Oktatás (alapfokú)

Általános információk

3 locations available
További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

Ez az országosan akkreditált tanfolyam célja az alapfokú oktatás tanári szakmájába való belépésre kész jövőbeli tanárok képzése.

A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője a tanárképzést végző hallgatóknak kínált szakmai gyakorlati tapasztalatok köre és száma, biztosítva, hogy képesek legyenek létrehozni az elmélet és a gyakorlat közötti alapvető kapcsolatot, miközben a szakmai és az általános foglalkoztathatósági készségeket kiépítik a valós tanítási környezetben.

Az ECU és az 1000 iskola és a korai oktatási központok közötti partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle helyszíneken, ideértve az állami, magán-, nagyvárosi, regionális, vidéki vagy távoli iskolákat, a különféle gazdasági, társadalmi, etnikai és oktatási gyermekekkel való munkavégzés során. körülmények.

Az előkészítő tanároknak lehetősége van arra is, hogy hivatalos szakirányú szakirányúak legyenek az alapfokú oktatásban. Ez lehetővé teszi, hogy mélyebb és szélesebb körű ismereteket és megértéseket szerezzen az egy adott tanulási területen a posztgraduális szinten. Az egységek szintén rendelkezésre állnak, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy teljesítsék az akkreditációs követelményeket a katolikus iskolákban való tanításhoz.

Tanfolyam belépés

Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)

A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.

Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.

Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:

  • AQF Cert IV;
  • Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
  • Tapasztalati alapú belépési rendszer. *

* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.

A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.

Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)

A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.

A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:

  • 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam;
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
  • AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
  • 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.

Jegyzet:

Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.

A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.

Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:

A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.

tanfolyam részletei

Szemeszter elérhetősége

  • 1. szemeszter: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, Mount Lawley-ben, South West-ben

Pályaépítés

Egységkód Egység címe Hitelpontok
LIT1200 Személyes írástudás
NUM1200 Személyes számolás

A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességek teszteit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az alapképzésbe (alapfokú oktatásba), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét alkotóelemét (LANTITE), hogy tanfolyamukon belül 240 kreditponttal tudnak jelentkezni.

1. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDL1240 Bevezetés a tanításba 15
EDL1250 Tanulás és tanulók 15
MAE1250 Az elsődleges matematika alapjai 15
AED1260 Az oktatás művészete 1 15

1. év - 2. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDL1260 Gyermeknövekedés, fejlődés és tanulás 15
LAN1260 Beszélt nyelv az általános iskolában 15
SCE1260 Tudományoktatás az általános iskolákban 1 15
PPA1260 Szakmai tapasztalat 1 15

2. év - 1. szemeszter

Egységkód Egység címe Hitelpontok
HPE2240 Egészség és testnevelés az általános iskolákban 15
LAN2240 Angol az általános iskola korai éveiben 15
MAE2250 Tanítás és tanulás az általános matematikában 1 15
HSS2240 Humán és társadalomtudomány az általános iskolákban 1 15

2. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
HSS2260 Humán és társadalomtudomány az általános iskolákban 2 15
EDU2260 Pozitív tanulási környezetek 15
AED2240 Az oktatás művészete 2 15
PPA2360 Szakmai tapasztalat 2 15

3. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
SCE3240 Tudományoktatás az általános iskolákban 2 15
EDF3101 Együttműködés az őslakos ausztrál gyermekekkel, fiatalokkal és családtagjaikkal 15
EDS3240 Beleértve a speciális nevelési igényű gyermekeket 15
LAN3280 Angol a közép- és a felső általános iskolában 15

3. év - 2. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU3265 A tanulás értékelése 15
MAE3270 Tanítás és tanulás az általános matematikában 2 15
LAN3240 Angol más nyelvek vagy nyelvjárások beszélõi számára 15
PPA3260 Szakmai tapasztalat 3 15

4. év - 1. félév

Egységkód Egység címe Hitelpontok
TPA4100 Tanítási teljesítményértékelés 15
ATP4440 4. szakmai tapasztalat - tanársegéd-program 30
Egység a specializációtól x 1 15

4. év - 2. félév

A hallgatóknak a következő lehetőségek egyikét kell választaniuk:

1.opció

Egységkód Egység címe Hitelpontok
DTM4260 Anyagtervezés és technológia 15
Egység a specializációtól x 3 45

2. lehetőség

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU4226 ^ Iskolai alapú projekt 60

3. lehetőség

Egységkód Egység címe Hitelpontok
EDU4227 ^ gyakorlat 60

^ Alapvető opció

Tanulmányi eredmények

  • Alkalmazza széles körű tudományos ismereteket az elméleti és gyakorlati általános iskolai oktatási helyzetek széles skálájára.
  • Kommunikálja a fegyelmi (alapfokú oktatás) ismereteit és értékeit szakmai és nyilvános kontextusban.
  • Mutassa be széles és koherens tudást az alapul szolgáló filozófiákban, elméletekben, alapelvekben és a tanulási folyamatokban, beleértve azoknak a gyakorlathoz való kapcsolódását és a tanárok szerepét, globális szempontból.
  • Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
  • Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
  • Mutassa be az általános iskolai oktatás alapelveinek és fogalmainak mélységével széles körű és koherens tudást.
  • Mutassa be a társadalmi-kulturális háttér ismereteit, beleértve az őslakosokat és azoknak a hallgatók tanulási igényeire gyakorolt hatását (1,12).
  • Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és generáljon általános iskolai oktatással kapcsolatos megoldásokat / válaszokat.
  • Gondoljon kritikusan az alapfokú oktatás komplex problémáinak elemzésére, értelmezésére és fogalmazására.
  • Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.
  • Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására irányuló kezdeményezést.

Szakmai elismerés

Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)

Karrierlehetőségek

A kurzus sikeres befejezése a diplomások rendelkezésére bocsátja a kiemelkedő tanárként való munkavégzéshez szükséges ismereteket és ismereteket, amelyek képesek arra, hogy pozitív változást gyakoroljanak a fiatalok életében, és saját tantervükben tanítsanak.

Lehetséges jövőbeli munkakörök

Általános iskolai tanár.

Utoljára frissítve okt. 2020

Az iskoláról

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many ... Tovább

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many communities we were established to serve. Kevesebb
Joondalup , Mount Lawley , Bunbury + 2 Több Kevesebb