Oktatás Bachelor (korai gyermekkori tanulmányok)

Általános információk

2 locations available
Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

Ez az országosan akkreditált tanfolyam célja az olyan kisgyermekkori oktatók diplomázása, akik kompetens tanárok, akik készen állnak az iskolákban való munkavégzésre, valamint számos korai gyermekkori környezetben.

A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője az elmélet és a gyakorlat összekapcsolása. A diplomásoknak tudásuk van és képesek lesznek kidolgozni korai gyermekkori nevelési programokat születésük és 8 éves koruk közötti gyermekek számára.

A több mint 1000 iskolával és a korai gyermekkori közösséggel kötött partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle körülmények között, ideértve az állami, magán, nagyvárosi, regionális és távoli kontextusokat is, amelyek a gyermekekkel, a családokkal és a közösségekkel dolgoznak.

Ezenfelül a tanfolyam megkülönböztető tulajdonsága, hogy az előkészítő tanároknak lehetőségük van a tanfolyam negyedik évében szaktudásukra és készségeikre bővíteni az érdeklődésre számot tartó területeken. Az egységek szintén rendelkezésre állnak, amely lehetővé teszi az előkészítő tanárok számára, hogy teljesítsék az akkreditációs követelményeket a katolikus iskolákban való tanításhoz.

A záró évben az előkészítő tanárok jelentkezhetnek egy helyre a szakmai programban iskolai vagy korai tanulási környezetben.

Tanfolyam belépés

Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)

A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.

Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.

Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:

  • AQF Cert IV;
  • Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
  • Tapasztalati alapú belépési rendszer. *

* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.

A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.

Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)

A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.

A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:

  • 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam;
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
  • AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
  • 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.

Jegyzet:

Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.

A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.

Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:

A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.

tanfolyam részletei

Szemeszter elérhetősége

  • 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, a Mount Lawley-ben

Pályaépítés

Egységkód Egység címe Hitelpontok
LIT1200 Személyes írástudás
NUM1200 Személyes számolás

A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességük vizsgáit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az oktatás alapfokára (korai gyermekkori tanulmányok), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét elemét (LANTITE), hogy tantervükön 240 kreditpontra juthassanak.

1. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
AED1240 Drámaművészet a korai gyermekkori oktatásban 15
ECS1240 Korai gyermekkori nevelővé válás 15
ECS1250 Tanulás és tanulók 15
LAN1009 Kommunikációs készségek a tanításhoz és a tanuláshoz 15

1. év - 2. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ECS1265 Kisgyermekek tanulása és fejlődése 15
LAN1265 Magyar 1: Szóbeli kommunikáció 15
ECS1245 Játssz és pedagógia 15
IPP1260 Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (gyermekgondozás) 15

2. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ECM2260 Korai gyermekkori matematika 1 15
ECS2240 A gyermekek viselkedésének irányítása pozitív tanulási környezetben 15
MUE2240 Zeneművészet a korai gyermekkori oktatásban 15
SCE2240 Korai gyermekkori tudományos és technológiai oktatás 15

2. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ECS3260 A kisgyermekek tanulásának értékelése 15
HPE2260 Kisgyermekek egészségi és testnevelése 15
LAN2266 Angol 2: Az írástudás tanulása a korai években 15
IPP2260 Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (K / PP) 15

3. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
AED3245 Képzőművészet a korai gyermekkori oktatásban 15
EDS3240 Beleértve a speciális nevelési igényű gyermekeket 15
LAN3246 Angol 3: Írástudás az iskola junior általános iskolai éveiben 15
SSE3260 Társadalomtudományi oktatás a korai gyermekkorban 15

3. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ECM3260 Korai gyermekkori matematika 2 15
EDF3201 Az őslakos ausztrál hallgatók tanítása 15
LAN3260 Angol 4: Az angol tanterv megtervezése és megkülönböztetése a korai gyermekkorban 15
IPP3260 Érdeklődés a 3. szakmai gyakorlatban: Junior Általános 15

4. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
IPP4350 Tanári asszisztens program 30
TPA4100 Tanítási teljesítményértékelés 15
Egység a specializációtól x 1 15
VAGY
Választható egység x 1 15

4. év - 2. félév

A hallgatóknak a következő négy lehetőség egyikét kell választaniuk:

1.opció

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ECS4330 Vezető a korai gyermekkorban 15
Egység a specializációtól x 3 45

2. lehetőség

Egységkód Egység címe Hitelpontok
A diákok választási lehetőségeik diverzifikálására és a korai gyermekkori oktatás szempontjából releváns ismeretek széles skálájának fejlesztésére irányulhatnak. Ha ezt a lehetőséget részesítik előnyben, akkor a hallgatóknak ki kell töltenie az ECS4330 és az ECS4261, valamint bármelyik két (2) egységet az öt szakterület bármelyikéből vagy az alább felsorolt kiegészítő választásokból. Ha a hallgatók ezt a lehetőséget választják, akkor nem kerülnek rögzítésre a tudományos átírás.
LAN4228 Az írástudás edzése a junior általános iskolában 15
LIT4260 Gyerek irodalom az osztályban 15
SCE4270 Integrált tudomány tanítása a junior általános években 15

3. lehetőség

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU4226 Iskolai alapú projekt 60

4. lehetőség

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU4227 gyakorlat 60

Tanulmányi eredmények

  • Széles körű tudományos ismereteket alkalmazhat a korai gyermekkori elméleti és gyakorlati helyzetek széles skálájára.
  • Kommunikálja a korai gyermekkori ismereteket és értékeket szakmai és nyilvános kontextusban.
  • Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
  • Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
  • Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és tudományterület-specifikus megoldások / válaszok generálásában.
  • Gondoljon kritikusan a korai gyermekkori komplex problémák elemzésére, értelmezésére és fogalmainak kidolgozására.
  • Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.
  • Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására irányuló kezdeményezést.

Szakmai elismerés

Akkreditálta: Ausztrál Gyerekoktatási és Gondozási Minőségügyi Hatóság (ACECQA)

Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)

Karrierlehetőségek

Ez a kurzus olyan minőségi diplomákat hoz létre, akik készek felvenni a foglalkoztatást a korai gyermekkori oktatás területén, ideértve a gyermekeket születésüktől 8 éves korig.

Lehetséges jövőbeli munkakörök

Óvoda, óvodai vagy általános iskolai tanár, gyermekgondozó szakember, pedagógiai vezető, központ igazgatója.

Utoljára frissítve okt. 2020

Az iskoláról

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many ... Tovább

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many communities we were established to serve. Kevesebb
Joondalup , Mount Lawley , Bunbury + 2 Több Kevesebb