Természettudományok Bachelor of Mechanical Engineering
King's College - Pennsylvania, USA
Kulcs információ
Campus helye
Wilkes-Barre, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 43 248 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos oktatás 2019-2020
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Mit csinálnak a gépészmérnökök?
A gépészmérnökök az emberekért dolgoztak. Készítettük az ipari forradalmat hajtó gőzgépket; továbbra is gőzenergiát használunk az elektromosság nagy részének előállítására az USA-ban. Emellett hatékonyabban használjuk fel az energiát hatékonyabb épületek, járművek és még mosógépek tervezésével is. Tervezünk csípőimplantátumokat idős emberek számára, játékokat gyerekeknek és konyhai eszközöket a fogyatékkal élők számára. A gyárakat azáltal, hogy gépeket készítünk, amelyek dolgokat készítünk, és multidiszciplináris csapatokat vezetünk. Repülőgépeket, helikoptereket és űrjárműveket tervezünk. A gépészmérnökök robotokat terveznek minden iparágban, amelyben dolgozunk: robotokat gyártunk műtéthez, tisztításhoz, gyártáshoz és űrkutatáshoz. Néhányan befejezzük azokat a dolgokat, amelyek nem úgy néznek ki, mint a mérnöki munka, de még mindig együttérzést, csapatmunkát, kreativitást és kíváncsiságot igényelnek; tudósok, papság, szociális munkások, vezetők, tanárok és orvosok vagyunk. A gépipar széles területe, így a gépészmérnöki diplomások bármilyen iparágban teljesítő munkát találhatnak.
Mi a helyzet a gépészmérnöki karrierekkel?
A gépészmérnökök magas karrier-elégedettséggel bírnak, mert kreatívak és együtt dolgoznak az emberek segítése érdekében. Mivel az ME a legszélesebb mérnöki tudományág, lehetőségeink vannak a karriernövekedésre, ideértve a műszaki specializációt, a menedzsmentet és a vállalkozói készségeket. Munkánk érdekes marad, mivel a technológia mindig változik, és mivel tudunk mozogni a mezők között; rugalmasságunk segít ellenállni a változó piaci feltételeknek. Számos ME munkahely családbarát kombinációjával rendelkezik a fizetés és a munkaidő. fotó: King's College - Pennsylvania, USA
Mi különbözteti a király gépészmérnöki programját?
- Tervezés az emberek által, az emberek számára. Munkáinkat az emberi igények kielégítésének vágya indítja, és együttműködésben és kreatívan végezzük. Mivel az emberekkel kezdjük, természetes, hogy etikusak és felelősek vagyunk a társadalom iránt, és segítsünk abban, hogy jobb legyen a csapat minden tagja. A King's College-ban a kis osztályméretek lehetővé teszik a szoros interakciót a karokkal, akik útmutatást nyújtanak a hallgatóknak abban, hogyan kezdjék el a tervezést azáltal, hogy megértjük az embereket, akiket szolgálunk.
- Hiteles mérnöki tapasztalatok. Diákjaink terveznek a program során. Az osztályban a hallgatók nem csak a tankönyvek ismereteit használják; műszaki kézikönyveket, kódokat, szabványokat és katalógusokat használnak. A mérnöki tanterv legtöbb tanfolyamának gyakorlati laboratóriuma van. A laboratóriumokban a hallgatók az összetett, nyílt végű problémákat olyan eszközök segítségével oldják meg, amelyeket az igazi mérnökök használnak, például szilárd modellező és véges elem elemző szoftverekkel, mérőeszközökkel és gyártóberendezésekkel.
- Szorgalma. Diákjaink kezdeményezik a kihívásokkal küzdő problémák megoldását. Amikor visszaeséseket tapasztalnak, meghatározzák, mi történt rosszul, és kitalálják, hogyan kell működni.
- A szakmai és technikai készségek integrálása. A gépészmérnökök nemcsak a fogaskerekeket vagy a hőcserélőket méretezik, hanem azáltal, hogy megértik az emberek igényeit, majd csapatokban dolgoznak, hogy kutatásokat végezzenek, kísérletezzenek és megtervezhessék ezeket az igényeket. Ezért hallgatóink nem csak a műszaki készségeket tanulják meg, hanem ezeket a készségeket szakmai környezetben is gyakorolják.
Karrierlehetőségek
A gépipar az egyik legrégebbi és legszélesebb körű műszaki tudományág. A gépészmérnökök kutatásokat végeznek és terveket készítenek, eszközöket és folyamatokat fejlesztenek ki, valamint teszteket végeznek motorok, gépek és egyéb mechanikai eszközök számára. A gépészmérnökök képzettségétől függő számos iparág és technológia magában foglalja a fűtési, szellőztetési, légkondicionáló és hűtési (HVAC) rendszereket, a géptervezést, az automatikus vezérlés és a műszerezési technológiákat, a robotikát, az anyagmozgatást és a számítógépes és numerikus vezérlő rendszereket. .
A gépészmérnökök egyre inkább részt vesznek a környezetbarát alapelvek és gyakorlatok beépítésében, beleértve a zöld tervezést, az alternatív energia fejlesztését és a szennyezés megelőzését.
Programi oktatási célok
Néhány éven belül a King's College Gépészmérnöki Program öregdiákjai várhatóan:
- A műszaki ismeretek felhasználásával, önálló munkavégzéssel és egy csapat tagjaként, felelősségvállalással és vezetői szemlélettel fejezze be a mérnöki projekteket.
- Felismerje, hogy felelõsségük illeszkedik-e szervezetükhöz, és kezdeményezze tehát a tágabb szervezet támogatását.
- Szakmailag növekedjen és egész életen át tartó tanulást folytasson olyan tevékenységekkel, mint például diplomás végzés vagy más képzés folytatása, engedély megszerzése vagy igazolások megszerzése, valamint mentorok útmutatásainak megszerzése.
- A polgári mérnökökként viselkedjen, etikusan dolgozzon és dolgozzon, a társadalom és a környezet szempontjából.
Tanulói eredmények
A King's College gépészmérnöki programját végző hallgatóknak a következőket kell tudniuk mutatni:
- képesség a komplex mérnöki problémák azonosítására, megfogalmazására és megoldására a mérnöki, tudományos és matematikai elvek alkalmazásával;
- képesség a mérnöki tervezés alkalmazására olyan megoldások előállítására, amelyek megfelelnek a meghatározott igényeknek, figyelembe véve a közegészségügyet, a biztonságot és a jólétet, valamint a globális, kulturális, társadalmi, környezeti és gazdasági tényezőket;
- a közönséggel való hatékony kommunikáció képessége;
- képes mérni az etikai és szakmai felelősségeket a mérnöki helyzetekben, és megalapozott döntéseket hozni, amelyeknek figyelembe kell venniük a mérnöki megoldások globális, gazdasági, környezeti és társadalmi kontextusban kifejtett hatását;
- egy olyan csapat hatékony működése, amelynek tagjai együtt vezetnek, együttműködési és inkluzív környezetet teremtenek, célokat, feladatokat terveznek és a célokat teljesítik;
- képesség arra, hogy megfelelő kísérletezést dolgozzon ki és végezzen, elemezze és értelmezze az adatokat, és a következtetések levonásához használja a mérnöki megítélést;
- képesség, hogy szükség szerint új ismereteket szerezzen és alkalmazzon, megfelelő tanulási stratégiák segítségével.
A Munkaügyi Statisztikai Hivatal szerint a gépészmérnökök foglalkoztatottsága várhatóan öt százalékkal növekszik országszerte 2014-től 2024-ig. A gépészmérnöki karrier nagy rugalmasságot biztosít: A King's gépészmérnöki tanulmánya során megszerzett készségek és technikák átadhatók számos iparág számára. munkahelyi szakirányok, ideértve az ipari, orvosbiológiai, mechatronikai és automatizált gyártást, a repülőgépipar és a rendszerek tervezését. A gépészmérnökeket alkalmazó főbb iparágak a bányászat, a kőfejtés, valamint az olaj- és gázkitermelés; energia- és kommunikációs infrastruktúra; gyártás, különösen a fémek és az előállított fémtermékek; gépek gyártása; és szállítóberendezések gyártása. A program hangsúlyt helyez a mechanikai tervezésre, valamint a gyártási rendszerekre és a folyamatvezérlésre, a legkorszerűbb szimulációs szoftver és gyártási rendszermodellek felhasználásával.
Tanulási célok a gépipar számára
A gépészmérnöki program tantervét a „Műszaki alapok - mechanika” vizsga köré szervezték, amelyet a Műszaki és Földmérési Vizsgálók Országos Tanácsa (NCEES) irányított. Ez a vizsga értékelő eszközként szolgál majd a gépipar számára. A Gépészmérnöki program tantervének modellje a következő kompetenciákat és témákat tartalmazza:
- Matematika
- Valószínűség és statisztika
- Számítási eszközök
- Etika és szakmai gyakorlat
- Mérnöki gazdaságtan
- Villamosenergia és mágnesesség
- Statika
- Dinamika, kinematika és rezgések
- Anyagok mechanikája
- Anyagtulajdonságok és feldolgozás
- Áramlástan
- Termodinamika
- Hőátadás
- Mérések, műszerek és kezelőszervek
- Mechanikai tervezés és elemzés fotó:
King's College - Pennsylvania, USA
Tanterv-tervező
Az alábbiakban felsoroljuk a javasolt négyéves tanulmányi tervet a Gépészmérnöki program számára:
1. év - ősz (15 ok)
- CHEM 113. Általános kémia I. (3 o.)
- CHEM 113L Általános Kémia I Lab (1 kr)
- PHYS 113 Fizika tudósok és mérnökök számára I. (3 kr)
- PHYS 113L Fizika a tudósok számára és az Eng I Lab (1 kr)
- 129. MÁTUM I. kalkulus (4 kr)
- ENGR 150 mérnöki szeminárium (2 rész)
- HCE 101 Szent Kereszt tapasztalat (1 ok)
1. év - tavasz (18 * kr)
- CHEM 114 Általános kémia II (3 kp)
- CHEM 114L Általános kémia II laboratórium (1 kr)
- PHYS 114 Fizika II. Tudósok és mérnökök számára (3 kr)
- PHYS 114L Fizika tudósoknak és Eng II Lab (1 kr)
- MÁT 130 - II. Kalkulus (4 kp)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
2. év - ősz (16,5 kr)
- ME 200 Bevezetés a gépiparba (3 kr)
- ME 200L bevezetés a Gépiparba (0,5 cr)
- 231. MÁTUM III. Kalkulus (4 kr)
- MÁT. 238 Differenciálegyenletek (3 kr)
- CS 111 programozás a tudomány és a műszaki ismeretek számára (2 kr)
- CS 111L programozás a tudomány és a műszaki laboratórium számára (1 kr)
- PHYS 241 Statika (3 ok)
2. év - tavasz (19,5 * kr)
- ENGR 250 rendszertervezés és elemzés (3 ov)
- ENGR 250L rendszertervező és elemző laboratórium (1 kr)
- ENGR 350 mérnöki anyagok (3 op)
- ENGR 350L Engineering Materials Lab (.5 kp)
- PHYS 242 Szilárd anyagok mechanikája (3 op)
- Matematikai módszerek a fizikai tudományokhoz (3 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
3. év - ősz (19,5 * kr)
- ENGR 320 folyadékmechanika (3 kr)
- ENGR 320L Fluid Mechanics Lab (.5 op)
- ENGR 330 Projektmenedzsment (3 op)
- ME 320 gyártórendszerek (3 k)
- ME 320L Manufacturing Systems Lab (1 rész)
- PHYS 350 termodinamika (3 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
3. év - tavasz (16,5 kr)
- ME 360 hőátadás (3 kr)
- ME 360L hőátadó laboratórium (1 kr)
- ME 340 Dinamika (3 k)
- ME 340L Dynamics Lab (.5 kr)
- ENGR 360 valószínűségi és mérnöki statisztikák (3 op)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
4. év - ősz (17 ok)
- ME 400 mechanikai tervezés (3 kr)
- ME 400L mechanikai tervező laboratórium (1 kr)
- ME 380 Mechatronika (3 kr)
- ME 380 Mechatronika (1 kr)
- ME 410 speciális témák a gépiparban I vagy CORE (3 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
4. év - tavasz (18 * kr)
- ME 480 Senior ME szeminárium (1 ok)
- ME 440 Senior Design (3 ok)
- ME 440L Senior Design Lab (1 ok)
- ME 420 rendszerdinamika (3 kr)
- ME 420L rendszerdinamikai laboratórium (1 kr)
- CORE vagy ME 411 speciális témák a gépiparban II (3 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
Az érettségihez szükséges összes kredit = 140
* A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt egy nyári tanfolyamon, hogy enyhítsék a hitelterheket ebben a félévben
Belépők
Képtár
A program eredménye
- Mérnöki gazdaságtan
- Anyagmechanika
- Áramlástan
- Hőátadás
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Gépészmérnöki diploma
- Gliwice, Lengyelország
BSc in Mechanical Engineering
- Dunaújváros, Magyarország
Gépészmérnöki diploma
- Szombathely, Magyarország