Keystone logo

Szűrők

  • Bachelor
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Üzleti tanulmányok
  • Stratégia
Szakirányok
  • Üzleti tanulmányok (25)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

25 Bachelor Programok ban ben Üzleti tanulmányok Stratégia 2024/2025

Szűrők

Bachelor Programok ban ben Üzleti tanulmányok Stratégia

A főiskolai diplomát jének mintegy négy éve fókuszált tanulmány. Ez alapképzés tartalmazza a tanulmány a közismereti tárgyakat, mint a matematika és az alapvető tudományok. Egyéb tanfolyamok jobban összpontosítani a tárgyak lényeges a konkrét jelentős. A főiskolai diplomát gyakran előfeltétele a foglalkoztatási lehetőségek és az is szükséges, belépés fejlett fok.

Mi a Bachelor stratégia? Ez a terület a tanulmány vezethet természetesen a végzős programok, mint a stratégiai tervezés és a stratégiai kommunikáció. Egyes oktatási intézmények kínálnak szakterületén belüli speciális program. A témák között szerepel a kommunikáció pszichológia, statisztika, kommunikációs etika, PR stratégiák, adatbázis-kezelés, valamint a kreatív reklám. Nem ritka, hogy a programok élesíteni kommunikációs, PR és reklám módszerek. Az internet használatának és a közösségi média is fontos központi tanulmány.

Van néhány fontos előnye a diákoknak ebben a programban. Ezek elvárják, hogy szakképzett oktatók és szakemberek, akik jelenleg élvezik a siker több iparágban. A diákok ebben a programban lehetősége van arra, hogy részt vegyenek a szakmai, hogy adjon nekik sok gyakorlati tapasztalatok.

A költségek a tandíj és a díjak nagyon eltérő lehet, az iskolák és különösen az egész ország határain. A leendő hallgatók vegyék fel a kapcsolatot a preferált oktatási intézmények részletes információk ezeket a költségeket.

Diplomások is várom, hogy belépés a szakmai világban, mint a frissen megszerzett készségek és ismeretek nagy a kereslet. Üzletek foglalkozó public relations és reklám különösen éhes képzett diplomások. Munkát lehet találni non-profit szervezetek, nagyvállalatok, valamint a nagykereskedelmi és gyártó vállalatok.Munkakörök közé tartozik az interaktív marketing szakember, figyelembe koordinátor, kereskedelmi képviselő, a reklám értékesítési ügynökök, és a piaci elemzők.

Ha készen áll az induláshoz a pályafutását a stratégia iparág, hogy egy pillanatra, hogy vizsgálja felül a beállításokat a műsorújságot. Használja a vezetést formában, hogy minél több információt. Keresés a programot alatt, és közvetlenül kapcsolatba a felvételi iroda az iskola a választásod kitöltésével a vezető formában.