Számítógépes játékfejlesztő BSc kitüntetések
University of Westminster
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 15 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* nemzetközi - Egyesült Királyság/EU: 9 250 font (tanévi díjak)
Bevezetés
Tanfolyam összefoglaló
A számítógépes játékok fejlesztése multidiszciplináris módon ötvözi a technológiát és a kreativitást. A játékipar továbbra is bővülő és kihívásokkal teli ágazat, folyamatosan fejlődő ötletekkel és élvonalbeli technológiákkal. Ez megköveteli a gyakorlóktól, hogy nagyobb rugalmasságot gyakoroljanak a szoftver specifikációi és funkcionalitása terén, a tervezéshez és a felügyelethez való hozzáállásuk kiigazítása révén, miközben lépést kell tartaniuk a technológia széles körű változásaival.
Ez a tanfolyam kiterjed a játékfejlesztési folyamat minden főbb technikai vonatkozására a tervezéstől a gyártásig. Célja, hogy felkészítse Önt a szoftverfejlesztési karrierre, különös tekintettel a számítógépes játékokra. A tanfolyam szilárd ismereteket nyújt a játéktechnológiákról, beleértve a programozást, az alkalmazott matematikát, a számítógépes grafikát és a játékmotorokat. A tudás és készségek széles körének kiterjesztése támogatott, beleértve a mobil- és webes alkalmazásfejlesztést, a 3D-s modellezést és animációt, valamint az ember-számítógép interakciót. A hallgatók foglalkoztathatóságának növelése érdekében a tanfolyam számos előadást kínál a kreatív iparágból, és támogatja a presztízsjáték -versenyeken és digitális vásárokon való részvételét, valamint ipari elhelyezéseket és szakmai gyakorlatokat.
Karrierlehetőségek
- Sikeres öregdiákok
Pályakezdőink játékfejlesztőként, tervezőként és tesztelőként találtak állást olyan cégeknél, mint a Microsoft, a Sega, a King, a SiniSoft, az Arekkz Gaming, a Bossa Studios és a Marmalade. - Iparági szerepvállalás
Az iparági előadók és vendégelőadók betekintést engednek a hallgatóknak az iparágban végzett munkába, csoportos projektmunkájuk részeként mentorálást biztosítanak, és speciális visszajelzést adnak portfóliójukról és önéletrajzukról. - Karriervezérelt tanulás
Vezető játékfejlesztőkkel dolgozunk együtt, amelyek között korábban a King, az Imaginarti, a Marmalade és a Bossa Studio is szerepelt, hogy biztosítsuk, hogy végzettjeink magasan foglalkoztathatók legyenek az iparágon belül.
Karrierfejlesztés
A diploma megszerzésekor matematika/játék-orientált programozói végzettséggel rendelkezik, amely nagyon keresett a számítógépes játékiparban.
A tanfolyamot az iparágon belüli játékprogramozók és -tervezők akut hiányára hozták létre, és úgy tervezték, hogy megfeleljen az ipari panelek, például a TIGA és a Skillset által felvázolt iparági követelményeknek.
Gyakori lehetőség nyílik a hallgatóknak munkatapasztalat megszerzésére a kurzuson, amely a múltban játéktesztelési lehetőségeket is tartalmazott a helyi stúdiókban, például a Bossa és Kingben, nyári gyakorlatokat olyan cégeknél, mint a Natural Motion, és számos szoftvermérnöki gyakorlatot. és mobilcégek, amelyek magukban foglalják:
- Bossa Stúdió
- Sumo Digital
- Természetes mozgás
- Microsoft
- Sega
Ipari kapcsolatok
Az iparági elkötelezettség a kurzus elengedhetetlen része, mivel a hallgatók ipari előadókat hallanak, és mentorálást kapnak az iparági szakemberektől csoportos projektmunkájuk részeként.
Az egyetem szorosan együttműködik olyan vezető játékfejlesztőkkel, mint a King, az Imaginarti, a Marmalade and Bossa Studios, a Target 3D, a Natural Motion és a Genera. Gyakori hálózatépítési lehetőségek (EGX, PocketGamer, Aardvark Swift Game karrierbeszélgetések) és Game Jams is vannak a hallgatók portfóliójának és tapasztalatainak javítására (Global Game Jam, Tranzfuser, UKIE).
A kurzus részeként a hallgatók rendszeresen kapcsolatba lépnek az iparági partnerekkel, hogy speciális visszajelzést kapjanak portfóliójukról és önéletrajzukról, és az Aardvark Swift tehetségvadász csapatának éves látogatásán mindig nagy a látogatottság.
Munkakörök
A tanfolyam felkészít a különböző szektorokban betöltött szerepekre, beleértve:
- Játékfejlesztő, tervező és tesztelő
- Mobilalkalmazás-fejlesztő
- Multimodális interaktív alkalmazások (VR, AR, XR)
- minőségbiztosítási tanácsadó
- Szoftverfejlesztő (beleértve a mesterséges intelligencia játékokat, mobilokat, algoritmusokat stb.)
Végzettségű munkáltatók
A végzettek játék-, grafika- és hálózati programozóként találtak állást a legkülönfélébb területeken, kezdve a Microsoft Xbox konzolos játékok készítésétől a legújabb mobileszközök programozásáig.
Tanulmányaik folytatása közben néhány hallgató kihasználta az egyetem vállalkozási kezdeményezéseit, hogy saját induló céget találjanak – Arrekz Gamin, True Ronin Games. Más diplomások ezekkel a nagy nevekkel szereztek pozíciókat:
- Amtech
- Arekkz Gaming
- A történeten túl
- Bossa Studios
- CGI
- GEEKS – Játékteszt
- király
- Lekvár
- Microsoft
- Természetes mozgás
- NETbuilder
- Neybar
- Hordozható pixelek
- Royal Bank of Scotland
- Sega
- SiNi szoftver
- Slitherine Software UK Ltd
- Sumo Digital
- Cél 3D
- TT játékok
- Kétirányú média
- VMC – Játékteszt
- We R interaktív
- 5. üzlet
Belépők
Tanterv
A fő számítástechnikai irányzat részeként játékfejlesztő tanfolyamunk célja, hogy komoly szoftvermérnöki háttérrel rendelkező diplomásokat hozzon létre, hogy elősegítse a számítástechnikai kreatív ipar jövőjének kialakítását. A kurzus tartalma kortárs, és a helyi és országos munkaadókkal való szoros kapcsolatok révén a foglalkoztathatóságot szolgálja.
Hetente körülbelül 12-15 órát fog tölteni előadásokon, oktatóanyagokon és laboratóriumokban. Az előadások a kulcsfogalmak, elméletek és technikák bemutatására szolgálnak. Az oktatóanyagok és a laboratóriumi tevékenységek növelik a téma megértését, és lehetővé teszik a technológiai és elméleti munka iránti kompetenciájának és önbizalmának fejlesztését.
A kurzus során aktívan részt kell vennie csoportmunkában, megbeszéléseken, szemináriumokon és magántanulmányokon.
A kurzus gyakorlati jellegéből adódóan az értékelés rendkívül változatos, és magában foglalja a tudományos és értékelő esszéket, esettanulmányokat, vizsgákat, feleletválasztós teszteket, szóbeli előadásokat, gyakorlati projekteket és munkaportfóliókat.
A következő tantárgyak jelzik, hogy mit fog tanulni ezen a kurzuson.
1. év
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Alkalmazott matematika
- Játéktervezés és eszközkészítés
- Játék Enterprise
- Játékfejlesztő Csoport Projekt
- Programozási módszertan
4. hitelszint
2. év
A tanulmányi tárgyak a következők:
Alapmodulok:
- Játékprogramozási minták
- Game Studio (munka alapú tanulás)
- Games Engine Architecture
- Matematika és fizika játékokhoz
És 2 választható modul az alábbi listából:
- 3D interaktív médiafejlesztés
- Algoritmusok: Elmélet tervezés és megvalósítás
- Gépi tanulás és adatbányászat
- Mobil alkalmazás fejlesztés
- XR multimodális interakció
5. hitelszint
Elhelyezés éve
Ez a kurzus lehetőséget ad arra, hogy tanulmányai második évének befejezése után egy évet az iparban (szakmai gyakorlat) töltsön el. Ez segít a munkatapasztalat megszerzésében, és növeli az elhelyezkedési esélyeit a diploma megszerzése után.
A Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálat és a kurzuscsapat által szervezett különféle workshopokon és rendezvényeken segítséget és támogatást kínálnak Önnek, hogy elhelyezkedési lehetőségeket találjon és biztosítson.
Általában a számítógépes játékok fejlesztésének különböző aspektusaival kapcsolatos feladatokat tartalmazó szerepkörökhöz rendelik.
3. év
A tanulmányi tárgyak a következők:
Alapmodulok:
- Számítógépes grafikai programozás
- Számítógépes játékok fejlesztésének záróprojektje
- Játék AI
- Játékok Hálózat és biztonság
És 1 választható modul az alábbi listából:
- Interaktív 3D vizualizáció
- Natív mobilalkalmazások fejlesztése
- Haladó interaktív médiafejlesztés
6. hitelszint
Nemzetközi lehetőségek
Számos kurzusunk kínál nemzetközi tanulmányi és munkatapasztalatot, az egyetem pedig más globális lehetőségeket kínál, amelyekre minden hallgató jelentkezhet – így bármit is tanul, lehetősége lesz külföldre menni.
A lehetőségek a következők lehetnek:
- Részt vesz egy féléves vagy éves csereprogramokon a világ különböző intézményeiben
- Nemzetközi nyári iskolán vagy kiránduláson való részvétel
- Önéletrajz készítése önkéntes munkával vagy külföldi szakmai gyakorlattal
A nemzetközi tapasztalat tágítja a látókört, növeli az önbizalmat, és javítja a globális megértést, amellett, hogy fantasztikus a karrierje szempontjából.
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy támogassa a nagyra törő és kiemelkedő hallgatókat, és számos ösztöndíjat kínálunk a megfelelő egyetemi hallgatóknak, amelyek a tandíj egészét vagy egy részét fedezik.
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.