Marketing tudományok alapképzése
University of Tampa - Sykes College of Business
Kulcs információ
Campus helye
Tampa, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 45 878 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos hallgatók átlagos költsége a 2022-2023-as tanévre (ősszel és tavasszal)
Bevezetés
A marketing fokozat felöleli a reklámozás, promóció, értékesítés, kutatás, nemzetközi marketing és még sok más területét. Olyan üzleti szempontból kritikus tevékenységeket foglal magában, mint a versenymagatartás elemzése, új termékek fejlesztése, valamint a beszállítókkal, forgalmazókkal és fogyasztókkal való kapcsolatok kezelése, hogy csak néhányat említsünk.
A marketing osztály fő hangsúlya a marketing funkció hazai és globális vonatkozásaira irányul, beleértve a marketingstratégiát, a marketingkutatást, az értékesítésmenedzsmentet és a kommunikációt. A program megtanítja a diákokat, hogy feltárják a marketing bonyolultságát mind a profit, mind a nonprofit szervezetekben, valamint az áruk és szolgáltatások kezelésében. A tanfolyamok kiterjednek a hazai és nemzetközi marketingre, az etikus döntéshozatalra, valamint a marketinges szerepére a vállalati stratégia kialakításában.
A kurzus mellett a hallgatók értékes munkatapasztalatot szerezhetnek a területi vállalkozások és szervezetek nagy marketingprojektjein való munkával. Ezek a projektek egy teljes szemeszteren át tartanak, és magukban foglalják a marketingkutatási tanácsadást és az integrált marketingkommunikációs kampányok kidolgozását. Ezenkívül a számítógépes szimulációk lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy megtapasztalják a termékfejlesztés, az árképzés, a promóció, a marketingkutatás, az értékesítési kompenzáció, a költségek visszafogása és az ütemezés terén hozott döntések következményeit.
Az UT marketinggyakornokai promóciók, fogyasztói termékmenedzsment, hi-tech marketing, piackutatás és stratégiai marketing területén dolgoztak olyan szervezeteknél, mint a Bank of America, a Tampa Tribune, a GEICO és a Hughes Corporation. Ezen kívül a Sykes Enterprises, a Prudential Securities, a BP, a PricewaterhouseCoopers és még sokan mások foglalkoztatják az öregdiákokat.
Tanterv
Mit fogsz tanulni?
Az UT Marketing BS-je a marketing funkció hazai és globális vonatkozásaira összpontosít, beleértve a stratégiát, a kutatást, az értékesítési menedzsmentet és a kommunikációt. A hallgatók megtanulják feltárni a marketing bonyolultságát mind a profitorientált, mind a nonprofit szervezetekben, árukat és szolgáltatásokat egyaránt irányítva. A tanfolyamok kiterjednek a hazai és nemzetközi marketingre, az etikus döntéshozatalra, valamint a marketinges szerepére a vállalati stratégia kialakításában.
A tanulmányi témák a következők:
- A marketing szerepei és funkciói a társadalomban
- Fogyasztói döntéshozatali folyamat
- Business-to-business marketing és a szervezeti vásárlási folyamat
- A marketingstratégia összetevői, beleértve a szegmentálást, a célzást és a pozicionálást
- Hogyan igazodnak a marketing szerepek és funkciók a nemzetközi piacokhoz
- Etikus és társadalmilag felelős marketing döntések és magatartások
A hallgatók nemzetközi üzleti és marketing BS-t is szerezhetnek. Ez a lehetőség összekapcsolja a marketing és a nemzetközi üzleti tanterveket, interdiszciplináris globális perspektívát biztosítva. A marketingkoncepciók mélyreható ismertetése mellett a kulcsfontosságú programelemek közé tartozik a nyelvtudás, a kulturális tudatosság és a külföldi oktatási tapasztalat. Marketing szakos kiskorú is rendelkezésre áll.
Egy másik lehetőség a marketingtanfolyam kiegészítése más kapcsolódó tanulmányi területekkel, mint például a vállalkozás, a reklám és a PR, a kommunikáció és az újmédia-gyártás.
Nemzetközileg elismert program
A Sykes College of Business egyetemi és posztgraduális szinten az AACSB International (az Üzleti Főiskolai Iskolák Elősegítésének Szövetsége) által akkreditált, ez a megtiszteltetés a világ üzleti iskoláinak mindössze hat százalékát illeti meg. A Bloomberg Businessweek a legjobb 85 végzettségű üzleti iskolának minősítette az Egyesült Államokban, és 2007 óta a The Princeton Review a világ legjobb üzleti iskolái közé sorolta.
Karrierlehetőségek
Gyakorlati tapasztalatok
Az UT marketingprogramja értékes munkahelyi tapasztalatokat kínál a területi vállalkozásokkal olyan féléves projektekben, amelyek magukban foglalják piackutatást, tanácsadást és reklámkampányok kidolgozását. A számítógépes szimulációk lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy megtapasztalják a termékfejlesztés, az árképzés, a promóció, a piackutatás, az értékesítés kompenzációja, a költségek visszafogása és az ütemezés terén hozott döntések következményeit.
Szakmai gyakorlatok
Évente több mint 1000 gyakornoki hely áll az egyetemi hallgatók rendelkezésére, amely bőséges lehetőséget biztosít a hallgatók számára, hogy előrébb kezdjék karrierjüket. Ráadásul az UT elhelyezkedése egy nagy nagyvárosi terület szívében azt jelenti, hogy a gyakornoki helyek gyakran sétatávolságra találhatók az egyetemtől. A szakmai gyakorlatok fontos valós tapasztalatokat nyújtanak, amelyek teljes munkaidős foglalkoztatáshoz vezethetnek, és lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy elkezdjék kiépíteni a fontos kapcsolatok hálózatát.
A marketing gyakorlatokat a Sykes College of Business szakmai gyakorlati koordinátora szervezi. Az UT marketing gyakornokai gyakran fizetnek, és olyan szervezeteknél dolgoztak promóciókban, fogyasztói termékmenedzsmentben, high-tech marketingben, nonprofit marketingben, piackutatásban és stratégiai marketingben, mint a Bank of America, a GEICO, a Glazer Children's Museum és a Hughes Corporation.
Közösségi kapcsolatok
A régió közösségi vezetői közül nyolcszázan dolgoznak az UT tanácsadó testületeiben, így a hallgatók szakmai kapcsolatok világát fedezhetik fel.
A hallgatók az üzleti közösséggel is kölcsönhatásba lépnek az osztályon belüli tanácsadói projektek, vendégelőadók, kirándulások és az UT központjai és intézetei révén, amelyek magukban foglalják:
- Etikai Központ
- TECO Energy Center for Leadership
- Naimoli Vállalkozásstratégiai Intézet
- Lowth Entrepreneurship Center
- Floridai Igazgatói Intézet
Mit lehet kezdeni ezzel a szakral?
A marketing az egyik leggyorsabban növekvő, élénk és legkifizetődőbb üzletág. A mai munkaerő közel egyharmada marketinggel kapcsolatos állást tölt be. Ez várhatóan jelentősen növekedni fog, ahogy egyre több cég válik piacvezéreltté.
A jó interperszonális készségekkel, magas szintű kreativitással, valamint erős kommunikációs és technológiai készségekkel rendelkező marketingszakértőknek lesz a legjobb munkalehetősége. A munkaadók különösen azokat keresik, akik rendelkeznek az új médiát és az internetet használó marketingtervek és reklámozás, promóciók, PR és értékesítési kampányok kidolgozásához.
A marketinges végzettségűek mintamunkakörei a következők:
- Marketing igazgató
- Kommunikációs koordinátor
- Promóciós menedzser
- Termékfejlesztési vezető
- Marketing- és felméréskutató
- Public relations szakember
- Marketing elemző
- Áru vevő
Sok diplomás folytatja tanulmányait az UT MBA programján (amely a marketingre koncentrálódik) vagy az MS in Marketing programon, vagy számos más egyetemen az Egyesült Államokban és külföldön.
Tanulói beszámolók
Belépők
Program tandíj
Akkreditációk
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.