Művészeti turisztikai menedzsment
Diploma University of Applied Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Bad Sooden-Allendorf, Németország
Nyelvek
Német
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
7 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 247 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2023
* Távoktatás: 247,00 € / hó
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A turisztikai menedzsment szak az alapképzési program, amely a vezetői kompetenciákra összpontosít, amely a nemzetközi idegenforgalmi iparág közép- és felsővezetésének első egyetemi végzettségét nyújtja. A szakemberek számára a DIPLOMA a turisztikai menedzsment programját kétféle változatban kínálja a távoktatásnak: virtuális távoktatás virtuális online előadásokkal és vizsgákkal szombaton az országos vizsgaközpontokban, vagy részmunkaidős tanulmányok, valódi részvételi fázisokkal szombaton a Kassel vagy München tanulmányi központokban. A távoktatás mellett a turisztikai menedzsmentet a főiskolai főiskolán Bad Sooden-Allendorfban is teljes munkaidőben látják el.
Turisztikai menedzsment távoktatásként
A standard tanulmányi időszak 7 félév , távoktatási kurzusban , legfeljebb 4 félévig, tandíj nélkül meghosszabbítható. A távoktatásban megváltozik az önálló tanulás és a nappali szombat szemináriumok (kb. 12-14 szombat / félév) Kassel vagy München egyik tanulmányi és vizsgaközpontjában a DIPLOMA Online Campus "virtuális előadótermében".
A távoktatás mellett a szemtől-szembe járó részvételi fázisokkal, különösen a térben rugalmas online távoktatás ideális feltételeket biztosít egy extra-foglalkozási tanulmányhoz . A "kevert tanulás" koncepcióját követve kis csoportokban fogsz tanulni az online alapú tanulási platform virtuális előadótermében. A stabil internetkapcsolattal mindenhol tanulhatsz velünk!
Fókuszban a turisztikai tanulmányok
A program széleskörű és integrált megértést nyújt a közgazdaságtanról és különösen az idegenforgalmi menedzsmentről - ez a fő program a különböző szakterületeken, mint például a rendeltetési és rendezvényszervezés, a sport és az egészségturizmus, illetve az üzleti utazás menedzsment.
A cél a turizmus és az idegenforgalommal kapcsolatos üzleti menedzsment legfontosabb elméleteinek, elveinek és módszereinek kritikus megértése. A szilárd tudás és készségek elterjesztése az információs technológiák , az idegen nyelvek (angol és spanyol vagy kínai) területén, valamint az interkulturális kompetenciák megszerzése mellett a kurzus középpontjában álló fenntartható utazási és mobilitási koncepciók elemzése.
Korai szakaszban a kulcskompetenciákat képezik például kommunikációs kompetenciák formájában, amelyek fontos szerepet játszanak a tanulmányok során és azon túl. A kis csoportméretek kiváló támogatási aránya ideális feltételeket biztosít az aktív, visszaverő és önkritikus munkához. Az előadások és a megbeszélések során a diákok tapasztalatot szereznek egy adott megjelenés és viselkedés következményeiről, hogyan kell kezelni a konstruktív kritikát, és hogyan lehet elérni a célorientált eredményeket.
A kurzusok, amelyek projektorientáltak, valódi kapcsolatot biztosítanak az idegenforgalmi ágazat gazdasági, társadalmi és kulturális vállalkozásaival. Számos gyakorlati projekt a speciális turisztikai iparági előadások szerves részét képezi, valamint általános üzleti adminisztráció és üzleti menedzsment, globalizáció, marketing, utazási jog, projekt és időgazdálkodás. Ezekre az alapokra építve a diákok választhatnak a három fő terület közül: "Úticél és rendezvényszervezés", "Sport és egészségturizmus" és "Üzleti utazási menedzsment" .
Nemzetközi orientáció és karrierlehetőségek
A program nemzetközi irányultságát különösen a globálisan orientált modulok, gyakorlati projektek és kirándulások segítik elő. Egy 14 hetes szakmai gyakorlat vagy szakmai gyakorlat , melyet a diákok többnyire külföldi cégekkel, intézményekkel vagy nem kormányzati szervezetekkel töltenek be, további szakmai tapasztalatot szereznek.
A főiskolai diplomás program középiskolai vagy középvállalkozói vezetők, valamint a piacvezető és a globálisan működő turisztikai csoportok felsővezetőjeként készíti fel a hallgatókat a szakmai tevékenységekre. Ez kiváló karrierlehetőségeket és gyors promóciós lehetőségeket eredményez a diplomásoknak világszerte . Például, magas színvonalú funkciók az alsó és középvezetés területén a szállodaipar, a gasztronómia, az utazásszervezők, az internetes utazási portálok, a légitársaságok és a repülőtéri társaságok, kompkikötők, autóbusz-társaságok, körutazások, autókölcsönzők, turisztikai szervezetek, rendezvényszervezetek, kereskedelmi partnerek, sportüzemeltetők, egészségügyi klinikák és Gyógykezelés, egészségügyi és wellness turizmus és piackutatás.
Az idegenforgalmi menedzsment tanulmány sikeres lezárásával 180 ECTS-t érnek el, amely a következő mesterképzési program optimális előfeltétele, például az egymást követő Master of Arts (MA) közgazdasági és jogtudományi főcentrum-menedzsment vagy a Weiterbildungsmaster MBA a DIPLOMA-nál.
normál időszakban
Távoktatás: 7 félév / 180 ECTS
A tényleges tanulmányi időszak ingyenesen bővíthető legfeljebb 4 félévre a standard tanulmányi időszak alatt.
alapvonal
A téli félév (október) és a nyári félév (április) megfelelő számú résztvevővel.
akkreditáció
A szakképzési program akkreditációja a FIBAA akkreditációs ügynökség által.
tandíj
Távoktatás: 247,00 € / hó (összesen 11 039,00 €, beleértve az egyszeri vizsga díját 665,00 €)
tanulmány formájában
Távoktatás virtuális jelenlétes eseményekkel vagy részvételi tanulmányokkal. A távoktatás az önálló tanulás és a teljes könyvnaplói tanfolyamok közötti változáson megy keresztül, szombaton pedig egész napos online szemináriumok (kb. 12 szombat félévenként). A részvételi tanulmány heti előadásokon, gyakorlatokon és szemináriumokon zajlik az egyetemi helyen.
felvételi követelmények
Általános egyetemi felvételi képesítés, Fachhochschulreife, mestervizsgát tartott, vagy a felsőoktatáshoz való hozzáférésről szóló Hesse-i rendelet szerint, vagyis legalább 400 órás karrierfejlesztési képzés befejezésével, műszaki iskolával vagy szakképző vagy közigazgatási akadémiával, vagy végleges vizsgával egy államilag elismert szakképzésben. legalább 2 éves foglalkoztatás és külön egyetemi felvételi vizsga.
A speciális képesítésekkel kapcsolatos további információkért forduljon a DIPLOMA Hochschule-hoz. Azok a pályázók, akik nem felelnek meg a fent említett követelményeknek, először vendégkönyvelőként vehetnek részt a tanfolyamon, ha a hozzáférési jogosultság max. 2 félév érhető el.
Külföldi diplomák esetén be kell mutatni az egyenértékűséget.
nyilatkozatok
Bachelor of Arts (BA) - A diplomások diplomát és diplomát kapnak, valamint angolul írt oklevelet, valamint egy „Transcript of Records” -t, amely nemzetközi szinten egyetemi végzettséggel bíróként ítéli oda őket. azonosítása.
Major szakirányokon
Cél- és eseménykezelés
A "rendeltetési hely és rendezvényszervezés" szakirány szisztémás és nemzetközi irányítási megközelítést tanít a nemzetközi cél- és rendezvényszervezésben. Ebben az egyformán interdiszciplináris irányítási megközelítésben a kereslet-specifikus változási folyamatok és azok korszerű (nemzetközileg is orientált) és fenntartható cél- és rendezvényszervezésben való alkalmazkodása van előtérben. Megmutatja a nemzetközi rendeltetési helyek és rendezvények menedzsmentjének aktuális fejleményeit és trendjeit.
A "Cél- és eseménykezelés" kurzus középpontjában a következő tartalom szerepel:
desztináció menedzsment
A célkezelés meghatározása, alapjai és fejlesztései
- A célállomások jellemzői, követelményei és értékelési kritériumai
- A rendeltetési helyek kezelésének osztályozása és szükségessége
- Turizmus finanszírozás
- Turisztikai szervezetek és azok formái
- Célállomások fejlesztése és profilozása
Cél típusok
- Turisztikai üdülőhely és régió, ország mint rendeltetési hely
- Turizmus védett területeken, üdülési utak
- Ideiglenes célállomások
A célkezelés funkciói
- Tervezés és stratégiai ellenőrzés
- Intézkedések a marketing mixben
- Információs és kommunikációs technológiák a célkezelésben
Keresztmetszeti területek a rendeltetési helyek kezelésében
- A termék- és szolgáltatásminőség kezelése
- Ökológiai gazdálkodás
- Fenntarthatóság a célállomások kezelésében
- Demográfiai változások és egyéb társadalmi-gazdasági hatások
- Képképzés és tanúsítás
event management
Amennyiben a piaci
- Alapvető feltételek (esemény, esemény, ösztönző stb.)
- Az eseménypiac - struktúra és szereplők
- Az események tipológiája és rendszerezése
- Piaci fejlemények és trendek
esemény marketing
- Stratégiai eseménymarketing / piackutatás és piaci szegmentáció
- Koncepció és termékfejlesztés
- Árképzési politika és költségvetés; Támogatás, Alapok növelése, Merchandising, hozamkezelés
- esemény Controlling
Eventrecht
- Szerződések / Biztosítások / Engedélyek / Mustergemammstättenstätten-VO
- Az adó- és védjegyjog egyes szempontjai
- Biztonság
A kiválasztott eseménytípusok kezelése
- Konferenciák, kongresszusok, vásárok és kiállítások
- Kulturális és sportesemények
- A politika eseményei
esemény technológia
- információs technológiák
- Konferencia, kongresszus és média technológia
- Kiállítási konstrukció és technológia (rendezvények, világítástechnika, hatás technológia)
Esettanulmány (konkrét példák tervezése, előkészítése, végrehajtása és nyomon követése)
- Tervezés és előkészítés
- Dramaturgia és színpadi / marketing intézkedések
- Folyamatszervezés / technológia
- Eseményköltség / költségkeret
- A nyomon követés és a siker ellenőrzése
Sport és egészségturizmus
A "Sport és egészségturizmus" szakirány szisztémás és nemzetközi irányítási megközelítést tanít a nemzetközi sport, wellness és egészségturizmus területén. Ebben az egyenlőtlen interdiszciplináris irányítási megközelítésben a (nemzeti és nemzetközi) sport- és egészségügyi turisták vállalkozói és magánkörnyezetében a tevékenységorientált és az egészség-gazdasági - és különösen a sport és az egészségturizmus - szempontjai előtérbe kerülnek. Az aktív és kalandpiaci piac, valamint az idegenforgalom és a kiegészítő egészségturisztikai piac jelenlegi, nemzetközi fejlődése látható.
A "Sport és egészségturizmus" szakterületen a következő tartalmat tanítják:
Sport és aktív turizmus
- Formák és piacok, aktuális trendek
- Szolgáltató és együttműködési partner
- Egyesületek és szervezetek
- Ügyfél- és megfelelő marketing stratégiák
- A kiválasztott sportturisztikai formák fenntarthatósági szempontjai
Kaland turizmus
- Formák és piacok
- Történelmi fejlődés és aktuális trendek
- Szolgáltatók, európai és nemzetközi ajánlatok
- Bomlás: hegymászás és túrázás
egészségügyi turizmus
- Formák és piacok
- Szolgáltató és együttműködési partner
- Wellness, orvosi wellness és megelőzés
- Kiegészítő egészségügyi ajánlatok
- Egészségügyi turizmus Németországban, Európában és világszerte
Kurtourizmus és gyógykezelés
- Gyógyító, gyógyító formák, gyógyüdülési ajánlatok; Az átmeneti egészségügyi üdülőhelyek
- Szolgáltatói és partnerei az idegenforgalmi ágazatban
- Természetes jogorvoslatok és alkalmazásuk
- Fogalommeghatározások és jogalapok
- Fürdőszobák és előrejelzések
- Egyesületek és szervezetek, márkák és minőségi címkék
- Spa kezelés és marketing
Wellness és gyógyfürdő turizmus
- Gyógy- és wellness osztályozás az egészségturizmusban
- A nemzetközi wellness- és wellness-piac fejlesztése
- Nemzetközi wellness-modellek és wellness-szolgáltatások alapvető kínálatai; Kiegészítő gyógyászat / alternatív gyógyítási módszerek
- A gyógy- és wellness-menedzsment sikertényezői (stratégia, vállalatirányítás, tájékoztatás és pozícionálás, célcsoport-orientáció, minőség, kommunikáció és értékesítés, nyereségesség)
- Wellness és gyógyfürdők, gyógyfürdők, szállodák, utazásszervezők, tengerjáró hajók, üdülőhelyek és klubtermek
Üzleti utazási menedzsment
A "Business Travel Management" szakirány szisztémás és nemzetközi irányítási megközelítést tanít a nemzetközi üzleti utazási szektorban. Ez a megközelítés a vállalat munkavállalói és áruk (információ, termékek) mobilitására összpontosít. Megmutatja a nemzeti és nemzetközi üzleti utazási piac aktuális fejleményeit és trendjeit, valamint az üzleti utazások fenntarthatóságának és interkulturális jellemzőinek koncepcióit.
A tanulmányi fókuszban az "Üzleti utazás menedzsment" a következő tartalmat tanítja:
Az üzleti út, mint turisztikai termék
A nemzeti piac és a vezető nemzetközi üzleti utazási piacok: szolgáltatók és ügyfelek (Verband Dt. Reisemanagement - VDR stb.)
A német vállalatok üzleti utazásainak gazdasági jelentősége az éves VDR elemzés alapján
Az üzleti utazások kezelése
- A Business Travel Manager
- A költségszerkezet (közvetlen és közvetett költségek)
- Üzleti utazások (szolgáltatási lánc) alfolyamatai
- Normál menedzsment: az utazási politika
- Stratégiai menedzsment: Beszerzési menedzsment
- Operatív menedzsment:
- minőségirányítás
- Vállalati bankkártyák
- utazási költségek
- Jelentés / ellenőrzés
A BTM interkulturális jellemzői
Adatbiztonság az üzleti utakon
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Science (Hons) Scheme in Hotel and Tourism Management
- Kowloon, Hongkong
Bachelor of Arts (BA) Majoring in Tourism, Languages and Cultures
- Dunedin, Új-Zéland
BA (Hons) turizmus és vendéglátás menedzsment
- Berlin, Németország
- Paris, Franciaország