Képzőművészeti alapképzés a játékban és az interaktív médiatervezésben
Arkansas Tech University
Kulcs információ
Campus helye
Russellville, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 13 736 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* tandíj évente. Személyes költségek: 10 087 USD
Bevezetés
A Game and Interactive Media Design fokozat bemutatja a hallgatókat a vizuális kommunikáció művészeteinek élvonalában és az interaktív digitális technológia tudományában. A program felkészíti a hallgatókat a videojáték- és szórakoztatóiparban való munkára, valamint olyan területeken, amelyek animáció, szimuláció, programozás, webdesign, szerkesztés, mobilalkalmazás-fejlesztés, interaktív környezetépítés és történetképzés készségeket igényelnek.
Tanterv
Az alábbi mátrix a programhoz szükséges összes tanfolyam mintaterve.
Újonc
Esik | Tavaszi | ||
ENGL 1013 I. készítmény 1 | 3 | ENGL 1023 Összetétel II 1 | 3 |
Tudomány az 1. laboratóriummal | 4 | Társadalomtudományok 1 | 3 |
MATEM 1113 Főiskolai Algebra | 3 | ART 1403 Kétdimenziós kialakítás | 3 |
ART 1001 Bevezetés a művészetbe | 1 | ART 2213 digitális készségek a grafikai tervező számára | 3 |
ART 1303 Bevezetés a rajzba | 3 | COMS 1403 Orientáció a számítástechnika, az információ és a technológia területén | 3 |
COMS 1411 Computer and Information Science Lab | 1 | ||
Összes óra | 14 | Összes óra | 16 |
másodéves
Esik | Tavaszi | ||
Képzőművészet és humán tudományok 1 | 3 | Képzőművészet és humán tudományok 1 | 3 |
ENGL 2043 Bevezetés a kreatív íráshoz VAGY COMM 3163 írás a teljesítmény érdekében | 3 | Az Egyesült Államok története / kormánya 1 | 3 |
ART 2223 A digitális művészet története | 3 | Tudomány az 1. laboratóriummal | 4 |
ART 3253 digitális illusztráció | 3 | GAME 2003 Digitális 3D alapok | 3 |
COMS 2104 A számítógépes programozás alapjai | 4 | COMS 2203 A számítógépes programozás alapjai II | 3 |
Összes óra | 16 | Összes óra | 16 |
beosztott
Esik | Tavaszi | ||
Társadalomtudományok / Képzőművészet / Humán tudományok / Kommunikáció 1 | 3 | Társadalomtudományok 1 | 3 |
ART 4623 animációs technikák | 3 | ART 2303 ábrarajz vagy ART 3303 rajzstúdió I vagy ART 4233 ábrastúdió | 3 |
GAME 3013 játékfejlesztés I | 3 | GAME 3023 Game Development II | 3 |
GAME 4263 3D modellezés | 3 | GAME 4633 3D animáció | 3 |
Választható 2 | 3 | GAME 4803 Game Design Theory | 3 |
Összes óra | 15 | Összes óra | 15 |
Idősebb
Esik | Tavaszi | ||
JÁTÉK 4013 Senior Game Project I. | 3 | JÁTÉK 4023 Senior Game Project II | 3 |
Választható 2 | 12 | GAME 4901 Professional portfólió | 1 |
Választható 2 | 9 | ||
Összes óra | 15 | Összes óra | 13 |
1 Lásd a megfelelő alternatívákat vagy helyettesítéseket az "Általános oktatási követelmények" részben.
2 Legalább 40 felső szintű óra szükséges.
Feltétel nélküli felvételi követelmények
Arkansas Tech University egyik gyakorlatában, politikájában vagy eljárásában sem tesz megkülönböztetést szín, nem, faj, életkor, nemzeti származás, vallás vagy fogyatékosság alapján. Ez magában foglalja, de nem kizárólag, a belépést, a foglalkoztatást, a pénzügyi támogatást vagy az oktatási szolgáltatásokat. Arkansas Tech University betartja az összes alkalmazandó állami és szövetségi törvényt, ideértve, de nem kizárólag, a módosított 1964. évi polgári jogokról szóló törvény VI. Címét és VII. Címét, az 1967. évi módosított, az életkoron alapuló hátrányos megkülönböztetésről szóló törvényt, valamint az oktatási módosítások IX. Címét. az 1972. évi rehabilitációs törvény 504. szakasza, az 1974. évi módosító törvény, az 1987. évi polgári jogok helyreállítási törvény, az 1990-es fogyatékossággal élő amerikaiakról szóló törvény és az 1991. évi polgári jogokról szóló törvény. kijelölve a megfelelési erőfeszítések koordinálására.
Fontos dátumok
- A prioritási tavaszi jelentkezési határidő: november 1
- A legfontosabb őszi jelentkezési határidő: június 1
Belépés a gólyába / új hallgatóba:
Az Arkansas Tech University új hallgatóinak be kell nyújtaniuk a felvételi kérelmet, a főiskolai felvételi vizsga pontszámait, a másodlagos követelmények teljesítését igazoló nyilvántartást és a 2 MMR-t bizonyító immunizálási igazolást. Ha egyszerre van egyetemi kredit, akkor az intézménytől hivatalos átirat szükséges. Haladó szintű elhelyezés (AP), főiskolai szintű vizsgaprogram (CLEP) vagy nemzetközi érettségi (IB) kredithez, a kredit odaítélése előtt be kell nyújtani az eredeti eredményjelentéseket vagy a középiskolából származó hiteles másolatot. Az alábbiakban felsorolunk egy minimális kritériumot a vizsga pontszámainak és a pontszám átlagának:
- Kompozit ACT pontszám 19 vagy annál magasabb, összetett SAT pontszám 990 vagy annál nagyobb az RSAT skálán 1600, vagy összetett SAT pontszám 1330 az előző SAT vizsganél, 2400 skálával vagy összetett Next Generation ACCUPLACER pontszámmal 246. Megjegyzés : Az ACT írásbeli vizsga felvételi eljáráshoz nem szükséges.
A középiskola, magán középiskola vagy otthoni iskola program elvégzésének elvégzése legalább 2,0 / 4,0 összesített pontszám átlagot dokumentálva, valamint az egyetem középiskolai alaptantervének teljesítése, VAGY legalább 600 GED pontszám.
Azok a hallgatók, akik az Advanced Placement (AP), a Főiskolai Szintű Vizsgaprogram (CLEP) vagy a Nemzetközi Érettségi (IB) pontszámot ennek megfelelően szerezhetik, megszerezhetik az Arkansas Tech University végzettségét, ha a vizsgákra minősítő pontszámot kapnak. Ezek az egységek kielégíthetik az általános oktatási követelményeket. Az AP, CLEP és IB pontszámokat dokumentálni kell a felvételi jelentkezésén. Nyújtsa be a középiskola hivatalos eredményjelentéseit vagy olvasható másolatait a Felvételi Hivatalba. Azoknak a hallgatóknak, akik nemzetközi érettséget (IB) szereztek, be kell nyújtaniuk az IB átiratát értékelésre. Azok a hallgatók, akik sikeresen teljesítik a Nemzetközi Érettségi Diploma Programot, az Arkansas Tech University diplomát szerezhetnek.
A feltétel nélküli felvételi követelményeket nem teljesítő elsőéves státuszt feltételesen be lehet venni legalább 15 kompozit ACT ponttal, 830 vagy annál magasabb kompozit SAT pontszámmal az RSAT skálán 1600 vagy 1060 kompozit SAT ponttal a korábbi SAT vizsga skálán. 2400 vagy egy összetett Next Generation ACCUPLACER pontszám 229, és azáltal, hogy az egyetemi magot 2,0 / 4,0 fokozatú átlaggal vagy legalább 600 GED pontszámmal egészítik ki.
Visszatérő hallgató:
Azoknak a hallgatóknak, akik az elmúlt évben nem vettek részt az Arkansas Tech-ben, vagy egy másik főiskolán vagy egyetemen jártak be az utolsó műszaki tanulói óta, új felvételi jelentkezést kell benyújtaniuk. A minimális pontszám átlagkövetelményeit az alábbiakban soroljuk fel:
- Mióta nem járt egy másik főiskolán, mióta részt vett a Tech-en
- A kumulatív Tech GPA legalább 2,0
Egy másik főiskolán járt a Tech
- A kumulatív Tech GPA legalább 2,0
- Hivatalos főiskolai átirat (ok), amely a 2.0 vagy annál magasabb kumulatív főiskolai GPA-t dokumentálja
- Vissza kell jelentkeznie a legutóbbi intézménybe
Cserediák:
Azoknak a hallgatóknak, akik nem vettek részt az Arkansas Tech University be kell jelentkezniük, minden korábban részt vett intézmény hivatalos átiratát és az immunizálás igazolását be kell nyújtaniuk.
Ha 24 óra alatt kevesebb átadást végez, akkor hivatalos középiskolai átiratot és ACT, SAT vagy ACCUPLACER pontszámokat kell benyújtani. A 24 órásnál hosszabb áthelyezésű hallgatók számára, akik még nem fejezték be a főiskolai szintű angol nyelvet vagy a matematikát, be kell nyújtaniuk a teszteredményeket. Arkansas Tech University elismeri az egyesült államokbeli intézmények átutalási jóváírását, feltéve, hogy az intézményt a hat amerikai regionális akkreditációs szövetség valamelyike akkreditálta, és olyan kurzusok esetében, amelyeket az ADHE jóváhagyott az ACTS általi átadásra. A tanfolyam jóváírása az intézmény akkreditációjának dátumától vagy attól a naptól függ, amikor a tanfolyamot jóváhagyták az ADHE átadására. Az Egyesült Államokon kívüli intézmények általi tanfolyam-átutalási egységeket egyéni alapon veszik figyelembe. Azoknak a hallgatóknak, akik külföldi főiskolán / egyetemen kívánnak átutalni a hitelképességet, az Arkansas Tech University által engedélyezett társaságon keresztül kell kitölteniük a hitelesítő adatokat (az elfogadott szolgáltatók listája az IMSSO-ban vagy a Hivatalnál található).
A transzfer kreditet, bár azt az egyetem elfogadta, nem garantáltan kell alkalmazni a transzfer hallgató által kiválasztott adott tanulmányi program fokozatának teljesítésére. Miután befogadták, a tudományos tanácsadója meghatározza, hogy mely kredit veszi figyelembe a fokozat követelményeit.
A minimális pontszám átlagkövetelményeit az alábbiakban soroljuk fel:
- Az összes átutalásnak vissza kell jelentkeznie a legutóbbi intézménybe, és az összesített főiskolai GPA-nak 2,0 kell lennie
Ha nem felel meg a feltétel nélküli belépés követelményeinek, vagy ha további információra van szüksége a fenti információk bármelyikével kapcsolatban, írjon e-mailt a Felvételi Hivatalnak a [email protected] e-mail címen. Telefonálhat a 800-582-6953 vagy a (479) 968-0343 telefonszámon is. A nem hivatalos dokumentumokat a (479) 964-0522 telefonszámra lehet faxolni. Az összes végleges belépési okmányt el kell küldeni a következő címre:
Arkansas Tech University
Felvételi és hallgatói toborzási iroda
Brown Hall, 104. lakosztály
West O Street 105
Russellville AR 72801-2222
Nem tudományos elutasítás
Felhívjuk figyelmét, hogy a tudományos teljesítmény nem az egyedüli felvételi kritérium. Az egyetem értékelheti az ember viselkedését és hátterét annak meghatározása érdekében, hogy képes-e fenntartani az egyetemen elvárt tudományos és szakmai magatartás színvonalát. Az értékelés figyelembe veheti a jelenlegi viselkedést és teljesítményt, valamint a múltbeli tapasztalatokat és intézkedéseket. A felvételi követelmény garantálása nem garantálja a felvételt.
Költség és díjak
* A tandíj és a díjak szükség esetén változhatnak
Tandíjárak
Órák | Lakó (államonként) | Devizakülföldiek (Out-of-State) |
1 | 226.00 | 452.00 |
2 | 452.00 | 904.00 |
3 | 678.00 | 1,356.00 |
4 | 904.00 | 1,808.00 |
5 | 1,130.00 | 2,260.00 |
6 | 1,356.00 | 2,712.00 |
7 | 1,582.00 | 3,164.00 |
8 | 1,808.00 | 3,616.00 |
9 | 2,034.00 | 4,068.00 |
10 | 2,260.00 | 4,520.00 |
11 | 2,486.00 | 4,972.00 |
12 | 2,712.00 | 5,424.00 |
13 | 2,938.00 | 5,876.00 |
14 | 3,164.00 | 6,328.00 |
15 | 3,390.00 | 6,780.00 |
16 | 3,616.00 | 7,232.00 |
17 | 3,842.00 | 7,684.00 |
18 | 4,068.00 | 8,136.00 |
19 | 4,294.00 | 8,588.00 |
20 | 4,520.00 | 9,040.00 |
21 | 4,746.00 | 9,492.00 |
22 | 4,972.00 | 9,944.00 |
Tanterv
Tanterv
Az alábbi mátrix egy mintaterv a programhoz szükséges összes kurzushoz.
Újonc
Esik | Tavaszi | ||
ENGL 1013 I. összetétel1 | 3 | ENGL 1023 Összetétel II1 | 3 |
Tudomány az1.laborral | 4 | Társadalomtudományok1 | 3 |
MATH 1113 College Algebra | 3 | ART 1403 kétdimenziós kialakítás | 3 |
ART 1001 Bevezetés a cikkbe | 1 | ART 2213 digitális készségek grafikus tervezők számára | 3 |
ART 1303 Bevezetés a rajzba | 3 | COMS 1403 Tájékoztatás a számítástechnikai, információs és technológiai területekről | 3 |
COMS 1411 Számítástechnikai és Információtudományi Lab | 1 | ||
Összes óra | 14 | Összes óra | 16 |
Másodéves
Esik | Tavaszi | ||
Képzőművészet és bölcsészet1 | 3 | Képzőművészet és bölcsészet1 | 3 |
ENGL 2043 Bevezetés a kreatív írásba VAGY COMM 3163 Írás a teljesítményért | 3 | Az Egyesült Államok története/kormányzata1 | 3 |
ART 2223 A digitális művészet története | 3 | Tudomány az1.laborral | 4 |
ART 3253 digitális illusztráció | 3 | JÁTÉK 2003 Digitális 3D alapok | 3 |
COMS 2104 A számítógép-programozás alapjai I | 4 | COMS 2203 A számítógép-programozás alapjai II | 3 |
Összes óra | 16 | Összes óra | 16 |
Junior
Esik | Tavaszi | ||
Társadalomtudományok/Képzőművészet/Bölcsészettudományok/Kommunikáció1 | 3 | Társadalomtudományok1 | 3 |
ART 4623 Animációs technikák | 3 | ART 2303 Ábrarajz VAGY ART 3303 Rajzstúdió I VAGY ART 4233 Illusztrációs Stúdió | 3 |
JÁTÉK 3013 Játékfejlesztés I | 3 | JÁTÉK 3023 Játékfejlesztés II | 3 |
JÁTÉK 4263 3D modellezés | 3 | JÁTÉK 4633 3D animáció | 3 |
Választható2 | 3 | JÁTÉK 4803 Játéktervezés elmélet | 3 |
Összes óra | 15 | Összes óra | 15 |
Idősebb
Esik | Tavaszi | ||
GAME 4013 Senior Game Project I | 3 | JÁTÉK 4023 Senior Game Project II | 3 |
Választható2 | 12 | JÁTÉK 4901 Professzionális portfólió | 1 |
Választható2 | 9 | ||
Összes óra | 15 | Összes óra | 13 |
1Lásd a megfelelő alternatívákat vagy helyettesítéseket az „Általános oktatási követelmények” részben.
2Legalább 40 felső szintű óra szükséges.