Marketing tudományok alapképzése
Fairleigh Dickinson University - Silberman College of Business
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Madison, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 33 264 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A marketing szakosok olyan interdiszciplináris kurzusoknak vannak kitéve, amelyek az üzleti készségek széles skáláját fejlesztik. A marketing tananyag célja, hogy felkészítse a hallgatókat az értékesítés, a kiskereskedelem, a reklámozás, a termékmenedzsment, a direkt marketing és a kutatási pályára. Ez a felkészítés az alapvető marketingkoncepciók kurzusajánlatokon keresztül valósul meg, amelyeket karrierspecifikus kurzusok egészítenek ki. A tanulási folyamatot projektek, esettanulmányok és szakmai gyakorlatok fokozzák.
Tanterv
Fokozat követelmények
A Bachelor of Science fokozatba beiratkozott összes hallgatónak az alább felsorolt legfontosabb követelmények mellett az egyetemi és üzleti alaptantervet be kell fejeznie.
Kötelező tanfolyamok
- MKTG3344 Marketing Kutatás
- MKTG4272 fogyasztói magatartás
- MKTG4405 Advanced Marketing Management
Választható tárgyak (válasszon négy kurzust)
- MKTG3341 Professzionális értékesítési és értékesítési menedzsment
- MKTG3360 digitális marketing
- Nemzetközi Marketing MKTG3371 Alapelvei
- MKTG3383 Social Media Marketing
- MKTG3501 Marketing a fenntartható világért
- MKTG4344 Public Relations
- MKTG4345 Sport és Események Marketing
- MKTG4365 Marketingkommunikáció
- MKTG4499 Internship in Marketing Studies
Digitális marketingkoncentráció
A technológia sok fejlődésével napjaink marketingtere összetettebb, mint valaha. A marketingszakemberek küzdenek azért, hogy lépést tartsanak az ügyfelek által megosztott és felhasznált információkkal a különböző platformokon. A marketing sikere abban rejlik, hogy képesek vagyunk megérteni ezeket a digitális és közösségi platformokat, és képesek vagyunk zökkenőmentesen integrálni egy sor új képességet néhány hagyományosabb platformmal.
A Silberman College of Business digitális marketingre koncentráló marketing szakos alapképzési diplomája felkészíti Önt a karrierre ezen a dinamikus területen, és felvértezi a jól integrált marketingstratégia megtervezéséhez, megtervezéséhez és irányításához szükséges ismeretekkel és készségekkel.
Digitális marketingkoncentrációs követelmények
A tananyag célja, hogy lehetővé tegye számodra, hogy érdemibb tanulást érj el a digitális marketing feltörekvő területeiről. Azok a diákok, akik ezt a koncentrációt szeretnék folytatni, összesen 21 kreditet kell teljesíteniük, amely a következő hat kötelező tanfolyamot tartalmazza, majd a digitális és / vagy a szociális média marketing területén folytatott szakmai gyakorlatot.
- MKTG4272 fogyasztói magatartás
- MKTG3344 Marketing Kutatás
- MKTG4365 Marketingkommunikáció
- MKTG4405 Advanced Marketing Management
- MKTG3360 digitális marketing
- MKTG3383 Social Media Marketing
- MKTG4498 Marketing gyakorlat a digitális és/vagy közösségi médiához kapcsolódó területen. A hallgatóknak meg kell felelniük a Főiskola szakmai gyakorlati feltételeinek.
A fő követelményekkel kapcsolatos konkrét kérdésekkel rendelkező diákoknak fel kell venniük a kapcsolatot tanácsadójukkal az otthoni campusukon.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor a marketingben
- Fayette, Amerikai Egyesült Államok
- Hong Kong, Hongkong
Bachelor of Arts a menedzsmentben - marketingkoncentráció
- Lisle, Amerikai Egyesült Államok
BA a digitális marketingben
- Online USA