) Diploma programok: Diploma in Biblical Studies Business Administration [-]


Sunyani Technical University

Ghána Sunyani September 2017

Sunyani Műszaki most át a Sunyani Műszaki Egyetem (STU) az újrafogalmazott megbízatása, hogy a felsőoktatási mérnöki, a tudomány és a technológia alapú tudományok, valamint a műszaki és szakmai oktatás és képzés, az iparművészet és a kapcsolódó tudományágak. Ez egyértelműen a műszaki felsőoktatási törvény 2016. évi 992 Az Országgyűlés által elfogadott, a Ghánai Köztársaság és szentesített elnöke által Ghana augusztus 31., 2016. Ez az átalakítás bemutatta az intézmény egy különl… [+] eges lehetőség, hogy újra pozícionálja magát, és emelik a műszaki és szakmai oktatás és képzés mint kulcsfontosságú magasan képzett emberi erőforrások kritikus az ipar, hogy ösztönözze a nemzeti fejlődést. Azt is létrehozott egy egyértelmű progresszió és a karrier és a fejlesztés a diplomások műszaki és szakmai intézmények az országban. Mindeddig ilyen diplomások felszívódik félúton többségi kutatásai hagyományos egyetemi oktatás, és így csonkolása a gyakorlati oktatás és gyakorlati képzés kaptak. Következtében az új fejlesztés, STU benyújtott több egyedileg kialakított 4 éves Bachelor of Technology programokat a megfelelő nemzeti szervek jóváhagyása és akkreditáció, mint szükséges. Ezeket a programokat kínálnak amellett, hogy a 2 éves Bachelor of Technology top-up HND diplomások és más képzett személy. STU továbbra is futni technikus és más, nem felsőfokú képesítéssel kézműves programok már létrehoztak. Előkészületek folynak továbbá kérheti az akkreditációt a futó Master of Technology és a Doctor of Technology programok forseable jövőben. Mission, vission & alapértékek JÖVŐKÉP NYILATKOZAT Ahhoz, hogy egy kiválósági központ a rendelkezés karrier-orientált gyakorlat-orientált közepes szintű munkaerő képzése a társadalmi-gazdasági fejlődés, a régió és az ország általában. KÜLDETÉSNYILATKOZAT Sunyani Polytechnic nyilvános felsőoktatási intézménye, amely elkötelezett a rendelkezésre karrier-orientált oktatás és képzés, a felsőfokú kezét tapasztalat és vállalkozásfejlesztési, hogy töltse ki a középső szinten igényeinek megfelelő munkaerő az országban. Alapértékeink KIVÁLÓSÁG HATÁSKÖRI VERSENYKÉPESSÉG FOGÉKONYSÁG PROFIZMUS ipari összekötő A diákok kapnak lehetőséget, hogy keresse szakmai oldalakon, vagy szervezet a lakóhelye közelében. Azok, akik nem egy lehetőség kerülnek az Ipari kapcsolattartó egység. Hogy elhelyezésének megkönnyítése diákok kapcsolódási testmozgás, az oktatók és az összekötő tisztviselők felderítő elhelyezésre célzott szervezet és vállalat az egész ország tárgyalni elhelyezést a diákok számára. Mindez attól függ, hogy az iroda értesítést legalább négy hónappal megkezdése előtt a kapcsolódás, a szükséges intézkedéseket kapcsolódó ipari kapcsolódási végeznek annak érdekében, hogy a gyakorlat ideje alatt is akadálytalanul. Értékelés A teljes gyakorlati képzési program HND diákok vonzza összesen 4-hitel hours.Competency alapú képzés (CBT) II program Építőmérnöki diákok igényelnek összesen tizenhat (16) óra hitel ipari kapcsolódási élmény a negyedik félévben. A diákok továbbra is a három hónapos (tizenkét hét) ipari mellékletet, amely vonzza a kétórás hitel a top up a tizenhat héten át. Folytató hallgatók Bachelor of Technology programok mennek összesen tizenhat (16) óra hitel ipari kapcsolódási testmozgás semester.Students levelet átfogó jelentés végén elkötelezettségüket gyakorlat. A jelentés, a napi naplót, és a bizalmas jelentést ipar értékelik és osztályozzák az egyes diák. [-]


All Nations University College

Ghána Ghána Online September 2017

All Nations University College (ANUC) hozta létre az All Nations Full Gospel Church (ANFGC), Toronto, Kanada a All Nations Nemzetközi Fejlesztési Ügynökség (ANIDA) ..... A progenitor a látás, Dr. Samuel Donkor megtámadta az afrikai diaszpóra Észak-Amerikában, hogy támogassa Afrika fejlődése a befektetés a humán erőforrás fejlesztés révén minőségi felsőoktatás. A misszió az volt, hogy dolgozzon ki egy új fajta vezetők a kontinens holisztikus oktatás, amely hangsúlyozza … [+] a tudományos kiválóság, a keresztény értékek, a fegyelem és az erkölcsi értékek egy Krisztus központú környezetben. A kormány Ghána könnyen elfogadták azt az elképzelést 1988-ban, amikor Dr. Donkor kért engedélyt az All Nations University. De ez nem volt 1996-ig, amikor a fejlesztési tervet nyújtottak be a Nemzeti Akkreditáló Testület (NAB). Javaslatai alapján NAB Egyetem elfogadnak 1996 áprilisában, majd megkapta a hatóság megállapítása All Nations University május 1996. Miután éves előkészítés, az egyetem nyitotta meg kapuit a 37. úttörő diákok november 4-én, 2002-ben az üzleti és Számítástudomány egyetemi programok. Ma ANUC 12 akkreditált programok és több mint 2500 diák. Szakok a következő szakterületek: School of Business Business Administration a számviteli Business Administration Banki Pénzügyi Business Administration Vállalkozói Business Administration Az Emberi Erőforrás Menedzsment Business Administration Marketing - School of Engineering Bachelor of Engineering (Oil & Gas) Bachelor of Engineering (Biomedical) Bachelor of Engineering (Elektronika & Communications) Bachelor of Engineering (Computer) Bachelor of Engineering Science ((Hons) School of Humanities & Sciences Bachelor of Arts in Biblical Studies Business Administration BSc. Gondozás Rövid távú kúrák: Vezetői döntéshozatalt: The Role of Case tanítás és az írás Business Management Education (pálya időtartama: hónap minden évben május) Mivel a University magas oktatási színvonal, sok diplomás excel mind a munka területén és a tudomány. Ennek eredményeként ANUC vonzott hallgatók számos országban, mint Angola, Benin, Kamerun, Kanada, Csád, Kongó Brazaville, Kongói Demokratikus Köztársaság, Gabon, Gambia, Ghána, Elefántcsontpart, Kenya, Libéria, Niger, Nigéria, Románia, Ruanda, Dél-Szudán és Togo. A University College vonzott képzett oktatók a világ minden tájáról és a fejlett tudományos kapcsolatok vezető egyetemek, mint a University of Western Ontario Ivey School of Business és SRM India. [-]


Akrofi-Christaller Institute Of Theology, Mission And Culture

Ghána Akropong September 2017

Akrofi-Christaller Institute of Theology, küldetés és kultúraEgy tudományos intézmény által létrehozott presbiteriánus templom Ghána szolgálja a tágabb keresztény közösség Ghánában és Afrikában. Az Intézet által akkreditált a Nemzeti Akkreditáló Testület az Oktatási Minisztérium (Ghána) posztgraduális kutatóintézet, egy elnöki Charta saját oklevelet. A Akrofi-Christaller Institute of Theology, küldetés és kultúra egy posztgraduális kutatási és képzési intézet teljes mért… [+] ékben akkreditált a Nemzeti Akkreditáló Testület az Oktatási Minisztérium, mint egy felsőoktatási intézmény egy elnöki Charta saját oklevelet. Ez egy kutatóegyetem elősegítő afrikai innovációra és a kiváló és elkötelezett a tanulmány és dokumentáció a keresztény történelem, a gondolkodás és az élet Ghánában és Afrikában egészére vonatkozóan az afrikai környezetben, és a világ a kereszténység. ACI megerősítésére törekszik keresztény tanúságtétel a modern afrikai és nemzetközi kontextusban keresztyén ösztöndíjat. Névadója két utóbbi nagy tudósok a twi nyelv és úttörő alakja kulturális tanú az egyház Ghána, Clement Anderson Akrofi és Johannes Gottlieb ChristallerA Akrofi-Christaller Institute of Theology, küldetés és kultúra (ACI) (korábban Akrofi-Christaller Emlékközpont Missziói Research and Applied Theology ACMC) arra törekszik, hogy az élvonalbeli az egyház küldetése és találkozik a társadalommal és kultúrával Ghána , Afrikában és a nagyvilágban. Az intézet áll a hagyomány, amely egyesíti a jámborság, a kreativitás és a tudományos kiválóság előmozdítása a tanú, hogy az evangélium Ghána és Afrika-szerte. Ez volt a jellemzője a képzést, a történelmi Akropong Szeminárium épületei, (Basel Ház Akropong-Akuapem), épített a 1840-es és 1860-as években, de felújított 1992-ben, és kibővítették 1996-1998 Intézet most foglal. Az intézet modern és jól karbantartott lakó- és vendéglátó-ipari egységek, jelentős és up-to-date szakkönyvtár, és előadás és tanulmányi lehetőségek egy történelmi környezetben, ahol kérdéseket evangélium és a kultúra egy napról napra aggodalomra ad okot. A 40 személyzet tagjai igyekeznek modellezni keresztény közösség, találkozó a napi istentisztelet a kíséret tudományos és lelkipásztori tevékenység. Az intézet hivatalosan 1987-ben létrehozott, mint egy független testület, a cég által korlátozott garancia között nyilvántartott társasági kódex, mint a szeretet. A jogi és igazgatási struktúrák az intézet volt a célja a céllal, hogy egy olyan intézmény lenne fenntartható, pénzügyileg önfenntartó és kellően nyitott is szolgáljon igényeinek szélesebb keresztény és akadémiai közösségek. Látomás Ahhoz, hogy egy lépést meghatározó tudományos és lelkipásztori intézmény képzése Christian dolgozók és vezetők hatékony misszió az afrikai kontextusban. Küldetés Az intézet célja, hogy: 1. Fejleszteni tudományos programokat, amelyek megfelelő eszközökkel komoly és kreatív kutatás afrikai kereszténység és az afrikai hozzájárulása a világ a kereszténység, valamint új lehetőségeket kínál az értelmes és releváns teológiai kutatás és publikálás. 2.. Tálaláskor a tágabb keresztény közösség Ghána, Afrika és az egész világra kiterjedő, összpontosítva a kutatási és képzési kérdésekben a keresztyén misszió az afrikai kontextusban, annak érdekében, hogy segítse a keresztény közösség Afrikában jobban megértsék a feladatot, és tanú hatékonyabban Királyság Isten Afrikában és a nagyvilágban. céljaink én. Ahhoz, hogy a képzés misszió kutatási módszerek, a felvétel a helyi történelem, kontextualizálás és más releváns témák iránt érdeklődők számára, és részt vesz azokban a helyzetekben, missziós, az evangelizáció és a társadalmi-politikai és kulturális átalakulás. ii. Együttműködni más tudományos, egyházi és küldetése intézmények, hivatalok és szervezeti egységek belül és kívül Ghána, az érintett azonosítása fontos missziós kérdések tanulmányi, kutatási és dokumentációs, képzési és fellépés küldetés. iii. Megkönnyítése érdekében tanulmányi és folyamatos oktatás a miniszterek és a többi egyházi személyzet, hallgatók és kutatók misszió kapcsolódó tantárgyak belül és kívül egyaránt Ghána. IV. Összegyűjteni szakirodalmi dokumentációs és információs teológiai reflexió az egyház életében és küldetésében, fejlesztése könyvtár, mikrofilm és számítógépes berendezéseket, terjesztése ötletek és információk segítségével audio-vizuális, kiadványokat és egy folyóirat. v. Fenntartani a közösségi élet jellemezte a keresztény istentisztelet és az elkötelezettség a keresztény misszió és a szolgáltatás. vi. Ahhoz, hogy a lehető legnagyobb mértékben az élő laboratórium misszió és partnere egyéb intézmények, ügynökségek, központok és bizottságok, belül és kívül egyaránt Ghána foglalkozó gondolkodás és cselekvés az egyház küldetése, a kölcsönös [-]


Kulturstudier

Norvégia Oslo Ghána Cape Coast Argentína Buenos Aires India Puducherry Nicaragua Leon Vietnam Hội An January 2018 + 7 további

Kulturstudier kínál akadémiai program a társadalomtudományokban a mi tanulmányi központok Argentínában, Ghána, India, Nicaragua és Vietnam. Tanfolyamok tulajdonosa és jóváírják a mi egyetemi partnerekkel. Egyetemi partnerek: Oslo és Akershus University College of Applied Sciences Universidad Nacional de San Martin Universidad Nacional Autonoma de Nicaragua, León Egyetem Danang Phan Chau Trinh Egyetem University… [+] of Cape Coast Kulturstudier 1997-ben kezdődött egy csoport társadalomtudósok és humanisták, a University of Oslo. Az ötlet azóta nyújtani az oktatás kiemelkedő tudományos és pedagógiai minőség környezetben, amely tapasztalatok, hogy az élet és kihívás a tudományos tartalom. Emellett folyamatosan jó tanulmányi eredményeket és új barátok, a diákok kapnak egy új élmény egy ország, hogy sok visszatérés. Kulturstudier független helyzetben lehetővé teszi számunkra, hogy felvegye a legjobb oktatók és tanárok a világ minden tájáról. Nagyon büszkék vagyunk a mi inspiráló nevelőtestület minden távon biztosítja, hogy a diákok a lehető legtöbbet hozza ki a vizsgálatok. [-]


Webster University - Ghana Campus

BA Ghána Accra September 2017

Global. Action-orientált. Tudományos kiválóság. Hogyan illeszkedik egy évszázados tudományos kiválóság és a globális perspektíva a minden osztályban, és minden tanfolyam? Ez teszi Webster annyira meggyőző. Mi egy privát, nonprofit, akkreditált egyetem kínál az egyensúlyt a művészetek, a tudományok és a szakmai graduális és posztgraduális fok - az egyetemen, és online. Webster az egyik legváltozatosabb és nemzetközi egyetem a világon. Megkülönböztető hallgató tapas… [+] ztalata A diákok tapasztalatokat egy ideális, tanuló-központú környezetben, személyre szabott tanulási A diákok részt vesznek a 50 állam-és 148 országban Sokszínűség és befogadás alapvető értékeket, kínálunk egy barátságos környezetben Átlagos osztálylétszám áll, 10 fő Kiváló oktatók nyújtanak a megfelelő egyensúlyt a globális ösztöndíj és a szakmai tapasztalat Travel Awards áll - a lehetőséget, hogy utazzon a világ Webster helyek Webster kar és a diákok Megkülönböztető learning Global funkció a tudományos programokat. Globalizált tanterv a megkülönböztető Hallmark Tudományos programok vegyenek részt az elméd, és serkentik a megértést túl a hazájában és a kultúra Minden diák megtapasztalja a globális tanulási komponens Minden tanuló van téve a világméretű hálózat diáktársak, akik élni, dolgozni és tanulni az egész Egyesült Államokban, Európában, Afrikában és Ázsiában Ismerje meg ma az órán, és alkalmazza azt a valós életben, holnap Öt iskolák és főiskolák: Arts & Sciences; Business & Technology; Kommunikáció; Oktatás; és a Fine Arts Megkülönböztető campusok és a hálózati A gyönyörű és élénk hazai campus található Webster Groves kínál graduális és posztgraduális programok A diákok tudják, hogy hozzon létre egy egyedi tapasztalat alapján minden Webster Egyetem campus helyen, miközben biztosítva a konzisztens tudományos színvonalú minden helyen, minden egyes program A globális és szerte a világon, és az online-ajánlatok minőség, a kényelem és a hozzáférést a tanuláshoz Webster Groves / St. Louis egy csomópont a világméretű hálózat. Ötletek, tudományos tartalom és a kapcsolatot a diákok és a tanárok állandó és szabadon áramlik az egész Webster hálózat A globális Tier 1, magán, non-profit egyetemi Webster Egyetem alapította 1915-ben a saját otthonában Egyetemvárosban székhelye St. Louis, Missouri, USA, az egyetlen Tier 1, magán, non-profit egyetemi campus helyszíneken szerte a világon, beleértve a fővárosi, a katonai, az online és a vállalati, valamint az amerikai- stílus hagyományos campusok Észak-Amerikában, Európában, Afrikában és Ázsiában. Átalakítása a diákok Küldetésünk, merész, és megfelelő ezekben az időkben: Webster University, a világméretű intézmény biztosítja a magas színvonalú oktatási tapasztalatokat, amelyekkel a tanulók a globális állampolgárság és az egyéni kiválóság. A fok elérhető a Webster Egyetem campus Ghana szolgálja a diákok igényeit előre pályafutásuk a gyorsan növekvő ágazatokban az afrikai gazdaság. A maximális osztálylétszám 25, a diákok személyre szabott figyelmet és támogatást a professzorok. Diák siker a legfontosabb, és minden Webster diákok keresni a Webster University diploma, nem helyi diplomát. [-]


Advanced Business College

Ghána Accra September 2017

Advanced Business College született, a meggyőződés, hogy mindenkinek megvan a maga szerepe felé általános fejlődését kedves nemzet, Ghána. A fejlesztés minden nemzet attól függ, hogy nagyon nagy mértékben, a minőségi emberi erőforrás. Ghána, mint egy fejlődő ország, szükséges egy jól képzett humán erőforrás, ha az, hogy dolgozzon egy közepes jövedelmű ország belátható időn belül. Az elmúlt években azonban nagyobb százalékban személyek, akik jogosultak a különböző felsőoktatási i… [+] ntézmények nem nyernek felvételt beléjük oka a nem megfelelő létesítmények. Ez az oka annak, hogy az Alapító / promoter, miután megkapta a szükséges egyetemi végzettség kiegészítve elég szakmai tapasztalattal, és a vezető úgy döntött, hogy létrehozza Advanced Business College hozzájárulásukat a probléma megoldásának a humánerőforrás-fejlesztés kedves nemzet, Ghána. Ez az oka annak, hogy az Alapító / promoter, miután megkapta a szükséges egyetemi végzettség kiegészítve elég szakmai tapasztalattal, és a vezető úgy döntött, hogy létrehozza Advanced Business College hozzájárulásukat a probléma megoldásának a humánerőforrás-fejlesztés kedves nemzet, Ghána Jogállás Advanced Business College iktatták hivatalvezető tábornok Minisztérium, mint a részvénytársaságként szeptember 9-én 2005-ben, vagyis akkor, amikor cégkivonat adtak ki, hogy a testület. Anyakönyvvezető General Department követte azzal a kérdéssel, hogy a tanúsítvány üzleti tevékenység megkezdése a Kollégium szeptember 12-én 2005-re. Lehetőség a College ABC, azzal az óhajjal, hogy biztosítsák, hogy él a jó hírnevét kavargó ki jó minőségű diplomások, akik vagy tökéletesen illeszkednek a mai világban az üzleti vagy folytatni tudományos munka, ez biztosította, hogy ez biztosítja a megfelelő tanítási és tanulási környezet. Kar Azt lehet mondani, nem ellentmondás, hogy a minőségi oktatók minden Főiskola a legfontosabb beruházás, hogy minden főiskola, érdemes a só, meg kell tenni. Advanced Business College ezért megtette a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy a kar tagjai olyan személyek, akik magasan képzett és sok éves tapasztalattal rendelkezik a tudományos élet. [-]


CEIBS Africa

Ghána Accra Kína Shanghai Svájc Zurich September 2017 + 1 további

Mintegy CEIBS Kína Európa International Business School (CEIBS) a vezető nemzetközi üzleti iskola Kínában. Az iskola egy autonóm, nem pro t vegyesvállalat 1994-ben alakult közötti megállapodás alapján a kínai kormány és az Európai Bizottság. A cég központja a legnagyobb campus Sanghaj pénzügyi központja, Pudong, CEIBS is van egy campus Kína politikai tőkét, Peking. A Lorange Institute of Business, Zürich CEIBS "bázis Európa szívében. Osztályok is kínálnak CEIBS 'helyeken Shen… [+] zhen, Kína déli, valamint a Accra, Ghana nyüzsgő fővárosban. CEIBS az első ázsiai-alapú üzleti iskola megvalósítása elsőrangú globális rangsor annak MBA Globális Emba és végrehajtó oktatási programok, valamint az első üzleti iskola Kínában keresni a nemzetközileg elismert EQUIS akkreditációt. Üzenet az igazgató CEIBS Global EMBA egy 18 hónapos tanulási út, amely kiegyensúlyozza Kína Mélység és a globális szélessége és kínál korlátlan lehetőségeit bővíteni a globális hálózat, miközben hozzáférést Kína legnagyobb üzleti iskola öregdiák közösség. Tanulás és kitűnő elérése osztálytársai és a csapat a világszínvonalú kar lesz az Ön számára a világszínvonalú tudást meg kell, hogy a karrier és a szervezet a következő szintre. [-]