Marketing, Reklám és Közkapcsolatok Bachelor

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

Tanuljon diplomát a marketing, a reklám és a közönség egyedülálló keverékével, a legkorszerűbb létesítményekben és az iparágos technológia felhasználásával.

A marketing, a reklám és a közönségkapcsolat kombinációja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy diverzifikálják kreatív készségeiket és stratégiai üzleti menedzsment ismereteit, valamint megszerezzék az alkalmazhatósági készségeket, ideértve a kritikus gondolkodást, a csapatmunkát, a kommunikációt és a problémamegoldást, amelyek az ipar sikeres karrierjéhez szükségesek.

A marketing a legmegfelelőbb termékek létrehozására és a sikeres márkák felépítésére irányul. Ez a kurzus biztosítja a hallgatók számára az ügyfelek igényeinek elemzéséhez, a szervezeti célok, a piaci feltételek és a meglévő termékkínálat azonosításához szükséges marketing ismereteket és ismereteket, valamint lehetővé teszi számukra a marketing cselekvési terv megtervezését, kidolgozását és értékelését. A reklám egyesíti a művészetet, a tudományt és a stratégiát, valamint a PR, amely különféle kontextusokban fejleszti a kommunikációs gyakorlatot.

A hallgatók elsajátítják az új ügyfelek vonzásához, a meglévő ügyfelek megtartásához és a termékkel, márkával vagy szervezettel fennálló kapcsolat erősítéséhez szükséges készségeket. A hallgatók gyakorlati tapasztalatokat szereznek mind a hagyományos, mind a digitális média területén, és portfóliókat készítenek, amelyek bemutatják tehetségüket.

Tanfolyam belépés

Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)

Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:

  • AQF Cert IV;
  • Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
  • Tapasztalati alapú belépési rendszer. *

* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.

A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.

Angol nyelvre vonatkozó követelmények (3. sáv)

Az angol kompetencia követelményei a következők egyikének teljesítésével teljesíthetők:

  • 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
  • Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
  • Az IELTS akadémiai teljes sávja legalább 6,0 (egyetlen sáv sem lehet kevesebb, mint 6,0);
  • Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
  • Egyetemi előkészítő tanfolyam;
  • Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
  • Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
  • AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma;
  • Egy ausztrál felsőoktatási szolgáltató (vagy azzal egyenértékű) Bachelor szintű vagy magasabb szintű tanulmányának 0,375 EFTSL sikeres elvégzése; vagy
  • Egyéb tesztek, tanfolyamok vagy programok, amelyeket az angol jártassági sávok oldalon határoztak meg.

* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.

Irányban / Unsplash

tanfolyam részletei

Szemeszter elérhetősége

  • 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban
  • 2. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban

Pályaépítés

Marketing alapvető egységek

Egységkód Egység címe Hitelpontok
MKT1600 Marketing alapelvek és gyakorlatok 15
MKT2605 Promóciós marketing 15
MKT2608 Fogyasztói magatartás 15
MKT2700 Kiskereskedelmi marketing 15
BUS3100 Üzleti kutatási gyakorlatok 15
MKT3600 Új termék fejlesztés 15
MKT3601 Marketing stratégia 15
Plusz egy (1) egység a következőktől:
MKT2805 ^ Közösségi média marketing 15
MKT3606 ^ A marketing aktuális kérdései 15

Reklám alapvető egységek

Egységkód Egység címe Hitelpontok
ADV1116 A reklám alapjai 15
ADV2102 Kreatív stratégia: Folyamat és végrehajtás 15
ADV2107 Stratégiai márkaépítés 15
ADV3112 Nemzetközi reklám 15
ADV3125 Reklám gyakorlat 15
ADV3406 Médiavásárlás és -tervezés 15

Közönségkapcsolat alapegységei

Egységkód Egység címe Hitelpontok
PRN2110 A közönségkapcsolat alapjai 15
PRN2124 Közönségkapcsolatok rendezvénye 15
PRN2225 Média kapcsolatok 15
PRN3150 PR: Divat, zene és művészetek 15
PRN3160 Közösségi és online médiastratégiák 15
PRN3223 Vállalati kommunikáció, kérdések és válságok 15

Ajánlott Választani

Egységkód Egység címe Hitelpontok
Válasszon 4 egységet a következők közül:
ADV2220 Reklám menedzsment 15
ADV3120 A marketingkommunikáció aktuális kérdései 15
BUS3700 Üzleti tanulmányút 15
CCA3104 Szakmai gyakorlat 15
CMM3115 Globális kommunikáció 15
CMM3116 Jelenlegi iparági elemzés 15
DES2101 Tervezési gyakorlatok: Identitás 15
DES2102 Tervezési gyakorlatok: Előzetes sajtó 15
DES2106 Tervezési gyakorlatok: tipográfia 15
DES3206 Tervezési gyakorlatok: Információs és reklámtervezés 15
DES3208 Tervezési gyakorlatok: Projekt 15
FBL3501 Üzleti gyakorlat 15

Vagy bármelyik 2000-es vagy 3000-es szintű egység, a tanfolyam-koordinátor jóváhagyásával.

Megjegyzés: A CCA3104, FBL3501, CMM3116 és / vagy BUS3700 rendszerekbe történő bejelentkezés (nem minden szemeszteren kínálható) csak alkalmazás.

^ Alapvető opció

Tanulmányi eredmények

  • Hozzáférés, elemzés és kritikus értékelés a releváns információkkal a kihívást jelentő üzleti problémák szisztematikus megoldása érdekében.
  • Alkalmazzon széles és koherens tudást számos üzleti helyzetben, beépítve a nemzetközi / globális / kulturális perspektívákat.
  • Hatékony együttműködés a csapat beállításában mérhető eredmények elérése érdekében.
  • Kommunikálja az üzleti ismereteket, koncepciókat és tanácsokat meggyőzően és egyértelműen írásbeli és szóbeli formátumban egyaránt, a vonatkozó technológia felhasználásával.
  • Kreatív ötleteket generálhat olyan üzleti innovációkhoz, amelyek reagálnak a lehetőségekre és az állandó változásokra.
  • Gondoljon vissza a visszajelzésekre és a saját teljesítményének kritikájára a fejlesztési lehetőségek azonosítása és megtervezése érdekében.
  • Értékeld a szakmai magatartást és / vagy a személyes állampolgárságot, amely tükrözi az üzleti etika és a vállalati társadalmi felelősségvállalás közötti kapcsolat felértékelődését.

Szakmai elismerés

Akkreditálta: Australian Marketing Institute (AMI)

Karrierlehetőségek

Ez a három tudományág kombinációja egy tanfolyamon biztosítja a diplomások számára versenyképes előnyt az iparágak széles skáláján. Ezen felül a hallgatók képesek arra, hogy négy választható egység kiválasztásával összpontosítsanak az érdeklődésre számot tartó területekre. Potenciális karrier létezik az üzleti vállalkozások, az üzletek a fogyasztók, a kormányok és a fogyasztók szektorában.

Lehetséges jövőbeli munkakörök

Marketingmenedzser, Márkamenedzser, Termékmenedzser, Üzleti Fejlesztési Menedzser, Piackutató, Médiatervező, Reklám- és promóciós menedzser, Szövegíró, Asztali kiadó, PR-menedzser.

Utoljára frissítve okt. 2020

Az iskoláról

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many ... Tovább

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many communities we were established to serve. Kevesebb
Joondalup , Mount Lawley , Bunbury + 2 Több Kevesebb