Számítástechnikai matematika bachelor
Georgian Technical University
Kulcs információ
Campus helye
Tbilisi, Grúzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GEL 4 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Évközi oktatás külföldi hallgatók számára
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A cél a főiskolai tananyag célja, hogy a hallgatók a matematikai nyelv és terminológia, a technika matematikai bizonyítás, a matematikai módszerek, leírás szerint matematikai modelleket alkalmazott típusú problémák és önálló fejlesztési ezen modellek elméleti és / vagy alkalmazott keret , valamint az értékelési ismereteket.
Program Előfeltételek
Kérelmező elismerte megfelel a grúz törvényhozás. Ugyanakkor, a diákok idegen nyelvi kell eltelnie az angol nyelvet.
Program leírása
A program az ECTS rendszert követi, 1 kredit 27 óra, amely magában foglalja a kapcsolattartási órákat, valamint a független munkaórák számát. Az órák eloszlását az oktatási terv tartalmazza. A program időtartama 4 év (8 félév) és 240 kredit.
Az éves tanulási folyamat: (a két félév 21-21 hetes) a következőképpen oszlik meg: a VII és XIV heteket középfokú vizsgákra fordítják; Vagyis a tanulási folyamatot és a két közbenső becslést 17 hét alatt (I-XVII hét) valósítják meg. A XVIII. Héttől a XXI. Hétig (beleértve) a vizsgákra (az alap- és kiegészítő vizsgákra) vonatkoznak.
Az első, a második és a harmadik éves tanulási folyamat: a hallgató a félév során hat tantárgyat tanul, mindegyik 5 kreditből áll, amely félévben 30 kredit, a tanévben 60 kredit, összességében 180 kredit teljes.
A negyedik évfolyam első félévében a hallgató öt tantárgyból hat témát vesz fel, összesen 30 kredit. A második félévben a hallgatók közül választhatnak hat osztályt az ingyenes komponensektől kezdve minden egyes tantárgy öt hitelórával, ami összességében 30 kredit.
Tanulási eredmények / kompetenciák
A tudás és a megértés
Fő eredmény a matematika modern ágaiban szerzett tudás. Különösen a valószínűségi elméletben, statisztikák, pénzügyi matematika, aktuáriumi matematika, modern algebra, geometria, topológia, elméleti fizika.
- A matematika alapfogalmainak és elveinek megértése;
- A matematika szférájának széles elméleti ismerete és a releváns irányok összetett problémáinak megismerése;
- A jelenlegi eredmények és újdonságok kritikai értékelése a matematika területén;
- A matematika alapgömbjei közötti kölcsönös kapcsolatok felfogása;
- A matematika terminológiájának ismerete.
Tudás alkalmazásában
A hallgatók képesek alkalmazni matematikát alkalmazott tudományok és gyakorlati kérdések, mint a számítógépes tudományok, mérnöki, fizika, alkalmazott statisztikák stb
- A matematika elméleti állításainak és elveinek kritikai megítélése;
- A logikai érvelés és a probléma világos matematikai megfogalmazásának képessége;
- Az elméleti tudás alkalmazása a gyakorlati problémákra;
- A kijelölt célok eléréséhez szükséges időkeretek meghatározásának készsége.
az ítéletalkotás
A matematika különböző területeinek témakörében és problémáihoz kapcsolódó információk lekérése, gyűjtése és elemzése, megbízható következtetések levonása szabványos vagy eredeti esetekben, módszerek alkalmazásával.
- A matematika különböző irányaiban felmerülő problémák azonosításának és megértésének képessége, a kapcsolódó információk kidolgozása és elemzése, valamint releváns következtetések levonása;
- Képes következtetéseket levonni a gyakorlati matematikai problémákra a szerzett elméleti ismeretek alapján.
Kommunikációs képességek
A program fejleszti a tudást a szóbeli vagy írásbeli formában.
- Az információs és kommunikációs technológiai erőforrások alkalmazási készsége a munkaköri célok elérése érdekében;
- Argumentum vita a matematika elméleti és alkalmazott problémáiról;
- Prezentációs készségek és az írásos információk összeállítása;
- Nyilvános bemutatás, védelem és a saját megfontolások dokumentálása;
- A szakmai problémákkal kapcsolatos lakonikus és nyilvánvaló készségek készítése.
Tanulási készségek
Számos matematikai kurzus a program határozottan fejleszteni tanulási képességek a diákok.
- Határozza meg az önképzés területeit, hogy gazdagítsa a matematika szakmai ismereteit és tapasztalatait.
- A jelenlegi fejleményekkel kapcsolatos információk keresése, elemzése és értelmezése.
- A saját tanulmányi folyamat folyamatos és többoldalú becslése a tudás és a tapasztalat gazdagítása érdekében, a tudás frissítésének szükségességének önbecsülése és a tanulás folytonosságának szükségességére vonatkozó nyilatkozat második szinten (mesterképzés).
- A matematika területén szerzett ismeretek és tapasztalatok gazdagítása érdekében a modern anyagok felfedezésének és észlelésének készségei és a folyamatos oktatás fogadása.
Értékek
A hallgatók megismerik az olyan alapvető fogalmak jelentőségét és fontosságát, mint: az igazság, a helyes érvelés, bizonyítás, ellentmondás a matematikában, logika stb.
- Az elfogadott etikai és értékrendi normák védelme;
- Az elfogadott erkölcsi normák védelme;
- Az értékes, a lelkiismereti normák kialakulásának folyamatában való részvételi készség és a létesítésük törekvése.
- A szakmai érték (pontos, pontosság, objektivitás, átláthatóság, szervezet stb.) Megvédése a matematika területén.
A tanulási eredmények elérésének formái és módszerei
Előadás
Szeminárium (a csoportban dolgozó)
Gyakorlat
Laboratóriumi munka
terepmunka
konzultáció
Önálló munkavégzés
Együttműködés. Ennek a módszernek a megtanulása azt jelenti, hogy a diákok csoportokat osztanak fel, és minden csoportnak megadják a kérdést, hogy tanulmányozzák. Az egyes csoportok tagjai kivizsgálják a kérdést külön-külön, és ezzel egyidejűleg megvitatják következtetéseiket a csoport többi tagjával. A munkafolyamat során megvitatott kérdések függvényében lehetőség van a csoport tagjai közötti újraelosztásra. Ez a stratégia biztosítja az egyes hallgatók maximális részvételét a tanulási folyamatban.
Gyakorlati módszerek Magában foglalja a tanulás minden formáját, amely a hallgatók gyakorlati munkájának képességeit fejleszti. Ebben az esetben a hallgató önállóan végzi el a megszerzett tudás alapján egy vagy több akciót; Például pedagógiai és ipari gyakorlat, terepmunkák stb.
Írásos munka módszer Magában foglalja a következő műveleteket: írásos másolatok, absztraktok, összefoglalók vagy felmérések készítése a vizsgált anyagból stb.
Szóbeli vagy szóbeli módszer Magában foglalja az előadást, beszélgetést stb. E folyamat során az oktató verbálisan megmagyarázza a szükséges anyagokat, míg a tanulók memorizálják.
Probléma alapú tanulási módszer (PBL) Mint a tudás megszerzésének és az integráció folyamatának első szakasza konkrét problémát jelent.
Heurisztikus módszer Alapja a posed feladat lépésről lépésre történő megoldása. Ez a folyamat a tények egymástól független kimutatásával és a vizsgálat során a köztük lévő kapcsolatok megszerzésével valósul meg.
Gömbök Foglalkoztatási
Pályakezdő matematikai jelentős működhet felsőoktatási intézmények, kutatási központok, bankok, vállalatok, a pénzügyi szektor, az állami katonai és egészségügyi struktúrák, biztosítási ügynöki, magán intézmények és szervezetek dolgoznak a földeken az informatika és a távközlés területén.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Alkalmazott matematikából alapképzés
- Owings Mills, Amerikai Egyesült Államok
Alkalmazott matematika és statisztika alapképzése
- Smithfield, Amerikai Egyesült Államok
Alkalmazott matematikából alapképzés – STEM kijelölve
- Chicago, Amerikai Egyesült Államok