IMM Graduate School of Marketing

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A IMM Graduate School of Marketing

Marketing alapvető fontosságú a siker az üzleti, hogy kicsi vagy nagy, és az IMM GSM játszik fontos szerepet játszhat fontos a marketing nem csak, mint a karrier, hanem az út eligazítani üzlet.

Küldetés

A misszió a IMM Graduate School of Marketing (IMM GSM), hogy folyamatosan ajándékozni releváns és minőségi marketing ismeretek, a tudás és a kompetenciák a tanulók, ezáltal szakmailag képzett és jól felszerelt marketingesek, akik teljes mértékben képzett és képes gyakorolni hatékonyan Az üzleti környezet. Ilyen módon IMM GSM Pályakezdő hozzájárul az általános fejlődését a józan és világszerte elismert gazdaságban.

Látomás

Az IMM GSM arra törekszik, hogy a távoktatási szolgáltató választás és a Kiválósági Központ marketing és marketing-kapcsolódó tudományágak Afrika déli részén. Az igyekezetünk, hogy legyen a tapintási marketing ismeretek és információk, az IMM GSM továbbra is biztosítja az összes érdekelt fél, kiváló és professzionális szolgáltatást és tárgya a legmagasabb tudományos integritását.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol

Megjelenítés BBA-k » Megjelenítés Alapképzés » Megjelenítés Oklevelek » Megjelenítés Diplomák » Megjelenítés Mester »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

Alapképzés

Bachelor Filozófia Kitüntetéssel Marketing Menedzsment

Campus Nappali Részidős 1 - 2 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg + 1 további

A BPhil Kitüntetések a Marketing Management rendeznek szinten 8 OKKR (HEQF igazítva), és [+]

A BPhil Kitüntetések a Marketing Management rendeznek szinten 8 OKKR (HEQF igazítva), és az alábbi 140 kredit.

Felvételi kritériumok A megfelelő alapképzésbe az NKK szinten 7 Marketing Management 3 egyik fő modul. A CV és motivációs levél szükséges. Bármely más egyenértékű képesítést.

A pályázóknak ki kell tölteniük a posztgraduális fogadási kérelem formájában a BPhil Kitüntetések a Marketing Management, amely együtt hiteles másolatait oktatási bizonyítványok, személyazonossági / útlevélméretnek egy motivációs levelet és önéletrajzot, vissza kell ajánlott küldeményként: A Dean: Posztgraduális Tanulmányok IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 A vissza nem térítendő letét kell kísérnie a jelentkezési lapot.... [-]


BCom A Marketing és Menedzsment Tudomány

Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg

A BCom, Marketing és Management Science hagyta jóvá a Tanács Felsőoktatási (CHE) és kínálnak majd az IMM GSM felül [+]

A BCom, Marketing és Management Science hagyta jóvá a Tanács Felsőoktatási (CHE) és kínálnak majd az IMM GSM felül a jelenlegi felajánlás a BBA Marketing Management. A dél-afrikai Képesítési Hatóság ID szám 90.737.

A BCom, Marketing és Management Science egyesíti a marketing funkció kapcsolódó támogató funkciók, mint a kereskedelem, a logisztika és a projekt menedzsment, erős összpontosítás üzleti kutatás. Ez a minősítés célja, hogy kielégítse a menedzsment szerepe az iparban, és ezért erős üzleti fókusz. A BCom, Marketing és Management Science lesz a hallgatók speciális marketing és menedzsment ismeretek, valamint a készségek ezen ismeretek alkalmazásának elősegítése érdekében a karrierjük keresztül egyetemi tanulmányait.... [-]


BBA

Bachelor Of Business Administration (BBA) Marketing Menedzsment

Campus Nappali Részidős 3 - 4 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg + 1 további

A BBA Marketing Management áll a kötelező modulok és választható modulok [+]

A BBA Marketing Management áll a kötelező modulok és választható modulok. Az ilyen mértékű áll 20 modul, és a következőképpen épül fel:

1. év MAR101 - Marketing 1 (20 kredit) BC101 - Business Communication 1 (20 kredit) BL101 - Business Law 1 (20 kredit) BM101 - Business Management 1 (20 kredit) BS101 - Üzleti Statisztika 1. (20 kredit) ECO101 - Economics 1. (20 kredit) FM101 - Financial Management 1 (20 kredit) 2. év MAR202 - Marketing 2 (20 kredit) BM202 - Business Management 2 (20 kredit) ECO201 - Economics 2 (20 kredit) FM202 - Financial Management 2 (20 kredit) MC201 - Marketing Communications 2 (20 kredit) Elektív (20 kredit) 3. év MAR303 - marketing 3 (20 kredit) BM303 - Business Management 3 (20 kredit) FM303 - Financial Management 3 (20 kredit) IAM301 - Nemzetközi és Afrika Marketing 3 (20 kredit) MRT301 - Marketing Research: Theory 3 (20 kredit) MRP302 - Marketing Research: 3. projekt (20 kredit) Elektív (20 kredit) Választható modulok ... [-]