Természettudományok Bachelor of Mechanical Engineering
AUM American University of Malta
Kulcs információ
Campus helye
Cospicua, Málta
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 500 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi hallgatók félévenként; 1500 EUR - EU hallgatók félévenként; 1000 EUR - máltai hallgatók félévenként
Bevezetés
A gépészmérnökök mindent megterveznek és gyártanak, a kisebb eszközöktől, például a mikrohullámoktól kezdve a nagyobb rendszerekig, mint például autók és űrhajók. A gépipar a matematikát, a fizikát és az anyagtudomány alapelveit alkalmazza a mechanikai rendszerek elemzésére, tervezésére, gyártására és karbantartására. Ehhez széles körű ismeretekre van szükség, beleértve a szilárd és folyékony anyagok mechanikájának, valamint a hő- és energiaáramlás modellezésének képességét.
Mivel ezek a készségek gyakorlatilag mindenhez szükségesek, a gépipar vitathatatlanul a legszélesebb és legkülönfélébb mérnöki tudományterület. A gépészmérnöki programokat végzettek számos ágazatban folytatnak karriert, beleértve a védelem, az orvosbiológia, a gyártás, a bányászat és az autóipar területén. A gépészmérnökök központi szerepet játszanak a repülőgépiparban, az autótervezésben és a gyártóiparban, valamint az orvosbiológiai technológiában.
Program részletei
Az első két évben a hallgatók az egyetem általános oktatási programjának (42 amerikai kredit / 84 kredit) elvégzésére összpontosítanak, amely öt tematikus területet mutat be: kommunikáció, adatok és mennyiségi irodalom, tudományos kutatás, művészetek és humán tudományok, valamint társadalomtudományok. A harmadik és negyedik évben a hallgatók a szakukhoz kapcsolódó témákra összpontosítanak.
További fokozatos belépési követelmények
- MATSEC bizonyítvány matematikából
- A2 -es szintű matematika
- BBB A-szinten
- GSCE: Tudomány C.
- Legalább egy másik természettudományi/technológiai tantárgy (vagy azzal egyenértékű végzettség) a következőkből: elektronika, anyagtudomány, fizika, biológia, kémia, geológia, informatika, további matematika, mechanika, dinamika vagy általános mérnöki tudomány.
Tanulási eredmények a programban
A Gépipari Program célja és mutatói a következők:
1. célkitűzés
A diplomások gyakorló mérnökké válnak, akik hozzájárulnak és sikeresek, és előrehaladnak vállalataikban, intézeteikben vagy ügynökségeikben.
2. célkitűzés
A diplomások sikeresek a gépészmérnöki szakon vagy más olyan területeken, amelyek az alapképzés során megszerzett készségekből és ismeretekből származnak.
3. célkitűzés
A diplomások részt vesznek az egész életen át tartó tanulásban, és új ismereteket és készségeket sajátítanak el a gyakorlat és a fejlett oktatás révén, hogy karrierjük során alkalmazkodjanak a munkakörnyezet változó igényeihez.
Oktatás és értékelés
A modulokat hagyományos előadásokon és felfordított osztálytermi modelleken tanítják.
A felfordított osztálytermi modellt a program tanfolyamának körülbelül felére alkalmazzák. Itt az osztályba járás előtt a hallgatók megtekinthetik a rögzített rövid előadások sorozatát, és kvízeket készíthetnek az adott anyagról. Az előadás anyaga különféle tanulási stílusokhoz tartozó anyagokat tartalmaz, és kihasználja az ebben a módban könnyen elérhető vizualizációs lehetőségeket.
A diákok ezután olyan órákon vesznek részt, amelyeket egy helyszíni oktató vezet, aki tisztázhatja az anyaggal kapcsolatos aggályokat. A hangsúly azonban az osztályon belüli gyakorlatok vezetése, amelyek a diákok által vezetett gyakorlatokon (problémák, tervezési projektek, szoftverrel kapcsolatos oktatások, megbeszélések) keresztül a különböző tanulókat szolgálják ki. Ezek a foglalkozások gyakran együttműködő tanulási környezetben zajlanak, ahol a diákok kis csoportokban dolgoznak. Különleges esetekben az oktató kiegészítő előadásanyagot biztosít. Az osztályon kívüli olvasási és házi feladatokat ezután hozzárendelik, elküldik és osztályozzák. A diákoknak lehetőségük van arra is, hogy egy-egy oktatásban részt vegyenek a hivatali órákon keresztül.
A tanfolyam többi részét szabványos osztálytermi előadásmodellben fogják tanítani, osztályon kívüli gyakorlatokkal, házi feladatokkal és projektekkel. Ebben a módban előadásokat tartanak az órák alatt. Az előadások különböző tanulási stílusú anyagokat tartalmaznak, és példákat és/vagy diákok vagy oktatók által vezetett problémamegoldást is tartalmazhatnak. A tanulás megerősítése érdekében hivatali órákat és egyes kurzusokon problémamegbeszéléseket tartanak.
Karrierlehetőségek
- Gépészmérnök egy orvosbiológiai cégnél.
- Védelmi vállalkozó a katonaság bármely ága számára.
- Autóüzem technológiai szakértő az autóiparban.
4 éves fokos terv vázlata
1. év
I. szemeszter
- HUN 101 Angol Összetétel 1
- MAT 120 Számítás I.
- CHE 111 Bevezetés az általános kémiába (laboratóriummal)
- HIS 101 A Földközi -tenger története
- ENR 102 Bevezetés a mérnöki és műszaki tervezésbe
II. Szemeszter
- HUN 102 Angol Összetétel 2
- SOC 101 Bevezetés a szociológiába
- BIO 101 Az élet egysége (laborral)
- MAT 130 Kalkulus II
- PHY 111 Fizika Calculus I -vel (laborral)
2. év
I. szemeszter
- MAT 105 Bevezetés a MATLAB -ba 1
- IEE 175 Számítógépes programozás mérnöki alkalmazásokhoz
- CIE 214 Statika
- MAT 220 Számítás III
- PHY 240 Bevezető villamos energia és mágnesesség (laborral)
- REL 101 Vallási világok összehasonlító szempontból
II. Szemeszter
- MAT 205 Bevezetés a MATLAB 2 -be
- MEE 250 Dynamics
- CIE 210 Mérnöki grafika
- MEE 207 Az elektrotechnika elemei
- COM 101 Bevezetés a multikulturális kommunikációba
- MEE 301 Mérnöki elemzés
- MAT 301 differenciálegyenletek
3. év
I. szemeszter
- ATH 101 Arts of the Mediterranean
- MEE 230 Bevezetés a termodinamikába
- MEE 224A Mérnöki anyagok mechanikai viselkedése és Lab
- MEE 300 műszerlabor
- MEE 252 Gépek dinamikája
- MEE 313 Gépipari Tervező Laboratórium
II. Szemeszter
- MEE 331 Bevezetés a folyadékmechanikába
- MEE 302 Numerikus módszerek
- MEE 324B mérnöki alkatrészek tervezése
- MEE 331R Mérnöki anyagok alapjai
- PHI 102 Alkalmazott etika
4. év
I. szemeszter
- MEE 400 vezető gépészmérnöki laboratórium
- MEE 432 hőátadás
- PSY 101 Bevezetés a pszichológiába
- MEE 460 Mechanikus rezgések
- MEE 442 HVAC rendszer tervezése
- MEE 489A Interdiszciplináris tervezés I
II. Szemeszter
- MEE 455 vezérlőrendszer kialakítása
- MEE 445 Megújuló energiarendszerek és elemzés
- MEE 452 Planar Multibody Dynamics alkalmazásokkal
- MEE 462 kompozit anyagok
- MEE 495S gépészmérnöki vezető kollokvium
- MEE 498B Interdiszciplináris tervezés II
A program eredménye
A Gépészmérnöki Program céljai és mutatói a következők:
1. cél
A diplomások gyakorló mérnökökké válnak, akik hozzájárulnak vállalataikhoz, intézeteikhez vagy ügynökségeikhez, sikeresek és előrehaladnak.
2. cél
A diplomások sikeresek a posztgraduális iskolában a gépészmérnöki vagy más olyan területeken, amelyek hasznot húznak az alapképzés során megszerzett készségekből és tudásból.
3. célkitűzés
A diplomások egész életen át tartó tanulásban vesznek részt, és új ismereteket és készségeket sajátítanak el gyakorlaton és továbbképzésen keresztül, hogy karrierjük során alkalmazkodjanak a munkakörnyezet változó igényeihez.
Karrierlehetőségek
- Gépészmérnök egy orvosbiológiai cégnél.
- Védelmi vállalkozó a hadsereg bármely ágához.
- Autógyári technológiai szakértő az autóiparban.
Tanterv
Tanítás és értékelés
A modulokat hagyományos előadási és fordított tantermi modellekben tanítják.
Az átfordított osztálytermi modellt a program kurzusának körülbelül a felében alkalmazzák. Itt, az órákon való részvétel előtt, a hallgatók megtekinthetik a rögzített rövid előadásokat, és kvízeket tölthetnek le az adott anyagról. Az előadási anyagok különféle tanulási stílusokhoz tartalmaznak anyagokat, és kihasználják az ebben a módban elérhető vizualizációs lehetőségeket.
A hallgatók ezután olyan órákon vesznek részt, amelyeket egy helyszíni oktató vezet, aki tisztázhatja az anyaggal kapcsolatos aggályait. A hangsúly azonban azon van, hogy az osztályon belüli gyakorlatokat vezessenek, amelyek a tanulók által vezetett gyakorlatokon keresztül (problémák, tervezési projektek, szoftverekkel kapcsolatos oktatás, beszélgetések) szolgálják ki a különböző tanulókat. Ezek a foglalkozások gyakran kollaboratív tanulási környezetben zajlanak, amelyben a tanulók kis csoportokban dolgoznak. Különleges esetekben az oktató gondoskodik az előadások kiegészítő anyagáról. A tanórán kívüli olvasási és házi feladatokat ezután kiosztják, leadják és osztályozzák. A hallgatóknak lehetőségük van egyéni oktatásban is részt venni munkaidőben.
A kurzus hátralévő részét egy szabványos tantermi előadásmódban tanítják osztályon kívüli gyakorlatokkal, házi feladatokkal és projektekkel. Ebben a módban előadásokat tartanak az órai időszakban. Az előadások különböző tanulási stílusokkal rendelkező anyagokat tartalmaznak, és tartalmazhatnak példákat és/vagy diák vagy oktató által vezetett problémamegoldást. Irodai órákat és egyes kurzusoknál problémafelolvasásokat tartanak a tanulás megerősítése érdekében.
4 éves képzési terv vázlata
1. év
I. félév
- HUN 101 Angol Összetétel 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Bevezetés az általános kémiába (laborral)
- HISZ 101 A Földközi-tenger története
- ENR 102 Bevezetés a mérnöki és műszaki tervezésbe
félév II
- HUN 102 Angol Összetétel 2
- SOC 101 Bevezetés a szociológiába
- BIO 101 Unity of Life (laboratóriummal)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Fizika Calculus I-vel (laborral)
2. év
I. félév
- MAT 105 Bevezetés a MATLAB 1-be
- IEE 175 Számítógépes programozás mérnöki alkalmazásokhoz
- CIE 214 Statika
- MAT 220 Calculus III
- PHY 240 Bevezető elektromosság és mágnesesség (laborral)
- REL 101 Vallási világok összehasonlító perspektívában
félév II
- MAT 205 Bevezetés a MATLAB 2-be
- MEE 250 Dynamics
- CIE 210 mérnöki grafika
- MEE 207 Elektrotechnika elemei
- COM 101 Bevezetés a multikulturális kommunikációba
- MEE 301 Mérnöki elemzés
- MAT 301 Differenciálegyenletek
3. év
I. félév
- ATH 101 A Földközi-tenger művészete
- MEE 230 Bevezetés a termodinamikába
- MEE 224A Mérnöki anyagok és laboratórium mechanikai viselkedése
- MEE 300 Műszerlaboratórium
- MEE 252 Gépek dinamikája
- MEE 313 Gépipari Tervező Laboratórium
félév II
- MEE 331 Bevezetés a folyadékmechanikába
- MEE 302 Numerikus módszerek
- MEE 324B mérnöki komponens tervezés
- MEE 331R Anyagok alapjai mérnökök számára
- PHI 102 Alkalmazott Etika
4. év
I. félév
- MEE 400 Senior Gépészmérnöki Laboratórium
- MEE 432 Hőátadás
- PSY 101 Bevezetés a pszichológiába
- MEE 460 Mechanikai rezgések
- MEE 442 HVAC rendszertervezés
- MEE 489A keresztdiszciplináris tervezés I
félév II
- MEE 455 vezérlőrendszer tervezése
- MEE 445 Megújulóenergia-rendszerek és -elemzés
- MEE 452 Planar Multibody Dynamics with Applications
- MEE 462 kompozit anyagok
- MEE 495S Gépészmérnöki Senior Kollokvium
- MEE 498B Keresztdiszciplináris Tervezés II
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Három típuson alapuló ösztöndíjak: érdem (magas tanulmányi teljesítmény) vagy sportoló vagy anyagi rászorultság.