Szépművészeti Bachelor (BFA) játékfejlesztésben

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

A Game Development BFA átfogó képzést nyújt a művészetek területén, különös tekintettel a technikák megértésére és alkalmazására, beleértve a 3D modellezést, animációt és világítást a videojátékok gyártásában.

A hallgatók a játék művészete alapelveinek szilárd megértésével járnak el, ideértve a játékmotor technológiájának, valamint a gyártás előtti és a termelési környezet ismereteit.

A kurzus leírása

Félév 1

  • GAM 105: Bevezetés a májába
    Mag / 3 egység
  • GAM 107: Játékmotorok
    Mag / 3 egység
  • GAM 110: Bevezetés a játékfejlesztésbe
    Mag / 3 egység
  • GAM 111: 2D eszközök a játékfejlesztéshez
    Mag / 3 egység

2. szemeszter

  • ND 113: Vázlat a kommunikációhoz
    Mag / 3 egység
  • GAM 115: A szkriptek elemei
    Mag / 3 egység
  • GAM 131: A játék története
    Major / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • GAM 150: Játéktervezés, elmélet és elemzés
    Mag / 3 egység
  • LA 108: Összetétel a művész számára
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 255: Matematikai Főiskola
    Liberális művészetek / 3 egység

3. szemeszter

  • GAM 201: 3D modellezés játékokhoz 1
    Mag / 3 egység
  • GAM 215: Szkriptek a 3D játékokhoz 1
    Major / 3 egység
  • GAM 252: Rendszertervezés
    Major / 3 egység
  • LA 120: Művészettörténet a 15. században
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 291: Karrier tervezése
    Liberális művészetek / 3 egység

4. szemeszter

  • GAM 170: Szintű tervezés a videojátékokhoz 1
    Mag / 3 egység
  • GAM 233: A digitális festészet elemei
    Mag / 3 egység
  • GAM 310: Prototípus játéktermelési stúdió
    Mag / 3 egység
  • GAM 315: Scripting a 3D Games 2-hez
    Major / 3 egység
  • GAM 353: Játék Freemium és bevételszerzés
    Major / 3 egység
  • LA 121: Művészettörténet a 19. században
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 202: Angol összetétel: Kreatív meggyőzés és érvelés
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott

5. szemeszter

  • GAM 270: 2. szintű játék a videojátékokhoz
    Major / 3 egység
  • GAM 335: A videojátékok története
    Major / 3 egység
  • GAM 350: Gyors játékfejlesztés 1
    Major / 3 egység
  • LA 110: A rövid történet írása
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 271: Főiskolai algebrai geometria
    Liberális művészetek / 3 egység

Félév 6

  • GAM 190: Mobil felhasználói felület és UX
    Major / 3 egység
  • GAM 410: Gyors játékfejlesztés 2
    Major / 3 egység
  • GAM 416: Harc - Tánc az ellenséggel
    Major / 3 egység
  • GAM 498: Együttműködési projekt
    Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 127: Témák a világ művészetében
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 195: A képregény története: amerikai képregény
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 306: Kreatív beszéd: Prezentáció a tervezők számára
    Liberális művészetek / 3 egység

7. szemeszter

  • GAM 483: Interaktív médiatermelés és vállalkozói készség
    Major / 3 egység
  • GAM 498: Együttműködési projekt
    Major / 3 egység
  • LA 117: Tájépítészet felmérése
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 171: Nyugati civilizáció
    Liberális művészetek / 3 egység

8. szemeszter

  • GAM 405: Játékportfólió készítése
    Mag / 3 egység
  • GAM 498: Együttműködési projekt
    Major / 3 egység
  • GAM 500: Gyakorlat a játéktervezésben
    Választható / 3 egység / Nyáron ajánlott
  • LA 197: A képregény története: Nemzetközi és alternatív képregény
    Liberális művészetek / 3 egység
  • LA 435: A jelek hatalma: szemiotika és a képzőművészet
    Liberális művészetek / 3 egység / Nyáron ajánlott

Egységkövetelmények

Fokozat követelmények

BFA játékfejlesztési követelmények

  • Minimális C fok minden alaptanfolyamon, fő kurzuson és az LA 107 írás a többnyelvű művész számára vagy az LA 108 összetétel a művész számára
  • Legalább 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények:
  • 1 Írásbeli közlemény: Összetétel
  • 1 Írásbeli kommunikáció: Kritikus gondolkodás
  • 1 Írásos kommunikáció: háttér és stílus
  • 2 Művészettörténeti tudatosság: Nyugati művészet
  • 2 Művészettörténeti tudatosság: felmérések
  • 1 Történelmi tudatosság
  • 1 mennyiségi írástudás
  • 1 Kulturális ötletek és befolyások
  • 1 Munkaügyi kommunikáció és gyakorlatok

Miután a fenti általános oktatási követelmények teljesültek, vegye igénybe a Liberal Arts választottakat, ha eleget tesz a Liberal Arts egység követelményeinek.

Academy of Art University / Academy of Art University

Tanulási eredmények a programban

Az egyetemi hallgatók megfelelnek a következő hallgatói teljesítménykritériumoknak:

Vizuális kommunikáció

  • Integrálja a környezeteket, a karaktereket vagy a kellékeket a koherens játékélmény érdekében
  • Szemrevételezéssel szemléltesse a játékszak-szabványoknak megfelelő készségeket

Technológia

  • Bizonyítsa a kortárs játéktermeléshez kapcsolódó technológiák jártasságát

Előadói képességek

  • Világosan és szakmailag bemutatja a munkát és ötleteket

Kritikus gondolkodás és problémamegoldás

  • Vizuálisan kommunikálja a kutatásokat és ötleteket a tervezési folyamat során
  • Kutatás és működőképes megoldások előállítása határidőn belül

Szakmai felkészültség

  • Készítsen professzionális portfóliót, amely megfelel az ipari szabványoknak
  • Együttműködve és hatékonyan dolgozzon egy professzionális termelési környezetben
  • Azonosítsa az erősségeket és dolgozzon ki egy portfóliót, amely személyre szabott azok bemutatására

Speciális készségek: Játék- és szintű tervezés

  • Tervezze meg, szervezzen és készítsen játék prototípusokat a már meglévő játékmotorokban
  • Készítsen tervezési dokumentációt és részletes papír térképeket egy professzionális előgyártási csomaghoz
  • Hatékonyan használja a vizuális és kód-alapú szkripteket a játék- és szintű mechanika megvalósításához

Speciális készségek: Animáció

  • Az animáció alapelveit hatékonyan alkalmazza környezetekre, karakterekre vagy effektusokra
  • Mutassa be a mozgást (kétoldalas és négyszeres) és a mozgó tárgyak kölcsönhatását
  • Helyezze be az eredeti animációkat a már meglévő játékmotorokba
  • Mutassa be a színpad és a kompozíció megértését olvasható animációk segítségével

Speciális készségek: 3D játékmodellezés

  • Modell a forma, arány és funkció megfelelő használatával
  • Készítsen és alkalmazzon textúrákat, összhangban a projekt általános megjelenésével

Speciális készségek: Koncepció Art

  • A vonal, az él, az érték és a formatervezés hatékonyan használható fel minden koncepciómunkában
  • A perspektíva szabályainak hatékony alkalmazása
  • Bizonyítsa be a szemléltető stílus rugalmasságát az egyedi személyes stílus és a stílusnak a projekt igényeihez való igazításával egyaránt

Academy of Art University","author_url":"","source":"Academy of Art University"}" />Academy of Art University / Academy of Art University

Academy of Art University tanulási eredményei

Academy of Art University végzősök képesek lesznek bizonyítani:

  1. Készítsen olyan műalkotást, amely alkalmas a szakmai lehetőségek keresésére a választott művészeti és tervezési területen.
  2. Kreatív problémák megoldása a művészet és a tervezés területén, ideértve a műszaki, esztétikai és fogalmi ismeretek kutatását és szintézisét.
  3. Professzionálisan kommunikálja elképzeléseit, és kapcsolódjon a tervezett közönséghez a területükhöz kapcsolódó vizuális, szóbeli és írásbeli prezentációs készségek segítségével.
  4. Végezzen műszaki, esztétikai és fogalmi döntéseket a művészet és a tervezési alapelvek megértése alapján.
  5. A szakterület használatával értékelje a saját területén végzett munkát, ideértve a saját munkáját is.
  6. Felismerje a történelmi és kortárs kulturális és esztétikai trendek hatását a művészetre és a formatervezési termékekre.
  7. Tanulja meg a szakmai készségeket és viselkedést, amely a művészet és a formatervezés globális piacán való versenyzéshez szükséges.
Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

For nearly 90 years, artists and designers have called Academy of Art University their home. Founded in San Francisco and family owned since 1929, it is the largest private art and design university i ... Tovább

For nearly 90 years, artists and designers have called Academy of Art University their home. Founded in San Francisco and family owned since 1929, it is the largest private art and design university in the nation. Kevesebb