Oktatás (középiskola)

Általános információk

2 locations available
További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

Ez az országosan akkreditált tanfolyam lehetőséget nyújt azoknak, akiknek szenvedélyük van egy adott tantárgy szakirányán, és a fiatalokkal való együttműködés iránti vágyuk számára középfokú tanárrá válnak.

A hallgatók tanulmányozzák a preferált szakterületeket egyidejűleg az olyan alapvető oktatási egységekkel, amelyek a fiatalok legfontosabb oktatási igényeit célozzák meg. Az ezen a kurzuson végzettek hallgatók rugalmasak lesznek, hogy mind magán-, mind állami középiskolákban foglalkoztatást vállaljanak.

A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője az információs technológiák (IT) használatának hangsúlyozása a tanulásban és az oktatásban. Amellett, hogy megszerezze az IT sikeres beillesztéséhez szükséges szakmai ismereteket, tanítja a hallgatókat saját informatikai készségeik fejlesztésére, biztosítva ezzel a szakmai felkészülést a tanításra, valamint abban, hogy bátorítják a hallgatók új és innovatív módon történő tanulását.

Tanfolyam belépés

Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)

A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.

Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.

A tanfolyam egy vagy több szakának felvételi követelményei vannak. További információt a főoldalon talál.

Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:

  • AQF Cert IV;
  • Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
  • Tapasztalati alapú belépési rendszer. *

* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.

A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.

Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)

A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.

A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:

  • 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam;
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
  • AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
  • 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.

Jegyzet:

Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.

A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.

Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:

A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.

tanfolyam részletei

Szemeszter elérhetősége

  • 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, a Mount Lawley-ben
  • 2. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, a Mount Lawley-ben

Pályaépítés

Egységkód Egység címe Hitelpontok
LIT1200 Személyes írástudás
NUM1200 Személyes számolás

A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességük vizsgáit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak a középiskolai oktatásba (Bachelor of Education), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét elemét (LANTITE), hogy tanfolyamukon belül 240 kreditponttal tudnak jelentkezni.

A hallgatóknak teljesíteniük kell 10 fő egységet, 10 fő tartalmi egységet, 4 kisebb tartalmi egységet, 2 fő tantervi egységet és 2 kistérségi tantervet. A hallgatóknak 3 Practicum egységet is ki kell tölteniük. Megjegyzés: A tartalmi egységek a tantárgy területén oktatják a hallgatókat, és az oktatási iskolán kívül kínálnak egyetemi egységeket (néhány kivétellel), míg a tantervi egységek elmagyarázzák, hogyan kell másoknak tanítani a tantárgyat, és az egyetemi iskolán belül kínálják azokat.

1. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU1010 Tanárrá válás 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Kisebb egység Tartalmi egység 15

1. év - 2. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
CUR1212 IKT-továbbfejlesztett tanterv 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Kisebb egység Tartalmi egység 15

2. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU2110 Oktatás, tanulás és értékelés 15
Egység őrnagytól Tantervi egység 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15

2. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU2231 Pozitív tanulási környezet létrehozása 15
Egység őrnagytól Tantervi egység 15
PPA2211 Első szakmai gyakorlat 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15

3. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU3104 Sokszínűség a másodlagos osztályteremben 15
Kisebb egység Tantervi egység 15
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Kisebb egység Tartalmi egység 15

3. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
Kisebb egység Tantervi egység 15
CUR3211 A tanterv és a gyakorlat integrálása 15
PPA3211 Második szakmai gyakorlat 15
EDF3101 Együttműködés az őslakos ausztrál gyermekekkel, fiatalokkal és családtagjaikkal 15

4. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU4120 Írástudás a tanításban és a tanulásban 15
PPA4311 Tanári asszisztens program 30
TPA4100 Tanítási teljesítményértékelés 15

4. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
Egység őrnagytól Tartalmi egység 15
Kisebb egység Tartalmi egység 15
CUR4210 Tanterv gazdagítása a középiskola fő szakterületén 15
EDP4111 Tanárok és az oktatási rendszer 15

Megjegyzés: Az EDU4120 és az EDF3101 különféle szemeszteren kerül felszolgálásra, attól függően, hogy a hallgató melyik egyetemen végzi szakirányát. Fontos, hogy a hallgatók a megfelelő félévben és a megfelelő egyetemen jelentkezzenek ezekbe az egységekbe. Megjegyzés: A kiválasztott szakterülettől függően enyhe különbségek lehetnek a fenti alaptanfolyam felépítésében. A hallgatóknak konzultálniuk kell kurzuskoordinátorukkal vagy egységkészlet-koordinátorokkal a tanulmányi programjukkal kapcsolatban.

Alternatív megoldásként egy hallgató dönthet úgy, hogy befejezi az alább felsorolt gyakornoki egységet, a kurzuskoordinátor vagy társdékán engedélyével. A hallgatóknak általában bizonyítaniuk kell egy szilárd tudományos nyilvántartást (70-es vagy annál magasabb WAM-szal együtt) és egy példaértékű asszisztens oktatási programot - PPA4211 -, amely általában nagyon kompetens vagy annál magasabb.

Egységkód Egység címe Hitelpontok
SPL4157 Iskolai alapú szakmai tanulás - gyakorlat 60

Biztos, hogy ezen a kurzuson tanulhat

  • Biológiai tudományoktatás
  • Tervezési és technológiai oktatás
  • Drámaoktatás
  • Angol oktatás
  • Egészség és testnevelés
  • Házgazdasági oktatás
  • Humán és társadalomtudományi oktatás
  • Matematikai oktatás
  • Zenei nevelés
  • Képzőművészeti oktatás

Tanulmányi eredmények

  • Alkalmazza a széles tudományág ismereteit számos elméleti és gyakorlati szituációs helyzetben.
  • Kommunikálja a fegyelem ismereteit és értékeit szakmai és nyilvános kontextusban.
  • Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
  • Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
  • Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
  • Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és tudományterület-specifikus megoldások / válaszok generálásában.
  • Kritikusan gondolkodjon az összetett problémák elemzésében, értelmezésében és fogalommeghatározásában.
  • Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.

Szakmai elismerés

Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)

Karrierlehetőségek

Ez a tanfolyam azon hallgatók számára készült, akik az angol, a társadalomtudomány, a matematika, az egészség és a testnevelés, a biológiai tudomány, a tervezés és a technológia, a zene, a dráma, a képzőművészet és a háztartás középiskolai tanáraivá válnak.

Lehetséges jövőbeli munkakörök

Tanár, oktatási tisztviselő, középiskolai tanár, művészeti tanár, biológia tanár, számítástechnikai tanár, dizájn és technológiai tanár, digitális média tanár, dráma tanár, közgazdasági tanár.

Utoljára frissítve okt. 2020

Az iskoláról

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many ... Tovább

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many communities we were established to serve. Kevesebb
Joondalup , Mount Lawley , Bunbury + 2 Több Kevesebb