Marketing Menedzsment BA kitüntetések
University of Westminster
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 15 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* nemzetközi - Egyesült Királyság/EU: 9 250 font (tanévi díjak)
Egyetemista nyílt nap – március 23. szombat
Csatlakozzon hozzánk az egyetemen, hogy többet tudjon meg a kurzusról, beszéljen a hallgatókkal, tekintse meg létesítményeinket, és érezze magát az egyetem iránt. Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy tájékozódjon a szolgáltatásokról, a szállásról, a diákfinan
Bevezetés
Tanfolyam összefoglaló
Ez egy általános egyetemi diploma a marketingben azok számára, akik jövőbeli karrierjüket a marketingben látják, de ebben a szakaszban nem kívánnak tovább szakosodni. A marketing végzettségeinknek van egy közös első éve, amely lehetővé teszi, hogy megtapasztalja a marketing összes fő területét, mielőtt végzettséget szerz, hogy megfeleljen a pályaválasztásának. A Chartered Institute of Marketing (CIM) és a Direct and Digital Marketing Institute (IDM) alól kivételt biztosítunk.
A marketingmenedzserek felelősek annak eldöntéséért, hogy milyen termékeket adnak el, kinek, milyen áron, hol, mikor és hogyan. Meg kell határozniuk és el kell érniük az értékesítési célokat, valamint biztosítaniuk kell a nyereséget és az ismételt üzletet. Ezért a marketingmenedzsmentet sokan az egyik leginkább ösztönző és kielégítő karriernek tartják, és ez a tanfolyam lehetővé teszi az ilyen karrier folytatásához szükséges ismeretek és készségek fejlesztését.
Szakmai akkreditációk
A tanfolyam felmentést ad a CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway egyes moduljai alól, így végzőseink gyorsabban szerezhetik meg a szakmai marketing képesítéseket. Ezt a tanfolyamot a The Institute of Direct and Digital Marketing (IDM) is akkreditálta.
Karrierlehetőségek
A marketing egy dinamikus ágazat, amely lehetőséget kínál arra, hogy karriert folytasson külföldön vagy olyan cégek számára, amelyek a világ minden táján kereskednek. Marketing diplomáink célja az Ön elemző- és problémamegoldó képességének fejlesztése, széleskörű üzleti ismeretekkel, valamint a kihívásokkal teli új kontextusokban történő stratégiai marketing megvalósításához szükséges szaktudással.
A diplomát korábban végzettek sikeresen elhelyezkedtek marketinges pozíciókban, mint például vezetői gyakornok, kiskereskedelmi menedzser, marketing gyakornok, piackutatási asszisztens, reklámszakos gyakornok, PR-asszisztens, értékesítésösztönzési vezető, gyakornok márkamenedzser és globális márkaasszisztens. Egyre többen folytatják tanulmányaikat a diploma megszerzése után: vagy szereznek szakképesítést, vagy maradnak tovább a posztgraduális képzésben.
Az Egyetem Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálata több mint 3000 munkáltatóból álló hálózatot épített ki szerte a világon, segítve minden hallgatónkat izgalmas lehetőségek és karrierek felfedezésében, valamint azokkal való kapcsolatteremtésben.
- Fejlessze innovációs és vállalkozói készségeit
Fejleszd innovációs és vállalkozói készségeidet a Santander által szponzorált The Big Idea versenyen. - Indítsa el a karrierjét
Tanuld meg, hogyan használhatod a közösségi médiát álláskeresésben vagy a LinkedIn-t karriered beindításához. - Fejleszd a CQ-dat
Fejleszd kulturális intelligenciádat – vagy „CQ-t” – azáltal, hogy több mint 100 nemzetiség diákjai és munkatársai mellett tanulsz.
Iparági linkek
Az intézmény és az egyes alkalmazottak szakmai szervezetekkel, köztük a CIM-mel és az IDM-mel ápolt kapcsolatai mellett a jelenleg ezen a tanfolyamon oktató alkalmazottak közül sokan széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkeznek számos üzleti szektorban, és sok munkatársuk az iparral kapcsolatot tart fenn. tanácsadói és képzési munka.
Az Alumni Voices sorozatunkon keresztül korábbi posztgraduális marketingszakos hallgatókról is hallhat, akik megosztják egymással tapasztalataikat, beleértve azokat is, akik globális médiacsoportoknak dolgoznak, vagy saját marketing tanácsadó céget alapítottak.
Munkaköri szerepek
A tanfolyam sokféle üzleti szerepre készít fel. Példák ezekre friss diplomásainktól:
- Reklámvezető
- Márkaigazgató
- Menedzsment gyakornok
- Piackutató
- Marketing munkatárs/menedzser
- Marketing stratéga
- Termékfejlesztési tiszt
- PR tiszt
- A közösségi média ügyvezetője/menedzsere
Westminster Foglalkoztatási Díj
A munkaadók nagyra értékelik azokat a diplomásokat, akik személyes és szakmai fejlődésükbe fektettek – Westminster Employability Awardunk pedig lehetőséget ad Önnek, hogy hivatalosan dokumentálja és demonstrálja ezeket a tevékenységeket és eredményeket.
A díj rugalmas, és saját idejében teljesíthető, és egy sor alapvető és választható tanórán kívüli tevékenységből áll.
A tevékenységek magukban foglalhatják a tapasztalatszerzést részmunkaidős álláson vagy gyakorlaton keresztül, az egyetem által működtetett rendszerbe való feliratkozást – például mentorálást vagy tanítást az iskolában – vagy online gyakorlatok elvégzését.
Belépők
Tanterv
A marketing szakos diplomáink egy közös első évfolyammal rendelkeznek, amely lehetővé teszi, hogy megtapasztalja a marketing összes főbb területét, mielőtt véglegesítené a diplomáját, hogy megfeleljen pályaválasztásának, a nemzetközi marketingre, a marketingmenedzsmentre vagy a marketingkommunikációra összpontosítva.
A következő tantárgyak jelzik, hogy mit fog tanulni ezen a kurzuson.
1. év
Megismerkedhetsz a kulcsfontosságú marketing- és digitális marketing elméletekkel, koncepciókkal és feltörekvő marketingeszközökkel és technikákkal. A vevőre koncentrálunk, megvizsgáljuk a vásárlói magatartást és azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják az észlelést és a vásárlási döntéseket.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Vevői magatartás
- A digitális marketing alapjai
- Szakmai fejlődés marketingesek számára
- A marketing alapjai
- A globális marketing környezet
Lehetősége lesz arra is, hogy vegyen részt egy opcionális modulon, amely bővíti készségeit, vagy segít mélyebb ismeretek megszerzésében szakterületén. Lehetséges, hogy az opciós modul idegen nyelvű.
4. hitelszint
2. év
Megtanulja, hogyan kell marketingkutatási projektet készíteni, megtervezni a megfelelő kutatást, összegyűjteni az elsődleges és másodlagos adatokat, elvégezni mind a kvalitatív, mind a kvantitatív adatelemzést, és felhasználni az eredményeket a marketinggel kapcsolatos döntéshozatal javítására. Az opcionális modulok lehetővé teszik az Önt leginkább érdeklő témák kiválasztását. Például a kiskereskedelmi marketing a divat és az élelmiszer-kiskereskedelem világából származó valós tapasztalatokra támaszkodva megvizsgálja az online és bolti alapú kiskereskedelem előtt álló kihívásokat, valamint az iparági változások mögött meghúzódó mozgatórugókat. A B2B marketingben megismerkedhet a szervezetek közötti összetett vételi és eladási kapcsolatokkal, valamint olyan marketingtevékenységekkel, mint az e-kereskedelem, a kulcsfontosságú ügyfélkezelés és az ellátási lánc etikája. Más lehetőségek lehetőséget kínálnak az etika és a társadalmi felelősségvállalás mérlegelésére a marketingben, a közösségi média használatára a marketingben vagy sportrajongóként, fontolóra veheti a Sportmarketing modult.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Professzionális márka fejlesztése
- Marketing mérőszámok
- Marketing kutatás
- Termék- és márkamenedzsment
Plusz két lehetőség az etika és társadalmi felelősségvállalás a marketingben, a B2B marketing, a marketingszolgáltatások, a kiskereskedelmi marketing, a közösségi média marketing, a sportmarketing vagy más üzleti területek, beleértve a nyelveket is.
5. hitelszint
Elhelyezés éve
2. és 3. év között egy éves szakmai gyakorlatot vállalhat. A korábbi hallgatók különböző kkv-knál és rangos szervezeteknél szereztek gyakorlatokat, köztük a British Airways-nél, a Disney UK-nál és a Heinznél. Alternatív megoldásként külföldön tanulhat valamelyik partnerintézményünkben. Dönthet úgy is, hogy a külföldi évet felosztja egy első féléves cserére és egy második féléves szakmai gyakorlatra, mindkettőt tengerentúlon, vagy vállalhat egy külföldi gyakorlati évet.
3. év
Folyamatosan bővítjük marketingmenedzsment-ismereteit, megtanuljuk, hogyan használhatja a már tanulmányozott mérőszámokat az összegyűjtött adatok elemzéséhez, és felhasználhatja ezeket marketingstratégiai döntések meghozatalához. Ezenkívül alaposabban megvizsgálja, hogyan reklámozzák magukat a márkák a különböző marketingkommunikációs platformok és médiák segítségével. Emellett marketingstratégiát fog kidolgozni egy élő marketing projekthez, amely korábban egy kisvállalkozással és egy nemzetközi jótékonysági szervezettel való együttműködést is magában foglalta.
Lehetősége van egy szakdolgozat elkészítésére, ahol az Ön által választott témát kutatja. Például elemezheti, hogyan dobnak piacra egy új terméket, hogyan használják az influencereket a márkák közösségi médián keresztüli marketingjére, és hogyan módosítják a márkák üzeneteiket az ügyfélút során. Alternatív megoldásként megvizsgálhatja, hogy egy vállalat hogyan építi elköteleződését ügyfelei megtartása érdekében, vagy hogyan javíthatja a márka pozícióját a keresőmotorokon.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Problémák elemzése és marketingmegoldások tervezése
- Marketingelemzés
- Marketing kommunikáció
- Marketing menedzsment
Plusz két lehetőség: úticél, kulturális és örökségmarketing, interaktív és digitális marketing, globális marketingmenedzsment, új termékfejlesztés, kortárs értékesítési és értékesítési menedzsment, szakdolgozat vagy más üzleti területek, beleértve a nyelveket is.
6. hitelszint
Nemzetközi lehetőségek
Számos kurzusunk kínál nemzetközi tanulmányi és munkatapasztalatot, az egyetem pedig más globális lehetőségeket kínál, amelyekre minden hallgató jelentkezhet – így bármit is tanul, lehetősége lesz külföldre menni.
A lehetőségek a következők lehetnek:
- Részt vesz egy féléves vagy éves csereprogramokon a világ különböző intézményeiben
- Nemzetközi nyári iskolán vagy kiránduláson való részvétel
- Önéletrajz készítése önkéntes munkával vagy külföldi szakmai gyakorlattal
A nemzetközi tapasztalat tágítja a látókört, növeli az önbizalmat, és javítja a globális megértést, amellett, hogy fantasztikus a karrierje szempontjából.
Képtár
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy támogassa a nagyra törő és kiemelkedő hallgatókat, és számos ösztöndíjat kínálunk a megfelelő egyetemi hallgatóknak, amelyek a tandíj egészét vagy egy részét fedezik.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.