Kommunikációs alapképzés

Általános információk

Program leírás

A PR-szakemberek kezelik a szervezet legértékesebb eszközeit - a hírnevet és a kapcsolatokat.

A The University of Findlay a közönségkapcsolatot, és felkészül arra, hogy vállalatokban, PR ügynökségekben, nonprofit szervezetekben vagy a kormányban dolgozzon. Sokan vonzzák ezt a területet, mert sok karrierlehetőség és sokféle munka áll rendelkezésre. A kommunikációhoz használt technológia és módszerek folyamatos fejlődése izgalmasnak tartja a karrier ezen a területen is.

Ha olyan területeken szeretne dolgozni, mint a média, a közösségi kapcsolatok, a marketing, az események tervezése, a menedzsment vagy az egészségkommunikáció, akkor a közönségkapcsolatok fokozatai megfelelőek számodra. A programunk révén számos olyan készséggel lesz felszerelve, amelyet a munkaadók keresnek, például:

  • Beszélési, írási és hallgatási készségek
  • Számítógépes ismeretek
  • Interperszonális készségek
  • Csapatmunka
  • Kulturális érzékenység
  • Elemzési készségek
  • rugalmasság
  • Vezetői képességek
  • Szervezeti képességek
  • Problémamegoldó készségek

Talán érdekli a szociális média működtetése egy vállalat számára, vagy marketing tartalom létrehozása nonprofit szervezet számára. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek kitalálni a legjobb karrier utat. A tanfolyam során, az árnyékolás, a felszólalók és a szakmai gyakorlatok során különféle területeket fedez fel, hogy megtudja, mi érdekli.

Milyen órákat veszek?

Tanterv

Főbb követelmények

  • A beszéd alapelvei
  • Bevezetés a tömegkommunikációba
  • Bevezetés a digitális médiabe
  • Interperszonális kommunikáció

vagy

  • Kiscsoportos kommunikáció
  • Tömegtájékoztatás és a törvény
  • A nyilvános kapcsolatok alapelvei
  • Newswriting
  • Videogyártás I
  • Tömegkommunikáció és digitális média
  • Médiahatások
  • Junior értékelés
  • A kommunikáció aktuális kérdései
  • Interjú
  • PR-kampányok
  • Public Relations Writing
  • Jellemző írás
  • Digitális elbeszélés
  • Üzleti és szakmai beszéd
  • Kommunikációs terepi tapasztalatok

és / vagy

  • Public Relations Amerikai Diákszövetség
  • Senior szeminárium
  • Senior értékelés
  • Kommunikációs művészetek szakmai gyakorlata
  • Szervezeti kommunikáció

A közönségkapcsolat nagy szakterülete számos témát fed le, nagy hangsúlyt fektetve a gyakorlati tanulásra. A következő témák közé tartozik:

  • PR kampányok
  • Videó és audio előállítás
  • Hírírás és szerkesztés
  • Közösségi média gyakorlatok a szakmai világban
  • Digitális média és mesemondás
  • Interaktív kommunikáció
  • Webdesign

Érdeklődése és karrier-céljainak teljesítése érdekében lehetősége lesz duplájára nagyobb vagy kicsiben más tanulmányi területeken. Tudományos tanácsadója segít kiválasztani azokat a megfelelő osztályokat, főiskolakat vagy kiskorákat, amelyek sikeres karriert eredményeznek az egyetemet követően. Sok hallgatónk úgy döntött, hogy a közönségkapcsolatot olyan területeken ötvözi, mint például az üzleti élet, a grafikai tervezés, a színház, a politológia, a marketing és a spanyol.

Tapasztalati tanulás

Tanulni fog az osztálytermen belül és kívül, amint az első félévben a campuson található! A programunk során számos lehetőséget fog élvezni, beleértve gyakorlatokat és valós ügyfelekkel folytatott projekteket, amelyek gyakorlati tapasztalatokat adnak, és lehetővé teszik egy erős önéletrajz és portfólió felépítését.

Szem előtt tart egy adott típusú karriert? Tudassa velünk professzorait, akik segítik Önt a lehetőségek elérésében a campuson vagy a campuson kívül. Ide kattintva megtekintheti néhány projektet, amelyen hallgatóink dolgoztak a programunkban. Az alábbiakban néhány példát találunk arra, hogy a hallgatóink valós tapasztalatokat szerezzenek programunkban:

Capstone projekt

A PR-év utolsó évében valódi ügyféllel fog együtt dolgozni, hogy a programunk során elsajátított készségek felhasználásával megvalósítson egy projektet. Ez nem csak a megtanult készségek nagyszerű gyakorlata, hanem értékes darab a portfólió számára a diploma megszerzése után. Arra biztatjuk a hallgatóinkat, hogy keressenek meg egy ügyfelet és / vagy projektet karrier céljaikhoz viszonyítva. Nézze meg az alábbi videókat, és megnézheti, hogy néhány korábbi PR-hallgatónk mit tett a mérföldkő projektjein:

Amerikai Közönségkapcsolat-hallgatói Társaság (PRSSA)

A Findlay Egyetem díjnyertes PRSSA fejezete lehetőséget ad a hallgatóknak a hálózat kialakítására a terület szakembereivel és új készségek bevezetésére a PR kampányokon, események tervezésén és az ügyfelekkel való együttműködés révén.

Digitális Mesemondó és Részvételi Média Központ

The University of Findlay és a Hancock Történelmi Múzeum együttműködéssel rendelkezik, amely továbbfejlesztett digitális történetmesélési élményeket nyújt. Ennek a kezdeményezésnek a része a Digitális mesemondás és a Részvételi Média Központja, amely lehetőséget biztosít a hallgatók számára a digitális történetmesélési készségek gyakorlására, miközben elősegíti a múzeum arra irányuló erőfeszítéseit, hogy történeti megőrzés céljából gyűjtsön történeteket a közösségből.

Findlay Media Network

A sugárzástól, a riportolástól vagy a műsorkészítéstől kezdve számos lehetőséget fog gyakorolni képességeire a Findlay Media Network hálózatán keresztül, amely magában foglalja az egyetemi újságot, valamint a televíziós és rádióállomásokat is.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually ada ... Tovább

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually adapting programs and teaching methods to meet the needs of current students who are preparing for tomorrow’s careers. Kevesebb