Talaj- és környezettudományi alapképzés

Általános információk

Program leírás

  • Helyszín: Tajcsung, Tajvan
  • A tanulmány időtartama: 4 év (2 évvel meghosszabbítható)
  • Kezdés dátuma: szeptember
  • Nyelv: kínai és angol

Áttekintés

Az NCHU Talaj- és Környezettudományi Tanszékét 1919-ben hozták létre. Elsőként a Taipei János Agronomia és Erdészeti Főiskola Mezőgazdasági Kémiai Tanszékén kezdte meg működését, és az egyik olyan egysége, amely a leghosszabb múltra tekint vissza az egyetemen. 1960-ban a Mezőgazdasági Kémia Tanszék Talaj- és Műtrágyaosztályát kiterjesztették a Talajtudományi Tanszékré, amely a talaj és a műtrágya oktatására és kutatására szakosodott. 1970-ben megalapították a Talajtudományi Doktori Intézetet a mesterfokú tehetségek ápolására. 1982-ben Ph.D. programot hozták létre a felső talajtudósok művelésére. 1995-ben az osztály az akkor újonnan épült Mezőgazdasági Környezettudományi Épületbe költözött, és a kormány egyesülési stratégiájára válaszul a Talaj- és Környezettudományi Tanszék lett. A környezettudományt beépítették az osztály tanterveibe és kutatásába, hogy megfeleljenek az ország növekedésének igényeinek és lépést tartsanak a nemzetközi csereprogramokkal. A tanszék elfogad egy szemeszterrendszert, amelyben az első félév szeptemberben kezdődik, a második félév pedig februárban kezdődik.

SoilandEnvironmentalScience01National Chung Hsing University","author_url":"","source":""}" />

Fokozat követelmények

Az osztály tervezi a tantervi kereteket és a tantárgyak térképeit az alapképzés, a mesterképzés és a doktori osztályok számára, hogy a hallgatók megértsék a kurzus és az oktatási célok (az alapkompetencia) kapcsolatát annak érdekében, hogy tehetséges talaj- és környezettudományi egyetemeket ápoljanak, akiknek alapelveik vannak, szakmai tudás és gyakorlati készségek. A tanterv-tervezés, az oktatási célok és az alapvető kompetenciák közötti kapcsolat segíti a hallgatókat a jövőbeli karrierjük megtervezésében. Ezenkívül a tanszék egyetértési memorandumot írt alá az Utah Állami Egyetem Növény-, Talaj- és Éghajlati Tanszékével és a Delawarei Egyetem Építés- és Környezetmérnöki Tanszékével való együttműködésről, hogy segítse a hallgatókat nemzetközi látókörük kibővítésében. 2016 óta a tanszék Robert Gillies professzort hívta meg az Utah Állami Egyetem Növény-, Talaj- és Klíma Tanszékéből az éghajlat és éghajlatváltozás tanfolyamra, amely nemcsak megkönnyíti a tanszék tanárait, hogy megosszák egymással a tantervek kialakítását és az oktatási tapasztalatokat. de elősegíti az osztály tanterv-tervezésének újítását is.

A főiskolai program minimális tanulmányi időtartama négy év, és két évvel meghosszabbítható. A főiskolai program végzéséhez legalább 128 kreditre van szükség, amelyben legalább 58 kredit és legalább 30 választható kredit szükséges. A mesterképzés minimális időtartama egy év, a tanulmány maximális időtartama pedig négy év. A mesterképzés befejezéséhez legalább 34 kredit szükséges, amelyben legalább 10 kredit teljesítésére van szükség. A doktori képzés minimális időtartama A program kétéves, a tanulmány maximális időtartama pedig hét év. A program végzéséhez legalább 34 kredit szükséges, amelyben legalább 10 kredit teljesítésére van szükség. A doktori képzés minimális időtartama két év, a tanulmány maximális időtartama hét év. A program végzéséhez legalább 34 kredit szükséges, amelyben legalább 10 kredit teljesítésére van szükség. A tandíj az alapképzés, a mesterképzés és a doktori programok számára 27652; 24229; 25719NTD.

SoilandEnvironmentalScience02National Chung Hsing University","author_url":"","source":""}" />

Utoljára frissítve szept. 2020

Az iskoláról

Entering its centennial year, NCHU is the oldest and the third biggest comprehensive research-based national university in Taiwan. Consisting of nine colleges with complete departments, NCHU cultivate ... Tovább

Entering its centennial year, NCHU is the oldest and the third biggest comprehensive research-based national university in Taiwan. Consisting of nine colleges with complete departments, NCHU cultivates its students' basic skills and core competencies such as professional knowledge and skills, reflection and innovation, teamwork, local concern, and global thinking. Using top research centers as the platform, NCHU integrates external and internal research resources to plan the cultivation of talented individuals in cross-disciplinary fields, promote international exchanges, enhance global reputation, promote university-industry collaboration, and establish a cooperative relationship between global top universities by forming a multinational research team, driving the entire school's overall improvement. Kevesebb