Senior karrier vezető karrierje - Matte festészetre és VFX-re szakosodott

Általános információk

3 locations available
További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

Digitális mozi

Ennek a mesternek az a célja, hogy szakemberré vagy művészvé váljon a digitális filmkészítés irányításában és készítésében. A küldetés az, hogy professzionális fényképeket készítsen vizuális effektusokkal, professzionális kamerák segítségével, krómkészlettel, és megtapasztalja a kezdetektől a gyártás utáni folyamatig.

VFX Houdini-val

A Visual Effects programban használt szoftverek közül nem kétséges, hogy a Side FX Houdini az első helyet foglalja el. Mivel eljárási létrehozási modellje, gyorsasága és az integrált lehetőségek száma (részecskék, ruházat, haj, robbanások, tömegek, megsemmisítés stb.) Miatt Houdini a foglalkoztatás szinonimája, napi ezreket jelentenek meg, mert A Houdini-ban uralkodó VFX művészek iránti kereslet nagyon széles, főleg a Top Stúdiókban, mint például a Pixar, a Disney, az ILM, a Lucas Films és a Weta.

Matt festés

Tanulja meg a Photo Bash és a matt festés technikáit a szükséges művészi alapokból, például színes, fényképezés, világítás vagy keretezés, hogy hatékonyan alkalmazhassa, miközben megtanulja a szoftvert, amely lehetővé teszi a saját tartalom előállítását.

132611_pexels-photo-1117132.jpeg

Három különböző módon edzhet:

  • Helyszíni: Az órák naponta 3 órát tartanak hétfőtől csütörtökig a létesítményeinkben.
  • Távbeszélgetés: A diákok hétfőtől csütörtökig napi 3 órában élőben lépnek kapcsolatba a tanárral és osztálytársaikkal. Miután az osztályok véget értek, a virtuális egyetemen lógnak, hogy újra annyiszor láthassák őket, ahányszor szükséges.
  • Online: A hallgatóknak szabad idejük van a tanárok által naponta rögzített és feltöltött órákhoz való hozzáféréshez, és heti egy órás korrepetálást tartanak a tanárral a felmerülő kérdések megválaszolására.

Napirend: Digitális mozi modul

Ecnicismos I - 1. hónap
  • kodekek
  • 8-16-32 bit
  • konténerek
  • sávozás
  • görbék
  • Digitális fényképezőgépek vs. analóg filmkamerák - Digitális fényképezőgépek vs DSLR
  • Az optika különbségei a fényképekben, a videóban és a moziban
  • Körkörös optika vs anamorf optika (boke, flare)
  • Különbség a Lineáris vs Log vs Nyers érzékelők között
  • A Blackmagic használata
  • DaVinci Resolve a színminősítéshez

Gyakorlat: Sík lövés és színes osztályozás az osztályban megtanult technikákkal.

Film-elemzés - 1. hónap
  • A mozi világa
  • A mozi rövid története
  • A szkript értelmezésének olvasása
  • Script kiállítás
  • Munka a színészekkel
  • a Mesemondó
  • Sík és sík elemzése
  • Storyboards készítése
  • Hang, szín és fény, felhasználás és formák.
  • Színészek és műszaki csapat

Gyakorlat: Filmkészítés és operatív elbeszélés készítése az osztályban megtanult empirikus ismeretekkel.

Műszaki adatok II - 2. hónap
  • Szekvencia sík gördítése
  • Story Board készítése
  • Világítás, típusok és világítási rendszerek
  • A szkriptek olvasása és a projekt hatóköre
  • Termelési igények, optika, króm, mozgások
  • Az első gazdasági költségvetés, amit bele kell foglalni vagy el kell dobni

Gyakorlat: Lövés és StoryBoard készítése

Tervezés - 2. hónap
  • Gördülő statikus síkok
  • Gördülő repülőgépek mozgásban
  • Tengelyek, az irányítás alapszabályai
  • A SCRIPT kapcsolata az igazgatóhelyettessel
  • Műszaki forgatókönyv és StoryBoard

Gyakorlat: Lövés és StoryBoard készítése.

Előkészítés - 3. hónap
  • Termelés tervezése
  • Rövid film végleges költségvetése
  • Koncepciók létrehozása
  • Hozza létre a forgatókönyvet 2D és 3D formátumban
  • Offline forgatás
  • Az Adobe After Effects használata a 2D animációkhoz

Gyakorlat: Rövidfilm előtermelése és 2D animációja.

Előkészítés - 3. hónap
  • Kezelési dosszié elkészítése
  • Hogyan készítsünk castingot? Technikák és ajánlások
  • Lencsék és célkitűzések a rendező számára, mesemondás és szempont
I. Színészek irányítása - 4. hónap
  • A színészek irányítása
  • Akció jelenet
  • Felfüggesztés jelenet
  • A színészek irányítása
  • Horror jelenet
  • A színészek irányítása
  • Komédia jelenetet

Gyakorlat: Színész irányítási gyakorlatok

FX Essentials II - 5. hónap
  • Offline lövés - Rotoscopy
  • Chroma Key
  • Matt festés
  • 3D animáció
  • Unreal Engine
  • Az Adobe Premiere használata a 2D Animatics számára

Gyakorlat: Filmkészítés és 3D animáció előnézete

A színészek irányítása - 5. hónap
  • A színészek irányítása II
  • Lövési gyakorlat
  • FX felügyelet az igazgatók számára
  • Szerelés, keverés és színminősítés az igazgatók számára

Gyakorlat: Filmkészítés és 3D animáció előnézete.

I. termelés - 6. hónap
  • Végső lövés

Gyakorlat: A tervek utolsó felvétele.

Mocap - 6. hónap
  • Mozgásrögzítés
  • Látogatás a helyszíneken
  • Tematikus rövidfilm a produkciós csapatban
  • Végső lövés

Gyakorlat: Rövid film felvétele a gyártóberendezésben.

Minden gyakorlatban vezetõnek kell lennie.

II. Termelés és I. utángyártás - 7. hónap
  • Végső lövés
  • PostPro és Assembly
  • Záró összeállítás

Gyakorlat: A tervek utolsó felvétele.

I. termelés - 7. hónap
  • Végső lövés

Gyakorlat: A tervek utolsó felvétele.

Utómunka II. És Sound - 8. hónap
  • PostPro és Assembly
  • Színosztály
  • rézsűk
  • FX
  • Rotoszkópok, krómák és integrációk
  • Projekt reprezentáció
  • Megjelenítési paraméterek
  • Keretfelbontások
  • Réteges ábrázolás
  • Hang utáni produkció

Gyakorlat: A rövidfilm kézbesítése.

Posztprodukció II és hang - 8. hónap
  • PostPro, összeszerelés, színminőség és keverés
  • A rövidfilm premierje moziban
Valósághű és a puska - 9. hónap
  • Filmszerű az Unreal-val
  • Hozzon létre egy termelési csővezetéket a Shotgun segítségével
  • Anyagfelvétel az Unreal elemekkel való beépítéshez.
  • tekercs
  • üzemzavar

Napirend: Mattfestés

történelem

Matte festés és fotómosás.

Gyakorlat: Találjon meg 6 olyan matt festményt / fotóbástyát, amelyek inspirálnak és szeretnének elérni.

összetétel
  • Összetétel-tanulmány.
  • Classics Study
  • A kompozíció gyakorlati alkalmazása
  • Az összetétel szabályainak bontása

Gyakorlat: elemezze öt klasszikus mű összetételét.

szín
  • Színelmélet
  • A színkerék
  • Alapszínek
  • Kiegészítő színek
  • Harmadik szintű színek
  • Színpaletta tanulmány
  • A színkerék
  • A háromszög

Gyakorlat: Kivonja az öt klasszikus mű színsémáját.

szempontjából:
  • Két eltűnési szempont
  • Három eltűnési pont
  • A perspektíva narratív felhasználása

Gyakorlat: generáljon 6 kompozíciós vázlatot

operatőr:
  • A reflexfotózás alapfogalmai.
  • Zársebesség.
  • A membrán nyílása.
  • ISO érzékenység
  • Szemüveg.
  • Lencsék rendellenességei és alkalmazása

Gyakorlatok: fotózás

  • 20 textúrák
  • 10 Állatok
  • 10 rovar
  • 20 növény
  • 10 Tájkép
  • 20 tárgy
  • 20 makró
  • 10 portré
Photoshop
  • Fájlkezelés
  • Alapvető eszközök; kefe, radír
  • Kefe beállítások
  • Kefék készítése
  • Kiválasztási maszkok
  • Klónozási puffer
  • Rétegek használata
  • Keverési módok
  • Színbeállítások
  • Színárnyalat, fényerő és a kép telítettsége
  • szűrők
  • azt cseppfolyósított
  • Vázolja fel a színpalettát

Gyakorlatok: PHOTOBASH

  • Antropomorf robot
  • Nem antropomorf robot
  • Akció karakter.
  • Járművek: aszfalt és síkság
  • Járművek: terepjáró
  • Járművek: motorkerékpárok
  • Járművek: aerodinamikai antenna
  • Járművek: űr
  • Fantasztikus természetes folt napról napra.
  • Fantasztikus természetes hely éjjel.
  • Táj építészeti romokkal.
  • Táj technológiai elemekkel.
  • Extra rádiós futurisztikus város.
  • Futurisztikus város belsejében.
  • Extra rádiós középkori város.
  • Középkori város belsejében.
3D Max
  • felület
  • Geometria és primitívumok használata.
  • Modifikáló modellezés
  • bordák
  • Spline modellezés
  • Sokszögű modellezés
  • Felosztás modellezése
  • UWS
  • Anyagszerkesztő
  • világítás
  • render
Z Kefe
  • Alapfogalmak.
  • Faragott bio modellek

Gyakorlat: Helyezze be a matt festménybe a 3D-ben létrehozott elemeket.

Hatások után
  • bevezetés
  • Fájlkezelés.
  • Rétegek használata
  • Keverési módok
  • Tulajdonságok szerkesztése
  • Timeline.
  • Értékek animáció
  • mascaras
  • Animált maszkok
  • szűrők
  • Színbeállítások
  • Világítási beállítások
  • Részecskerendszerek vs felvétel alfa.
  • Rotobrush
  • 3d rétegek
  • Kamerák és világítás
  • Kameraképezési technikák.
  • Nyomkövető kamera

Gyakorlat: Éljen életre öt eredeti matt festményét.

magfúzió
  • Csomópont módszertan
  • homlokrakodók
  • Alapvető kompozíciók
  • Matte hatások
  • Légköri hatások
  • Színbeállítások
  • Kamera követés
  • 3D kamera
  • 3D elemek megvalósítása
  • vakolás

Gyakorlat: Éljen életre öt eredeti matt festményét.

Music Video behind the scenes with some video and photo equipment.

Napirend: VFX modul Houdini-val

1. hónap

Az eljárások modellezése és eszközök létrehozása

  • Méretezhető és moduláris modellek készítése
  • Eljárási modellezés attribútumokból
  • Eszközök készítése a májához
2. hónap

Az attribútumok használata Houdini-ban

  • Mozgás FX létrehozása attribútumokból
3. hónap

Dinamikus pusztítás (merev test dinamikái)

  • Hogyan kell modellezni a töréshez
  • Szerves és merev test-szimulációk számítási módszerei
4. hónap

Részecskerendszerek

  • Részecskék az FX mozgáshoz
  • Fizikai alapú részecskék
5. hónap

Volumenek, modellezés voxelekkel

  • Volume modellezés
  • Konvertálás a különféle kötetek között
6. hónap

Folyadékok, gáznemű rendszerek

  • Robbanások, tűz és füst
  • Texturáló folyadékok
7. hónap

Folyadékok, a részlektől a makróig

  • A folyékony rendszerek nagyszabású szimulációja
  • Folyékony rendszerek kisméretű szimulációja, viszkozitással játszva
8. hónap

Hogyan lehet tömegeket generálni és irányítani?

  • Agent létrehozása
  • Dinamikusan irányítsa a tömegeket, akadályokat, ösvényeket és tevékenységeket
  • Szövet szimuláció
9. hónap

Utótermelés, az utolsó lépés

  • 3D réteg összetétele
  • Mozgáspálya és 3D kamerák

Gyorsító modul

A projekt előkészítése
  • A projektvezeték építése
  • Csővezeték felépítése Shotgun segítségével
    • Feladat nyomon követése
    • Optimalizálja a Gantt-diagramot
    • A termelékenység paraméterezése
    • Időzítés és a csapat mérföldkövei
    • A termelési szakaszok követése
    • Felhőkapcsolat Asztali élmény személyesen és online
    • Online projektmegjelenítés
    • Részvény menedzsment
    • Képernyőn megjelenő visszajelzés
    • Multitasking felülvizsgálat
    • A bizonytalanság csökkentése a termelékenység elemzésében
  • SCRUM módszertan tanulása
termelés
  • Naptár kiszámítása
  • Megvalósíthatósági mutatók
  • Tesztelés
  • Minőségbiztosítás
  • Játékpálya
  • Marketing terv
Indítás - prelaunch
  • Piaci értékelés indulási időpontokra
  • Indulás előkészítése
  • Piki előkészítő
  • Előadás rendezvényeken
  • Projektbemutató bíróság
  • Bemutatkozás a nyilvánosság számára

Valós tapasztalatokkal rendelkező tanárok

Legjobb tanárok

Rafa Costa

  • 3D generista az Elite 3D-ben
  • 3D művész és koncepció művész.
  • 2003 óta dolgozik reklámügynökségeknél, dizájnstúdiókban és építészeti cégeknél.
  • Különböző projektekben vett részt, mint például események, vállalati videók, zenei videók, televíziós műsorok, dokumentumfilmek, filmek, reklámok és videojátékok, például a BattleField 4, a Mafia III vagy a Star Citizen.

Luis Lopez

  • 3D művész a Misomo-ban
  • Termelő és VFX művész 2001 óta dolgozik a 3D és a VFX animációs ágazatban, főként különféle produkciós cégek szabadúszóként és végül 3D animáció gyártóként. Munkái számos, a 3D-vel kapcsolatos területtel foglalkoznak: információarchitektúra projektekkel, vállalati videókkal, reklámokkal, dokumentumfilmekkel, videojátékokkal, animációs sorozatokkal vagy 3D animációs játékfilm készítésével.

Andrés Grueiro

  • Filmrendező, olyan projektekért díjakat nyert, mint az 1. díj és a zsűri különleges díja a Cambridge Shortfilms Contest (UK) versenyében, és a virtuális mozi reprezentációjának legújabb technikáival kapcsolatos. Jelenleg az Utopic Estudios, a nagy teljesítményű virtuális valóság és a MOCAP technológiai vállalat tagja. A Videojátékok világában dolgozott filmet készít a Napégéses játékok számára, és az AEV, a Videojátékok Hallgatói Egyesület volt elnöke.

Javier Horrillo

  • A Virtual Art rendezője és VFX felügyelője
  • Javier Horrillo diplomáját a valenciai Műszaki Egyetemen szerezte. Az ESAD-ban is tanult. Vezeti a digitális effektusok virtuális művészeti stúdióját Valenciában, ahol VFX felügyelő is. Számos magas szintű Cinema and Advertising FX tevékenységet végzett, ahol bebizonyosodott, hogy bármilyen képet el lehet készíteni, amit el tud képzelni olyan technikáknak köszönhetően, mint például matt festés, króm vagy króm kulcs, rotoscopy, 3D uidok készítése, modellezés, texturálás és világítás 3D, beállított kiterjesztés, fotogrammetria, kamerakövetés, digitális smink és hosszú stb.

Juan Antonio Valverde

  • Koncepció, vizuális és történet művész
  • A Valencia Politechnikai Egyetemen (UPV) képzőművészeti diplomát szerzett 2005-ben, a számítógépes rendszerek programozásának 2. szakmai végzettségével és a grafikai tervezés mester diplomájával Juan Antonio fejlesztette szakmai tevékenységét mint illusztráció és grafikai tervezés szabadúszó. 2012-ben volt lehetősége arra, hogy alkotásait ötször kiállítsa szülővárosában (Valencia), és egyszer vendégeként a New York-i Animazing Galéria, az USA-ban, Rodez-ben (Franciaország), a középkori kastély területén Belcastel.

Fedezze fel exkluzív gyorsítóprogramunkat

Tavaly élvezni fogja a 9 hónapos gyorsulási programunkat, amely mindenféle vállalkozói projekt fejlesztéséhez szükséges tanácsokat és képzéseket kínál. Használja ki tudásunkat és minden lehetőséget. Befejezheti képzését egy sikeres projekttel és egy professzionális demótekercsel.

Dolgozz egy igazi stúdióban

A 9 hónapos gyorsítóban egy valódi projekten fog dolgozni, egy olyan projektnél, amelynek célja, időzítése és határideje van, mint egy valódi gyártó cégnél. Tudni fogja, hogyan kell videojátékokban vagy filmfejlesztő stúdiókban dolgozni egy igazi projekt, a projekt megvalósításával.

Saját indulás

Szeretne saját projektet kidolgozni? Ha van itt jó ötlete, akkor kivitelezheti. Vagy ha nem, akkor bármikor csatlakozhat az általunk javasolt és elindítandó ötletekhez, akár grafikusként, modellezőként, programozóként stb.

Igazi kiadók

A fő cél az, hogy a projektek világossá váljanak. Ezért különféle finanszírozási, terjesztési és promóciós rendszereink vannak, például a PlayStation Talents, amelyek 200 000 euró összegű projekteket finanszíroznak

Szakmai felügyelet

Mert tudjuk, hogy nehéz egyedül és felügyelet nélkül dolgozni. Ez az oka annak, hogy a gyorsító hallgatói az első naptól számítanak tanáraink és szakembereink segítségével, akik folyamatos segítséget nyújtanak a projekt fejlesztéséhez.

Egyéni telepítések

Az otthoni munka nagyon kényelmes, de nem eredményes, mindannyian tudjuk. Létesítményünkben a csapattal professzionális környezetben, tárgyalóteremmel, játékteremmel, étel- és italgépekkel, valamint az ágazatban működő vállalkozás összes szolgáltatásával dolgozik.

Multidiszciplináris csapat

Nagyon különböző karrier-hallgatókkal fog dolgozni. A videojátékok, a játéktervezés, a programozás, a 3D modellezés, az animáció, a mozi, a koncepció szakértői mindannyian csapatként dolgoznak, amely összeköti a linket a jövőbeli projektekhez és ötletekhez.

Állásajánlatok

Gondoskodunk arról, hogy személyesen keressünk és kezeljünk olyan állásajánlatokat, amelyek illeszkedhetnek hallgatóink helyzetéhez és preferenciáihoz, nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt.

Demo orsó

Mindez úgy, hogy van egy professzionális demonstrációs orsója, egy speciális bemutató orsója a fejleszteni kívánt munka számára, amelyet csatolhat a kísérő levélhez vagy folytathatja, és garantáljuk, hogy minden ajtót nyit a szakmai jövője előtt.

Regisztráljon ingyenesen a virtuális egyetemen

A világ legfejlettebb campusa

Mi vagyunk az egyetlen iskola, amely az egész világ számára megnyitotta a campusunkat. Több ezer ember, akár hallgató, akár nem, naponta fér hozzá az intranetünkhöz, videók, oktatóprogramok, előadások, demonstrációk, küldetések elvégzéséhez és általában az ágazat többi hallgatójával és szakembereivel való kapcsolattartáshoz. Egy teljes virtuális világ végtelen lehetőségekkel vár rád.

  • Hozza létre az avatárját
  • Szabja személyre a szobáját
  • Szakképzés
  • Lépj fel
  • Beszéljen az osztálytársakkal
  • Konferenciák és webinarok
  • Gyakorlatok és házi feladatok
  • HD videók
Utoljára frissítve okt. 2020

Az iskoláról

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Tovább

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Kevesebb
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Több Kevesebb