Multimédia marketing (B.Sc.)
Hochschule Schmalkalden
Kulcs információ
Campus helye
Schmalkalden, Németország
Nyelvek
Német
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Multimédia Marketing tanfolyamon megtanulhatja, hogyan kell az új médiumokat célzottan megtervezni és alkalmazni a marketingben. A hangsúly a multimédiás tartalom koncepciójának és megvalósításának középpontjában áll az online és az offline marketing összefüggésében. A helyzet- és célcsoport-elemzéstől, a cél- és stratégia-fejlesztéstől a konkrét intézkedések végrehajtásáig, pl. Weboldalfejlesztés, keresőmotor-optimalizálás, közösségi média-marketing és fotó- és videótervezés, a módszerek, eljárások és technikák széles skáláját fogja tudni használni. modern marketing menedzsment.
Szándékosan különböztetjük meg magunkat a klasszikus üzleti adminisztrációtól vagy marketing tanulmányoktól, amelyek széles körű alapokon nyugszanak, és a vállalati siker lehető legkülönbözőbb aspektusait és meghatározóit emelik ki. A multimédiás marketing tanfolyam a digitális területekre irányuló speciális marketing ismereteket ad át, amelyek az üzleti és informatikai alapok szilárd alapjaira épülnek, pl. Programozás és üzleti informatika. Ezt a tartalmat a tervezés és a média összetételének modern szempontjai kísérik.
A végzettség széles körű szakmai látókört biztosít diplomáinknak, amely lehetővé teszi számukra karrierjük megkezdését.
A tanfolyamot 2008 óta kínálják, és elindítása óta nagy a kereslet.
A tanulmány típusa: | Teljes idő |
A tanulmány időtartama: | 6 félév |
Előadás nyelve: | német |
Érettségi: | Bachelor of Science |
ECTS: | 180 |
következő tanulmányi kezdet: | minden téli félévben |
Jelentkezési határidő: | 2021.07.15 |
Belépők
Tanterv
Marketingtanulmányok, hogy a digitális marketing sokoldalú eszközévé váljanak
Tanuljon a 6 féléves alapképzésben:
- értékeli a digitális média terén elért új fejleményeket,
- kidolgozzon egy célcsoport-specifikus marketingmixet,
- Online marketing (SEO, SEM, közösségi média marketing stb.) Használata,
- Tervezési koncepciók kidolgozása,
- digitális média kreatív tervezésére (weboldalak, fényképek, videók stb.),
[A kurzus projektjeit az éves INTERMEDIALE Schmalkalden rendezvényen mutatják be, amelyet hallgatók szerveznek: http://www.intermediale.info; facebook.com/IntermedialeSchmalkalden/] - megszervezni a projektmenedzsmentet és a marketingintézkedések ellenőrzését.
Marketing fokozat tanulmányainak tanfolyama
A multimédiás marketing szak így készült: az első három félévben az üzleti informatika alapjaival, az objektum-orientált programozással, az üzleti adminisztrációval, a piackutatással, a marketinggel és a vizuális kommunikációval foglalkozol. A negyedik félévben elmélyíted az online marketing, valamint a multimédiás és kommunikációs rendszerek területeit. Érdeklődésétől függően választhat más szakterületet is, például kommunikációt, alkalmazásrendszereket vagy vállalati menedzsmentet. Az ötödik félévben gyakorlati szakaszban alkalmazod a tanultakat egy cégnél. Alternatív megoldásként külföldön is tanulhat több mint 100 nemzetközi egyetemi partnerünk egyikénél. A hatodik félévben több tartalmat fog hallani a szakterületeiről, és az alapdolgozat megírásával fejezi be tanulmányait.
A marketing tanfolyam tartalma
A multimédia marketing tanfolyam első szakasza két félévből áll, összesen 60 ECTS-en keresztül, kötelező modulokon keresztül.
A marketing tanfolyam kötelező moduljai (1. tanulmányi szakasz):
- Matematikai alapok
- Bevezetés az üzleti informatikába
- programozás
- Üzleti adminisztráció (beleértve a könyvelést)
- A marketing alapjai
- Piackutatás / statisztika
- Használhatóság / webanalitika
- A vizuális kommunikáció alapjai
- Bevezetés az informatikai és üzleti jogba
- angol
A multimédiás marketing tanfolyam második szakasza négy félévből áll, összesen 120 ECTS-vel. Ebből 20 ECTS a külföldi gyakorlati modulból vagy szemeszterből és összesen 12 ECTS az alapdolgozat és a kollokvium.
A marketing tanfolyam kötelező moduljai (2. tanulmányi szakasz):
- értékesítés
- vizuális kommunikáció
- Multimédia és kommunikációs rendszerek
- Vállalatirányítás
- Alkalmazási rendszerek
- Információ menedzsment
- projekt menedzsment
- Szoftvertervezés
- Informatikai biztonság és adatvédelem
- Multimédia marketing projekt
- Marketing szimulációs játék
- Bevezetés a tudományos munkába
Kötelező szakterületek a marketing tanfolyamon:
- értékesítés
- Multimédia és kommunikációs rendszerek
A marketing szakon választható szakterületek:
- vizuális kommunikáció
- Vállalatirányítás
- Alkalmazási rendszerek
A második képzési szakasz során a kiterjedt modulkatalógusból legalább egy választható modult/kulcsképesítést kell felvenni 3 ECTS terjedelemben.
A mesterképzés mint perspektíva
A multimédiás marketing szakos alapképzéssel már hat félév elteltével olyan szakképesítést szerez, amely alkalmassá teszi pályakezdésére. A tanulmányaid során kötelező gyakorlat megkönnyíti a pályakezdést, mert a digitális marketing egyes területeit már testközelből is megtapasztalhattad. A kurzus következetes gyakorlatorientáltsága a munkaadók által nagyra értékelt pluszpont a Műegyetem számára.
A jó alapképzés lehetővé teszi, hogy mesterképzésre menjen. A Számítástudományi Karon az „Alkalmazott médiainformatika” egymást követő mesterszakot kínáljuk, amely az alapképzést folytatja, és négy félév után második egyetemi diplomához vezet. A mesterképzés célja az interaktív multimédiás szolgáltatások és alkalmazások területén a tudományos képzettség elmélyítése és érdekes tematikus fókuszokkal való bővítése. Az érdeklődési körök szerinti kutatás által vezetett vizsgálatot itt a nagy fokú választási szabadság segíti elő. A mesterképzést végzettek ezután a gyakorlati területek széles skáláján dolgozhatnak szakemberként. A minősített mesterképzés lehetővé teszi a doktori és tudományos karrier megkezdését is.
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Európai Bachelor in Digital Marketing
- France Online, Franciaország
BA a digitális marketingben
- Online USA
Gazdálkodási fokozat
- Valencia, Spanyolország