Egyetemek Botswanában

A Legjobb Egyetemek, Intézmények és Főiskolák Botswanában 2018

Ezen az oldalon kereshet Egyetemek, főiskolák és üzleti iskolák kínál bachelor fokozatot Botswana. Ön könnyen megtalálja az összes információt a legmagasabb rangú egyetemeken Botswana itt. Kattintson a "Tovább " részletes leírását az egyetem és áttekintést a bachelor programok kínált.

Keresés agglegény egyetemek Botswana és böngéssze végig a főiskolai programokat megtalálni az is, hogy tetszik a legjobban. Kap minden információ a különböző egyetemi tanulmányi lehetőségek Botswana, és hasonlítsa össze a tandíjat és a tanulmányi idő hossza. Időt takaríthat meg, és kapcsolatot egyetemek Botswana közvetlenül: töltse ki a "Request szabad információ " forma, amely beveszünk a kapcsolatot a felvételi iroda.

Indítsa el a keresést a jövő oktatási azonnal!

3 Találatok Botswana

Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho Egyetem 1997-ben alakult, és gyorsan fejlődött az évek során, hogy vezető multidiszciplináris minőségi felsőoktatás szolgáltatót. Botho Egyetem egyike volt az első helyi felsőoktatási intézmények Botswana által akkreditált a Humán Erőforrás Fejlesztési Tanács (HRDC). Minden program által jóváhagyott Botswana Képesítési Hatóság (BQA) és a Tanács (Felsőoktatási CHE) Lesotho. Botho Egyetem jelenleg programokat kínál a négy karral nevezetesen Kar Üzleti és Számviteli Ka… [+] r Computing, Mérnöki Kar és Alkalmazott Tudományok és a Kar oktatási és Távoktatási. Minden program került kidolgozásra, bemenetek ágazat tehát a diplomások készek a földre fut. Jelenleg kínál képesítéssel bizonyítvány szinten mesterképzésre szinten tervek helyen a doktori programok kifuttatandó nagyon hamar. A több mint 6000 diák és közel 500 munkatárs és növekszik, Botho Egyetem egy dinamikus és izgalmas hely. Botho egyetem is kínál változatos programokat az üzemelés szakemberek és szervezetek. Az Kar oktatási és távoktatási, több mint 200 rövid távú szakmai fejlesztési programok, amely testreszabható, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Botho Egyetem is forayed a távoktatási programok, a mi első tétel a távoktatásban részt vevő diákok osztályok február 2015. Jelenleg négy különböző egyetemen található Botswana - Gaborone, Ferencvárosban és Maun - és Lesotho - Maseru. Botho Egyetem stratégiai célja az, hogy növelje a diákok sokszínűség odavonzza a nemzetközi diákok számára. Eltekintve Botswana és Lesotho, már van néhány a diákok más országok a régióban, mint például Dél-Afrika, Namíbia, Zimbabwe, Zambia, Kongói Demokratikus Köztársaság, Etiópia és egyebek. Botho egyetem is számos nemzetközi partnerségek jól ismert, nemzetközi intézmények, mint a University of venda Dél-Afrikában, Teesside Egyetemen az Egyesült Királyságban, Ohio Egyetem Black Hills Állami Egyetem és a Wayne State University az USA-ban, Indian School of Mines és Manipal Egyetem Indiában. Hallgatók a Botho University van egy óriási lehetőség, hogy kihasználják ezeket a nemzetközi partnerségek révén a hallgatói csereprogramok. Diákjaink megkezdte úttörő szakmai projektek Indiában és utazott az USA-ban és az Egyesült Királyságban egyre nemzetközi kitettség, mind pedig része a hatalmas hangsúly a diplomások elhelyezkedését. Botho University szilárdan hisz abban, hogy a hallgatók egy kiváló tanulási környezet. Jelenleg folyamatosan fektetett kiváló infrastruktúrát és a legújabb technológia által vezérelt tanulási források. A campus Gaboronei jól ismert, hogy a nemzetközi szabványok és számos nemzeti és nemzetközi eseményt tartottak telephelyünkön minősége miatt a létesítmények, beleértve a tekintélyes afrikai Ifjúsági Játékok 2015-ben. A közelgő campus Ferencvárosban már a címlapra a megfelelő okok miatt és a tervek már előrehaladott állapotban, hogy építsenek egy campus Maun is. A tudományos szigor kombinálva kiváló minden tanórán kívüli tevékenységek, biztosítja, hogy a Botho egyetemi végzettséggel rendelkeznek hatékony kombinációja a készségek. Mi vagyunk az egyik legmagasabb rangú sportintézményeiről Botswana miután megnyerte az első elismerést és a bajnokságok az országban. Ez nem meglepő, figyelembe véve azt a tényt, hogy van széles körű sportolási lehetőségek: kosárlabda, netball, röplabda, foci és a sakk. Botho University hajtja alapértékeit kiválóság, a vezetés és az innováció, és célja, hogy legyen egy kiválósági központ a felsőoktatás és a vezető a pozitív társadalmi változást. Célunk a minőségi eredményezett Botho Egyetem lett az egyetlen egyetem Botswana egy BOS ISO 9001: 2008 minősítést. Egy feddhetetlenség minőségi a piacon, Botho egyetemi végzettséggel élen az átalakuló gazdaságban. VISION NYILATKOZAT Botho Egyetem arra törekszik, hogy a kiválósági központ, az innováció és a vezetés magasabb tanulás és a vezető számára kedvező társadalmi és gazdasági változások. Mission Statement Működési erős pénzügyi és életképes üzleti modell, BU nyújt minőségi oktatási tapasztalat, folyamatosan összevetni a hazai és nemzetközi tudományos normák, hogy készítsen jól lekerekített, foglalkoztatható diplomások a globális piacon. [-]


ABM University College

Alapképzés BSc BA Botswana Gaborone

Üdvözöljük az ABM University College-ben, az ABMUC-ot 1989-ben alapították, és az egyik úttörője a magán felsőoktatásban Botswana-ban. Az ABMUC számos olyan programot kínál, amelyek az ipar és a kereskedelem igényeihez igazodnak. A fő campus a Block 6-ban található, a Gaborone és a másik campus a Francistownban található, más támogató műholdakkal, a Mogoditshane-i Mogoditshane Iskolában, a Gapatshwa-ban és a Masunga-ban.


AFDA

Alapképzés BA Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Fokváros Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2018 + 4 további

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]