Vega School of Brand Leadership

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Vega-ben alakult 1999 elismeréseként a változó globális megközelítés felé Márka Vezetés és menedzsment, valamint a növekvő kereslet a kreatív és innovatív márka gondolkodók. Az akkreditált független Institute of Education, Fok, kitüntetések és Masters programok jól ismert és elismert márka, marketing és kommunikációs iparban.

Vega Iskola, oktatási márka a Független Pedagógiai Intézet, úgy véli, hogy a márkák a világ legnagyobb vagyon érdemi változás. Vega célja tehát, hogy végzős egy új fajta gondolkodó azáltal teljesen akkreditált tanúsítványok, Baccalaureates, kitüntetések és mesterképzési programokra márkaépítés és kreatív kommunikáció. Vega mantra - bölcsességval velmagic - közli a hit teremtő stratégiai gondolkodás. Egy IIE Vega diplomás felfedező, aki okos, színes és szenvedélyes, de általában elégedetlen a status quo-t ő / ő tudja, hogy a márkák, cégek, gazdaságok és társadalmak, egészségesebb és jobban az emberek.

A IIE diplomások sikeresen hozzájárul a társadalom különböző vállalati és társadalmi arénában.

Mintegy Vega

Vega a neve a legfényesebb csillag az égi konstelláció Lyra. Köszönhetően intenzív lumineszcencia és a döntő szerepet játszik a tengeri hajózás, Vega leírták asztrofizikus Austin F. Gulliver "a következő legfontosabb csillag az égen, miután a Nap".

1998-ban alakult egy szakadár csoportja úttörők, Mavericks és újítók, Vega Iskola született válaszul arra, hogy sürgősen szükség van egy paradigmaváltást a hagyományos marketing kommunikáció. A hagyományos megközelítés márkaépítés, marketing és reklám kimerítették, és gyors ütemben érik el a lejárat napja. Egy új irányzat volt szükség, és a Vega válaszol a hívást.

Az a hit, hogy a márka születése vezet az alapja a Vega filozófia. A szó a Vega alapító Gordon Cook, "a márka szállít különleges és egyedi jelentését, hogy hozzáadott értéket és kapcsolatot az emberekkel." Más szóval, a márka nem csak a termék nevét, hanem a megnyilvánulása egy identitás, és ami még fontosabb, a célja: Szerintem márkák, mint az Apple, a Greenpeace és a Google, és akkor hamar rájön, hogy a márkák sokkal több, mint betűk és logók, de erős kulturális erők kialakítása a világ, mint tudjuk.

A tanítás P hilosophy

A mag pedagógiai elv ölelésében Vega tükrözi a neve is. Mivel Vega navigációs csillag, a koncepció a navigáció központi Vega egyedülálló oktatási módszertan. Vega oktatók navigátorok: mi hajtja szellemiségű proaktív, szakértői útmutatást ahelyett, hogy pusztán ismeretterjesztés, amely passzívan szívódik fel.

Központi szerepet tölt be a navigációs folyamat a párbeszéd jöjjön létre a navigátor és a diák. A szigorú vizsgálatát, felülvizsgálata és kritikai elemzése ötletek lehetővé teszi a folyamatos fejlődése koncepciók végső ravaszkodó, hogy készítsen a legkifinomultabb és érdemi eredményeket lehet. Talán a legfontosabb alapköve a Vega tanítás filozófiája, hogy rögzíti a mantra bölcsességval velvarázslat. Fejeznek ki a mondása az alapvetően szinergikus természete közötti kapcsolatok kreativitás és stratégia; inspiráció és innováció; ötlet és tettel.

A Val u es

Hiszünk a kreativitásban a stratégiai szándék Hiszünk kreatív alkalmazása a határok ismerete Stúdiónk az emberi képzelet és azért vagyunk itt, hogy zsírkréta fényes fun Arra törekszünk, hogy mindig szociálisan és kulturálisan releváns Hiszünk hogy mindig melegen és azonnal emberi, mert ez ad helyet a bölcsesség mágikus felszíni Arra törekszünk, hogy az élvonalban az innováció Mi hivatkozik üzleti eredményt hozzáadott értéket az emberek életét
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Megjelenítés BBA-k » Megjelenítés BA-k » Megjelenítés Alapképzés » Megjelenítés Felsőfokú Oklevelek » Megjelenítés Oklevelek »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Alapképzés

Agglegény A Számítógépes és Információs Tudományok: Játék Tervezése és Fejlesztése Fok

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

Ez Bachelor Számítógép és Informatikai Tudományok fokozatot felkészítsen a szükséges készségeket, hogy folytassa a pályafutását létre játéktartalmaktól mindent otthonról konzolok és a számítógépek, a feltörekvő platformok, mint a mobiltelefonok és egyéb kézi eszközök. A diplomás lesz jogosult a karrier az üzleti életben - mint fejlesztő Gamification alkalmazások, üzleti alkalmazások és mobil alkalmazások. [+]

Bachelor of Computer és Információs Sciences: Game Design and Development Degree

Ez Bachelor Számítógép és Informatikai Tudományok fokozatot felkészítsen a szükséges készségeket, hogy folytassa a pályafutását létre játéktartalmaktól mindent otthonról konzolok és a számítógépek, a feltörekvő platformok, mint a mobiltelefonok és egyéb kézi eszközök. A diplomás lesz jogosult a karrier az üzleti életben - mint fejlesztő Gamification alkalmazások, üzleti alkalmazások és mobil alkalmazások.

Ez az iparág-orientált 3 éves minősítési biztosít a hallgatók a tudás és tapasztalat, hogy létre kell hozni mind a kétdimenziós és háromdimenziós játék. A diákok meg fogja vizsgálni a különböző tényezőket a számítógépes játékok ipar, miközben egyre a tág értelemben az egész számítógépes játék fejlesztése az ellátási lánc. Diákok végzős iparág készen portfólió játék tervezése és fejlesztése kiállítva az éves hallgatói kirakat, és majd egy szakmai.... [-]


BCom Digitális Marketing Fok | Digitális Marketing

Campus Nappali 3 hetek February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A program felkészíti a tanulókat a karrier a digitális marketing; technológia segítségével kommunikálnak márka, termék és szolgáltatás üzeneteket a célközönség; és növekszik az üzleti. Pályakezdő lesz képes alkalmazni a kereső, a mobil és online marketing betekintést irányadó technológiai szakemberek és fejlesztők a tervezés és a végrehajtás a digitális marketing stratégiák. Ezen túlmenően, a minősítés biztosítja, hogy a diákok megértsék a márka és az üzleti környezet tekintetében a digitális marketing, menedzsment, pénzügyi és projekt menedzsment. [+]

BCom Digital Marketing képzés | Digitális marketing

A program felkészíti a tanulókat a karrier a digitális marketing; technológia segítségével kommunikálnak márka, termék és szolgáltatás üzeneteket a célközönség; és növekszik az üzleti. Pályakezdő lesz képes alkalmazni a kereső, a mobil és online marketing betekintést irányadó technológiai szakemberek és fejlesztők a tervezés és a végrehajtás a digitális marketing stratégiák. Ezen túlmenően, a minősítés biztosítja, hogy a diákok megértsék a márka és az üzleti környezet tekintetében a digitális marketing, menedzsment, pénzügyi és projekt menedzsment. Ennek része a tapasztalati eleme a minősítés, a diákok dolgozni multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívásokat, és vállalják egy szakmai utolsó éves. ... [-]


BCom Kitüntetéssel Stratégiai Márkamenedzsment

Campus Nappali 1 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

Ez kitüntetéssel program vizsgálja és alkalmazza a stratégiai modellek és eszközök a gyakorlatban az innovatív és költséghatékony márka menedzsment épül, robusztus pénzügyi és gazdasági elveket. A diákok ki vannak téve a központi részek, mint a pénzügyi irányítás a márka belül uralkodó gazdasági körülmények között; márka és piacelemzés kereskedelmi szempontból; Az alkalmazás a fenntartható és etikus üzleti és a márka gyakorlat; A kommunikációs stratégia kidolgozására az összefüggésben a versenyképes környezet és a belső valóság; és felhasználásának mutatók és modellek értékelésére márka teljesítmény és a méltányosság. [+]

BCom Kitüntetések a stratégiai Brand Management

Ez kitüntetéssel program vizsgálja és alkalmazza a stratégiai modellek és eszközök a gyakorlatban az innovatív és költséghatékony márka menedzsment épül, robusztus pénzügyi és gazdasági elveket. A diákok ki vannak téve a központi részek, mint a pénzügyi irányítás a márka belül uralkodó gazdasági körülmények között; márka és piacelemzés kereskedelmi szempontból; Az alkalmazás a fenntartható és etikus üzleti és a márka gyakorlat; A kommunikációs stratégia kidolgozására az összefüggésben a versenyképes környezet és a belső valóság; és felhasználásának mutatók és modellek értékelésére márka teljesítmény és a méltányosság. ... [-]


BCom Stratégiai Márkamenedzsment Fokú

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A program középpontjában a fejlesztés összetartó, innovatív márka, az üzleti és stratégiák. Azt vizsgálja a komponensek márka stratégia és a rendszerszerű természetét logisztika és multimédiás csatorna stratégia. Insight és készségeket fejlesztik a pénzügyi elemzés, értékelés stratégiai márkaépítés és a menedzsment teljesítményét a megfelelő mutatókat. [+]

BCom stratégiai Brand Management diploma

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A program középpontjában a fejlesztés összetartó, innovatív márka, az üzleti és stratégiák. Azt vizsgálja a komponensek márka stratégia és a rendszerszerű természetét logisztika és multimédiás csatorna stratégia. Insight és készségeket fejlesztik a pénzügyi elemzés, értékelés stratégiai márkaépítés és a menedzsment teljesítményét a megfelelő mutatókat. Ennek része a tapasztalati eleme a minősítés, a diákok dolgozni multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívásokat, és vállalják egy szakmai utolsó éves. ... [-]


BCom Stratégiai Márkamenedzsment Fokú

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A program középpontjában a fejlesztés összetartó, innovatív márka, az üzleti és stratégiák. Azt vizsgálja a komponensek márka stratégia és a rendszerszerű természetét logisztika és multimédiás csatorna stratégia. Insight és készségeket fejlesztik a pénzügyi elemzés, értékelés stratégiai márkaépítés és a menedzsment teljesítményét a megfelelő mutatókat. [+]

BCom stratégiai Brand Management diploma

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A program középpontjában a fejlesztés összetartó, innovatív márka, az üzleti és stratégiák. Azt vizsgálja a komponensek márka stratégia és a rendszerszerű természetét logisztika és multimédiás csatorna stratégia. Insight és készségeket fejlesztik a pénzügyi elemzés, értékelés stratégiai márkaépítés és a menedzsment teljesítményét a megfelelő mutatókat. Ennek része a tapasztalati eleme a minősítés, a diákok dolgozni multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívásokat, és vállalják egy szakmai utolsó éves. ... [-]


BA

Ba Kitüntetéssel Kreatív Márka Kommunikáció

Campus Nappali 1 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Durban Cape Town Johannesburg Pretoria + 3 további

Az újonnan alakult BA Kitüntetések a Creative Brand Communications felállítja majd a fejlett stratégiai gondolkodás készségek, tudományos platform további vizsgálatok egy Masters program és a magasabb rendű fogalmi és kreatív kommunikációs készség. A cél a program célja, hogy dolgozzon ki egy portfolió szakmai alkotó munka (a domain szövegírás, Multimédia Design és Vizuális Kommunikáció) szemléltető rugalmas megoldások komplex márka kommunikációs kihívásokat és olyan speciális készségek annak végrehajtása. [+]

BA Kitüntetések a Creative Brand Communications

Bordeaux, Fokváros és Durban egyetemen csak

Az újonnan alakult BA Kitüntetések a Creative Brand Communications felállítja majd a fejlett stratégiai gondolkodás készségek, tudományos platform további vizsgálatok egy Masters program és a magasabb rendű fogalmi és kreatív kommunikációs készség. A cél a program célja, hogy dolgozzon ki egy portfolió szakmai alkotó munka (a domain szövegírás, Multimédia Design és Vizuális Kommunikáció) szemléltető rugalmas megoldások komplex márka kommunikációs kihívásokat és olyan speciális készségek annak végrehajtása. Az a képesség, hogy alkalmazzák innovatív gondolkodás multiplex problémákat, amit az iparág néz ki az említett szenvedélyesen a jármű. ... [-]


Ba Kitüntetéssel Stratégiai Márka Kommunikációs

Campus Nappali 1 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BA Kitüntetések a stratégiai márka kommunikációs feltárja a természet kreatív és stratégiai gondolkodás és az innovatív és elszámoltatható kommunikációs stratégiák a márkaépítés. A diákok részt különböző márka identitását és építészeti modellek, a fogyasztói betekintést, kutatási módszereket, a stratégiai modellek, a márka kommunikációs eszközök, csatornák és a média tervezési lehetőség, és az érintettek menedzsment. A hallgatók szakosodnak a stratégia kidolgozásában, és olyan ismeretekkel is hasznosítható márka szervezetek, valamint a kommunikációs tanácsadó és ügynökségek. [+]

BA Kitüntetések a stratégiai márka kommunikációs

A BA Kitüntetések a stratégiai márka kommunikációs feltárja a természet kreatív és stratégiai gondolkodás és az innovatív és elszámoltatható kommunikációs stratégiák a márkaépítés. A diákok részt különböző márka identitását és építészeti modellek, a fogyasztói betekintést, kutatási módszereket, a stratégiai modellek, a márka kommunikációs eszközök, csatornák és a média tervezési lehetőség, és az érintettek menedzsment. A hallgatók szakosodnak a stratégia kidolgozásában, és olyan ismeretekkel is hasznosítható márka szervezetek, valamint a kommunikációs tanácsadó és ügynökségek. A kutatási módszertan modul lehetővé teszi a diák, hogy folytassa a kutatás egy olyan területen különösen fontos.... [-]


Ba Kreatív Márka Kommunikációs Diplomát

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BA Creative Brand Communications fejleszti a kreatív gondolkodás, problémamegoldó készség, koncepció kidolgozása, és gyárts márka kommunikáció egy kiválasztott mag fegyelem. A program azt is fejleszti a kritikus gondolkodás készségek és a valós világ betekintést kreatív márka kommunikációs stratégiáját. Az egész mértéke a diákok dolgoznak a multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívások és az ipar rövidnadrág innovatív megoldások és a stratégiai kreatív kivégzések. Diákok végzős iparág kész portfoliót szövegírás, multimédiás tervezés vagy vizuális kommunikáció kiállítva az éves hallgatói kirakat, majd egy szakmai. [+]

BA Kreatív Brand Communications Degree

A BA Creative Brand Communications fejleszti a kreatív gondolkodás, problémamegoldó készség, koncepció kidolgozása, és gyárts márka kommunikáció egy kiválasztott mag fegyelem. A program azt is fejleszti a kritikus gondolkodás készségek és a valós világ betekintést kreatív márka kommunikációs stratégiáját. Az egész mértéke a diákok dolgoznak a multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívások és az ipar rövidnadrág innovatív megoldások és a stratégiai kreatív kivégzések. Diákok végzős iparág kész portfoliót szövegírás, multimédiás tervezés vagy vizuális kommunikáció kiállítva az éves hallgatói kirakat, majd egy szakmai. ... [-]


Ba Stratégiai Márka Kommunikációs Diplomát

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BA stratégiai márka kommunikációs fejleszti a diákok a stratégiai gondolkodás és tervezés széles körű kommunikációs iparágban. A program fejleszti a stratégiai készségek azonosítása, feltárása, elemzése és megoldása márka kommunikációs kihívások a kidolgozása és végrehajtása elszámoltatható és eredeti márka kommunikációs stratégiák. Ennek érdekében a program vonatok a diákok a gyakorlatban a csatorna tervezés, digitális stratégia és projekt menedzsment. [+]

BA stratégiai márka kommunikációs képzés

A BA stratégiai márka kommunikációs fejleszti a diákok a stratégiai gondolkodás és tervezés széles körű kommunikációs iparágban. A program fejleszti a stratégiai készségek azonosítása, feltárása, elemzése és megoldása márka kommunikációs kihívások a kidolgozása és végrehajtása elszámoltatható és eredeti márka kommunikációs stratégiák. Ennek érdekében a program vonatok a diákok a gyakorlatban a csatorna tervezés, digitális stratégia és projekt menedzsment.

Modulok

1. év

Kritikai gondolkodás és médiaismeret 1 Stratégiai márka kommunikációs 1 Üzleti kommunikáció és digitális média 1 Principles of Innovation Brand Communication Projektmenedzsment ... [-]

BBA

Bba Márkaépítés és Menedzsment Fok

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria + 3 további

A BBA Brand Building & Management fejleszti a tanulók betekintést és ügyességi elindításában, az épület és kezelése márkák és a vállalkozások számára. Ez a minősítés kombinálja stratégia és a kreativitás az üzleti életben a pénzügyi menedzsment, közgazdaságtan, a kritikus gondolkodás, az innováció és a vállalkozói szellemet. A program bemutatja a kiegyensúlyozott kombinációja között a humán és a világ kereskedelmi végzős hallgatók az érdeklődés az új üzleti és kommunikációs vállalkozások. [+]

BBA Brand Building & Management diploma

A BBA Brand Building & Management fejleszti a tanulók betekintést és ügyességi elindításában, az épület és kezelése márkák és a vállalkozások számára. Ez a minősítés kombinálja stratégia és a kreativitás az üzleti életben a pénzügyi menedzsment, közgazdaságtan, a kritikus gondolkodás, az innováció és a vállalkozói szellemet. A program bemutatja a kiegyensúlyozott kombinációja között a humán és a világ kereskedelmi végzős hallgatók az érdeklődés az új üzleti és kommunikációs vállalkozások. Ennek része a tapasztalati eleme a minősítés, a diákok dolgozni multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívásokat, és vállalják egy szakmai utolsó éves.... [-]