MasterPhDJogi tanulmányokMBATanulmányokHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

76 Marketing menedzsment Bachelor's degrees found

Search for subject or location
Szűrők
Szűrők
  • Bachelor
  • BA
  • BSc
  • BBA
  • Marketing tanulmányok
  • Marketing
  • Marketing menedzsment
Sorrend

    28
    23
    16
    9

  • 566
      87
      76
      29
      21
      19
  • More in Marketing tanulmányok
  • Közösségi kapcsolatok76
  • Hirdetés65

  • Nyugat-Európa 34
  • Észak Amerika21
  • Ázsia 15
  • Afrika3
  • Dél-Amerika 1
  • Óceánia1

    4
    2
    24
    14

    46
    13

    66
    3
    2
    2
    1

    62
    8
    1

76 Marketing menedzsment Bachelor's degrees found

Bachelor Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Marketing menedzsment

Marketing menedzsment az üzleti világban, hogy foglalkozik a gyakorlati alkalmazására technikák marketing és a kérdés kezelése a marketing eszközök a cég. A világ a marketing ment keresztül evolúció a kreativitás és a technológia figyelembe a középpontba. Ezt kérte a jól képzett és magasan képzett marketingesek hatékony eladásösztönzés a szervezet. Keresztül Bachelor Marketing Management szak, a diákok a világ minden tájáról, hogy egy lehetőséget, hogy megtanulják a gyakorlati és elméleti ismeretek a modern marketing, mint a szakma. Az mértékben feltárja a különböző aspektusait a marketing, beleértve tervezését és irányítását az összes tevékenység. Ez a mélyreható megértését az összes csatorna marketing a stabil föld annak tekintetében, hogy a fogyasztói viselkedés, valamint a piackutatás.Tanulás a legjobb technikákat elemezni fogyasztói pszichológia és a vonatkozó gyakorlati készségek fejlesztése, és létrejönne egy márka a tudományos törvényeket. Bachelor Marketing Management felkészíti a diákokat, hogy legyen a magas szintű marketing menedzser. A tanfolyam alapja a kutatás, amely rábírja a legjobb gyakorlati tapasztalat, számos ipari mellékletet, nyaralás kutatási projektek, szakmai és egyéb területen projektek. Bachelor Marketing Management egy modern kurzus célja, hogy a hallgatók lehetőséget alakítani a jövőbeli marketing pályára a márka vezetői, piackutatók és vezetők nagy és nemzetközi szervezetekkel.