Régészlegény
Cairo University
Kulcs információ
Campus helye
Cairo, Egyiptom
Nyelvek
Angol, Avestan
Tanulmányi formátum
Kérjen információt
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A modern oktatási rendszer megjelenésekor a Korán iskoláiból és az Al-Azharból származott, mivel voltak olyan bizottságok, amelyek az országot bejárták, hogy meglátogassák a Korán iskoláit, és jellegzetes diákokat válasszanak ki a modern iskolákhoz. Al-Azhar jellegzetes diákjait is kiválasztották, hogy csatlakozzanak középiskolák, de néhányuknak szerencséje volt, hogy csatlakozott a Mohammed küldetéséhez, hogy Franciaországban tanuljon.
Ez a szervezet nem tartott sokáig; 1841-ben az egyiptomi oszmán rendezés korlátokat szabott annak a politikai projektnek, amely elősegítette Mohamed Ali álmait, korlátozta a hadsereg méretét és korlátozta az állam tekintélyét a gazdaság irányításában. Ezért az államnak nem kellett több alkalmazottat foglalkoztatnia, inkább leszerelte a katonákat és a tiszteket, így Mohamed Ali úgy döntött, hogy az új feltételeket szem előtt tartva felülvizsgálja az oktatási rendszert. Ezért 1841-ben alakult ki az új szervezet, amely az általános iskolák többségét megszüntette, és csökkentette a középiskolák hallgatóinak számát, szem előtt tartva, hogy mi felel meg az államnak a diplomások iránti igényének.
A modern oktatás és az állami munkavállalói igény közötti kapcsolat értelmezi az első Helmy Abbász (1848 - 1854) és Mohamed Szaida pasa (1854 - 1863) korszakában az oktatás feltételeit.
Khedive Ismail (1863 - 1879) korszakában a függőség megnyilvánulásait úgy tették teljessé, hogy az európai pénzügyi intézmények tőkeáttételének kapuit szélesre nyitották; Ismail várakozással tekintett az egyiptomi gazdaság infrastruktúrájának befejezésére, amelyet nagyapja, Mohamed Ali kezdett el öntözési projektek bővítésével, vasútépítéssel, utak építésével, Alexandria kikötőjével, új városokkal az Al-Suez-csatornán (Port Said és Ismailiya), városterjeszkedéssel. Kairóban és Alexandriában. Várakozással tekintett Egyiptom katonai erejének növelésére is, hogy kibővítse az egyiptomi létet Szudánban. Mindehhez nagy összegekre volt szükség, amelyeket Ismail kölcsönzött az európai pénzügyi házaktól. Bármi is volt az, az Ismail hitelterv befejezte az egyiptomi gazdaság integrációját az európai gazdaságba, hogy megoldja az egyiptomi mezőgazdasági termelés szakmai tulajdonságait.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Conservation of Objects in Museums and Archaeology
- Cardiff, Egyesült Királyság
Archaeology/History
- Cardiff, Egyesült Királyság
Bachelor of Archaeology and Geography
- Lethbridge, Kanada